moi?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:11 schreef Brian1999 het volgende:
[..]
Mijn pappa heeft jou allang de trap af "begeleid"......
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
'Mogelijke mutatie vogelgriepvirus'
Nature strikes back?
Ik zei van de week toevallig nog tegen mijn ouders: let nou maar op dat dat straks muteert, dan is het van mens op mens overdraagbaar en krijg je een epidemie.
Ik haat het om altijd gelijk te krijgen
Zou ik niet erg vinden. Lekker rustigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
if you ask me its time to get a glock and live on a mountain.....
ik ook niet... ik hou van me werk maar zon stressloos leventje bevalt me welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou ik niet erg vinden. Lekker rustig
Hoewel het hard werken zou zijn hoor. Je moet op die berg ook eten. Vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook niet... ik hou van me werk maar zon stressloos leventje bevalt me wel![]()
true maar dan moet je je zorgen maken over wat je eet en niet over het feit dat de nieuwe rackmount server wel eens niet in meneer pietersen zijn patchkast past terwijl hij dat eigenlijk wel zou moeten en bedenken hoe je het meneer pietersen uitlegt dat het ineens 1000 euro duurder wordquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel het hard werken zou zijn hoor. Je moet op die berg ook eten. Vergeet dat niet.
Dank voor het bericht. Wat zal ze zich gaan vervelen. Kan ze daar geen laptopje krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef vamperotica het volgende:
Even een update van mn zusje....
gister dus naar t ziekenhuis geweest, waar ze waarschijnlijk toch 10 dagen aanhet infuus moet blijven...
Dat ding kregen ze pas bij de derde keer goed geprikt![]()
Wat voor rommel er allemaal door het infuus loopt weet ik eigenlijkniet pcies, maar hoop wel dat het helpt!
Vandaag druk geweest met bezoek en ze laat iedereen hier groeten! Bij deze dus!
Hopelijk belandt je nu eens ...in Hawai , en doe daar maar es een leuk bloemen dansje ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef nokwanda het volgende:
Mijn moeder stuurde me straks een paar mp.3-tjes. Hawaiiaanse slaapliedjes...... ga ik nu es even lekker op dromen![]()
owwww, hou op.... veel te lekker om aan te denkenquote:Op zondag 15 januari 2006 09:32 schreef displission het volgende:
hoe is ie nokwanda? weet je waar ik nu zin in heb: een heerlijke verse bananenmilkshake
Moet je naar buiten om te roken?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Morge
Ik ga ff sigaret roken, pffff voel me brak.
Gisteren ging het een stuk beter, ben niet gewend om vroeg mijn nest uit te komen.
Op zo'n vraag zou er wss een cryptisch antwoord komen als in het boedhistische: hoe klinkt het geluid van het klappen van een handquote:Op zondag 15 januari 2006 09:42 schreef displission het volgende:
wat zou de dag vandaag brengen? vraag het baaj
Ik rook niet graag binnen, sowieso zou ik dan de ene na de andere opsteken en deze manier is een methode om het in de hand te houden. Zou ik aan de computer roken dan had ik geen lang leven voor de boeg.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je naar buiten om te roken?
Lijkt me lastig. Tis juist lekker om voor de comp met een bak koffie en een peuk te zitten. Aan de andere kant rook je wss een stuk minder als dat niet kan.
Ik ben redelijk fit nu. Maar ik moest mezelf wel dwingen om op te staan. Te lang uitslapen werkt niet meer hier. Krijg ik alleen maar een gemene hoofdpijn van. Dus... wakker is opstaan en niet meer wegdoemelen.
Niet met hem. Gewoon..... de begroeting en hoe gaat het en zo. Ik had hem ook niet aan de foon nodig maar zijn echtgenote.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
hahahah
En lang aan de telefoon gehangen nog?
Heb zin om dingen te onderzoeken, lekker tennissen ook. Misschien gaat het tennissen een wereld voor me openen, heb gewoon zin om het hele spel onder de knie te krijgen.
Ahzo...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet met hem. Gewoon..... de begroeting en hoe gaat het en zo. Ik had hem ook niet aan de foon nodig maar zijn echtgenote.
Hey.... lichamelijke beweging is heel okay als tegenhanger van het denken. Een teveel van een van beide is niet zo goed. Beetje de balans zoeken voor jezelf.
Zo zagen ze er laatst 's morgens ook al uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
krijg genoeg lichamelijke beweging
Post HIER jouw sixpack! #2zooowwww gister wezen stappen ...redelijk veel gedronken en nergens last van
its gonna be a good sunday
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo zagen ze er laatst 's morgens ook al uit.RvdB hoax
geen probleem hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Kun je nog vrij bewegen als je buik zo strak staat?
Ik heb ook een soort van six pack gehad maar ik had nooit de drang om helemaal droog te trainen. Heb 7 jaar iedere dag uren gesport met gewichten, iedere dag de 10 km rennen erbij en ga zo door.
Was ooit afgetraind bijna, maar nooit op het droge af.
als ik het niet aanspan is het ook niet keihardquote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef nokwanda het volgende:
Een beetje vet is lekker. Niet alles moet keihard zijn
Je gaat soms zo diep op zaken in dat ik er soms plaatsvervangend duizelig van wordtquote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed, zo ernstig is het niet. Of wel?
Met het vooruitzicht op de lente valt het reuze mee.
het is niet erg.. maar het lijkt me wel erg vermoeiend voor jezelf.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Pfffff ik moet ook hoognodig gaan sporten. Af en toe denk ik dat ik een gigantische dwangneurose heb tot het verklaren van zaken en informatie inwinnen en uitgeven. Ik wil input en output, input en output. Voel me net een processor.
Sporten is echt nodig weer, momenten dat ik eens niet bezig ben met willen verklaren. Het gaat maar door.
Ik zit dus ook op een ander forum en iemand wees me daarop via een private message. Ik had het erover dat ik al de hele dag bezig ben met zaken duidelijk willen hebben.
Maar goed, zo ernstig is het niet. Of wel?
Met het vooruitzicht op de lente valt het reuze mee.
Gestapt?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |