abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2006 @ 10:48:45 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34114251
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hee daar ben je

Was gisteren al aan het denken van. Waar is die Bastard gebleven

Als mijn oren gloeien dan ga ik op mijn oren letten. Dan gaat het hele gevoel richting de oren

Maar beter gloeiende oren dan oren die eraf vriezen dan maar. Als ik toch een keuze zou moeten maken dan kies ik voor gloeiende.
Ja ik ben er wel
Maar niet altijd zin om al die lappe tekst hier door te nemen .. ben zelf het type van kort en krachtig zien te houden

Maar over kou gesproken.. als je benen koud worden, en ja gaat dan naar binnen.. dat is pas irritant, dat getintel
The truth was in here.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:04:49 #272
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34114625
goedemorgen

en wat basterd zegt over die lappen af en toe hier !
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 16 januari 2006 @ 11:04:51 #273
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34114626
zelfs in mijn veel te heet gestookte auto had ik het nog koud (lees: 26 graden )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 16 januari 2006 @ 11:09:33 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34114756
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja ik ben er wel
Maar niet altijd zin om al die lappe tekst hier door te nemen .. ben zelf het type van kort en krachtig zien te houden

Maar over kou gesproken.. als je benen koud worden, en ja gaat dan naar binnen.. dat is pas irritant, dat getintel
Ik schrijf die teksten ook voor mezelf een beetje, kan egoistisch klinken maar ik ben aan het scripten van mijn hersens en fantasie. Scripten, ik wil gewoon dingen vastleggen voor mezelf hier. Alsof dat belangrijk is. Ik voel me dan sterker worden door zo bezig te zijn. Mijn identiteit wordt stabieler ook. Mijn belevingswereld breidt zich uit

Maar je hebt gelijk, af en toe schrijf ik erg veel. Maar dan moet het eruit, dan ben ik gemotiveerd om het te schrijven. Dan kan ik amper mezelf inhouden ook. Een drang, een soort van diarree.

Benen worden niet zo snel koud hier, ik heb een lange winterjas. Net een nieuwe gekocht, dat ding komt bijna tot mijn schoenen Zo hou ik de regen, sneeuw en wind tegen. En tevens de kou.

Alleen de oren niet, en een oorwarmer weiger ik te dragen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:11:50 #275
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34114813
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:04 schreef coz het volgende:
goedemorgen

en wat basterd zegt over die lappen af en toe hier !
Het is pure diarree te noemen in mijn eigen geval. Het stroomt eruit als water. En uiteindelijk wil ik gewoon dat ik voltooid ben in alles. En dan zal het vanzelf afnemen maar dan ga ik van mijn part film-scripts schrijven in word.

Ik stop niet met schrijven, never nooit. Ik wil de grootste onzin op papier zetten of de grootste horror. Al vinden anderen het geen humor, als het maar blijft stromen. Maar dan hoop ik dat er ook maar 1 is die het leest.

Ik leef veel om te schrijven dus. Altijd gedaan. En als ik eenmaal op dreef ben. Onderwerpen eruit lichten, tot de diepe uitspitten en willen verklaren.

Leven om te schrijven en verklaren plus denken.

maandag 16 januari 2006 @ 11:13:09 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34114856
En dat was een herhaling over diarree.

Ik ben verslaafd aan het toetsenbord

Toch wil ik in real life ook verder gaan, situaties opzoeken. Maar dat komt nog.

Nu tijd voor peuk. Buiten ff. Kijken of er nog eekhoorns in het bos zijn. Zag er een poos geleden eentje 1 uur geleden dus.
pi_34114966
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Dromenvanger het volgende:
En dat was een herhaling over diarree.

Ik ben verslaafd aan het toetsenbord

Toch wil ik in real life ook verder gaan, situaties opzoeken. Maar dat komt nog.

Nu tijd voor peuk. Buiten ff. Kijken of er nog eekhoorns in het bos zijn. Zag er een poos geleden eentje 1 uur geleden dus.
*plaagmode*
En over 10 jaar lees je het terug en denk je: wat een lappen. Hoe kwam ik daaaar nou bij? Dit ga ik echt niet allemaal doorlezen, hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 16 januari 2006 @ 11:20:44 #278
90061 coz
pi_34115025
of je maakt om de paar alinea's even een samenvatting in italic
kunnen de mensen zonder tijd het ook een beetje volgen
  maandag 16 januari 2006 @ 11:25:25 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34115154
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

*plaagmode*
En over 10 jaar lees je het terug en denk je: wat een lappen. Hoe kwam ik daaaar nou bij? Dit ga ik echt niet allemaal doorlezen, hoor
Ik lees mijn teksten zelden na. Ik kom af en toe een post tegen van mezelf en dan denk ik inderdaad van, dat gaat ff erg raar lopen.

Maar over dat topic over de dood sta ik wel weer achter mijn woorden. En in R&P was ik net ff bezig over persoonlijkheid en dan sta ik er ook achter. Tis ook ff van belang dat ik achter mijn woorden sta.

Bij onzin niet, onzin is luchtig. Bij serieuze gesprekken wil ik gewoon goed onderbouwend schrijven of praten. Ook wederom om het voor mezelf duidelijk in kaart te brengen.

Ik kan niet in word schrijven goed, ik heb die interactie nodig. Maar ik wil dus een script van een film proberen te schrijven, gewoon voor de fun. Dan pak ik personages en ga ik gesprekken invoeren. Dan neem ik een verhaallijn erbij en zo vul ik dan een scenario in elkaar.

En dan hoef ik niet eens door te breken, gewoon mijn eigen film schrijven is leuk genoeg.

Ben vandaag niet bezig met denken, ik zit boven mijn hoofd. Ik schrijf zonder te denken nu.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:26:37 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34115188
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:20 schreef coz het volgende:
of je maakt om de paar alinea's even een samenvatting in italic
kunnen de mensen zonder tijd het ook een beetje volgen
Dus bij iedere post een samenvatting geven

Zou best een idee zijn als het echt uit de hand loopt.

Kort en bondig is ook nodig soms. Maar ik ga dan het onderwerp helemaal eruit lichten. Dan neem ik het hele ondewerp eruit. En dan ga ik pas stoppen als ik denk dat ik het verklaard heb. En misschien gebruik ik wel te lange zinnen. Of is mijn manier van schrijven te lang. Hoewel ik niet anders kan schrijven als dit. Bij schrijven is het hier zo dat ik maar op 1 manier kan schrijven, dus ook zonder moeilijke woorden. Moeilijke woorden beperken mij. Hoewel ik wanneer ik 1000 moeilijke woorden leer, de tekst 30 procent korter kan maken

En dan heb ik de neiging om tijdens het posten nog een schepje erboven op te doen. Om het voor mezelf af te sluiten
  maandag 16 januari 2006 @ 11:29:06 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34115277
Zelf lees ik snel, ik heb dus geen probleem met lange teksten. Ik probeer ook mijn leestempo nog sneller te maken. In principe wil ik in 1 oogopslag zien wat er op een pagina staat maar dat is weer een te hoog streven
  maandag 16 januari 2006 @ 11:45:58 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34115732
Ik skip er eerlijk gezegd half doorheen.. snel lezen is een must voor mij op werk
The truth was in here.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:55:33 #283
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34116022
heeft iemand mirage nog ergens gezien?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 16 januari 2006 @ 11:55:56 #284
90061 coz
pi_34116032
ik kan niet lezen op werk en 'moet' af en toe dus zeeeer veel tekst inhalen
dan zou je wel willen dat een aantal samenvattingkjes maken
  maandag 16 januari 2006 @ 11:58:28 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34116131
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nee
The truth was in here.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:00:21 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34116204
Okey, het ging over dromen en dromen creeëren in je gedachtes en vervolgens voordat je in slaap valt die droom instappen. Dus voordat je gaat dromen, heb je je droom al klaar.

Daarnaast ging het over die man die niet op de foto gezet kon worden. En dan zei ik van, dat is best mogelijk. En ik ging verder op meerdere zaken die mogelijk kunnen zijn.

Kom er nu achter of die man misschien geen vampier is. Of gebeten door een vampier. Vannacht in bed had ik muziek opstaan die ging over bescherming tegen vampieren. Zouden vampieren echt bestaan?

Ik twijfel aan van alles.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:01:56 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34116251
Zo kort genoeg?

Kan nog korter schrijven als ik wil. Misschien dat ik dat ga doen in de toekomst. Kort en bondig en krachtig. Wat krachtig ook moge zijn.

Begin trouwens wat moe te worden van die Jelle Klaassen hype. Volgens mij vindt die Jelle het zelf ook niet prettig. Die blijft er zelf totaal nuchter onder en krijgt hij het media-circus over zich heen.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:02:54 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34116279
quote:
Gisteren nog in het topic over dood gaan geloof ik. Vandaag nog niet gezien. Misschien ligt ze wel te persen omdat de baby het licht wilt zien

Of ze is druk met andere dingen bezig.

Die duikt straks vanzelf weer op
pi_34116312
quote:
*hap lucht neemt*

boven water hoor
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 16 januari 2006 @ 12:06:16 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34116379
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo kort genoeg?

Kan nog korter schrijven als ik wil. Misschien dat ik dat ga doen in de toekomst. Kort en bondig en krachtig. Wat krachtig ook moge zijn.

Begin trouwens wat moe te worden van die Jelle Klaassen hype. Volgens mij vindt die Jelle het zelf ook niet prettig. Die blijft er zelf totaal nuchter onder en krijgt hij het media-circus over zich heen.
Ik vind het prima hoor
Van mij mag het ook uitgebreid voor de geintresseerde, moet je helemaal zelf weten. Ik skip alleen de langere teksten vaak.. zoeken naar trefwoorden.. maar dat is zoiets als zoeken naar druppels in een waterval
The truth was in here.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:06:49 #291
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34116402
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

*hap lucht neemt*

boven water hoor
Over water gesproken, hoe is het met je? Begint er al wat?
The truth was in here.
pi_34116455
Nou, jullie zitten er niet zo heel ver naast hoor
Maar hij is nog weer blijven zitten.

En met verhalen over weeën, oefenweeën/ harde buiken zal ik jullie maar niet lastig vallen...., maar gisteravond had ik er meerdere die best venijnig waren en ook wat langer aanhielden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 16 januari 2006 @ 12:08:40 #293
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34116467
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

*hap lucht neemt*

boven water hoor
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34116520
Ik zit nu trouwens op 35 weken.
Sir Winston Churchill
  maandag 16 januari 2006 @ 12:10:37 #295
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34116526
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Mirage het volgende:

En met verhalen over weeën, oefenweeën/ harde buiken zal ik jullie maar niet lastig vallen...., maar gisteravond had ik er meerdere die best venijnig waren en ook wat langer aanhielden.
Ah de datum nadert
The truth was in here.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:18:00 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34116776
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor
Van mij mag het ook uitgebreid voor de geintresseerde, moet je helemaal zelf weten. Ik skip alleen de langere teksten vaak.. zoeken naar trefwoorden.. maar dat is zoiets als zoeken naar druppels in een waterval

Het gaat om controle over dromen. Het gaat me om controle over het leven. Het gaat me om invulling en nog meer. En tot levensvreugde. Maar wie boeit dat nou

Het gaat me om het leven. Zo simpel is het.

Mijn hond kijkt me zielig aan

Hij kan echt smeken als hij iets wilt, hij wilt lopen. Maar ik wil de kou niet in. Ff naar buiten laten nu. Straks maar wandelen.

Who let the dog's out
  maandag 16 januari 2006 @ 12:19:07 #297
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34116822
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Mirage het volgende:

Wanneer weet je dan wanneer de tijd daar is om aan de bel te trekken?

Ik bedoel, wanneer is het moment supreme aangebroken. Is dat ook een kwestie van aanvoelen of is het eerder gokken?

Of gebeurt het gewoon vanzelf
pi_34116885
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ah de datum nadert
Ja en het verschil is eerst niet zo duidelijk..
bij mijn eerste kindje ben ik met weeën nog bij iemand op de koffie gegaan

De hele dag had ik al gerommel... nog even naar de winkel dan.. ..'s avonds vond ik henog niet erg serieus dus ik op de koffie volgens afspraak.. tegen 21.00 uur, net na de koffie, stond ik opeens op.. "ik wil nu toch wel heel graag naar huis"....op de één of andere manier wéét je het als het echt serieus begint te worden.... en toen had ik dus al een paar cm ontsluiting.
De ochtend erna lag ik in mijn bed met een baby op mijn buik en een kraamhulp in de keuken.
Sir Winston Churchill
pi_34117014
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wanneer weet je dan wanneer de tijd daar is om aan de bel te trekken?

Ik bedoel, wanneer is het moment supreme aangebroken. Is dat ook een kwestie van aanvoelen of is het eerder gokken?
Zolang ik twijvel doe ik niets, gewoon afwachten.
op de één of andere manier "weet" je het.
Een richtlijn is ook dat als de weeën heel regelmatig komen met tussenpozen van 5 minuten het dan toch ècht wel bijna zover is.
(alleen zou ik iets eerder vertrekken als ik in het ziekenhuis beval)
De eerste keer beviel ik thuis en dan kan je wachten tot het laatste moment met bellen.
De verloskundige zou toch weer weggaan.

Ik was (nog net) 19, wilde thuis bevallen.
Verloskundige kwam 's avonds "nou meid, je hebt echte weeën.. je hebt een paar cm ontsluiting (3 cm op dat moment) het gaat vannacht gebeuren.
Bel maar als je denkt dat je niet meer kan.
Doei !! Ik ga nog even een paar uurtjes ergens anders naartoe als jouw baby dat toestaat.
Sir Winston Churchill
  maandag 16 januari 2006 @ 12:26:52 #300
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34117077
Ja ik weet wat je bedoeld Mirage... wij zaten ook zo te kijken van "ja harde buiken, check.. ween check" maar gebeurt niks. Wanneer is het dan tijd? Bladeren in boekjes, op internet en overal stond hetzelfde. "Als de ween beginnen dan weet je het wel"

Nou ja goed... op een bepaald moment was het inderdaad dat mn vrouw zei "Vlgs mij zijn we nu wel BEGONNEN"
Dus ja.. je weet dat inderdaad wel.. heftige krampen beginnen dan... en die kunnen niet te missen zijn.

Wist je trouwens dat je in Amerika en Canada een flinke verdoving krijgt voor de bevalling om de pijn te verminderen? Is daar gewoon een standaard!
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')