moi?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:11 schreef Brian1999 het volgende:
[..]
Mijn pappa heeft jou allang de trap af "begeleid"......
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
'Mogelijke mutatie vogelgriepvirus'
Nature strikes back?
Ik zei van de week toevallig nog tegen mijn ouders: let nou maar op dat dat straks muteert, dan is het van mens op mens overdraagbaar en krijg je een epidemie.
Ik haat het om altijd gelijk te krijgen
Zou ik niet erg vinden. Lekker rustigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
if you ask me its time to get a glock and live on a mountain.....
ik ook niet... ik hou van me werk maar zon stressloos leventje bevalt me welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou ik niet erg vinden. Lekker rustig
Hoewel het hard werken zou zijn hoor. Je moet op die berg ook eten. Vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook niet... ik hou van me werk maar zon stressloos leventje bevalt me wel![]()
true maar dan moet je je zorgen maken over wat je eet en niet over het feit dat de nieuwe rackmount server wel eens niet in meneer pietersen zijn patchkast past terwijl hij dat eigenlijk wel zou moeten en bedenken hoe je het meneer pietersen uitlegt dat het ineens 1000 euro duurder wordquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel het hard werken zou zijn hoor. Je moet op die berg ook eten. Vergeet dat niet.
Dank voor het bericht. Wat zal ze zich gaan vervelen. Kan ze daar geen laptopje krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef vamperotica het volgende:
Even een update van mn zusje....
gister dus naar t ziekenhuis geweest, waar ze waarschijnlijk toch 10 dagen aanhet infuus moet blijven...
Dat ding kregen ze pas bij de derde keer goed geprikt![]()
Wat voor rommel er allemaal door het infuus loopt weet ik eigenlijkniet pcies, maar hoop wel dat het helpt!
Vandaag druk geweest met bezoek en ze laat iedereen hier groeten! Bij deze dus!
Hopelijk belandt je nu eens ...in Hawai , en doe daar maar es een leuk bloemen dansje ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef nokwanda het volgende:
Mijn moeder stuurde me straks een paar mp.3-tjes. Hawaiiaanse slaapliedjes...... ga ik nu es even lekker op dromen![]()
owwww, hou op.... veel te lekker om aan te denkenquote:Op zondag 15 januari 2006 09:32 schreef displission het volgende:
hoe is ie nokwanda? weet je waar ik nu zin in heb: een heerlijke verse bananenmilkshake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |