abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29863568
Vorige topic, Wat heb je gedroomd vannacht..?, was vol, dus hier deel twee.

Ik heb weer eens een megalijpe droom gehad, ik stond met een groep mensen in witte overals een muur te schilderen, 'een menselijke kaars' ofzo. De kleuren liepen op van wit, naar oranje, tot rood bovenaan, en daar moest je de ladder voor gebruiken. Ik begon onderaan met rood, en ik werd helemaaal uitgekaffert. Door de directeur van mijn school (kustacademie). :') Vervolgens zaten we buiten, en kregen we weer een opdracht. Ik had het niet verstaan, en ik probeerde bij nietzman op zijn papiertje te kijken wat hij aan het doen was. Hij was van die harkepoppetjes aan het tekenen. :') Vervolgens komt de directeur weer naar me toe en begint me heel vriendelijk toe te spreken. Vervolgens loopt mijn vader voorbij. Die directeur leek trouwens niet eens op de directeur, kwam ik achter nadat ik wakker werd.

Erg maf.
pi_29863679
Ik heb gedroomd dat ik meedeed aan een soort vakantiespel met kleine kinderen. En ik ownde ze allemaal op alle onderdelen. Maar toen kwam ik een vriendin tegen en die had 'r been gebroken. Toen werd ik wakker.
pi_29863713
Al het hele weekend dat ik toch op Lowlands liep..
Het viel zwaar tegen elke keer als ik mn ogen opendeed..
pi_29864008
Vannacht droomde ik dat ik op straat stond te wachten op een soort fanfare-optocht. Alleen wilde die optocht maar niet voorbij komen, op een gegeven moment had ik er genoeg van en liep ik weg. Toen vervaagde ook meteen de droom.
pi_29864121
Wat ik gedroomd heb weet ik niet precies meer helaas, maar ik weet nog wel dat ik half wakker werd en in m'n bed lag maar me totaal niet kon bewegen. Ik hoorde gewoon de geluiden van buiten en zag heel wazig mijn kamer om me heen maar m'n lichaam voelde totaal verlamd.
Na een tijdje werd ik toch ineens met een schok wakker.
Brr.
  maandag 22 augustus 2005 @ 15:32:50 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29865982
Ik zat weer eens in de schoolbanken En als ik in de schoolbanken zit tijdens een droom dan vind ik dat een onprettige droom. Ik verzet me dan altijd tegen die droom omdat ik een hekel eraan heb als ik verplicht iets moet leren, maar dat zal wel weer een reden hebben die droom.

2 medestudenten hadden 2 grote blauwe ronde dingen gemaakt met krijt en ik moest toen onder dat krijt de gas, water en electriciteitsleiding wegvegen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 22 augustus 2005 @ 16:24:34 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29866697
ik was 300% lucide dit keer , ik kwam erachter dat ik droomde toen het lukte te zweven
daarvoor dacht ik dat ik wakker was , en liep rond me te concentreren op alles wat ik zag , ik was op een moment in een grote open tuin , met een hek er omheen , van donker hout.

er kwam een donker huidskleurig meisje naar buiten en pakte me beet aan de linkerkant van mijn buik en zei dat ik naar de dokter moest gaan , steeds als ze me beetpakte gaf het een scherpe pijn
al eens pijn gevoeld in je droom?

ik was daar net zo aanwezig als dat ik nu op de bank zit

ik ga binnenkort maar weer naar de dokter , want dat bloedprikken en over 3 maanden terugkomen spelletje ben ik nu zat
en ik heb al genoeg lasten lichamelijk de laatste tijd.

bewuster in een droom zijn bestaat niet dan wat ik vandaag heb beleefd.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29867371
Droom je eigenlijk in kleur?
  maandag 22 augustus 2005 @ 17:26:13 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29867552
ja
pi_29869850
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:14 schreef Burbo het volgende:
Droom je eigenlijk in kleur?
Ja, jij niet?
pi_29881306
Ik droomde vannacht dat ik weer op m'n basisschool was. Er was een karaoke avond, en iedereen moest een liedje doen. Ik wilde De Vlieger van André Hazes zingen, alleen die kon men maar niet vinden
pi_29885417
Ik droomde dat ik wakker werd en dat mijn jongste op het balkon stond. Hij keek door het raam naar mij.
Ik zei "kom maar dan, lekker nog een paar uurtjes bij mama slapen", met een gebaar van "kom maar bij mama in bed".

Hij kwam en op het moment dat hij naast mij aangekropen kwam zagen we dat hij er al lag.
Ik had dus opeens 2 van dezelfde. één wilde naast mij kruipen, de andere lag al naast mij te slapen.

Daarna werd ik waarschijnlijk wakker of ik kan me de rest niet herinneren.
Merlyn heeft vanacht idd bij ons in bed geslapen ( hij sliep beter dan ik.. ik ben veel wakker geweest).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29885528
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:56 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ja, jij niet?
Geen idee, dat herinner ik me nooit
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:44:19 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29912027
Er was een feest hier, een soort carnaval maar dan anders. Overal waren cafe's druk in de weer met feesten en er was een feesttent waar ik ook rond liep. Op een gegeven moment begon het keihard te regenen en toen lag er een videoband op het podium dat nat regende, het dak van de feesttent lekte dus. Ik heb toen die videoband proberen te redden maar dat was te laat.

Daarna met een fel-oranje regenpak naar buiten gegaan om een biertje te halen maar ik had geen zin in bier en het feest beviel me niet

Werd toen ook wakker.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 14:11:23 #15
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_29919521
Ik heb eergisteren gedroomd dat ik een klein zaaltje binnenging.
Daar ging ik liggen op een matrasje op de grond.
Ineens waren er mensen in de zaal die met elkaar praatten.
Met een klein meisje of jongetje ging ik stoeien.
We hielden een kussen en dekengevecht en hadden echt lol.
Ik had gewoon de slappe lach.
Toen stootte ik mijn rechterarm tegen iets hards rechts van mij.
Ik keek en zag dat het een grote hoge zilveren doodskist was.
Met bordaux rode bloemen.
Ik schrok eerst maar probeerde weer verder te lachen.
Ik voelde dat het ontzettend gemaakt was en ging liggen om te slapen.
Ik had niet echt angst voor die kist,maar voelde wel de aanwezigheid in mijn prikken zeg maar.
Het kind en de andere mensen waren verdwenen zodra ik naar de kist had gekeken.
Volgens mij is dit echt een droom die een speciale betekenis heeft.
Als ik er aan denk krijg ik een beetje een apart gevoel.
Een waarschuwingsdroom?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 25 augustus 2005 @ 04:21:42 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29946496
Vroeg wakker vandaag

De dromen waren meer energievelden vannacht. Ik voelde steeds dat ik in een positief veld getrokken werd waar ik me goed voelde. En steeds werd ik meegezogen erin. De momenten dat ik het ervaarde duurden niet lang.

Laatste van de droom was dat ik m3 m3 m3 zag in grote aantallen. Het symbool voor kubieke meter dus

Deed me ergens aan denken, aan inhoud dus. Inhoud van iets. Maar van wat. Alles kan inhoud bevatten. En ook deed het me denken aan licht. Maar dan zou ik me eens moeten gaan verdiepen erin.

In ieder geval waren het gelukkig geen hectische dromen
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:11:53 #17
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_29962563
Hoe zien jullie je dromen? Vanuit je eigen ogen of zie je jezelf lopen? Zeg maar gefilmt door een camera? Ik zie mijn dromen bijna nooit vanuit mijn eigen ogen. Altijd vanuit camerapositie. Ben ik de enige? Of hebben meerdere dat?
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:00:46 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29979142
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:11 schreef Zombine het volgende:
Hoe zien jullie je dromen? Vanuit je eigen ogen of zie je jezelf lopen? Zeg maar gefilmt door een camera? Ik zie mijn dromen bijna nooit vanuit mijn eigen ogen. Altijd vanuit camerapositie. Ben ik de enige? Of hebben meerdere dat?
Ik heb beide weleens, soms vanuit mijn eigen ogen en soms vanuit een derde persoon naar mezelf kijkend, meestal in dezelfde droom eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_29985886
quote:
Bij mij wisselt het af.
De éne keer droom ik vanuit mijn eigen ogen, maar zie ik de gezichten van mensen bijvoorbeeld niet.
In mijn doorm heb ik daar trouwens geen moeite mee. Ik "weet" wie er zijn.

Andere keer droom ik vanuit mijn gezichtspunt en zie ik alles zoals ik het hier ervaar.
Het wordt alleen apart als ik mijzelf dan opeens in bed zieliggen, dan wordt dit gezichtspunt opeens geshaked, omdat ik vor mijn gevoel toch echt door míjn ogen kijk.

Een ander gezichtsveld is idd dat van een computerspelletje

Wat ik wel opmerk is dat ik inmijn dromen de dingen vaak heel nuchter analyseer.

Toevoeging: wat ikzelf heel grappig vind is dat ik bijna nooit bang ben in mijn dromen. Al staat het meest afzichtelijke monster of donkere gstalte voor mijn neus.
Ik ren niet weg, ik bibber niet.. mijn focus ligt dan vooral op "hmm, wat is er met hem aan de hand?" en ik hoor mijzelf dan een vraag stellen als "waarom kijk jij zo boos ? Wat is er gebeurd? "

Héél nuchter en volledig verplaatsend in de andere kant dan in mijn eigen emoties.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:31:45 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29991426
quote:
Meestal zie ik de dromen door mijn eigen ogen. Zelden heb ik dat ik mezelf zie lopen, af en toe gebeurt dat wel eens via de helicopter-view. Maar meestal is het zoals ik ook ben als ik wakker ben, de droomwereld zien uit mijn ogen dus en de omgeving opvangen zoals ik nu ook doe.

Vannacht niets gedroomd en dat doet wederom goed. Ik hoef niet iedere nacht te dromen, merk dat ik meer uitgerust ben als ik eens een avond vast slaap.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:05:27 #21
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_29999526
Oke, ik ben dus niet de enigste die vanuit derde persoon droomt. Toch wel vreemd eigenlijk dat sommige ( de meeste bij mij eigenlijk ) dromen vanuit cameraview is. Zou dat komen omdat je films ook ziet vanuit camera's en dat je dat in je droom 'nadoet' zeg maar?!
quote:
Vannacht niets gedroomd en dat doet wederom goed. Ik hoef niet iedere nacht te dromen, merk dat ik meer uitgerust ben als ik eens een avond vast slaap.
Je droomt toch elke nacht een paar keer, maar de meesten vergeet je weer?

Even ontopic nu:
Ik heb vanacht gedroomd dat ik van God een website moest maken. Toen ik hem af had zei Hij dat ik hem weer moest verwijderen. Daarna herinner ik me niets meer.

Hele vreemde droom vind ik zelf.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:19:08 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30022673
Vannacht was er een krokodil uit de lucht komen vallen. Een krokodilletje van een paar cm. Die krokodil wilde steeds mijn vinger eraf bijten en ik moest steeds die krokodil van me af werpen maar die krokodil bleef maar mijn vinger aanvallen.

Uiteindelijk die krokodil van me af weten te krijgen via een deur te gebruiken

Nog meer gedroomd maar dat kan ik me niet meer herinneren.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:50:28 #23
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_30025530
Ik was op vakantie in Parijs en toen gingen mijn tanden loszitten, ze vielen er bijna uit. Vrij weird vond ik
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  zondag 28 augustus 2005 @ 07:20:26 #24
111260 Charmian
a little joy
pi_30049944
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef Shreever het volgende:
Ik was op vakantie in Parijs en toen gingen mijn tanden loszitten, ze vielen er bijna uit. Vrij weird vond ik
Dat soort dromen heb ik altijd als ik naar de tandarts moet, m'n hele gebit is er dan zo uit te tikken en heb de vreselijkste ontstekingen

Zojuist weer maf gedroomd. Ik weet er niet veel meer van, maar dit is het stuk wat ik me ervan kan herinneren:
ik zat op werk in een vergaderlokaal naar een videoband te kijken (waar het over ging weet ik niet meer). Ik moest even weg en toen ik terugkwam was de deur dicht. Ik klopte aan en het lokaal was gevuld met allemaal ambtenaren, van die omhoog gevallen arrogante tiepjes (ik ben zelf ook ambtenaar ) . Ze kregen voorlichting over het een en ander en keken heel geirriteerd en verstoord op toen ik de deur open deed. Ik zei 'sorry' en vroeg of ik de videoband mocht hebben die in de video zat, ik ben weer weggegaan omdat ik allemaal vervelende opmerkingen kreeg zoals 'dit heb ik nog nooit meegemaakt' en 'hoe haal je het in je hoofd om ons te storen'.
Inmiddels was het pauze en dacht dat ik de band wel even snel kon pakken. De deur was gesloten en ik liep naar binnen maar de griezeltjes zaten er nog steeds, zo mogelijk nu nog meer geirriteerd. De 'ik maak hier werk van' en 'je zult het nog wel horen' waren niet van de lucht. Iemand pakte de band bekeek hem en zag de titel, wat een minachting zag ik in zijn houding. Hij gaf de band aan iemand anders en zo het hele rijtje langs (volgens de hierarchie) kreeg ik de band terug, nog steeds kreeg ik allemaal boze blikken en van die opmerkingen. Maar blijkbaar was ik die opeens zat, ik ging volledig uit m'n pannetje. Ik schreeuwde 'wat willen ze doen dan, mij ontslaan omdat ik een videoband wil pakken?, mij honderd strafregels laten schrijven, schorsen?' (normaal ben ik niet zo'n hysterisch tiep). Ik was werkelijk woest. Ik werd mee naar buiten gesleurd door een collegaatje (secretaresse) maar ik zei tegen haar 'ga aub weer naar binnen, want je hebt er niets mee te maken'. Ik wilde gewoon niet dat ze erbij betrokken raakte, maar ik moest haar echt naar binnen duwen.
Het was nog steeds pauze en ik zat nog helemaal na te trillen van woede. Ik zei tegen iemand dat ze maar moesten komen met hun geklaag, ik zou toch mijn gelijk krijgen en ze hadden geen poot om op te staan, dat wist ik omdat ik toch veel over mijn rechtspositie weet (ik werk op rechtspositie P&O).
Ik liep naar buiten om een sigaret te roken (ik rook al een jaar of 4 niet meer) en kwam terecht op een schoolplein. Daar zag ik een teamleider die ik van vroeger kende en toen werd ik wakker...

Was wel een erg vermoeiende droom heb nog veel andere dingen ervoor gedroomd maar daar weet ik niets meer van en jammer dat ik weer niet weet hoe het afloopt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:13:03 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_30079164
Vannacht wer sinds lange tijd gedroomd dat ik kon vliegen, drie dromen gehad trouwens maar er is nog maar weinig wat ik me ervan kan herinneren, het enige wat ik nog wel weet is dat ik op een gegeven moment zo'n beetje oppermachtig was en zodra ik iemand aankeek die me niet beviel kon ik naar hem kijken en met mijn vinger wiebelen en toen ging mijn slachtoffer dezelfde kant op als mijn vinger . dat was wel leuk om die vent links en rechts met z'n kop op de grond te zien rammen voordat ik em een X aantal meter verder slingerde.
Vrijheid
  woensdag 31 augustus 2005 @ 09:44:40 #26
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30123305
hmmm aparte droom..

ik zat in mijn kamer en had een masker van klei gemaakt. mijn favoriete t-shirt lag op de grond en het masker was ik daarop aan het maken. na afloop lag het daar en zag er nogal apart uit. ze zon begon er fel op te schijnen. om te zorgen dat het niet zou gaan smelten wikkelde ik de rest van me t-shirt er verder om heen. dus nu kon het gaan bakken en harder worden ipv smelten (wat een foutieve logica zeg).

de andere dromen waren standaard. leuke dingen doen met iemand die ik ken op het werk
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  donderdag 1 september 2005 @ 07:18:15 #27
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30155726
ow was echt een enge droom vannacht: ik droomde dat er een spin zo groot als een mens door de straat banjerde... echt die poten staken overal over uit brrr.... niemand was er bang voor, alsof hij er gewoon bij hoorde, en mijn vriend zag hem helemaal niet. Ik durfde ondertussen de deur niet meer uit, want zag overal die harige poten.. brrr
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  donderdag 1 september 2005 @ 09:56:19 #28
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_30157714
Ik droomde van kindje, of eigenlijk een baby. Ze kon net praten.
Ik lag met dat kindje ( het was van mij) dat ik met haar op mijn bed lag, en dat ze prachtig blauwe ogen had.
Opeens begon dat kindje te brabbelen, ze vertelde over 'vroeger', en dat ze niet lang meer zou leven.
Ze had het over de 'franse ziekte'( geen idee...) Ik was verdrietig , maar had er ook wel vrede mee. Het was ook zo'n intiem moment.
Mijn kindje vond het erg naar voor mij, maar ze was niet verdrietig . Het was een prachtige droom eigenlijk.
( Goed erbij te zeggen dat een van mijn beste vriendinnen net een miskraam heeft gehad na drie maanden zwangerschap, dus daar ben ik wel erg bewust mee bezig).
  donderdag 1 september 2005 @ 10:28:53 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30158457
Ik droom de laatste tijd over feesten. Iedere keer is het een feest en op de een of andere manier vind ik het feest niet fijn.

Nog gedroomd over de man in the iron mask, mijn 2e ik had de macht over mijn leven. Ik ben een tweeling dus waarschijnlijk heeft het daarmee te maken. Een tweeling als sterrenbeeld dus.

De "ik" die de baas moet zijn in mijn leven die kreeg geen kans omdat die andere ik alles overnam. Toen probeerde ik dus met die andere ik, die ene ik uit te schakelen.

Zo en nu tijd om te sporten. Mijn lichaam is ook gemaakt om te sporten dus dat ga ik nu doen

[ Bericht 69% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-09-2005 11:32:30 ]
  donderdag 1 september 2005 @ 13:11:32 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_30163665
Vannacht gedroomd dat ik een soort huisdier achtig iets had die vanzelf kon veranderen, het ene moment was het een schattig hertje maar als hij honger had kon het veranderen in een of ander mensenetend zwijn, ik was helemaal dol op het beest trouwens . Op een gegeven moment liepen we op een parkeerterrein van een supermarkt en hij had al meerdere mensen doorgeslikt ( hij kon mensen zonder te kauwen in een keer doorslikken ) maar toen kwam er een ander beest aan die groter was en die vrat mijn beest op, terwijl hij aan de riem zat, ik trok em uit de bek van het beest maar hij was helemaal vermangeld, leefde nog wel maar niet lang meer, ik helemaal verdrietig.

Daarna liep ik naar het baasje van dat andere beest toe, stak mijn hand door zijn mond en voelde op een gegeven moment zijn ribbenkast en longen en vond toen zijn hart, trok zijn hart eruit, keek die vent aan en gooide zijn bloederige hart tegen zijn witte shirt aan en liep weg .

Ook nog allemaal andere rare shit gedroomd maar daar zijn alleen maar flarden van over .
Vrijheid
  donderdag 1 september 2005 @ 16:11:32 #31
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30169420
het bgint ergens dat ik over een weggetje door een bos ofzo loop met een vriend van mij en 2 vrouwen in de 20 -25 , daarvoor was er ook iets maar dat kan ik me niet meer goed herinneren..
op een moment val ik op de grond , en dan begint de droom echt.

ik begin verliefd te worden op een van de vrouwen , en zij blijkt mij ook lief en aardig te vinden
we praten en praten , en dan in real time bedoel ik , niet in een vage versnelling of wat je ook in normale dromen hebt , nee we hadden het over vanalles , zoals wel vaker was ik echt serieus 100% bewust in die droom , het was compleet lucide
op een moment verteld ze me dus dat ze schilderd , maar ik begrijp het wat verkeer en praat over iets anders ,kom erachter dat ze wss uit rusland komt ofzo , maar ze scheen in aekinga te hebben gezeten... later begin ik het wel te snappen dat ze het over schilderren had , en komen we op een schipdok ofzo , bij een groot meer..
iig , zij gooit opeens wat in het water meer in een reflex dan expres , en achter ons komen net wat mannen aangelopen die roepen ben je wel goed snik etc , en er onstaat wat bekvechterij , komt het er op uit dat ze terpentine in het water heefft gekeild , dus die mannen begonnen an te dringen het op te ruimen , ik zeg dus gewoon rustig tegen ze :
we kunnen nu niet het water in gaan om het er uit te halen laten we gewoon naar de baas van het meer en dan neem ik de schuld wel op me , is beter te regelen
nou hun vonden het best en we gingen met een motorbootje dus het meer over naar zon restaurant achtig huis waar de baas van het meer dan woonde , komen we aan op het strandje meppen we nog tegen een paal aan met die boot en dat voelde ik ook behoorlijk en dat deed dus echte pijn (ja knijp me eens werkt niet in mijn dromen want in die lucide versies voel ik alles)
nou , dat meiske waar ik dus wat mee gehad had op die reis was best in shock , en bleef monotoon zeggen , ik weet het , ik weet het , ik weet het , ik weet het , dus ik nam haar in mijn armen en legde haar uit dat ik de schuld op me nam en het ok was etc , iig was ze op een moment weer helemaal rustig...ik vertel dat ik in de echte wereld in een hel zit , en leg uit hoe het leven daar is (hier)
opeens sta ik in een hal , en een doktor voor me...ik denk ,....ik ben nu wakker...en leg die man uit wat ik net allemaal heb gedroomd en dat het compleet lucide was...die man lacht wat enzo , dus ik ren naar buiten , en zoek alle straten af , probeer die vrouw te vinden waar ik opeens zo van hield
ik wist nog de link met rusland , en schilderen , maar goed ik was maar te voet dus kon har nergens vinden... , ik ging maar even op zon speeltuintje bouwsel achtig houten torentje zitten , kwamen een aantal keer kinderren langsgefietst van rond de 16 ofzo..
toen ik weer terug liep zag ik mijn moeder in de buurt waar ze woonde (die ik overigens niet kende , die buurt that is) werken aan de tuin ... zij wist ook niet waar te zoeken , en er waren ook wat ruige figuren verderop , anarchistisch achtig gekleed , daar liep ik ook even opaf maar goed die wisten ook niks...

toen ik eindelijk echt wakker werd , verlangde ik nog naar ..haar...
een vrouw uit mijn droom , die 100% echt was...

mischien gestoord ... maar dit slaat gewoon alles , zo echt , zo lucide , dat je gewoon in je droom nog eens gaat zoeken , en wtf...ik ruik nu zelfs nog die geur van ...daar...
(nu dus opeens..)

ik viel weer in slaap en dit keer was ik bij een gigantische tempel , ik liep wat te kloten met commands uit ultima online , ja dat is weer eens wat heel anders , maar goed ik ging dus naar diie reusachtige tempel toe , echt als je er voor stond , hetwas een gigantisch lang met een hele lange maar lage trap , naar binnen toe , zoals een...met paint uitgerekte hemelpoort ofzo...
en er waren opeens gigantisch harde geluiden , echt hele lage mannenstemmen , maar echt zo hard dat het de hele ruimte en dan bedoel ik buiten vulde , echt ongelovelijk
mijn vader kwam ook naar buiten (hij left btw niet meer) , en nog wat mannen en die begonnen van die aboriginal achtige dingen te roepen (zingen) , na dat werd ik wakker...

weer irl hier zeg maar...

dit was echt raar..
pi_30170260
Aparte droom Baaj, het lijkt me chaotisch ook.

Je bent wel een held hoor

en dank je wel dat je je droom hier wilde neerzetten !
Sir Winston Churchill
pi_30170564
Ik heb ook heel raar gedroomd, en alles wat ik wel eens heb gedroomd is altijd erg raar.

Ik droomde dat ik in het park was en dat ik bij een sloot zat met een bruggetje. Ik zat naast de brug bij een struikje en me voeten in het water. Aan de overkant was er een vrouw die 3 witten katten bij zich had. Ze zei dat ze dr katten in het water zou gooien, en welke katten naar de overkant konden zwemmen zijn sterk, en welke katten dat niet konden zouden dan verdrinken en mochten niet gered worden. Ze gooide de 1e kat in het water, die kon naar de overkant zwemmen. De 2e kat gooide ze ook in het water, die zwom naar mij toe, hij was bijna bij me. Maar oppeens werd hij zwak, hij kon het niet meer en raakte in paniek. Ik zag hem langzaam naar beneden wegdrijven helemaal in paniek ik zag hem dus overlijden. Ik sprong in het water en ging hem zoeken, het water was zo donker dat ik hem niet kon zien. Dus ik raakte zelf in paniek en zei tegen een vriendin ( die er ook bij was ofzo) ja help mee zoeken, maar het duurde zo lang dat hij al was overleden. Ik zag zelf in het water ook 2 doden witte katten drijven, het was werkelijk een hele enge droom. Ik zie het nog steeds voor me dat ik die kat voor mijn eigen ogen zie verdrinken, het was ook zo werkelijk. Ik snap het niet!

Ik ben er wel erg van geschrokken, en nog steeds als ik eraan denk.
  donderdag 1 september 2005 @ 21:49:51 #34
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_30180929
Freud zei dat iedere droom, hoe absurd ook, te verklaren is.
Als ik zo jullie dromen lees, over vliegende krokodillen ofzo...
When all else fails, you always have delusion.
pi_30186208
ik droomde dat ik superrijk was....... toen ik wakker werd voelde me ik ook zwaar verrot...... doe mij maar weer gewoon een ouderwetse droom over kogels of gifinjectaties..... is veel lekkerder op staan....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_30217934
De laatste tijd droom ik steeds dat ik eten en allerlei andere dingen aan het uitdelen ben aan grote groepen mensen.
4
pi_30218048
Goddamn !

Vraag het me 's nachts dan kan ik je zo mijn belevenissen vertellen.
Tevens een tvp dusch.....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 3 september 2005 @ 09:01:41 #38
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_30223478
Niets... Kheb vannacht niet geslapen
pi_30224220
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Goddamn !

Vraag het me 's nachts dan kan ik je zo mijn belevenissen vertellen.
Tevens een tvp dusch.....
Val es online in slaap dan..
En zet een highlight op je naam in een irc-channel, dan kunnen we je wekken
pi_30236696
Ik heb vannacht toch zo'n lijpe droom gehad:

Iedergeval was ik weer terug in Kreta (ben net een weekje terug), wel leuk opzich al die vrienden die ik daar had ook in de droom terug te zien. Maargoed opeens werd ik uitgenodigd op mee te gaan in een stuntvliegtuigje, nou ruig toch, dus ik erin. Toen we eenmaal de lucht ingingen kreeg ik dus ongelovelijk last van G-krachten.

Maar het vreemde is dus dat ik die krachten dus ook echt voelde, terwijl ik toch aan het dromen was.
pi_30240234
Ik droom tegenwoordig vaak over witte vlindertjes, maar in het echt, als ik met de hond loop of fiets ofzo, is er ook telkens een wit vlindertje om me heen
  Milf zondag 4 september 2005 @ 23:27:20 #42
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_30274443
Ik was laatst even gaan liggen omdat ik zo moe was. En ik moest die avond nog weg.
En ik droomde dus dat ik op bed lag ( zoals ik was gaan liggen ) Ineens werd ik vastgepakt door iemand en diegene hield mij stevig vast ( een soort van lepelte lepeltje houding.) . En er kon niemand thuiszijn dus ik schrok me natuurlijk helemaal kapot. En ik wilde wakker worden om me om te draaien. Maar dat lukte niet. Ik kon me niet bewegen. Zelf praten lukte mij niet.
Ik kon er alleen met een fluisterende hese stem uitbrengen "wie ben je?" Maar diegene zei niets en bleef me innig vasthouden. Het voelde ook wel erg prettig en vertrouwd alleen ik wilde verdorie weten wie het was .
Toen lukte het me eindelijk om wakker te worden was de omhelzing verdwenen. Wat voelde ik me toen klote.

Vreemde droom.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_30289437
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:27 schreef nikky het volgende:

Toen lukte het me eindelijk om wakker te worden was de omhelzing verdwenen. Wat voelde ik me toen klote.

Vreemde droom.
Klinkt als slaap-verlamming. Dan begin je half bij bewustzijn te raken voordat je spieren weer "aan slaan". Doordat je nog niet helemaal wakker bent, en merkt dat je jezelf niet kan bewegen hallucineer je vaak iemand die je vast houdt of je bedreigt er bij.
pi_30293693
Normaal onthoud ik geen dromen, maar die van vannachtwel, die was namelijk erg spannend. Ik zat in een of ander kamp met een zooi vrienden die ik in de oorlog heb leren kennen. Dit kamp was afgesloten en we konden niet ver weg, weet niet waarom, maar goed, het was niet anders. Op een gegeven moment kwamen er allemaal invasies langs en elke keer ging er wat levenspunten af, zoals je dat ziet bij unreal tournament bijvoorbeeld. Na een aantal invasies kwam ik ook een meisje tegen in dat kamp en ik moest haar beschermen en haar de vallende bommen laten ontwijken. Op een gegeven moment ben ik geraakt en werd ik zo goed als overhoop geschoten. Ik had echter nog 1 levenspunt over en die vriendin had mij toen weggetakeld. Ik had mijn been gebroken en ik zat onder het bloed. Het deed pijn, maar ik voelde het niet. In een uurtje was ik weer opgelapt en ging het weer verder. Na een aantal invasies met bommen die uit de lucht aan kwamen vliegen te hebben ontweken, heb ik een gat in het hek gevonden en zijn we eruit gerend en kwamen we langs een fietspad die ik hier ken uit mijn woonplaats. Dat was het eigenlijk wel. Best wel erg vreemd droom normaal nooit over oorlogen en ben er ook geen fan van, alleen om te zien als film, maar dat heb ik ook al jaren niet gezien. Ook onthoud ik dromen nooit zo goed als vannacht. Heel vreemd, maar zeker erg leuk
  Milf maandag 5 september 2005 @ 18:13:01 #45
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_30294237
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Klinkt als slaap-verlamming. Dan begin je half bij bewustzijn te raken voordat je spieren weer "aan slaan". Doordat je nog niet helemaal wakker bent, en merkt dat je jezelf niet kan bewegen hallucineer je vaak iemand die je vast houdt of je bedreigt er bij.
Ik werd juist "wakker" nadat iemand mij vastpakte en mijn diegene zijn lichaam tegen de mijne aan ging liggen. De volgorde moet toch anders zijn?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_30298403
Vanmiddag kon ik me ineens een droom van gisternacht herinneren. Ik kwam een vroegere vriend tegen die nooit alcohol dronk, maar dan ook nooit. Ik kwam hem tegen toen hij dronken was. Hij was zo blij dat hij me zag enzo (terwijl ik het maar een sukkel vond). Erg maf. Ik vroeg aan het groepje waar hij mee aankwam of ze ook iets hadden gedronken, en dat was niet zo.

En dat was het.
pi_30304114
Een keer in de zoveel tijd heb ik eens een droom waarin alles opeens net zo echt lijkt en aanvoelt als dat je normaal wakker bent zeg maar. Opzich best wel vaag, maar toch meestal ook heel prettig, want vaak gebeuren er dingen die ik irl heel graag zou willen. Die dromen onthou ik dan vaak ook t beste. Afgelopen zondag had ik er ook weer een.
Ik was met iemand waarmee ik irl ook heel graag samen zou willen zijn. We hadden het heel gezellig samen. In t begin zag ie mij eerst niet echt staan maar later waren op een of andere manier alleen maar samen en konden we het super vinden. (terwijl ik normaal een beetje dichtklap als ik die persoon tegenkom) Hele gesprekken en dikke lol. Kreeg ook nog heel duidelijk een datum door, 1 oktober dit jaar. Ik zat me eerst nog even af te vragen waarom ik juist die datum doorkreeg, maar het is me inmiddels weer te binnenschoten dat het de deadline is voor het behalen van een schooldiploma en er zit nogal wat druk achter, dus ik denk dat dat de verklaring is van die datum in mijn droom. Maar stiekum toch nog wel benieuwd of er nog iets anders gaat gebeuren dan.
Verder eindigde hij wel weer een beetje sneu, want we hadden het zo gezellig maar hij moest toen toch weer weg en ik had verwacht dat hij niet zo zonder t een of ander weg zou gaan maar dat hij het net zo erg zou vinden om weer weg te gaan als mij. Maar helaas pindakaas. Misschien een aanwijzing dat tussen ons leuk is zoals het is maar dat het verder nooit wat word... helaas.. Of misschien is het juist datgene waar ik diep van binnen bang voor ben dat ik droom ipv dat het 'voorspellend' is zeg maar. Het blijft iig vreemd.
pi_30308044
Schiphol

Ik was op schiphol met 3 vrienden en we zaten onder de
grond want we waren bezig een schat te zoeken, het
grondwater stond erg hoog dus onze voeten stonden in het
water. Wij waren met zn 4en en er waren ook nog 2 andere
mensen die ook aan het zoeken maar die hoorden niet bij
ons. Tijdens het zoeken hebben wij heel veel
chocoladekoekjes met slagroom gegeten. We konden niks
vinden omdat het water te hoog stond en we dus niet konden
graven. Toen wilden we op schiphol zelf zoeken dus gingen
we naar de bushalte, de bus ging 5 minuten over het uur. En
het was bus 44. wij hadden die gemist. We liepen terug over
de parkeerplaats en daar stonden heel veel mooie auto’s. De
allermooiste waren verzilverd, die waren helemaal in het
zilver. We gingen verder met graven en er was iets dat we
muziek hoorden en dat het veel harder klonk omdat we onder
de grond zaten. Soms werd door iemand uit ons team de deur
voor de grap dichtgegooid (we waren aan het graven achter
een deur). Ook heb ik de deur wel eens dichtgehouden voor
de grap.

De Sloot
Ik was met mijn familie bij mijn opa en oma in friesland.
Daar gingen we met een motorbootje weg. We gingen erg hard
en op een gegeven moment viel mijn oma uit het bootje. We
hebben meteen de motor stopgezet en zijn er heel snel
naartoe gezwommen, toen we daar aankwamen kwam ze opeens
boven water en zei dat alles goed was. Toen gingen we
verder zwemmen, maar we konden niet verder want de sloot
ging de weg onderdoor. Wij gingen over de weg en gingen
daar verder zwemmen. Dat kon ook niet want er zat een
piranha in het water. Die hebben wij eruit gehaald met een
vislijn en over de weg gegooid naar de andere sloot. Alleen
bleef de vislijn over de weg hangen en kwam er een auto aan
die door de vislijn reed en de vis mee nam. Later kwam de
man van die auto terug en hij was heel trots op ons omdat
we die piranha niet met wat stenen hadden gedood maar hem
een 2e kans hebben gegeven door hem te laten leven.

ik kon uitslapen vandaar dat ik er 2 kon opschrijven.
pi_30328140
Was eigenlijk gisteravond, maar post hem toch nog even:

Het was een hele lange droom, maar wat het meeste impact maakte was dat ik in een auo zat, uit een bocht vloog recht een diepe (enorm grote) kuil in, waar allemaal geesten rondzweefden. Echt heel klassiek in witte gewaden enzo, en ik was bang dat ze me pijn zouden doen (hoe ik de val had overleefd, weet niet?!) maar ze negeerden me.
pi_30328168
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:13 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik werd juist "wakker" nadat iemand mij vastpakte en mijn diegene zijn lichaam tegen de mijne aan ging liggen. De volgorde moet toch anders zijn?
Ik weet eigenlijk niet of dat per se moet. Het zou ook kunnen dat je juist door je droom half wakker werd..
pi_30381399
mijn droom vergt wat 'voor informatie': Ik heb een ex die nog steeds een goede vriend van me is. Hij heeft een nieuwe vriendin in Canada, en hij is daar dus sinds 3 weken ofzo. Hij zit daar ook op de Universiteit, en ze zijn van plan te blijven. ivm geldzaken en naturalisatie, zou het zo kunnen zijn dat hij haar gaat trouwen ergens volgend jaar.

andere persoon: G, een goede vriend van ons beide, doe woont gewooon hier in de buurt.

mijn droom: Ik stap uit een klein vliegtuigje, en sta in een fris landschap (klein sneeuwlaagje) en ik weet dat ik in Canada ben, op bezoek bij mijn ex. We (ik en mijn moeder) lopen naar een enorm huis/gebouw met grote hekken erom heen. (3 of 4 meter hoog) we worden binnengelaten door Ashley. (zijn huidige vriendin) Ze biedt ons een rondleiding door het gebouw aan. Er is een gang, waar alle 'jongeren' op verblijven, met deuren aan de ene kant, en raam aan de andere kant. Door het raam zie ik mijn ex staan, en hij begroet meer mensen die komen, en zwaait naar me. Aan het einde van de gang staan 3 (lelijke!) meisjes met blauwe glitter hotpants en bikinitop.

Ik ben niet zo geintresseerd meer en loop met G mee naar 'zijn' kamer, waar hij verblijft dus. Hij deelt die met een kleine jongen, maar die verstaat ook Nederlands! Hij legt uit dat dat zo is omdat hij al 1 tot 1.5 jaar met G op een kamer zit. Goed, ondertussen vraag ik me af waar de rest nou is, en vraag dat aan de (volupteuze lelijke oude) dame, die manager is. Zij geeft aan dat ze de stad in waren gegaan, maar ieder moment terug waren, want ze moesten altijd om 20:00 20:30 terug zijn.

Ik zie ze allemaal (incl. mijn moeder en G) terug komen, en loop ze enthousiast tegemoet, want ik wil nu wel eens mijn ex begroeten. Zie ik dat een vriendin van Ashley een heel rood gezicht heeft van het huilen, en een vriendin daar weer van, ook. plots gaat iedereen eromheen staan, en ik denk de slimste te zijn, door ze wat ruimte te geven, en loop door. Ik ga naast G lopen en zeg: "Ik heb een probleempje." hij: "oh ja? Wat dan?" ik: " Ik denk dat ik neit bij jullie op de kamer mag slapen." hij: "dus?" Ik voel me een beetje naar, dat hij niet begrijpt dat ik geen aardige meisjes tegen ben gekomen, en dat ik liever bij mijn vrienden ben.

Dan gaan we eten, en het was niet lekker, het was gekookte aardappels met fijngesneden boerenkool erover. Andere jongeren wisten niet wat het was, en ik kende het engelse woord er niet voor. Na het eten gingen ik en G nog wat hamburgers flippen, dat was wel gezellig. Mijn ex en Ashley waren nog steeds druk blijkbaar, want ik had ze nog niet gezien. Ik en G liepen een soort koffiekamer in, en er zaten drie volwassenen. mijn moeder de manager en nog iemand. Ik vroeg me net af waar 'de rest' toch was. Toen Ashley binnenkwam met een papiertje. er stond in het Nederlands op: "wij zijn vandaag getrouwd." Ik voelde me heel miserabel. Ik begreep het van haar, dat ze niet wil rtouwen waar zijn ex bij is, maar van hem had ik wel verwacht dat hij zijn poot stijf zou houden, zeker omdat ik helemaal in Caanda was.
Ik voelde me zo vervelend dat ik wakker werd en eigenlijk het liefst wilde huilen. Totdat ik besefte dat het een droom was. Ik voelde me nog genaaid, maar het was niet zo erg, aangezien ik (bijna zeker) weet dat ze het niet zouden doen.
And the druids turn to stone...
pi_30402958
Ik heb een paar dagen geleden zo iets raars gedroomd.. Ik snap er echt niks van.

Ik ging naar de dokter want ik had buikpijn. Dus de dokter voelt aan mn buik en zegt: Volgens mij ben je zwanger.
Mijn reactie was gelijk: Doe normaal dat kan helemaal niet. Maar hij bleef volhouden ondanks mijn uitleg en verweer. En hij zegt: Je moet even naar het ziekenhuis voor een echo, want het kan heel goed dat het een tweeling is.. Dus ik mompel iets in de trant van: jaja, is goed ik maak binnenkort wel een afspraak (ik dacht wat een idioot zeg, ik ben echt niet zwanger.. Had ik toch moeten merken, ben gewoon ongesteld enzo.. prutser).
Nee, ik moest NU en direct naar het ziekenhuis, hij had al gebeld. Dus ik naar het ziekenhuis, ik naar zo'n echomevrouw.. en ja hoor. Baby. Heel klein en heel duidelijk op t scherm. Ik wilde het uiteraard nog steeds niet geloven dus ik vroeg op het een bandje was of dat het live was.. Bleek dus live te zijn.. Maar zij verder kijken ivm het tweelingvermoeden. Werd ze ineens stil, scherm ging uit en ze ging 'even iemand erbij halen'. Komt ze terug met 3 kerels. Heel aso, stelden zich niet voor gingen gelijk naar het scherm turen en doktertaal brabbelen en ernstig kijken. Moest ik met een van hun meekomen voor een gesprek.
Maar die man ging naar oncologie. En ik moest mee.. En toen vroeg hij of ik misschien iemand kon bellen die dan met mij bij dit gesprek kon zijn enzo.. hel ernstig allemaal en ik snapte er niks van. Bleek dat ik naast n baby (schok 1) ook een tumor in mn baarmoeder had.. En die was zo ernstig dat sowieso mn hele baarmoeder eruit moest. Het kwam er in feite op neer dat ik 3 keuzes had:
1. Baby aborteren en dan werd gelijk mn baarmoeder met tumor weggehaald. Geen garantie dat ik de kanker zou overleven.
2. Proberen om de tumor weg te halen om de baby en mij wat meer tijd en ruimte te geven. Maar ze konden dan niet garanderen dat de baby of ik dat zouden overleven.
3. alles lekker laten zitten en onder strenge controle lopen en dan maar hopen dat het goed ging komen. Dat had helemaal geen garanties. Want als t later mis ging was ik dan waarschijnlijk niet meer te behandelen en gingen we ook gezellig allebei dood..

Dus ik had maar gelijk voor optie 3 gekozen. Dat was in mijn ogen de enige optie met de meeste kans dat er in ieder geval iets levends uit voort zou komen.

Maar goed, ik heb tot in detail gedroomd dat ik het mn moeder, mn zus en mn broertje moest vertellen. Ik heb het aan mn baas verteld en die vroeg op een gegeven moment of de vader het al wist. Ohnee, dus ik gelijk even bellen. Ik had net over mn hart kunnen verkrijgen om te vertellen dat ik zwanger was en toen vroeg hij doodleuk: van wie? Dus ik was op oorlogspad en ik heb zo opgehangen.
Ik moest het aan al mijn collega's op de maandvergadering vertellen want de week erop werd ik opgenomen in het ziekenhuis. En niemand snapte waarom ik dat kind liet zitten want zonder kind en tumor had ik veel meer overlevingskans. Daar was ik ook zo boos over. De periode in het ziekenhuis, geboortekaartjes uitzoeken, een naam uitzoeken. Toen had ik Kaj bedacht. 3 namen waarvan de initialen KAJ spelden (K voor Kristof de A vernoemd naar mn broertje en de J vernoemd naar de papa van de baby. En ik vind Kristof echt een vreselijke naam..) want ik wist zeker dat ik een jongetje zou krijgen. Ik heb tot in detail over onderzoeken gedroomd, elke dag controle echo's en vervelende mensen op de zaal en over de vader vd baby die langskwam en weet ik het allemaal. Zo bizar gewoon.
Goed, toen ik ongeveer 31 weken was wilden ze de baby halen, maar daar was ik het niet mee eens omdat ie een groeiachterstand had ivm de tumor. Ik wilde het net zolang volhouden als mogelijk was. Een paar dagen later kreeg ik ineens onwijs pijn aan de linkerkant van mn buik (tumorkant, baby zat rechts) en begon ik te bloeden.

Toen werd ik met bed en al van zaal afgetrokken en toen werd alles zwart en stond ik ineens met n baby op mn arm in n witte nachtpon-iets in een ruimte met een trap. Dus ik liep de trap op en bovenaan stond mijn vader. Dus ik heel trots mn baby laten zien. En hij pakte hem van me over. En toen zei hij dat hij goed voor hem zou zorgen. Ik snapte het niet, want ik ging uiteraard voor de baby zorgen. Dat kon niet volgens papa. Als ik bij de baby wilde blijven moest ik daar blijven maar dat wilde hij niet. Ik moest terug van hem, maar ik mocht mn baby niet meenemen. Dus ik werd kwaad, Kaj was van mij en die ging ik echt niet daar laten. Hoe lief ik mn vader ook vind. Kaj ging met mij mee. Hij was het enige kindje wat ik ooit zou kunnen krijgen. Maar mn vader bleef zeggen dat ik terug moest. En ik moest opschieten want het was al bijna te laat. Toen wees hij naar de trap en die begon heel langzaamaan vanaf onderaan op te lossen. Maar ik wilde niet weg zonder baby. Uiteindelijk heb ik de baby uit mn vaders armen gegrist en ben ik met een rotgang de trap afgerend. Maar de laatste paar treden waren al weg. Dus toen heb ik het laatste stukje maar gesprongen..

En toen werd ik wakker!

Dus nu weet ik geeneens of we dood zijn of niet..
Fok!bejaarde
pi_30411496
Nou, weer gedroomd vannacht. Er waren twee vrienden van mij bij, ik noem ze even Jack en Ray (omdat ze ook zo heten ) Jack wil een camper gaan kopen om door Noorwegen te cruisen, en Ray is een vriend van hem.

droom: We zitten in de achterkant van de camper, en staan op een parkeerplaats van de snelweg. Er zit een soort striptent naast, en ze proberen ons naar binnen te praten. Na een grappig gesprek met een soort uitsmijter bieden ze ons ineens een 11 jarig meisje aan. Jack gooit de deur dicht en doet een arm om me hen, hij zegt: "we doen hier niet aan mee." heel resoluut, ik kijk verontwaardigd en zeg: "nee, natuurlijk niet, moeten we ze aangeven voor kinderporno?" hij: "Dat zien we later wel, we gaan hier eerst weg." En dan doet hij de deur weer open, en bedankt vriendelijk. Er wordt ons nog drugs aangeboden, en weer bedanken we vriendelijk. Ik zit op een gegeven moment met mijn rug naar de opening, tegen Ray aan te praten, als ik beetgegrepen word, en half naar buiten gesleurd word.
Ik word vastgehouden aan mijn haar en hij sist/hijgt: "you've got weed, I know it, give it to me!" Ik moet bijna lachen om de situatie en vraag me af wat hij wil doen, als ik het niet heb, want ik heb echt niks.
Opeens voel ik een licht prikje in mijn rug, en hij zegt dat ik dan maar heroine moet leiden. Ik voel me in een soort roes afzakken.
Het volgende moment loop ik door een stad en zie ik een man met een hond, zo groot als een vrachtwagen, ik probeer het dus te zeggen tegen Ray, want het is best eng, zo'n hond. Hij lijkt het niet te zien.
Op een gegeven moment zoen ik met Ray, en even later zeg ik: "ik heb een soort zoete nasmaak achter in mijn mond van de heroine." en hij zegt: "ja, ruik je ook eens lekker uit je mond.".

In het echte leven heb ik nooit drugs geprobeerd behlave wiet/hash.
Heel vreemd dat ik in mijn droom er niet bij stil sta dat die grote hond wel eens van de heroine kan komen.
And the druids turn to stone...
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:03:03 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30428552
Alweer zat ik in de college-banken. En ik had bijna de opleiding afgerond. Mede-studenten waren aan het juichen dat ik alsnog had doorgezet. Ik heb dus nog steeds dat in het systeem zitten van die onafgeronde opleiding.

Daarna met mijn oud mede studenten iets opgebouwt. We waren aan het samen werken met iets erg vreemds Ik weet niet meer wat we aan het opbouwen waren maar er kwamen parachute springers bij, koude schotels voor 1000 mensen en salsa-danseressen en nog meer. Verder moest een gigantisch schip worden voor gevaren door te peddelen. Ikzelf vloog inplaats van mee te varen op het schip.

Echt vreemd weer Ik droom de laatste tijd veel. Ook veel losse flarden waar ik maar kleine stukken van kan herinneren.

En in die droom zie ik dan echt de gezichten van die oud studenten Echt raar is dat. Ze zitten echt in mijn hoofd nog terwijl ik toen amper goed contact had met ze. En ik heb ze al 6 jaar niet meer gezien. Toch zag ik in de details de gezichten van ze.
  zondag 11 september 2005 @ 15:06:11 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30484802
Een voortang op een oude droom

Eerst die oude droom. Ik had een verjaardagsfeest ( ja ik droom vaker over feesten ) en ik kreeg allemaal cd's, droom cd's toevallig. Ook vreemde mensen die me cd's gaven. Maar tegen het einde van het feest waren de cd's gestolen.

De voortgang vannacht ging over een tennisbaan. De tennisbaan waar ik getennist heb. En ik had een tas vol met spullen. En wat zat erin....die gestolen cd's van die oude droom. Ik wist meteen in die droom dat het de cd's waren die gestolen waren en was opgelucht dat ze weer terecht waren. Ook die cd's geluisterd in die droom.

Verder zat er drop en bananen in die tas. Die bananen lagen er al maanden, misschien wel jaren in. En ik moest die bananen dus opruimen omdat het een zooi was in die tas. Natuurlijk nog getennist in die droom, de tegenstander was een tennis-leraar ( een vrouw) die in de competitie de tegenstander van me was in het dubbel-spel. De rest weet ik niet helemaal meer. Weet wel dat er meer inhoud in de droom zat, ik kan dus niet alles herinneren. Jammer dat niet de hele droom bij blijft. Het blijven maar stukken.

Maar de cd's zijn terecht

Toch belangrijk dat ze terecht zijn. Ondanks dat het maar een droom is, heb ik me vaker, zelfs maanden na die droom. Geërgerd over het kwijtraken van die cd's.

Toch apart dat een droom een vervolg krijgt op zo'n manier. Alsof ook een droom een soort levensloop heeft. Dat het hele dromen een reden en doel heeft? Zelfde geldt voor die droom over die opleiding. Dat ik steeds een opleiding aan het volgen ben. Ook vaker andere opleidingen die wazig kunnen zijn.

En dan is er nog een droom waar iemand me lastig valt. Hopelijk komt die droom ook nog goed ten einde ooit.

Weet iemand hoe je je kunt trainen om je hele droom te herinneren. Het is goed dat ik ze nu opschrijf, maar ik wil ze nog beter kunnen herinneren.
pi_30598797
Ik heb vanacht gezwommen met een dolfijn (hoe new age )
coole droom, het ging ook lekker hard

zo eentje, een bruinvis
100% Funk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')