abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34141718
Het (vanwege een blessure uitgestelde) debuut van Romaric, uit bij Boro:

0-2 na 7 minuten door 2 maal Romaric. Een held, nu al.
pi_34142394
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef Butra het volgende:
Het (vanwege een blessure uitgestelde) debuut van Romaric, uit bij Boro:

0-2 na 7 minuten door 2 maal Romaric. Een held, nu al.
Ik zoek 'm op en blijkt dat ie over 'n half jaar transfervrij kan vertrekken. Nou, dan bieden we zonder ook maar te scouten. Ik vertrouw op jouw scoutingkwaliteiten, dus als 't nix is krijg je billenkoek

"If you're not a manc, you're a wank"
pi_34142430
Fuck.
Ik zou Delgado per 1-7 verkopen aan PSG. En daarvoor zou ik Makinwa terug krijgen. Beiden non-EU spelers. Krijg ik nu het bericht dat de transfers niet door gaan, omdat PSG al vier non-EU spelers heeft. Dat wisten ze gvd toch wel eerder? Nu kan ik Makinwa wel vergeten en mag ik op zoek naar een andere topper. Dat wordt erg lastig.

Romaric is wel goed ja
pi_34142672
Wat ik nu weer heb!!

Delgado begint een beetje praatjes te krijgen. Ik wil hem verkopen, PSG (weer ja) en Lyon zijn geinteresseerd. Krijg ik het bericht dat Delgado alleen bereid is te vertrekken naar Lyon tegen een lager salaris als ik het salaris wat hij dan misloopt betaal. Van ongeveer een miljoentje per periode, tot 2009. Nooit van mijn leven!
pi_34143048
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik nu weer heb!!

Delgado begint een beetje praatjes te krijgen. Ik wil hem verkopen, PSG (weer ja) en Lyon zijn geinteresseerd. Krijg ik het bericht dat Delgado alleen bereid is te vertrekken naar Lyon tegen een lager salaris als ik het salaris wat hij dan misloopt betaal. Van ongeveer een miljoentje per periode, tot 2009. Nooit van mijn leven!
haha dat heb ik al eens met Robert gehad (ik was PSV), toen heb ik em maar lekker laten verrotten in mn reserves.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_34143158
Tsja, probleem is dat ik echt geen geld meer heb. En ik heb al vier niet-EU spelers. Hij kan nog redelijk veel geld opleveren, dus een verkoop is wel handig.
Ik heb twee keuzes:
Niemand halen (hij is immers wel goed, maar geen absolute top en wilde wat anders) en tweede of derde reserve laten zijn. Achter Portillo en Drogba.
Of hem blijven aanbieden, desnoods tegen een lager bedrag zodat hij maar weg is. Maar daar staat tegenover dat ik wel een goede speler weg doe en nog moet zien wat ik terug kan krijgen voor dat geld..

Moeilijk, moeilijk...
  maandag 16 januari 2006 @ 23:38:45 #132
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_34143409
Hey, dit topic zie ik nu pas!

Heb sinds een weekje ook FM2006 en ben zwaar verslaafd. Speel met Tottenham in een 4-3-3 counter systeem. Bij Tottenham is het wel fijn dat ze al over goede spelers/talenten beschikken en (na wat dreigen ) over voldoende tranfergelden. Davids is mn aanvoerder en een van de 4 key players (naast Robinson, King en Defoe)

Het eerste wat ik had gedaan was de dure en onnodige spelers verkopen. Keane, Stalteri, Tainio en Rasciak kon ik zonder problemen kwijt..en dat scheelde al 300k aan salaris! Wat ik altijd doe voordat mn eerste seizoen begint is shoppen bij de jeugd van de Eredivisie clubs (vooral ajax, fnoord en psv). Zo kreeg ik oa Vermeer, Sarpong, Vormer en Aissati voor bijna niets mee..en de laatste twee doen het nu heel goed en zijn Hot Prospects geworden.

Ik heb in mn eerste seizoen alles gewonnen wat er te winnen viel. Defoe is mn topscorer met 26 goals en Micheal Carrick is tot Player of teh Year gekozen. (average rating van 7.51) Wat ik al eerder zei, Spurs beshikken al over goede talenten..het moet er alleen uit komen. Lennon en Routlegde zijn mn wingers en doen het uitmuntend...hun waarde is al verdubbeld en bijan alle topclubs hebben al een keer grote bedragen geboden. Ook Defoe is gewild..Chelsea bood een keer 21 miljoen...ik was niet van plan em weg te doen. ds ik voerde voor de gein de prijs op naar 30 miljoen...en kreeg toen bericht dat ze akkoord gingen . Mido si mn backup striker en pikt ook af entoe zn goaltje mee...en is wel handig tegen lastige sterke verdedigers

Door mn prestaties in het eerste jaar heeft de board het stadion en de trainingsfaciliteiten uitgebreid. Ik ga nu aan mn 2de seizoen beginnen en wil een paar Ajax talenten kopen. Sneijder en de Jong wouden niet komen, Babel en Maduro gelukkig wel Farfan heb ik ook..zodat ik nu wat meer kan rouleren op de vleugels..en altijd dubbele bezetting heb van topspelers.

ik ga weer verder
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_34143627
Yes, Delgado is verkocht voor tien miljoen aan Porto! Nu kan ik lekker ff gaan shoppen. Of toch maar slapen?
pi_34143849
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef JeroenV het volgende:
Yes, Delgado is verkocht voor tien miljoen aan Porto! Nu kan ik lekker ff gaan shoppen. Of toch maar slapen?
shoppen natuurlijk
Doe ik ook altijd haha en nu zit ik met het probleem dat ik te veel te goede spitsen heb:
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Stuk voor stuk internationals, maar ja wie stel ik op? Of zal ik iemand verkopen en zo ja wie want ze zijn stuk voor stuk erg geliefd..
pi_34144257
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

shoppen natuurlijk
Doe ik ook altijd haha en nu zit ik met het probleem dat ik te veel te goede spitsen heb:
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Stuk voor stuk internationals, maar ja wie stel ik op? Of zal ik iemand verkopen en zo ja wie want ze zijn stuk voor stuk erg geliefd..
Ik wil Kerzhakov graag voor je overnemen, hoeveel wil je ervoor hebben?

Ik krijg 'm gewoon niet losgeweekt, ik moet waarschijnlijk wachten tot ie z'n contract uitgediend heeft
pi_34144864
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

shoppen natuurlijk
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Ik ben maar aan het shoppen gegaan. Ik kon/wilde kiezen tussen Miccoli, Toni, Bojinov, Makinwa en Nihat. Het wordt waarschijnlijk Nihat, ik ben al met hem persoonlijk aan het onderhandelen. Of ze moeten opeens een bod op Makinwa accepteren.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:25:38 #137
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34145478
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:11 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik ben maar aan het shoppen gegaan. Ik kon/wilde kiezen tussen Miccoli, Toni, Bojinov, Makinwa en Nihat. Het wordt waarschijnlijk Nihat, ik ben al met hem persoonlijk aan het onderhandelen. Of ze moeten opeens een bod op Makinwa accepteren.
En ik was al blij dat ik het salaris van mijn beste spits bij Northwich (nu Conference National ) kon betalen. Ik heb wel een financiele klapper gemaakt doordat ik mijn rechtsbuiten voor 1.3 mln GBP (+50% sell-on) verkocht heb aan Rangers. Ik heb uitgerekend dat ik daarme 2 jaar de salarissen kan betalen .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_34145601
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik wil Kerzhakov graag voor je overnemen, hoeveel wil je ervoor hebben?

Ik krijg 'm gewoon niet losgeweekt, ik moet waarschijnlijk wachten tot ie z'n contract uitgediend heeft
hehe ik heb besloten om ALS er een spits weggaat het waarschijnlijk Pavlyuchenko of Cavenaghi gaat worden. Met meer kans op Cavenaghi, ik heb liever altijd zo veel mogelijk spelers uit het land waar ik mee speel (of de regio). In dit geval dus Rusland, Oekraine, Wit-Rusland en Georgië... Dat zijn ook geen Foreign spelers.
pi_34157371
Nu ken ik Pavlydinges niet, maar Cavenaghi is gewoon top. Zou ik zeker halen.Volgend jaar is hij transfervrij, ik ga hem ook proberen te halen dan.
pi_34164697
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:31 schreef JeroenV het volgende:
Nu ken ik Pavlydinges niet, maar Cavenaghi is gewoon top. Zou ik zeker halen.Volgend jaar is hij transfervrij, ik ga hem ook proberen te halen dan.
Pavlydinges speelt ook bij Spartak Moscow
pi_34165564
Pavlenko zeker?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:34:07 #142
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34166317
Na een hele tijd ongeslagen te zijn geweest (maar liefst 14 wedstrijden) ben ik eindelijk verslagen, m'n 2e keeper (Brugts) was geblesseerd en ik was zo eigenwijs om tegen Birmingham City geen reserve doelman mee te nemen en toen ging de prima keepende Oakes eruit met een blessure waardoor ik de hele 2e helft met Olofinjana op doel heb gestaan die het doel tot de 77e nog schoon wist te houden waarna Birmingham snel 2x scoorde en mijn 1-0 voorsprong wegpoetsde.
Bernie en ik zijn tof.
pi_34166765
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Pavlenko zeker?
Pavlyuchenko dat is een spits... Pavlenko heb ik ook maar das een middenvelder
pi_34167049
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef mordradead het volgende:
Na een hele tijd ongeslagen te zijn geweest (maar liefst 14 wedstrijden) ben ik eindelijk verslagen, m'n 2e keeper (Brugts) was geblesseerd en ik was zo eigenwijs om tegen Birmingham City geen reserve doelman mee te nemen en toen ging de prima keepende Oakes eruit met een blessure waardoor ik de hele 2e helft met Olofinjana op doel heb gestaan die het doel tot de 77e nog schoon wist te houden waarna Birmingham snel 2x scoorde en mijn 1-0 voorsprong wegpoetsde.
Brugts. Dat blijft bezopen natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_34167059
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Pavlyuchenko dat is een spits... Pavlenko heb ik ook maar das een middenvelder
Okee. Dat is ook wel een goede in het echt.
www.thuisuiteten.nl
pi_34171847
ik krijg toch geen goede tactiek met ajax :S dan win ik met 5-1 van sparta praag, maar verliesikmet 1-0 van groningen en win slechts met 1-0 van RBC :S
pi_34175100
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee. Dat is ook wel een goede in het echt.
Aliev ook Ik vind het alleen wel jammer dat Milevskiy niet bestaat in mijn game (database is large) Dat is in het spel ook wel een leuk spitsje, maar goed..
pi_34180323
Tot nu toe een wisselvallig seizoen (bijvoorbeeld al 2 keer verloren van de Spurs ), maar na wat kleine aanpassingen in de taktiek begint Leeds nu toch wel te draaien. Door de aanpassing komt Engelaar nu helemaal los en loopt 4 uit 5 (en dat als AMC!).
Net weer mn jaarlijke galawedstrijd tegen ManU gespeeld. 4-0 dit keer en daar kwamen ze nog goed mee weg ook.
pi_34183858
* Eric_Cantona staat met PSV in de finale van de Champions League

Ben in 't 2e seizoen bezig en de eerste leg thuis met 1-0 verloren tegen Arsenal, maar de uitwedstrijd met 2-3 gewonnen In de voorgaande rondes onder andere Juventus met overduidelijke cijfers naar huis gedirrigeerd

Gomes, hij wil z'n contract niet verlengen en is na 't seizoen weg, is dit keer de gevierde man en heeft meer dan terecht de MoM-award ontvangen. De finale zal tegen Real Madrid zijn Hopelijk krijgen m'n mannen 'n boost om ook in de Eredivisie nog even flink gas te geven en 't verschil van 2 punten op Feyenoord weg te poetsen
pi_34184529
Ik ben in mn 2de seizoen ongeslagen kampioen geworden 22 overwinningen 8 gelijke spelen 95 doelpunten voor en 25 tegen. De meeste punten werden verspeeld tegen de kleinere clus vreemd genoeg.
In de CL heb ik me geheel onverwacht geplaatst voor de volgende ronde als groepswinnaar nog wel (2de Juventus, 3de Bayern, 4de Anderlecht) De eerste knock-out ronde mag ik aantreden tegen Arsenal (dat betekend dus uitschakeling)
Ik lig wederom weer op koers voor mijn 2de Russische beker en heb mijn selectie bij een kunnen houden. Ik zit er nu over na te denken om een selectie bij een te krijgen waaruit ik 2 gelijkwaardige elftallen kan opstellen. Zodat ik een elftal gebruik voor de competitie en de andere voor de beker en de CL. Maar dat is alleen nog maar een plan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')