abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34031969
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef vamperotica het volgende:
Even een update van mn zusje....
gister dus naar t ziekenhuis geweest, waar ze waarschijnlijk toch 10 dagen aanhet infuus moet blijven...
Dat ding kregen ze pas bij de derde keer goed geprikt
Wat voor rommel er allemaal door het infuus loopt weet ik eigenlijkniet pcies, maar hoop wel dat het helpt!
Vandaag druk geweest met bezoek en ze laat iedereen hier groeten! Bij deze dus!
Dank voor het bericht. Wat zal ze zich gaan vervelen. Kan ze daar geen laptopje krijgen

Da's klote ja... dat prikken voor een infuus. Sommige mensen schijnen nogal lastige aderen te hebben om in te prikken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34034626
Mijn moeder stuurde me straks een paar mp.3-tjes. Hawaiiaanse slaapliedjes...... ga ik nu es even lekker op dromen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 14 januari 2006 @ 08:53:50 #213
137525 pikki
pok! pok !
pi_34040637
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef nokwanda het volgende:
Mijn moeder stuurde me straks een paar mp.3-tjes. Hawaiiaanse slaapliedjes...... ga ik nu es even lekker op dromen
Hopelijk belandt je nu eens ...in Hawai , en doe daar maar es een leuk bloemen dansje ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34040668
Nou...... ik heb het vanacht weer erg druk gehad maar ik kan me niet herinneren in Hawaii geweest te zijn. Dat dansje doe ik hier in huis iig zeker wel nu ik weer wakker ben.
Stook gewoon de verwarming wat hoger. Tropisch ziet het er hier toch al uit

Goeiemorgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 15 januari 2006 @ 09:20:42 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34076161
Good morning Fok!Nam!!!

Nou ik voel me niet helemaal fit en zit dus aan de koffie.

Tis volgens mij koud buiten, gelukkig bestaat er zoiets als centrale verwarming, zou niet graag in de kou willen zitten nu. Was verrekte koud toen ik opstond. Meteen verwarming op 20 graden gezet

Koffie dus

Mijn voornemen om te stoppen met koffie is ook vroegtijdig afgebroken, maar ik drink wel minder.En ik rook shag inplaats van vaste peuken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 15 januari 2006 @ 09:22:30 #216
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34076169
morge
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 15 januari 2006 @ 09:24:43 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34076180
Morge

Ik ga ff sigaret roken, pffff voel me brak.

Gisteren ging het een stuk beter, ben niet gewend om vroeg mijn nest uit te komen.
  zondag 15 januari 2006 @ 09:26:04 #218
91333 displission
pi_34076192
luiaard
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 15 januari 2006 @ 09:26:26 #219
91333 displission
pi_34076197
hehe creatie of an animal
pi_34076208
Hey, all of you

redelijk druk voor een zondagochtend hier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 15 januari 2006 @ 09:30:51 #221
91333 displission
pi_34076217
ja we zijn allemaal aan het rondspoken en dwalen
  zondag 15 januari 2006 @ 09:32:22 #222
91333 displission
pi_34076228
hoe is ie nokwanda? weet je waar ik nu zin in heb: een heerlijke verse bananenmilkshake
  zondag 15 januari 2006 @ 09:33:13 #223
91333 displission
pi_34076235
zoeentje als in pulp fiction..waar je 10 euro voor betaald, maar dan wordt ie wel thuisgebracht
pi_34076251
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:32 schreef displission het volgende:
hoe is ie nokwanda? weet je waar ik nu zin in heb: een heerlijke verse bananenmilkshake
owwww, hou op.... veel te lekker om aan te denken

Ik had vandeweek trouwens ruzie met msn. Opeens was ik weg en ik kwam er ook niet meer op voor een tijd. Daarom was ik ineens pleite.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 15 januari 2006 @ 09:38:31 #225
91333 displission
pi_34076257
ja ik zag het.
  zondag 15 januari 2006 @ 09:42:00 #226
91333 displission
pi_34076275
wat zou de dag vandaag brengen? vraag het baaj
pi_34076284
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Morge

Ik ga ff sigaret roken, pffff voel me brak.

Gisteren ging het een stuk beter, ben niet gewend om vroeg mijn nest uit te komen.
Moet je naar buiten om te roken?

Lijkt me lastig. Tis juist lekker om voor de comp met een bak koffie en een peuk te zitten. Aan de andere kant rook je wss een stuk minder als dat niet kan.

Ik ben redelijk fit nu. Maar ik moest mezelf wel dwingen om op te staan. Te lang uitslapen werkt niet meer hier. Krijg ik alleen maar een gemene hoofdpijn van. Dus... wakker is opstaan en niet meer wegdoemelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34076308
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:42 schreef displission het volgende:
wat zou de dag vandaag brengen? vraag het baaj
Op zo'n vraag zou er wss een cryptisch antwoord komen als in het boedhistische: hoe klinkt het geluid van het klappen van een hand

En er zijn dagen/ buien dat ik in een flits snap. Maar nu , op dit moment zal die flit bij mij wss uitblijven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 15 januari 2006 @ 10:09:33 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34076440
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Moet je naar buiten om te roken?

Lijkt me lastig. Tis juist lekker om voor de comp met een bak koffie en een peuk te zitten. Aan de andere kant rook je wss een stuk minder als dat niet kan.

Ik ben redelijk fit nu. Maar ik moest mezelf wel dwingen om op te staan. Te lang uitslapen werkt niet meer hier. Krijg ik alleen maar een gemene hoofdpijn van. Dus... wakker is opstaan en niet meer wegdoemelen.
Ik rook niet graag binnen, sowieso zou ik dan de ene na de andere opsteken en deze manier is een methode om het in de hand te houden. Zou ik aan de computer roken dan had ik geen lang leven voor de boeg.

Tevens doe ik het ook voor mijn broer. Die laat ik niet meeroken.

Bij mensen op bezoek rook ik ook altijd buiten, zelfs als ze aanbieden dat ik binnen mag roken. Ik ben een roker nog, maar ik ben een aparte roker. Vooral als mensen niet roken. Ben dan continu aan het opletten of ik ze geen rook in het gezicht blaas per ongeluk. Dus jah, dan ga ik liever lekker naar buiten

Dus

------> ff naar buiten.

Stoppen met roken staat op the things to do, maar op de een of andere manier denk ik dat ik een sigaret nog nodig heb. Ik hou mezelf compleet voor de gek. Of ik denk dat een sigaret lekker is. Maar ook dat zal wel fout gedacht zijn. Toch zometeen eens beter opletten tijdens het roken
  zondag 15 januari 2006 @ 10:13:12 #230
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34076474
Over uitslapen, ik heb vorige week en de week ervoor een constant ritme gehad, iedere dag tot 13:30-14:00. Alsof ik die slaap nodig had. Voelde me ook helemaal gezond en geheeld door die slaap. Maar ik zal toch afbouwen richting 8 uur slapen. Hoewel af en toe slaap inhalen geen kwaad kan.

Vandaag dus om 08:30 op, en dat is een verschil, maar dit is gezonder. Doorslapen is slecht. Tis niet eens uitslapen tot 14:00, het is doorslapen. Dan val ik na de uitslaap nog 3 keer in slaap.
  zondag 15 januari 2006 @ 10:14:33 #231
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34076489
En ik blijf maar lullen

Nu dus ff koffie zetten en sigaret paffen.
pi_34081555
Bel ik net iemand op die ik al lang ken maar niet echt vaak spreek.
persoon neemt de telefoon op en ik maakte me bekend:
Hi, met het mooiste meisje van Nijmegen en omstreken.

Vraagt ie....euhh....wie is dat?
Wat een stomme vraag zeg.... ik natuurlijk...duh...zeg ik toch
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 15 januari 2006 @ 13:55:26 #233
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34081921
hahahah

En lang aan de telefoon gehangen nog?

Ik zit in het juiste ritme vandaag, maar het kan altijd beter. Ik zit gewoon steeds te denken en zoeken en kom gewoon vaak dingen tegen die op mijn pad moeten zijn. Juiste karma of whatever het is. Dan is het ritme aanwezig. Dan valt alles ook op de juiste plek, alsof alles in elkaar past in mijn leven. Alsof ik voorheen niet in het juiste ritme zat, altijd stappen te ver, en dan vind ik niet wat ik nodig heb. Of op de verkeerde plek zitten of wat dan ook. Ook te snel zijn met denken en handelen en fout overwegen en oordelen en ga zo door, de hele mik-mak dus . Die balans heb ik altijd gemist. En die balans ben ik aan het terug vinden/winnen

Ritme hebben is lekker. Maar ik heb nu dus een deja-vus van hier tot Tokyo. Alsof ik dit al eens geschreven heb. Op het moment dat ik schreef : "Ritme hebben is lekker". Kreeg ik een raar en apart gevoel van, er zit een storing in de zender. Alsof dingen zich herhalen continu. Alsof ik de toekomst aan het inhalen ben maar dat er tussen het nu en de toekomst een soort van ding zit, een soort herstelpunt ook. Of het is de fractie die zich ff herhaalt, dat de film niet vlot verloopt ofzo. Dat de film, de realiteit en het leven ff een hapering in zich heeft, zodat het ff opnieuw moet oppakken om zo vooruit te gaan weer. Dat het soms misschien ff te snel gaat voor mij of iets dergelijks. Dat ik te snel ga binnen de film.

Maar goed, daar kom ik nog wel achter. En misschien is het gewoon een storing in de hersens wat sommigen beweren hoewel ik daar niet in geloof.

Heb zin om dingen te onderzoeken, lekker tennissen ook. Misschien gaat het tennissen een wereld voor me openen, heb gewoon zin om het hele spel onder de knie te krijgen.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:00:39 #234
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34082092
Tijd voor sigaret weer..

1400 o'clock.
pi_34082123
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
hahahah

En lang aan de telefoon gehangen nog?

Heb zin om dingen te onderzoeken, lekker tennissen ook. Misschien gaat het tennissen een wereld voor me openen, heb gewoon zin om het hele spel onder de knie te krijgen.
Niet met hem. Gewoon..... de begroeting en hoe gaat het en zo. Ik had hem ook niet aan de foon nodig maar zijn echtgenote.

Hey.... lichamelijke beweging is heel okay als tegenhanger van het denken. Een teveel van een van beide is niet zo goed. Beetje de balans zoeken voor jezelf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 15 januari 2006 @ 14:07:45 #236
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34082344
krijg genoeg lichamelijke beweging
Post HIER jouw sixpack! #2

zooowwww gister wezen stappen ...redelijk veel gedronken en nergens last van its gonna be a good sunday
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 15 januari 2006 @ 14:13:40 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34082558
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet met hem. Gewoon..... de begroeting en hoe gaat het en zo. Ik had hem ook niet aan de foon nodig maar zijn echtgenote.

Hey.... lichamelijke beweging is heel okay als tegenhanger van het denken. Een teveel van een van beide is niet zo goed. Beetje de balans zoeken voor jezelf.
Ahzo...

Ik weeg ongeveer 10-15 kilo te zwaar, het boeit me niet zozeer dat je het ziet een beetje. Die 15 kilo meeslepen heb ik geen zin meer in. Tis gewoon ongezond om ook maar 1 kilo teveel mee te slepen. Ik wil ook met het lichaam in balans zijn. Misschien voel ik me geestelijk ook lichter als het lichaam lichter weegt.

Het draait me veel om het licht in het leven En niet als het zwerige maar zodra het licht er is, is er duidelijkheid en helderheid Jaja, ik kom weer met die helderheid. In het licht is het ontspannen vertoeven voor mij. Dan ben ik gewoon helemaal aanwezig in het nu.

Voel me dus ook ontspannen gewoon, maar het kan altijd beter. 1 stap terug nog. 1 stap terug.

Ik zoek continu die balans, ik ben steeds aan het voelen waar die balans zit. Balans heeft ook met voelen te maken en met denken en met sporten uiteraard. Eigenlijk is alles balans. Of zou alles in balans moeten zijn in mijn leven.

Geldt misschien ook voor gebalanceerde voeding.

Ik drink iedere dag danone actimel voor een goede darmflora, schijnt wetenschappelijk te zijn aangetoond en ze beweren dat een gezond lichaam in de buik begint. Daar waar de bacteriën ontstaan of worden kapot gemaakt? Daar waar het voedsel verteerd wordt? Nah het zal wel. Zolang ik me maar licht voel, ik wil niets ervaren in principe. Ik wil 0 gram wegen zowel lichamelijk als geestelijk. 0 gram lichamelijk als symbolische waarde, dat je niet merkt dat je lichaam gewicht heeft dus

Gezondheid

En ik lul maar door, maar ik zoek de balans op dus. Altijd de balans
pi_34084266
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
krijg genoeg lichamelijke beweging
Post HIER jouw sixpack! #2

zooowwww gister wezen stappen ...redelijk veel gedronken en nergens last van its gonna be a good sunday
Zo zagen ze er laatst 's morgens ook al uit. RvdB hoax
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 15 januari 2006 @ 15:26:55 #239
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34085583
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zo zagen ze er laatst 's morgens ook al uit. RvdB hoax
ja maar dat was voor de kerst en ze veranderen ook niet elke dag
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 15 januari 2006 @ 15:33:28 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34085830
Kun je nog vrij bewegen als je buik zo strak staat?

Ik heb ook een soort van six pack gehad maar ik had nooit de drang om helemaal droog te trainen. Heb 7 jaar iedere dag uren gesport met gewichten, iedere dag de 10 km rennen erbij en ga zo door.

Was ooit afgetraind bijna, maar nooit op het droge af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')