Ik zoek 'm op en blijkt dat ie over 'n half jaar transfervrij kan vertrekken. Nou, dan bieden we zonder ook maar te scouten. Ik vertrouw op jouw scoutingkwaliteiten, dus als 't nix is krijg je billenkoekquote:Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef Butra het volgende:
Het (vanwege een blessure uitgestelde) debuut van Romaric, uit bij Boro:
0-2 na 7 minuten door 2 maal Romaric. Een held, nu al.
haha dat heb ik al eens met Robert gehad (ik was PSV), toen heb ik em maar lekker laten verrotten in mn reserves.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik nu weer heb!!
Delgado begint een beetje praatjes te krijgen. Ik wil hem verkopen, PSG (weer ja) en Lyon zijn geinteresseerd. Krijg ik het bericht dat Delgado alleen bereid is te vertrekken naar Lyon tegen een lager salaris als ik het salaris wat hij dan misloopt betaal. Van ongeveer een miljoentje per periode, tot 2009. Nooit van mijn leven!
shoppen natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef JeroenV het volgende:
Yes, Delgado is verkocht voor tien miljoen aan Porto! Nu kan ik lekker ff gaan shoppen. Of toch maar slapen?![]()
Ik wil Kerzhakov graag voor je overnemen, hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
shoppen natuurlijk
Doe ik ook altijd haha en nu zit ik met het probleem dat ik te veel te goede spitsen heb:
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Stuk voor stuk internationals, maar ja wie stel ik op? Of zal ik iemand verkopen en zo ja wie want ze zijn stuk voor stuk erg geliefd..
Ik ben maar aan het shoppen gegaan. Ik kon/wilde kiezen tussen Miccoli, Toni, Bojinov, Makinwa en Nihat. Het wordt waarschijnlijk Nihat, ik ben al met hem persoonlijk aan het onderhandelen. Of ze moeten opeens een bod op Makinwa accepteren.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
shoppen natuurlijk
Doe ik ook altijd haha en nu zit ik met het probleem dat ik te veel te goede spitsen heb:
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Stuk voor stuk internationals, maar ja wie stel ik op? Of zal ik iemand verkopen en zo ja wie want ze zijn stuk voor stuk erg geliefd..
En ik was al blij dat ik het salaris van mijn beste spits bij Northwich (nu Conference Nationalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben maar aan het shoppen gegaan. Ik kon/wilde kiezen tussen Miccoli, Toni, Bojinov, Makinwa en Nihat. Het wordt waarschijnlijk Nihat, ik ben al met hem persoonlijk aan het onderhandelen. Of ze moeten opeens een bod op Makinwa accepteren.
hehe ik heb besloten om ALS er een spits weggaat het waarschijnlijk Pavlyuchenko of Cavenaghi gaat worden. Met meer kans op Cavenaghi, ik heb liever altijd zo veel mogelijk spelers uit het land waar ik mee speel (of de regio). In dit geval dus Rusland, Oekraine, Wit-Rusland en Georgië... Dat zijn ook geen Foreign spelers.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik wil Kerzhakov graag voor je overnemen, hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik krijg 'm gewoon niet losgeweekt, ik moet waarschijnlijk wachten tot ie z'n contract uitgediend heeft
Pavlydinges speelt ook bij Spartak Moscowquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:31 schreef JeroenV het volgende:
Nu ken ik Pavlydinges niet, maar Cavenaghi is gewoon top. Zou ik zeker halen.Volgend jaar is hij transfervrij, ik ga hem ook proberen te halen dan.
Pavlyuchenko dat is een spits... Pavlenko heb ik ook maar das een middenvelderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Pavlenko zeker?
Brugts.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef mordradead het volgende:
Na een hele tijd ongeslagen te zijn geweest (maar liefst 14 wedstrijden) ben ik eindelijk verslagen, m'n 2e keeper (Brugts) was geblesseerd en ik was zo eigenwijs om tegen Birmingham City geen reserve doelman mee te nemenen toen ging de prima keepende Oakes eruit met een blessure waardoor ik de hele 2e helft met Olofinjana op doel heb gestaan die het doel tot de 77e nog schoon wist te houden waarna Birmingham snel 2x scoorde en mijn 1-0 voorsprong wegpoetsde.
Okee. Dat is ook wel een goede in het echt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Pavlyuchenko dat is een spits... Pavlenko heb ik ook maar das een middenvelder
Aliev ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Dat is ook wel een goede in het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |