Ja ik ben er welquote:Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hee daar ben je
Was gisteren al aan het denken van. Waar is die Bastard gebleven
Als mijn oren gloeien dan ga ik op mijn oren letten. Dan gaat het hele gevoel richting de oren
Maar beter gloeiende oren dan oren die eraf vriezen dan maar. Als ik toch een keuze zou moeten maken dan kies ik voor gloeiende.
Ik schrijf die teksten ook voor mezelf een beetje, kan egoistisch klinken maar ik ben aan het scripten van mijn hersens en fantasie. Scripten, ik wil gewoon dingen vastleggen voor mezelf hier. Alsof dat belangrijk is. Ik voel me dan sterker worden door zo bezig te zijn. Mijn identiteit wordt stabieler ook. Mijn belevingswereld breidt zich uitquote:Op maandag 16 januari 2006 10:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel
Maar niet altijd zin om al die lappe tekst hier door te nemen .. ben zelf het type van kort en krachtig zien te houden
Maar over kou gesproken.. als je benen koud worden, en ja gaat dan naar binnen.. dat is pas irritant, dat getintel
Het is pure diarree te noemen in mijn eigen geval. Het stroomt eruit als water. En uiteindelijk wil ik gewoon dat ik voltooid ben in alles. En dan zal het vanzelf afnemen maar dan ga ik van mijn part film-scripts schrijven in word.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:04 schreef coz het volgende:
goedemorgen
en wat basterd zegt over die lappen af en toe hier![]()
!
*plaagmode*quote:Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Dromenvanger het volgende:
En dat was een herhaling over diarree.
Ik ben verslaafd aan het toetsenbord
Toch wil ik in real life ook verder gaan, situaties opzoeken. Maar dat komt nog.
Nu tijd voor peuk. Buiten ff. Kijken of er nog eekhoorns in het bos zijn. Zag er een poos geleden eentje1 uur geleden dus.
Ik lees mijn teksten zelden na. Ik kom af en toe een post tegen van mezelf en dan denk ik inderdaad van, dat gaat ff erg raar lopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*plaagmode*
En over 10 jaar lees je het terug en denk je: wat een lappen. Hoe kwam ik daaaar nou bij? Dit ga ik echt niet allemaal doorlezen, hoor
Dus bij iedere post een samenvatting gevenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:20 schreef coz het volgende:
of je maakt om de paar alinea's even een samenvatting in italic
kunnen de mensen zonder tijd het ook een beetje volgen![]()
Neequote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heeft iemand mirage nog ergens gezien?
Gisteren nog in het topic over dood gaan geloof ik. Vandaag nog niet gezien. Misschien ligt ze wel te persen omdat de baby het licht wilt zienquote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*hap lucht neemt*quote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik vind het prima hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo kort genoeg?
Kan nog korter schrijven als ik wil. Misschien dat ik dat ga doen in de toekomst. Kort en bondig en krachtig. Wat krachtig ook moge zijn.
Begin trouwens wat moe te worden van die Jelle Klaassen hype. Volgens mij vindt die Jelle het zelf ook niet prettig. Die blijft er zelf totaal nuchter onder en krijgt hij het media-circus over zich heen.
quote:
Ah de datum nadertquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Mirage het volgende:
Nou, jullie zitten er niet zo heel ver naast hoor![]()
Maar hij is nog weer blijven zitten.![]()
En met verhalen over weeën, oefenweeën/ harde buiken zal ik jullie maar niet lastig vallen...., maar gisteravond had ik er meerdere die best venijnig waren en ook wat langer aanhielden.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor![]()
Van mij mag het ook uitgebreid voor de geintresseerde, moet je helemaal zelf weten. Ik skip alleen de langere teksten vaak.. zoeken naar trefwoorden.. maar dat is zoiets als zoeken naar druppels in een waterval![]()
Wanneer weet je dan wanneer de tijd daar is om aan de bel te trekken?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Mirage het volgende:
Nou, jullie zitten er niet zo heel ver naast hoor![]()
Maar hij is nog weer blijven zitten.![]()
En met verhalen over weeën, oefenweeën/ harde buiken zal ik jullie maar niet lastig vallen...., maar gisteravond had ik er meerdere die best venijnig waren en ook wat langer aanhielden.
Ja en het verschil is eerst niet zo duidelijk..quote:
Zolang ik twijvel doe ik niets, gewoon afwachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wanneer weet je dan wanneer de tijd daar is om aan de bel te trekken?
Ik bedoel, wanneer is het moment supreme aangebroken. Is dat ook een kwestie van aanvoelen of is het eerder gokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |