Deze opmerking is geen droom en hoort dan ook niet thuisquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:39 schreef Mr. Orange het volgende:
Je zou dit kunnen proberen, maar ik ben bang dat det topics hetzelfde wordt als de single-reeks..
Wat eigenlijk ook geen SC hoort te zijn
Maar je herrinnert ze nog wel?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb elke nacht nachtmerries waar ik de hele dag mee rond loop, dus ik kan in mijn eentje dit topic wel vullen.
Twijfel alleen nog of ik dat wil...
Ik herinner me alles, elk gevoel en elk detail.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar je herrinnert ze nog wel?
Ik heb vaak dat ik weet dat ik iets vrezelijks heb gedroomd, nog wel het gevoel daarbij terug kan halen maar de droom zelf niet...
Of dromen die gewoon nergens over lijken te gaan maar een ontzettende indruk achter laten
In ieder geval hebben de dromen een behoorlijke onvloed op de dag erna. En waarschijnlijk hebben de gebeurtenissen in je leven ook een grote invloed op je dromen. maar ik vraag me regelmatig af wat er eerder was. de kip of het ei.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik herinner me alles, elk gevoel en elk detail.
Sommige mensen vinden dat tof als ze dat horen, maarhet is minder omdat je voor je gevoel al een hele dag avonturen hebt beleefd als je wakker wordt.
Ik vraag me wel eens af of de angsten, beslissingen, doeltreffendheid en moed uit je nachtmerries effect hebben op je persoonlijke vorming/leven....
leuk ik heb me ook aangemeldquote:Op zondag 26 juni 2005 00:30 schreef Xalopalyps het volgende:
Al mijn lucide dromen staan online @ http://www.dreamerlog.nl (mijn site in samenwerking met iemand)![]()
huhquote:Op maandag 27 juni 2005 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:
omg nogwanda, je bent wel heel naughty
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:20 schreef UncleScorp het volgende:
Btw honing kleeft zo hard hé ... da's d'erop en nooit meer eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |