abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28237623
Een nieuwe topicserie, voorlopig even op proef, over je nachtelijke dromen. Uiteraard is het niet de bedoeling elkaars dromen af te zeiken of tot een slowchat te vervallen.
pi_28237657
Je zou dit kunnen proberen, maar ik ben bang dat det topics hetzelfde wordt als de single-reeks..

Wat eigenlijk ook geen SC hoort te zijn
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_28237691
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:39 schreef Mr. Orange het volgende:
Je zou dit kunnen proberen, maar ik ben bang dat det topics hetzelfde wordt als de single-reeks..

Wat eigenlijk ook geen SC hoort te zijn
Deze opmerking is geen droom en hoort dan ook niet thuis
  zaterdag 25 juni 2005 @ 23:40:42 #4
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_28237713
Ik heb elke nacht nachtmerries waar ik de hele dag mee rond loop, dus ik kan in mijn eentje dit topic wel vullen.

Twijfel alleen nog of ik dat wil...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_28237752
'k Durf het bijna niet te zeggen... Na het 5 dagen op televisie te hebben gezien, droom ik inmiddels over... tennis Alleen speelde ik nu zelf en was het best spannend
The prettiest people do the ugliest things
pi_28237782
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb elke nacht nachtmerries waar ik de hele dag mee rond loop, dus ik kan in mijn eentje dit topic wel vullen.

Twijfel alleen nog of ik dat wil...
Maar je herrinnert ze nog wel?

Ik heb vaak dat ik weet dat ik iets vrezelijks heb gedroomd, nog wel het gevoel daarbij terug kan halen maar de droom zelf niet...

Of dromen die gewoon nergens over lijken te gaan maar een ontzettende indruk achter laten
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28237839
@ alle fokterroristen: ik was nog ff vergeten te zeggen dat ik regelmatig bagger eruit zal spoelen
  zaterdag 25 juni 2005 @ 23:45:52 #8
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_28237867
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:43 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar je herrinnert ze nog wel?

Ik heb vaak dat ik weet dat ik iets vrezelijks heb gedroomd, nog wel het gevoel daarbij terug kan halen maar de droom zelf niet...

Of dromen die gewoon nergens over lijken te gaan maar een ontzettende indruk achter laten
Ik herinner me alles, elk gevoel en elk detail.

Sommige mensen vinden dat tof als ze dat horen, maarhet is minder omdat je voor je gevoel al een hele dag avonturen hebt beleefd als je wakker wordt.
Ik vraag me wel eens af of de angsten, beslissingen, doeltreffendheid en moed uit je nachtmerries effect hebben op je persoonlijke vorming/leven....
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_28238054
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:45 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Ik herinner me alles, elk gevoel en elk detail.

Sommige mensen vinden dat tof als ze dat horen, maarhet is minder omdat je voor je gevoel al een hele dag avonturen hebt beleefd als je wakker wordt.
Ik vraag me wel eens af of de angsten, beslissingen, doeltreffendheid en moed uit je nachtmerries effect hebben op je persoonlijke vorming/leven....
In ieder geval hebben de dromen een behoorlijke onvloed op de dag erna. En waarschijnlijk hebben de gebeurtenissen in je leven ook een grote invloed op je dromen. maar ik vraag me regelmatig af wat er eerder was. de kip of het ei.

Zo heb ik hele periodes gehad dat ik over autorijden droomde. Ik heb alleen geen rijbewijs maar deed het toch. Of ik zat in de auto naast mijn beste vriendin of mijn zoon van 11
En die dromen waren altijd symbolisch van aard. Zo voelden ze ook.

Heb ook regelmatig waarschuwingsdromen en die voelen weer anders.

De laatste tijd af en toe weer zoekdromen. Ben wel blij dat ik nu al weer jaren van mijn achtervolgingsdromen af ben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 26 juni 2005 @ 00:09:08 #10
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28238557
om even een handje te helpen om het op gang te krijgen zal ik een "droom" delen. in mijn geval kan ik meerdere typen dromen onderscheiden. de reguliere droom die zo goed als altijd over sex gaat, voorspellende dromen over dingen die binnen 3 weken gaan gebeuren, dromen met een bericht van uit mijn onderbewustzijn en dromen uit mijn vorige levens.

in dit geval zal ik er 1 delen over het leven voor deze. het was een kort pijnlijk leven.

Het was een droom die ik niet leuk vond. Een zeer pijnlijke herinnering die ik een beetje te levendig herbeleefde. het vond plaats gedurende de tweede wereldoorlog. het was in de winter periode aangezien er overal sneeuw lag. ik was een klein jongetje van nog geen 12 jaar schat ik zo. ik ging naar buiten met me bal om te spelen met een andere jongen. terwijl ik met me bal rende zag ik grijze en grauw gebouwen, een rooie auto en zo'n grijze dichte lucht waarin je met moeite 100 meter ver kon zien.

op een gegeven moment schopte die jongen de bal buiten mijn bereik en ik stond op het punt er achter heen te gaan. toen doken er 3 man op in zo'n SS uniform en ze lachtten. kort daarna schoten ze het jongetje neer en ik begon weg te rennen achter die rooie auto langs. ik hoorde nog een paar kogels van achter me die me raakte in me been en een ander die me in de onderrug raakte.

de 3 man pakte me op en sleeptte me een huis binnen. daar martelde ze me. met een mes staken ze me. en er werd nog een paar keer op me geschoten. ik voelde elke scheut van pijn maar huilde niet noch schreeuwde ik het uit. op een moment kwam er een kogel door me borst binnen en ik voelde het bloed mijn longen vullen. toen kwam de genode klap en een kogel ging door mijn hoofd.

op dat moment werd het zwart en de laatste adem verliet me lippen. ik voelde me vrij en gelukkig en verlost van alles. alsof ik weer naar huis ging.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_28238764
Dromen die ik me wel kan herrinneren gaan vaak over....

Een Kasteel, ergens op de rand van een rots, steile wanden, zeegeruis.
Open vensters met naar buiten waaiende gordijnen...

Brandlucht...
Kleine dorpjes afgebrand
paniekgevoel...
zoektocht
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28238916
Ik ga nu dromen. Grtz allemaal
pi_28239038
Same as everynight... I'm conquering the world!

Echt, daar droom ik over
Ja, ik generaliseer.
pi_28239169
Al mijn lucide dromen staan online @ http://www.dreamerlog.nl (mijn site in samenwerking met iemand)
pi_28245237
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:30 schreef Xalopalyps het volgende:
Al mijn lucide dromen staan online @ http://www.dreamerlog.nl (mijn site in samenwerking met iemand)
leuk ik heb me ook aangemeld
  zondag 26 juni 2005 @ 14:40:56 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28249222
droomde dat ik bij mn oude liefde was , gingen samen douchen , en toen kwam ik erachter dat ze 2 geslachten had ,

ben je ook mooi klaar mee
toen ben ik maar wakker geworden hoor
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 26 juni 2005 @ 16:22:13 #17
114838 PhiNiks
love is the key
pi_28251727
zelfde als elke nacht... m'n safe-haven. lekker bijkomen van de realiteit
"I exist, therefore I realize..."
  maandag 27 juni 2005 @ 09:18:14 #18
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_28264199
Niet vannacht maar vrijdagnacht droomde ik erg raar... Het onweerde in werkelijkheid buiten, en in mijn droom ging ik als het ware door op het onweer
. Ik droomde dat ik naar buiten keek en dat het noodweer was. ik zag twee olievlekken in de lucht en ik kreeg het beeld van olievlekken in water. Ik wees de vlekken aan en een vriend van me , die erbij stond, zag ze ook.
De vlekken werden mensenvormen en deze mensenvormen begonnen rond te draaien , hand in hand ( als de bekende vriendschaps-kring).. deze vriend, die naast me stond zei dat deze vormen demonen waren en ze op het goede in dit huis afkwamen.
Ik was niet bang , maar bekeek ze eens beter en nu hadden ze kronen en dergelijke op. Ik wist dat het koningen waren .. en ... nou ja, de eindtijd was nabij... zo voelde ik dat ... , en toen werd ik wakker..

Die droom blijft ma in mijn hoofd rondspoken... apocalyptisch he?!
  maandag 27 juni 2005 @ 14:13:00 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28272462
erg interesant nanalune
olie , koningen , hemel , rondraaien , demonen

ben geen droomuitlegger waar naar mijn mening ook geen mogelijke uitleg bestaat voor dromen
ik geloof dat dromen juist een ervaring op een anderre frequentie zijn , net als het ..eh , deze realiteits leven.

maar iig , een interresante droom.
pi_28272530
Ik herinner me meestal niets of weinig van mn dromen, maar onlangs werd ik wakker na een droom over mijn baas ... kstond dus al slechtgezind op en mocht daarna nog es "live" naar mijn nachtmerrie rijden
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28275266
De laatste tijd zijn mijn dromen nogal warrig en kan ik me alleen een paar beelden herinneren uit de chaos.
Vanochtend kon ik me alleen herinneren dat ik mijn hele lijf met honing aan het insmeren was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 27 juni 2005 @ 15:56:33 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28275442
omg nogwanda, je bent wel heel naughty
pi_28275869
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:
omg nogwanda, je bent wel heel naughty
huh
No1: is dat naughty?
No2: als dat zo is ga je daar dan van gapen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28276156
Ik denk dat hij geen honing lust

Btw honing kleeft zo hard hé ... da's d'erop en nooit meer eraf
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28276190
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:20 schreef UncleScorp het volgende:

Btw honing kleeft zo hard hé ... da's d'erop en nooit meer eraf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')