'Chinese man kan niet worden gefotografeerd'Zat ff toevallig op de frontpage. Sterk verhaal over een man die niet op de foto kan worden vast gelegd. Meteen mijn broer verteld en die zegt dan altijd dat hij het pas gelooft als het op het NOS journaal komt.
Nos journaal houdt zich bezig met oorlog en andere ellende.
Veel nieuws komt niet eens op tv.
Of zou het toch een broodje aap zijn? Ik geloof best dat het mogelijk is dat je onzichtbaar kunt zijn voor de foto.
Waarom zou dat zo raar moeten zijn? Kom op zeg, we leven in 2006. Alles is mogelijk. En in de toekomst zal het alleen maar erger worden.
Misschien gaan we muteren tot x-men en x-woman en krijgen we bepaalde krachten in ons of iets dergelijks
![]()
Je weet nooit welke gaves ontwikkeld kunnen worden en hoeveel zintuigen kunnen bestaan. Misschien is het een kwestie van zelf ontwikkelen. Dat je ze niet krijgt maar ontwikkelt of onbewust ontwikkelt.
Ik kies als naam voor x-man.
supervision Dan kijk ik zo door alle dimensies heen en open ik met een straling uit de ogen de poorten tot de hel...whahahahahah
![]()
De hel kan staan voor de hemel of wat dan ook. De een noemt het hel de ander hemel. Wat boeit het wat voor naam het heeft.
Of
power-dreamerEn dan krijg ik instructies van de hoogste baas, de hoogste baas is degeen die de informatie versterkt aan mij. De onzichtbare man ook wel genoemd die altijd meekijkt en aanwezig is.
Je kunt hem God noemen of gewoon de almachtige master die mensen superkrachten gaat geven als het ware.
En dan gaan we met z'n allen die demonen verslaan die ons altijd lastig vallen vanachter schermen waar ze niet helemaal naar voren kunnen komen, de vijanden die zich altijd in het geniep verborgen houden maar je weet dat ze aanwezig zijn.
De bodysnatchers worden dan ook meteen aangepakt zodat iedereen een zuiver bewustzijn krijgt en nog meer super power gaat krijgen.
Jezus is er niets bij straks, straks is iedereen een opper-wezen. Maar de onzichtbare man blijft informatie verstrekken
![]()
Vannacht had ik nog contact met de informatie-verstrekker, ik wilde met de doden praten maar hij zei dat je de doden altijd moet laten rusten. Soms ben ik gewoon aan het experimenteren en het is inderdaad verstandig om de doden te laten rusten, ze zijn waarschijnlijk toch waar ze zijn moeten en hoe dat is dat is maar de vraag.
Slecht over de doden praten is ook niet goed. Maar goed, dat is algemeen bekend.
Dan lijkt het soms alsof een hogere macht mij verteld wat ik moet doen soms, iemand die toch controle uitoefend erop. Of is het mijn eigen verstand die zegt dat ik de doden met rust moet laten?
Of is dood dood? Ik weet niet hoe de dood zich manifesteert.
[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-01-2006 09:09:11 ]