quote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen kan zichzelf dus toevoegen op de wiki (met dank aan Repeat).![]()
Was het maar waar Robinquote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Robin__ het volgende:
Mare mirelia.. was er dan niemand die je tegen hield?? Ookal had ik een eigen auto denk ik niet dat ik dat zou moeten flikken
Ga er dan deze keer helemaal voor! Je kan het heus wel, anders zou je instructeur je niet laten afrijden. Je laat maar lekker weten dat je geslaagd bent hoor!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef SuperBosch het volgende:
Ik laat morgen wel weten dat ik gezakt ben.
Ja. Ik ben pessimistisch.
En dat mag ook wel na 3 keer zakken.
je gaat het gewoon halen hoor!! Zet hem opquote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef SuperBosch het volgende:
Ik laat morgen wel weten dat ik gezakt ben.
Ja. Ik ben pessimistisch.
En dat mag ook wel na 3 keer zakken.
Ik hoop dat ik het kan. We zullen zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je gaat het gewoon halen hoor!! Zet hem op
Succes, al je dit nog leestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:17 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het kan. We zullen zien.
24e?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Succes, SuperBosch!JIj gaat het halen!
Ik ben ook 'al' twee keer gezaktga het ook halen over twee weekjes!
Zie je nou welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef SuperBosch het volgende:
Ik heb iets in mijn hand en het is roze.
Al was de auto wel afgeslagen en heb ik wel wat foutjes gemaakt.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef SuperBosch het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef SuperBosch het volgende:
Ik hoop er ook in te komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:22 schreef Metalman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wel fijn, dan sta ik tenminste niet meer in m'n eentje bij het lijstje geslaagden 2006![]()
Wanneer mag je op (sorry als dit al eerder is beantwoord, ik heb geen zin om deel 35 ook nog helemaal door te lezenquote:
Dat zal nog wel ff duren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:29 schreef Metalman het volgende:
[..]
Wanneer mag je op (sorry als dit al eerder is beantwoord, ik heb geen zin om deel 35 ook nog helemaal door te lezen)?
volgens mij ga je echt veels te hard zo. Dan ben je straks klaar voor het examen, dan moet het aangevraagd worden en moet je ondertussen toch nog blijven lessen om er een beetje in te blijven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat zal nog wel ff duren.net 9,5 lessen gehad
![]()
![]()
Volgens de instructeur heb ik ~39 lessen nodig. En ik doe het versneld hé. En in Februari kan ik 2 weken niet lessen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
volgens mij ga je echt veels te hard zo. Dan ben je straks klaar voor het examen, dan moet het aangevraagd worden en moet je ondertussen toch nog blijven lessen om er een beetje in te blijven.
Ow ok, ja als je er 39 nodig hebt kan je maar beter vaker lessen, best veelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Volgens de instructeur heb ik ~39 lessen nodig. En ik doe het versneld hé. En in Februari kan ik 2 weken niet lessen.
Wil hem graag ook zsm hebben. Staat hier namelijk al een auto voor de deurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ow ok, ja als je er 39 nodig hebt kan je maar beter vaker lessen, best veel![]()
Wel knap van die kerel dat ie dat zo goed kan schatten hoor
Dat is handig. Bij mij dus nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wil hem graag ook zsm hebben. Staat hier namelijk al een auto voor de deur![]()
Wat houdt dat rijbewijs garantie nou precies in?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat is handig. Bij mij dus nietIk heb mijn rijbewijs eigenlijk ook niet snel nodig. Als ik hem maar voor mijn eindexamen haal, ben ik al blij
Zakken voor mijn rijbewijs is wel balen natuurlijk, maar heb gelukkig rijbewijsgarantie.
Als je zakt, betaalt de rijschool alle verdere kosten. Je hoeft dus niks meer bij te betalen, maar je moet wel het advies volgen van je rijschool qua lessen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:15 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat houdt dat rijbewijs garantie nou precies in?
Biiiijjjjjnaaa!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef SuperBosch het volgende:
Dan kost het hún geld, niet jou, wat is het probleem dan? Iets meer lessen misschien, maarja daardoor ook meer zelfvertrouwen qua rijgedrag bij het examen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:43 schreef Repeat het volgende:
bij zoiets ben ik dan wel bang dat ze je toch te lang laten lessen om niet het risico te lopen dat je zakt en daardoor hun een hoop geld gaat kosten....
Is voor niemand heel nadelig, lijkt mij, tenzij iemand zoveel haast heeft als jij.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Repeat het volgende:
nee, maar voordat je voor het eerst examen gaat doen zullen ze je wel meer lessen laten doen om zichzelf in te dekken. Dat bedoel ik
dat is voor de lesser natuurlijk wel nadelig, kost toch veel geld!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Is voor niemand heel nadelig, lijkt mij, tenzij iemand zoveel haast heeft als jij.
erm kost veel geld? Rijlessen zijn al zo duur...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Is voor niemand heel nadelig, lijkt mij, tenzij iemand zoveel haast heeft als jij.
Als je toch al 'n pakket hebt is dat jouw zorg toch niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
erm kost veel geld? Rijlessen zijn al zo duur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |