het bgint ergens dat ik over een weggetje door een bos ofzo loop met een vriend van mij en 2 vrouwen in de 20 -25 , daarvoor was er ook iets maar dat kan ik me niet meer goed herinneren..
op een moment val ik op de grond , en dan begint de droom echt.
ik begin verliefd te worden op een van de vrouwen , en zij blijkt mij ook lief en aardig te vinden
we praten en praten , en dan in real time bedoel ik , niet in een vage versnelling of wat je ook in normale dromen hebt , nee we hadden het over vanalles , zoals wel vaker was ik echt serieus 100% bewust in die droom , het was compleet lucide
op een moment verteld ze me dus dat ze schilderd , maar ik begrijp het wat verkeer en praat over iets anders ,kom erachter dat ze wss uit rusland komt ofzo , maar ze scheen in aekinga te hebben gezeten... later begin ik het wel te snappen dat ze het over schilderren had , en komen we op een schipdok ofzo , bij een groot meer..
iig , zij gooit opeens wat in het water meer in een reflex dan expres , en achter ons komen net wat mannen aangelopen die roepen ben je wel goed snik etc , en er onstaat wat bekvechterij , komt het er op uit dat ze terpentine in het water heefft gekeild , dus die mannen begonnen an te dringen het op te ruimen , ik zeg dus gewoon rustig tegen ze :
we kunnen nu niet het water in gaan om het er uit te halen laten we gewoon naar de baas van het meer en dan neem ik de schuld wel op me , is beter te regelen
nou hun vonden het best en we gingen met een motorbootje dus het meer over naar zon restaurant achtig huis waar de baas van het meer dan woonde , komen we aan op het strandje meppen we nog tegen een paal aan met die boot en dat voelde ik ook behoorlijk en dat deed dus echte pijn (ja knijp me eens werkt niet in mijn dromen want in die lucide versies voel ik alles)
nou , dat meiske waar ik dus wat mee gehad had op die reis was best in shock , en bleef monotoon zeggen , ik weet het , ik weet het , ik weet het , ik weet het , dus ik nam haar in mijn armen en legde haar uit dat ik de schuld op me nam en het ok was etc , iig was ze op een moment weer helemaal rustig...ik vertel dat ik in de echte wereld in een hel zit , en leg uit hoe het leven daar is (hier)
opeens sta ik in een hal , en een doktor voor me...ik denk ,....ik ben nu wakker...en leg die man uit wat ik net allemaal heb gedroomd en dat het compleet lucide was...die man lacht wat enzo , dus ik ren naar buiten , en zoek alle straten af , probeer die vrouw te vinden waar ik opeens zo van hield
ik wist nog de link met rusland , en schilderen , maar goed ik was maar te voet dus kon har nergens vinden... , ik ging maar even op zon speeltuintje bouwsel achtig houten torentje zitten , kwamen een aantal keer kinderren langsgefietst van rond de 16 ofzo..
toen ik weer terug liep zag ik mijn moeder in de buurt waar ze woonde (die ik overigens niet kende , die buurt that is) werken aan de tuin ... zij wist ook niet waar te zoeken , en er waren ook wat ruige figuren verderop , anarchistisch achtig gekleed , daar liep ik ook even opaf maar goed die wisten ook niks...
toen ik eindelijk echt wakker werd , verlangde ik nog naar ..haar...
een vrouw uit mijn droom , die 100% echt was...
mischien gestoord ... maar dit slaat gewoon alles , zo echt , zo lucide , dat je gewoon in je droom nog eens gaat zoeken , en wtf...ik ruik nu zelfs nog die geur van ...daar...
(nu dus opeens..)
ik viel weer in slaap en dit keer was ik bij een gigantische tempel , ik liep wat te kloten met commands uit ultima online , ja dat is weer eens wat heel anders , maar goed ik ging dus naar diie reusachtige tempel toe , echt als je er voor stond , hetwas een gigantisch lang met een hele lange maar lage trap , naar binnen toe , zoals een...met paint uitgerekte hemelpoort ofzo...
en er waren opeens gigantisch harde geluiden , echt hele lage mannenstemmen , maar echt zo hard dat het de hele ruimte en dan bedoel ik buiten vulde , echt ongelovelijk
mijn vader kwam ook naar buiten (hij left btw niet meer) , en nog wat mannen en die begonnen van die aboriginal achtige dingen te roepen (zingen) , na dat werd ik wakker...
weer irl hier zeg maar...
dit was echt raar..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.