Okee, vermoedelijk is ie dan vorig jaar in de oude selectie ingevoegd als tweede of derde keeper daar.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hij zit er officieel volgens mij wel in, ik vind hem en een vriend van me ook
mooi gedaan hoor maar waarom speel je met engelse taal???quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef PirE het volgende:
Verkapte tvp.
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/Lok-EuroCup.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Na de 1-0 ging PSV vol op de aanval en dat moet je niet doen tegen mijn dodelijk saaie counterploeg. De 2-0 volgde al snel. Na de 3-0 deed PSV niet veel meer zodat het uiteindelijk nog 4-0 werd.
Ik vind de nederlandse vertaling nogal brak en ik speel CM/FM al vanaf de eerste versie's toen het alleen nog maar in het engels was. Op de een of andere manier ben ik gewend aan het engels. Ik gebruik ook nog steeds de Engelse Pond als munteenheidquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
mooi gedaan hoor maar waarom speel je met engelse taal???![]()
![]()
jah das wel irrietant die werkvergunning;) maar bedankt voor de talente;)quote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vind de nederlandse vertaling nogal brak en ik speel CM/FM al vanaf de eerste versie's toen het alleen nog maar in het engels was. Op de een of andere manier ben ik gewend aan het engels. Ik gebruik ook nog steeds de Engelse Pond als munteenheid. Ik en FM in het nederlands gaat gewoon niet samen.
Over die rechtsback:
- Dani Alves (Sevilla)
- Philipp Lahm (FC Bayern)
- Christian Zaccardo (Palermo)
- Tomas Hubschman (Shakthar) Is centraal beter.
Voor de rest ken ik alleen maar zuid-amerikanen, maar daar heb je weinig aan in Engeland i.v.m. Work-Permits.
wat is je selectie? ik ben zelf namelijk met Spartak Moscow 1ste seizoen kampioen en nu win ik vrijwel alles in de competitie en de beker...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef PirE het volgende:
Verkapte tvp.
PSV was een makkelijke prooi voor Lokomotiv. Confidence was high na het verslaan van Real Madrid in de halve finale. De Euro Cup is binnen en ik heb hem nu 2 keer in 3 jaar gewonnen (met 2 verschillende ploegen). Volgend jaar maar eens proberen om ver te komen in de Champion's Cup. Wil die graag een keer winnen met een russische ploeg.
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/Lok-EuroCup.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Na de 1-0 ging PSV vol op de aanval en dat moet je niet doen tegen mijn dodelijk saaie counterploeg. De 2-0 volgde al snel. Na de 3-0 deed PSV niet veel meer zodat het uiteindelijk nog 4-0 werd.
ik denk dat je maar eens wat moet gaan verkopen...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Enchanter het volgende:
Het gaat zwaar kut mer FGR.
Ik sta 1 na laatste halverwege het seizoen , heb wel een zooitje nieuwe aankopen gedaan , nadat ik , m'n linksbuiten voor ¤1500000,00 had verkocht aan Transmere rovers.
Het probleem is alleen dat ik nu iets van 50 contract spelers heb![]()
Zal vanavond wel een screenshot posten. Ik zit nu in mijn 2e seizoen daar. Ben halverwege vorig seizoen begonnen toen stond CSKA al een straatlengte voor in de competitie. In de competie ben ik nu iets van 24 wedstrijden op rij ongeslagen en ik sta na 12 speelronden 9 punten voor met 1 wedstrijd minder gespeeld. Russische Cup heb ik ook net gewonnen. Heb nu een maand zomerstop i.v.m. het EK 2008. Ik moet zelf 2 kwalificatiewedstrijden spelen voor het WK 2010 met Ghana. Moet onder andere tegen Kameroen, wordt dus spannend.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is je selectie? ik ben zelf namelijk met Spartak Moscow 1ste seizoen kampioen en nu win ik vrijwel alles in de competitie en de beker...
Ook Anthony v.d. Borre kan rechts achter uit de voeten.. Ik ben helemaal fan van 'm.. Erg jong en best goed al. Samen met Kompany in de verdediging en je hebt al 'n redelijke muur achterin. 't Zijn ook nog vrienden van elkaar, dus je maakt ze erg blij als je ze samen haaltquote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
jah das wel irrietant die werkvergunning;) maar bedankt voor de talente;)![]()
![]()
![]()
![]()
oke bedankt ik zal het onthouden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:59 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ook Anthony v.d. Borre kan rechts achter uit de voeten.. Ik ben helemaal fan van 'm.. Erg jong en best goed al. Samen met Kompany in de verdediging en je hebt al 'n redelijke muur achterin. 't Zijn ook nog vrienden van elkaar, dus je maakt ze erg blij als je ze samen haalt
Dit is mijn selectie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is je selectie? ik ben zelf namelijk met Spartak Moscow 1ste seizoen kampioen en nu win ik vrijwel alles in de competitie en de beker...
de meeste staan ook op de transferlijst en/of kunnen geleend worden , aar niemand wil zequote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:12 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
ik denk dat je maar eens wat moet gaan verkopen...![]()
ik zal eens kijken of ik em wel kan vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Dit is mijn selectie.
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06022/Lok-Mos-062008.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zitten nog veel spelers in die gekocht zijn door de vorige manager. Ik heb zelf 8 spelers gekocht die lang niet allemaal basisspeler zijn. Competitie is ongeveer halverwege en ik roteer veel spelers op een aantal positie's.
Ik heb overigens een topkeeper en ik heb heel die Akinfeev niet nodig. Keeper is gehaald door de vorige manager en het is geen Newgen aangezien hij een history heeft vanaf 1998. Ik kan hem alleen niet vinden in mijn Koln-save
.
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06022/Akinfeev-Zlobin.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
die Asatiani heb ik ook overgenomen van Lokomotiv, die is idd erg goed, maar hij speelt bij mij zelden. Ik heb namelijk Vidic en nog ene Kolodin.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:16 schreef PirE het volgende:
Andere goede spelers:
- Malkhaz Asatiani (Top DC)
- Sergey Ignashevich (geruild met CSKA Moscow voor een braziliaanse DR)
- Dmitry Kruglov (Geweldige opkomende verdediger)
- Dinijar Bilyaletdinov (alleskunner op het middenveld)
- Alexandr Samedow (Goeie winger)
Spitsen roteer ik veel, ook door blessures, Hernan Rodrigo Lopez is in principe mijn 1e spits. Is volgens mij een type Luca Toni (maar dan 10 cm korter). Zijn attributes zijn niet geweldig maar hij scoort veel goals. Sukkelt dit seizoen een beetje met blessures en hij raakt op leeftijd. Ik heb daarom al 2 vervangers klaarstaan, waaronder een braziliaan die getipt wordt als de nieuwe Ronaldo.
Ik ben Ferreyra juist aan het omtrainen als linksbuitenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik em wel kan vinden
[..]
Ik zoek alleen eigenlijk nog een goede rechtsback ik heb namelijk alleen Yevseev die daar kan spelen. Ferreyra speelt bij mij op de linksback (ik heb em zo getraind).
Op de goal heb ik Zhevnov die kon ik voor een prikkie overnemen doordat FC Moscow is gedegradeerd bij mij.
Het origineel is legaal, net zoals van alle iso, mdf en bin bestanden die je download.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:14 schreef Jelminho het volgende:
Hij is legaal, het enige verschil is dat ik em via Daemon tools speel.
FM compleet verwijderen:quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:54 schreef Jelminho het volgende:
Heel verhaal over een ISO en problemen daarmee
hmmz ik wil wel iemand hebben die ik praktisch elke wedstrijd kan inzetten en niet iemand die erg vaak weg is. (das de reden dat ik bijna altijd gewoon Europese spelers koop)quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben Ferreyra juist aan het omtrainen als linksbuiten.
Misschien is Hosain Kaebi wat voor de rechtsback-positie. Hij heeft goeie attributes voor een opkomende rechtsback. Hij telt ook niet mee als buitenlander omdat hij meer dan 10 caps heeft. Grootste nadeel is dat hij erg veel op international duty is. Hij is pas in 2009 U23 af. Ik ben hem nu erg veel kwijt omdat hij U23 en A-international is.
Ignashevich heeft ook erg goede attributes , hij pakt alleen nogal veel kaarten en hij doet het bij mij beter in het centrum van de defensie.
Mijn U18-team zit overigens vol met supertalenten. Heb nu 8 hot-prospects met mooie attributes.
ik zoek alleen een rechtsbackquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:51 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
MrMoon als je nog een linksback zoekt moet je die Smedjegarden maar eens opzoeken die ik hierboven gezet heb..
Gisteren met Spartak Moscow me gekwalificeerd voor de CL door Werder Bremen uit te schakelen. Dat ging wonderbaarlijk gemakkelijk, de eerste wedstrijd speel ik die lui echt HE-LE-MAAL van de mat, maar blijft het slechts bij 2-1 voor mij. De 2de wedstrijd heb ik meer moeite maar win ik met 4-2. In de groep zit ik bij Juventus, Bayern en Anderlecht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:09 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Net Juventus in eigen stadion billenkoek gegeven, na 'n half uur stond 't al 0 - 5 met Huntelaar als grote man (5x!)Uiteindelijk werd 't 2 - 5, Zlatan scoorde de 2 Juve-doelpunten. Veel Juve-supporters hebben deze doelpunten niet gezien overigens, want de meesten waren al weg tegen de 70e minuut
Vooraf zou Juve de wedstrijd makkelijk moeten kunnen winnen, werd gezegd
mss heb je wat aan RAFINHA maar kan ook zijn dat die te duur isquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zoek alleen een rechtsback
Maar ik heb al iets op het oog. Anyukov van Zenith...
Ik heb die Ferreyra omgebouwd tot linksback en daar speelt ie uitstekend. Dus het is gewoon goed te doen en levert geen problemen opquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Ah ok, hij volgens mij wel DR ook maar geen WBR, alhoewel je hem daar wel naartoe kunt trainen natuurlijk...
Vind dat zelf wel handig om spelers naar meerdere zijdes te trainen (bijv AMR naar AMRL, of DL naar DRL), na een half tot heel seizoen zijn ze vaak al goed op de nieuwe posities als je kijkt naar 'positions'. Alhoewel ik de spelers natuurlijk op de eerste opstel op hun natuurlijke positie, maar als het niet kan zet ik er een 'omgebouwde' speler neer. Wat is jullie ervaring hiermee?
Hardstikke bedankt, alleen 1 vraagje --> van welke site heb je dit ? Want ik heb dit gedaan, en nu kon ik patch 6.0.1 wel installeren. Alleen staat er boven in het spel nog steeds 6.0.2 en krijg ik nog steeds Thaise Bath en dagelijkse opslaan. Ik snap er nu werkelijk niks meer van.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef PirE het volgende:
[..]
FM compleet verwijderen:
- Uninstall the game per add/remove programs.
- Then start>search> and search for Sports Interactive in files and folders (including hidden ones). Right click on each entry (if any) and go to open containing folder, then right click on the folder in the new window and delete it.
-Then start>run and type in regedit. Then go to:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Sports Interactive Ltd and right click on Sports Interactive Ltd and delete it. Empty the recycle bin. Reboot. Install and patch up (if you want).
Dat je iedere keer de Thaise bath als munteenheid hebt, komt hoe ironisch, omdat je geen officiele versie van FM 2006 hebt (CD-versie dus). Er is een no-cd patch / crack die dit probleem geeft. Er is overigens weer een versie uit die wel goed werkt. Maar het makkelijkste is gewoon zelf 50 Euro betalen i.p.v. een Iso gebruiken van een vriend.
Info komt gewoon van het SI-forum. Ik was er toevallig ook een keer naar op zoek en had dat topic nog in mijn bookmarks staan. Het probleem met de thaise bath kan ik niet voor je oplossen. Misschien moet je ergens een andere no-cd crack (voor als je niet iedere keer wil mounten of CD wilt laden natuurlijk) vandaan halen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef Jelminho het volgende:
[..]
Hardstikke bedankt, alleen 1 vraagje --> van welke site heb je dit ? Want ik heb dit gedaan, en nu kon ik patch 6.0.1 wel installeren. Alleen staat er boven in het spel nog steeds 6.0.2 en krijg ik nog steeds Thaise Bath en dagelijkse opslaan. Ik snap er nu werkelijk niks meer van.
Nogmaals enorm bedankt voor je hulp !!
Nee en hij zat bij CSKA maar omdat de Russische competitie eerder start was ie nog niet uitgeleend en kon ik em voor 1,5 miljn overnemenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Ferreyra van PSV, geleend van Spartak ofzoiets? Die was toch al DL / ML?
......
ik weet niet hoe het werkt maar waar kun je die downloaden dan??quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een probleem met de shirtjes. Ik heb de 'echte' shirts gedownload voor GGD clubs, en de instructies in de readme opgevolgd, maar ze staan nogsteeds niet bij mn shirts bij informatie en tijdens wedstrijden. Help?
Heb je het spel al eens opnieuw opgestart? Dat werkte bij mij toen wel... (afsluiten en opnieuw opstarten, niet eraf flikkeren of zo hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een probleem met de shirtjes. Ik heb de 'echte' shirts gedownload voor GGD clubs, en de instructies in de readme opgevolgd, maar ze staan nogsteeds niet bij mn shirts bij informatie en tijdens wedstrijden. Help?
waar kan ik die shirtjes update vinden dan?quote:
oke bedanktquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Graphics -> FM 2006 -> Kits enz kijk gewoon ff rond.
Opnieuw opstarten werkt niet. Mn uitshirt is nu gewoon weg trouwens, ik speel zonder shirt :S
Je kan het makkelijk aanpassen door dit bestand aan te passen:quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat Duitse team? Ik dacht dat dat gefixed was in de laatste update..maar bij mij zitten er nog steeds allemaal onbekende spelers. Ook als ik een nieuwe game begin..
:S
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | # "CHANGE_PLAYER_NAME" "Person Unique ID" "First Name" "Common Name" "Second Name" #Germany "FAKE_NATIONAL_TEAM" 771 0 #Holland #"FAKE_NATIONAL_TEAM" 784 0 #player name changes "CHANGE_PLAYER_NAME" 1277 "Olivier" "" "Kahn" |
gewoon de map lnc verwijderen en alles is toch goed?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan het makkelijk aanpassen door dit bestand aan te passen:
Ga naar de map:
X:\Football Manager 2006\data\db\lnc\all
Open het bestand: fake.lnc met kladblok en vervander dan de volgende waarden, zodat je file er zo uitziet:
[ code verwijderd ]
Die 0 was eerst een 1 en player 1277 was eerst Jens Mustermann. Ik Olivier trouwens fout gespelt omdat ik niet zeker wist of het zo wel ging werken.
Heb ik eerst gedaan maar dat werkte niet bij mijquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:03 schreef Belthazor het volgende:
[..]
gewoon de map lnc verwijderen en alles is toch goed?
Je kan ook van www.sortioutsi.net file downloaden met alle juiste competitienamen inclusief de dutisland fix. Werkt uitstekend. Kijk bij utilities, onder fm 2006.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Heb ik eerst gedaan maar dat werkte niet bij mij![]()
ik heb nu ook bijna bij iedereen foto's maar het lukt me maar niet met die logosquote:
Check je filters, misschien heb je een filter aanstaan waardoor je hem niet ziet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb nu iets vaags, ik kan mn rechtsback niet meer terug vindenAls ik ik op zn naam zoek kan ik hem wel vinden, dan druk ik op zn naam ik zie dan staan dat hij bij mij speelt en in het eerste 11-tal zit. Maar als ik daar dan tussen die spelers kijk zie ik hem er nergens tussenstaan. Weet iemand wat dit voor een probleem is
Alle filters staan goed maar ik zie hier iemand met hetzelfde probleem, het schijnt dus vaker voor te komen, ik zal nu wel eens kijken wat ik kan doen, want ik heb hem echt nodig in mn volgende wedstrijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Check je filters, misschien heb je een filter aanstaan waardoor je hem niet ziet.
Dat heb je met cracksquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:44 schreef VoreG het volgende:
Ik wil gewoon de Euro als geld eenheid, maar dat pokkespel reset em telkens naar de Thaise Bath.
Ga dan es counterend spelen of verdedigend, dit is 'n team dat zich uitstekend leent om op snelle counters te scoren. Je ziet hoe Mourinho 't in het echt doet, ook vooral counterend voetballen en wedstrijden winnen met 1-0. Ik denk dat je niet alles op de aanval moet gooien, dan loop je elke keer weer in de val.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Dr.E het volgende:
kutzooi!
ben ik na 3 seizoenen van ajax (laatste seizoen de dubbel gewonnen) naar chelsea overgestapt (mourinho werd ontslagen, haha), gaat het dara voor geen meter meer.
Ik wilde m'n 4-3-3 speelwijze van ajax gewoon kopieren en heb ook heitinga, vd vaart, yildirim, portillo (allen gekocht van ajax) van persie, dias (santos), messi (barca) en nog wat jongelingen gehaald, maar ik win niks meerik snap er niks van
terwijl het met deze opstelling volgens mij wel zou moeten lukken:
DM: Cech
VR: Heitinga
VC: Terry
VC: Gallas
VL: Del Horno
MC: Essien
MC: Lampard
MC: Vd Vaart
AC: Yildirim
AC: Portillo
AC: Robben
Reserves oa.
Van persie
Gudjohnsson
Joe Cole
Carlton Cole
Messi
Ferreira
Duff
Shaun Wright-Philips
Drogba
ook paar wedstrijden 4-4-2 aanvallend gespeeld, maar gaat ook niet lekker...
het is wel een fout die in een crack die pas is uitgekomen voorkwam.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is gewoon de legale versie
En opnieuw opstarten verhielp het
Een no-cd crack maakt het niet illegaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
het is wel een fout die in een crack die pas is uitgekomen voorkwam.![]()
Aanpassen van de software is niet toegestaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een no-cd crack maakt het niet illegaal
Heitinga rechtsback? En Yildirim is toch niet zo goed in dit spel dat hij SWP op de bank kan houden? Dat zou ik omwisselen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Dr.E het volgende:
kutzooi!
ben ik na 3 seizoenen van ajax (laatste seizoen de dubbel gewonnen) naar chelsea overgestapt (mourinho werd ontslagen, haha), gaat het dara voor geen meter meer.
Ik wilde m'n 4-3-3 speelwijze van ajax gewoon kopieren en heb ook heitinga, vd vaart, yildirim, portillo (allen gekocht van ajax) van persie, dias (santos), messi (barca) en nog wat jongelingen gehaald, maar ik win niks meerik snap er niks van
terwijl het met deze opstelling volgens mij wel zou moeten lukken:
DM: Cech
VR: Heitinga
VC: Terry
VC: Gallas
VL: Del Horno
MC: Essien
MC: Lampard
MC: Vd Vaart
AC: Yildirim
AC: Portillo
AC: Robben
Reserves oa.
Van persie
Gudjohnsson
Joe Cole
Carlton Cole
Messi
Ferreira
Duff
Shaun Wright-Philips
Drogba
ook paar wedstrijden 4-4-2 aanvallend gespeeld, maar gaat ook niet lekker...
Bij wat voor clubs deed hij dat zoal VoreG?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef VoreG het volgende:
net een leuke aankoop gedaan, émerson, was op een free transfer. Uit de 150 wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft hij er 114 gescoord. Dat is best netjes. Kijken of hij kan schitteren bij Heracles
.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef MMUFC het volgende:
Na de 4 gewonnen duels aan het begin ging het bergafwaarts met Hull, zelfs zo erg dat ik het volgend seizoen in de League One mag gaan proberen.
Heb Hull eigenlijk nooit echt aan het voetballen gekregen(iets wat me in FM eigenlijk alleen nog maar met Boca is gelukt).
Hopelijk kan ik met o.a. het aantrekken van Duncan Ferguson meteen weer promoveren naar The Championship.
van 2002-2004 bij de Urawa Redsquote:Op zondag 15 januari 2006 11:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij wat voor clubs deed hij dat zoal VoreG?
Het spel opnieuw opstarten verhielp het direct ??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is gewoon de legale versie
En opnieuw opstarten verhielp het
Ik had er iig geen last meer vanquote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef Jelminho het volgende:
[..]
Het spel opnieuw opstarten verhielp het direct ??
Okee, geen superniveau. Maar goed, wel de gok waard!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
van 2002-2004 bij de Urawa Reds
in 20001 bij Frontale
2000 Consadole
1998-1999 Sao Paulo
Heb voornamelijk in Nederland geshopt in het 1e seizoen(o.a. John Laponder, Joos van Barneveld) en een aantal andere zoals de jeugdige keeper Paul Willis die van Liverpool overkwam.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:56 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
. Degraderen met Hull, schande.
Probeer wat spelers uit de Schotse competitie te halen. Ze zijn goedkoop en ze kunnen makkelijk het niveau aan. Als je Hull aan het spelen krijgt heb je een erg makkelijke Chairman die makkelijk geld beschikbaar stelt om grote namen te halen. 4-4-2 of een variant daarop werkt het beste in Engeland (vind ik zelf)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
het is wel een fout die in een crack die pas is uitgekomen voorkwam.![]()
Kan het niet laten even te patsen met wat statistieken
http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/53fafa2532.jpg
iemand die wel eens beter heeft gedaan?![]()
Ben aardig op weg om kampioen te worden met NEC. 6 punten los van ajax (die blijven ook maar winnen zeg, tis dat ik 2x van ze heb gewonnen anders stond ik nu waarschijnlijk 6 punten op hun achter.) Selectie is eigenlijk best heel sterk voor een team waarmee je alleen maar degradatie hoeft te ontlopen, alleen is er veel gezeur van spelers die wegwillen. Als je dat goed weet op te vangen of tegen te houden is kampioen worden prima mogelijk met NEC.![]()
Die kwam ik ook per toeval tegen, als free transfer!quote:
Dat probleem had ik eerst ook, veranderingen werden niet doorgevoerd. Moet je even veranderen en dan opnieuw het spel opstarten als dat niet werkt en andere no-cd crack. Ik ga er wel vanuit dat j het spel legaal hebtquote:Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef reconnect het volgende:
ik heb het spel nu ook eindelijk en het bevalt me uitstekend1 ding eigk niet..het voetballen zelf gaat zo ontzettend langzaam..ook het rennen en dergelijke..ik heb match speed op zn hoogst en highlights:key ik weet neit waar het aan ligt..kan iemand helpen? ohw jah, en mn valuta springt ook steeds op thais ipv euro
ik kan mn preference gewoon niet aanpassen denk ik :S autosave zet ik om de 3 maanden, maar na 1 a 2 dagen (inhet spel) staat hij weer op autosave : 1 day, dat is erg vervelend..net zo vervelend als dat je de valuta niet kan aanpassen
![]()
het is al opgelostquote:Op maandag 16 januari 2006 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat probleem had ik eerst ook, veranderingen werden niet doorgevoerd. Moet je even veranderen en dan opnieuw het spel opstarten als dat niet werkt en andere no-cd crack. Ik ga er wel vanuit dat j het spel legaal hebt
Huntelaar en Guarin halen, heb je perfecte invullingquote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef JeroenV het volgende:
Jeeej! Ik heb de Bundesliga gewonnen met HSV. In de laatste wedstrijd werd het beslist, Bayern eindigde net achter mij.
Nu het nieuwe seizoen met goede moed in. Drogba is mijn topspits, maar zoek nog een goede vervanger, omdat Delgado me af en toe tegen valt. Die moet ik nog kopen. Verder is mijn selectie dan rond:
GK: Frey - Grunberger
DR: Riether - Hinkel
DL: Grosso - Atouba
DC: Cesar - Bouhlarouz
DC: van Buyten - Kere (Metzelder als hij het contract accepteert)
DMC: Mascherano - Custudio
MC: van der Vaart - Zelenka
MC: Valdiva - Elano
AML: Recoba - Alex - Leonardo
AMR: Santana - Samerov
FC: Drogba - Portillo
Dan wil ik dus nog een nieuwe spits als ik Delgado kan verkopen. Een nieuwe backup voor DMC is ook niet weg. Verder heb ik in de spits nog een groot talent, Lepiller.
Leuk compliment is dat het team van het jaar voor negen spelers van HSV bestond.
Ja klopt het is ook een DC/DMC alleen ik vermelde em alleen ff als de positie waarop ie bij mij in het team speelde...hij is nu na 3 seizoenen echt belachelijk goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef Butra het volgende:
Die kwam ik ook per toeval tegen, als free transfer!
Bij mij is-ie een DC/DMC, maar ik probeer er een pure centrale verdediger van te maken. Hij heeft er iig wel de stats voor (heading, jumping, marking, tackling en anticipation allemaal 15 of hoger). Hij ontwikkelt zich erg goed.![]()
Hij loopt bij mij 1 op 1, dat vind ik genoegquote:Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Waarom wordt Huntelaar hier zo geprezen? Zo goed is hij toch ook weer niet?
Alleen al als je brazilie en argentinie scout zijn er talloze spelers die het beter doen!
Pedro Junior, Kerlon etc
Kan inderdaad. Je kan ook aan het bestuur vragen om de trainingsfaciliteiten te verbeteren. Gaat wat geld kosten, maar dan krijg je er vrijwel elk jaar een zooi jeugdspelers bij met vrij veel potentie bij.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:56 schreef mbn het volgende:
jeugdspelers scouten?
Hoe kan je dat doen?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:04 schreef Butra het volgende:
[..]
Je kan ook aan het bestuur vragen om de trainingsfaciliteiten te verbeteren.
Manager > Confidence > en dan rechtsonder ergens. Daar kan je ook vragen om het stadion uit te breiden, meer geld etc.quote:
Thanks, ze gaan de komende maanden geld vrij makenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:13 schreef Butra het volgende:
[..]
Manager > Confidence > en dan rechtsonder ergens. Daar kan je ook vragen om het stadion uit te breiden, meer geld etc.
Ik heb t idee dat sortitoutsi het of nooit doet of heel langzaam. Ze hebben een miniservertje denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 17:04 schreef Butra het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Je kan ook aan het bestuur vragen om de trainingsfaciliteiten te verbeteren. Gaat wat geld kosten, maar dan krijg je er vrijwel elk jaar een zooi jeugdspelers bij met vrij veel potentie bij.
Trouwens, ligt het aan mij of ligt sortitoutsi.net er al een week uit?
Ben al drie dagen aan het proberen om wat kits binnen te trekken. Maar dat gaat niet echt lukken vrees ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat sortitoutsi het of nooit doet of heel langzaam. Ze hebben een miniservertje denk ik
Ik heb voorlopig nog niemand gehaald voor DMC. Eerst maar kijken of het echt nodig is. Valt volgens mij wel mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Huntelaar en Guarin halen, heb je perfecte invulling
Ik zoek 'm op en blijkt dat ie over 'n half jaar transfervrij kan vertrekken. Nou, dan bieden we zonder ook maar te scouten. Ik vertrouw op jouw scoutingkwaliteiten, dus als 't nix is krijg je billenkoekquote:Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef Butra het volgende:
Het (vanwege een blessure uitgestelde) debuut van Romaric, uit bij Boro:
0-2 na 7 minuten door 2 maal Romaric. Een held, nu al.
haha dat heb ik al eens met Robert gehad (ik was PSV), toen heb ik em maar lekker laten verrotten in mn reserves.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik nu weer heb!!
Delgado begint een beetje praatjes te krijgen. Ik wil hem verkopen, PSG (weer ja) en Lyon zijn geinteresseerd. Krijg ik het bericht dat Delgado alleen bereid is te vertrekken naar Lyon tegen een lager salaris als ik het salaris wat hij dan misloopt betaal. Van ongeveer een miljoentje per periode, tot 2009. Nooit van mijn leven!
shoppen natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef JeroenV het volgende:
Yes, Delgado is verkocht voor tien miljoen aan Porto! Nu kan ik lekker ff gaan shoppen. Of toch maar slapen?![]()
Ik wil Kerzhakov graag voor je overnemen, hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
shoppen natuurlijk
Doe ik ook altijd haha en nu zit ik met het probleem dat ik te veel te goede spitsen heb:
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Stuk voor stuk internationals, maar ja wie stel ik op? Of zal ik iemand verkopen en zo ja wie want ze zijn stuk voor stuk erg geliefd..
Ik ben maar aan het shoppen gegaan. Ik kon/wilde kiezen tussen Miccoli, Toni, Bojinov, Makinwa en Nihat. Het wordt waarschijnlijk Nihat, ik ben al met hem persoonlijk aan het onderhandelen. Of ze moeten opeens een bod op Makinwa accepteren.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
shoppen natuurlijk
Doe ik ook altijd haha en nu zit ik met het probleem dat ik te veel te goede spitsen heb:
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Stuk voor stuk internationals, maar ja wie stel ik op? Of zal ik iemand verkopen en zo ja wie want ze zijn stuk voor stuk erg geliefd..
En ik was al blij dat ik het salaris van mijn beste spits bij Northwich (nu Conference Nationalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben maar aan het shoppen gegaan. Ik kon/wilde kiezen tussen Miccoli, Toni, Bojinov, Makinwa en Nihat. Het wordt waarschijnlijk Nihat, ik ben al met hem persoonlijk aan het onderhandelen. Of ze moeten opeens een bod op Makinwa accepteren.
hehe ik heb besloten om ALS er een spits weggaat het waarschijnlijk Pavlyuchenko of Cavenaghi gaat worden. Met meer kans op Cavenaghi, ik heb liever altijd zo veel mogelijk spelers uit het land waar ik mee speel (of de regio). In dit geval dus Rusland, Oekraine, Wit-Rusland en Georgië... Dat zijn ook geen Foreign spelers.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik wil Kerzhakov graag voor je overnemen, hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik krijg 'm gewoon niet losgeweekt, ik moet waarschijnlijk wachten tot ie z'n contract uitgediend heeft
Pavlydinges speelt ook bij Spartak Moscowquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:31 schreef JeroenV het volgende:
Nu ken ik Pavlydinges niet, maar Cavenaghi is gewoon top. Zou ik zeker halen.Volgend jaar is hij transfervrij, ik ga hem ook proberen te halen dan.
Pavlyuchenko dat is een spits... Pavlenko heb ik ook maar das een middenvelderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Pavlenko zeker?
Brugts.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef mordradead het volgende:
Na een hele tijd ongeslagen te zijn geweest (maar liefst 14 wedstrijden) ben ik eindelijk verslagen, m'n 2e keeper (Brugts) was geblesseerd en ik was zo eigenwijs om tegen Birmingham City geen reserve doelman mee te nemenen toen ging de prima keepende Oakes eruit met een blessure waardoor ik de hele 2e helft met Olofinjana op doel heb gestaan die het doel tot de 77e nog schoon wist te houden waarna Birmingham snel 2x scoorde en mijn 1-0 voorsprong wegpoetsde.
Okee. Dat is ook wel een goede in het echt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Pavlyuchenko dat is een spits... Pavlenko heb ik ook maar das een middenvelder
Aliev ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Dat is ook wel een goede in het echt.
nee, toen ik nog bij ajax zat heb ik hem na 1 seizoen teruggekocht van HSVquote:Op zondag 15 januari 2006 11:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heitinga rechtsback? En Yildirim is toch niet zo goed in dit spel dat hij SWP op de bank kan houden? Dat zou ik omwisselen.
Overigens, speel jij 2005, aangezien je Raffie bij Ajax hebt weggeplukt?
Nog geen last van gehad *klopt af* Mijn team blijft echt als een trein draaienquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik snap het niet. Vorig seizoen kampioen geworden. Mijn elftal versterkt, zou je zeggen. Maar nu is het seizoen begonnen en schoppen ze nog geen deuk in een pakje boter.
zie topic titelquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:14 schreef Che1984 het volgende:
Ik speel FM2005 ook al een tijdje. Ga denk ik ook binnenkort maar2006 halen.
Ben alleen een leuk team aan het zoeken om vandaag mee te beginnen. Zoek een kleiner team, liefst in Engeland. Iemand tips???
hmm ja..ik denk set pieces..ik zal mn buitenspelers er nog wat meer op trainenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Ik weet het zo niet uit mn hoofd, maar als je je muis een tijdje op die activiteit houdt, krijg je toch een uitleg?!
ik weet niet precies hoe het moet..maar volgens mij is het net zoiets als 2 managers op 1 computer...dus moet je wel wachten op elkaars beslissingen etc..maar lijkt me we leen x gaaf om te doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef tjakvandiek het volgende:
heeft er hier ook iemand verstand van online spelen???![]()
jah mij lijkt het ook erg leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef reconnect het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het moet..maar volgens mij is het net zoiets als 2 managers op 1 computer...dus moet je wel wachten op elkaars beslissingen etc..maar lijkt me we leen x gaaf om te doen![]()
jah dat is waar dat is wel irritant jah maar heb jij er meer verstand van dan???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Kan wel heel irritant zijn hoor..als je op elkaar moet wachten.
Bij CM 01/02 wel eens gedaan, maar toen zat mn tegenstander echt continu de transferlijst rond te zoeken, training te bekijken etc.
Dat snap ik dus ook niet, ik krijg elke keer snel 'n doelpunt tegen en dan begint 't gezeik.. Meestal veel beter, maar zonder goals. Ben de afgelopen 2 seizoenen kampioen geworden (wel spannend), maar nu moet ik veel inhalenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef VoreG het volgende:
Met dat team onderin staan?
En waarom koopt iedereen Yildirim?!
Misschien helpt dat bij mij ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sinds de post dat 't minder ging, heb ik alleen nog maar gewonnen en zelfs de nul gehouden
Ik heb ben weg naar boven ingeslagen
Ik heb Yildirim gelijk gekocht voor mn juventusteam. Hij is voor iemand met zijn kwaliteiten goedkoop, hij is GRUWELIJK goed in voorzetten, vrije trappen en corners. Dus hij is in elk team een gevaarlijke factor. Hij is pas 23 en wordt nog beter. Verder is ie international op dit moment bij mij en dat is ook goed voor zn ontwikkeling. Ben vrij tevreden over hem. Ik bedoel, ik heb Zlatan voorin lopen en Yildirim geeft leuke balletjes op zn hoofdje en dan goal goal goal!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef VoreG het volgende:
Met dat team onderin staan?
En waarom koopt iedereen Yildirim?!
Lijkt mij dat het in ieder geval van invloed is op de salariseisen en de trainingsarbeid... Maar zover was je zelf zeker ook al wel gekomen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het verschil tussen full time - part time contracten?
Part time komt een speler minder op de training en heeft naast zijn voetbalwerkzaamheden ook nog andere bezigheden, zoals ook een andere baan. Waar het op neerkomt is dat die speler minder uren werkt voor je club. Ik geef mn spelers daarom ook geen part time contracten en maak t weinig mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het verschil tussen full time - part time contracten?
Of Conferencequote:Op zondag 22 januari 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Als je een klein clubje hebt in financiele problemen kan het handig zijn. Serie C ofzo.
Drogba is echt supergoed, vooral in de lucht.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Butra het volgende:
Eindelijk een goedkope back-up voor Drogba kunnen krijgen. AS Roma was zo vriendelijk om Nonda voor 700k van de hand te doen. Wát een koppert zeg.
Wordt nu wel een groot Afrikanenfestival bij Leeds. Maar goed, veel goeie Engelse spitsen zijn er gewoon niet (of ze zijn veel te duur).
Ik weet er niet zoveel van, maar volgens mij moet je tegenstander een game maken, en zijn ip adres aan jou doorgeven..dan moet je tegenstander wachten in het scherm waarbij je teams moet kiezen enz. Als jij dan dat ip van je tegenstander invult in de balk bij join game, moet als het goed is de game tevoorschijn komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
jah dat is waar dat is wel irritant jah maar heb jij er meer verstand van dan???![]()
als ik op netwerk druk dan komen er geen servers te staan![]()
![]()
Alleen het afmaken blijft wat achter bij de rest. Maar inderdaad, als-ie de bal op zn knikker krijgt is het 9 van de 10 keer raak.quote:Op maandag 23 januari 2006 03:09 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Drogba is echt supergoed, vooral in de lucht.
Het is dan ook 'naar verluidt'. Oftewel, de krant moest de sportpagina weer eens volkrijgen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat krijgen we nou?! In z'n profiel helemaal nix te zien en ook Rutten weet van nix
Je ziet toch alleen favorieten in de profielen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat krijgen we nou?! In z'n profiel helemaal nix te zien en ook Rutten weet van nix
hij bedoelt waarschijnlijk dat er niks staat in de trant van "ik haar fred rutten" ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je ziet toch alleen favorieten in de profielen?
guldens ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben begonnen in de Braziliaanse competitie, met Corinthians. Het transferbudget was niet al te hoog, met zo'n 9 miljoen gulden, maar dit heb ik weten te vergroten door enkele spelers te verkopen. Van het geld wat ik toen te besteden had, heb ik de volgende spelers gehaald:
Doel: Alexandre Negri ( redelijke keeper, was gratis en wordt mn reservekeeper )
Verdediging: Fábio Bilica ( heeft jarenlang in Europa gespeeld, en was gratis. Back-up voor het centrum van de verdediging ) en Edílson ( supertalent op de rechtsbackpositie, kostte een vermogen met 9,25 miljoen gulden )
Middenveld: Diego Souza ( speler van Benfica, jong talent. Kostte slechts 2 miljoen gulden en is voorlopig back-up als verdedigende middenvelder ) en Michel Bastos ( heeft bij Excelsior gevoetbald, en heeft zich in Brazilië enorm opgewerkt, kostte zo'n 6 miljoen gulden en is mijn aanvallende linkermiddenvelder, maar kan ook goed als linksback uit de voeten )
Ik speel 4-4-2 met aanvallende middenvelders op de flanken. Mijn basisopstelling is:
Fábio Costa; Gustavo Nery, Betao, Marinho, Edílson; Michel Bastos, Roger, Mascherano, Carlos Alberto; Tevez, Jo;
waarom verkoop je drogbaquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:45 schreef Butra het volgende:
Vanwege mn teleurstellende 8e plaats met Leeds zijn we nu veroordeeld tot de Intertoto. Allemaal leuk en aardig, maar dat feest begint al op 12 juli. Ik zit nu op 8 juli en mn selectie is nog lang niet rond.
Danny Mills, Nuno Valente en Igor Tudor kregen geen nieuw contract. Daniel Agger en Srna (van Donetsk) zijn als vervangers gehaald. Drogba is voor 17,5 miljoen verkocht aan Everton. Ernesto Farias is zn beoogde opvolger, alleen doet River nog moeilijk.![]()
Achteraf gezien viel hij toch wat tegen. Okee, door de lucht wint-ie alles, maar zodra hij met de bal aan de voet alleen voor de goal stond, ging het mis. Nonda heeft in 4 maanden tijd meer doelpunten gemaakt dan Drogba, dat zegt wel genoeg. Misschien speelt Leeds ook niet helemaal het perfecte systeem voor Droba, zonder echte buitenspelers. En aangezien hij het jaar ervoor aan de lopende band scoorde bij Everton, was hij makkelijk te slijten aan die ploeg.quote:
Ja, daar zit wel wat in. Ik speel meestal wel met buitenspelers met veel voorzetten dus dan is ie super. Hij kan ook prima fungeren als targetman met zijn kopkwaliteiten, sterkte en lengte. Maar dan moet ie wel door de lucht worden aangespeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef Butra het volgende:
[..]
Misschien speelt Leeds ook niet helemaal het perfecte systeem voor Droba, zonder echte buitenspelers.
Hahaha, prachtig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef captain.lefteye het volgende:
Ik vind ze hier wel een beetje heeeeeeel erg ongeduldig hoor
[afbeelding]
![]()
en dan ook dat finally in dat bericht...
Helemaal mee eens. De laatste keer dat ik 'm op Nederlands had staan was toch zeker CM2 ofzo. Met dat foute gesproken commentaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:46 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Daarnaast vind ik de Engelse versie namelijk veel beter bij 'het CM/FM-sfeertje' passen...
gewoon bij instellingen/preferences toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Weet iemand hoe ik met de skin die ik nu gebruik kan wisselen? Ik kon 't namelijk wel altijd met deze skin en nu ik 'n nieuw spel heb aangemaakt werd ineens 'n andere skin opgestart. Dus nu ik deze weer terug heb gezet, krijg ik 'm niet meer zover om te wisselen
[afbeelding]
Het is Elegance Blue, die origineel voor FM 2005 werd gebruikt, hij werkte bij mij echter ook voor 2006.. Iemand 'n idee?
Ik bedoel niet de skin wisselen hequote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
gewoon bij instellingen/preferences toch?
Het wordt niet voor niets afgeraden om fm 2005 skins te gebruiken voor 2006.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de skin wisselen heIk bedoel 'n speler wisselen tijdens 'n wedstrijd
Kijk maar es op dat plaatje, er is nergens (bij mijn weten) 'n mogelijkheid om te wisselen
Sortitoutsi doet het weer!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:40 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Het wordt niet voor niets afgeraden om fm 2005 skins te gebruiken voor 2006.
Trouwens, ik heb net 2 nieuwe skins gedownlaod en zijn beiden gruwelijk mooi, vooral Ice skin. Neem een kijkje:
Download Ice Skin: http://sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=6275#
Downlaod Hellenic Skin 2006: http://www.ellines.com/fmskins/
have fun![]()
haha ow ja dat heb ik ook gehad ja, wie sprak dat commentaar ook al weer in?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:51 schreef Butra het volgende:
En weer is Leeds de baas op Old Trafford.
[[url=http://images6.theimagehosting.com/leeds2.th.jpg]afbeelding][/URL]
We doen ook eindelijk volop mee voor het kampioenshap. Nu 4e met maar 3 punten achter.
[..]
Helemaal mee eens. De laatste keer dat ik 'm op Nederlands had staan was toch zeker CM2 ofzo. Met dat foute gesproken commentaar.![]()
ik denk t welquote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben in leaugue one als 8e ge-eindigd , terwijl het bestuur had gehoopt dat ik dapper zou strijden tegen degradatie![]()
Als ze voor volgend seizoen maar niet teveel van me gaan verwachten![]()
Grosso halen. Die kan bij veel blessure leed ook nog de half positie bekleden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:14 schreef reconnect het volgende:
vervelend dat maxwel aan het eind van het seizoen gratis naar Real Madrid gaathij accepteerde geen enkel aanbod, heb het meeste geboden dat ik kon. Naja nu maar op zoek naar nieuwe linksback
Ach Maxwell is een Nederlanderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:11 schreef Fathom het volgende:
[..]
Grosso halen. Die kan bij veel blessure leed ook nog de half positie bekleden.
Waarschijnlijk omdat ik vrijwel alle Europese jeugdselecties bekeken heb, mijn 4-2-3-1 tactiek heb geperfectioneerd, en omdat ik media player en internet explorer op de achtergrond draaide met mijn 512 mb RAM.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom gaat het zo traag dan bij jou? Ik heb een een avondje ongeveer een half seizoen gespeeld....
Ik doe het liever zelf, is juist de charme van FM voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
daar heb je toch scouts voor?
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:49 schreef Oldbie het volgende:
Is FM2006 nu echt een verbetering tov FM2005? Ik vind het jammer om iedere keer maar weer ¤50 neer te leggen.
Is er veel veranderd? En zijn deze veranderingen ook verbeteringen? Of is het alleen de naam?
De mooiste optie die erbij is gekomen vind ik dat je je team kan toespreken in de rust van wedstrijden, dat je over je eigen contract kan onderhandelen en dat spelers aankopen niet meer zo makkelijk is... je moet daar echt meer moeite voor doenquote:
Ik ben bang dat ik de verleiding niet kan weerstaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
De mooiste optie die erbij is gekomen vind ik dat je je team kan toespreken in de rust van wedstrijden, dat je over je eigen contract kan onderhandelen en dat spelers aankopen niet meer zo makkelijk is... je moet daar echt meer moeite voor doen
die had ik meteen gehaaldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:11 schreef Fathom het volgende:
[..]
Grosso halen. Die kan bij veel blessure leed ook nog de half positie bekleden.
Ik hoop nog steeds om Ronaldinho voor ajax te laten spelen wheehhehehe. Maar hij kost echt mega veel geld. Bestuur laat die transfer niet eens toe ben ik bangquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:29 schreef reconnect het volgende:
zo zie je maar dat er verschillende soorten teams denkbaar zijnnja mijne is tot nu toe zeer succesvol, allhoewel ik wel een aantal spelers wil gaan vervangen voor betere omdat ik nu het geld ervoor heb
Hoe pakt dit uit? Lijkt me dat je niet echt veel scored op deze manier of wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
4-2-3-1 voor mij
GK Terol
DR Cornelisse
DL Braafheid
DC Dreesen
DC Schut
DMC JP de Jong
DMC Broerse
AML vd Bergh
AMR Fortuné
AMC Oscar
FC Nelisse
Dan kom je tegen de grote jongens in de problemem met deze defence denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
aml en amr met de pijl naar voren en amc als schaduw erachter waarschijnlijk?
Eh, nou, ik heb pas 2 wedstrijden kunnen spelen, 0-1 verlies tegen PSV, en 0-3 winst bij Twente, pakt voorlopig dus prima uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:46 schreef Fathom het volgende:
[..]
Hoe pakt dit uit? Lijkt me dat je niet echt veel scored op deze manier of wel?
Welke club?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Jelminho het volgende:
1 spits heeft bij mij nog niet gewerkt in FM 2006. Waar het in FM 2005 een garantie voor succes was om met 1 spits en 3 daarachter spelen, wil het niet lukken in FM 2006.
Aanvallend spierballen-voetbal, precies zoals we het graag zien in Utrechtquote:
Ja ik ben erg benieuwd hoe dit uitpakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aanvallend spierballen-voetbal, precies zoals we het graag zien in Utrecht
Zal in de loop van het seizoen nog eens laten weten of het werkt, hopelijk heb ik vanavond weer wat tijd voor wat wedstrijdjes.
Gebruik een soortgelijke met VVV. Dan alleen 3 middenvelders en de middelste een pijl naar achteren. Moet ik nog perfectioneren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik speel eigenlijk altijd zo...
[afbeelding]
Emanuelson en Sneijder op het middenveld, en Boayke erachter (of maduro)
Dan moet je 1 of 2 topics teruglezen denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is het trouwens mogelijk om je eigen foto bij je managerstats te krijgen?
ik speel eigenlijk nooit met zoveel pijlen..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik speel eigenlijk altijd zo...
[afbeelding]
Emanuelson en Sneijder op het middenveld, en Boayke erachter (of maduro)
[afbeelding]
wil ik ook nog wel eens spelen: Rosenberg in de spits, en Sneijder als aanvallende middenvelder. en opkomende backs
Sneijder is dan 'n ideale man, je moet ook 'n goeie, sterke kopper hebben als spits. Als je de kans krijgt om met 't NL-elftal te spelen dan moet je Sneijder - v. Nistelrooij zo opstellen, da's werkelijkwaar genietenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[...]
[afbeelding]
wil ik ook nog wel eens spelen: Rosenberg in de spits, en Sneijder als aanvallende middenvelder. en opkomende backs
welke delgado is dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:17 schreef Fathom het volgende:
Ik speel zelf 4-3-3
DL : Grosso
DC: Heitinga
DC: Roque Junior
DR: Trabelsi
ML: Mitea
AMC: Sneijder
MR: Landzaat
AL: Babel (ben bezig met van persi
FC: Delgado
AR: Rosales (hij is bij mij echt een superster aan het worden.
Heb je patch 6.0.2 ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb hem nu ook![]()
Meteen begonnen aan een seizoen bij Feyenoord en na twee wedstrijden sta ik aan kop na 3-0 thuisoverwinning tegen Vitesse en een 5-3 uitoverwinning bij FC Twente.
Toch zat ik even raar te kijken toen ik las dat Di Tomasso gehuurd werd door Sochaux.....
Nee, nog niet. Ik wou hem downloaden maar sigames is wel heeeeeeel erg traaaaaaaag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je patch 6.0.2 ?
DiTo zit er niet meer in dan nml.![]()
Bij www.thedugout.net ging het een stuk sneller, en nee ik geloof niet dat je opnieuw hoeft te beginnen, al wordt het wel altijd aangeraden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik wou hem downloaden maar sigames is wel heeeeeeel erg traaaaaaaag.
Ik haal hem vannacht wel binnen....als ik lekker lig te slapen
Goede zaak dat hij er dan niet meer in zit.
Moet ik trouwens na de patch opnieuw beginnen met mijn spel?
Tnx, dit scheelt een hoopquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij www.thedugout.net ging het een stuk sneller, en nee ik geloof niet dat je opnieuw hoeft te beginnen, al wordt het wel altijd aangeraden.
Cesarquote:
hoe krijg je sown plaatje erbij?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:19 schreef Butra het volgende:
Het seizoen is nog maar net begonnen, of het is alweer zover. Begin er een beetje simpel van te worden eerlijk gezegd..
[[url=http://images6.theimagehosting.com/blessure.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb het trainingsschema al wat aangepast in de zomer, helpt geen fuck dus.
Screenshot makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:08 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
hoe krijg je sown plaatje erbij?
Goeie vraag... Meestal hoeft dat niet omdat 6.02 ook de fixes bevat van de 6.01 maar dat merk je vanzelfquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als je patch 6.02 wilt installeren, moet 6.01 er dan al op staan?
Ik vraag dat omdat patch 6.02 kleiner is dan 6.01...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef Fathom het volgende:
[..]
Goeie vraag... Meestal hoeft dat niet omdat 6.02 ook de fixes bevat van de 6.01 maar dat merk je vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |