abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:10:33 #26
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_33935663
Geef die 50 pleuro nou gewoon uit aan FM.. dan heb je die problemen ook niet.
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_33935796
Hij is legaal, het enige verschil is dat ik em via Daemon tools speel.
Forza SCH.
pi_33936317
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:14 schreef Jelminho het volgende:
Hij is legaal, het enige verschil is dat ik em via Daemon tools speel.
Het origineel is legaal, net zoals van alle iso, mdf en bin bestanden die je download.
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:07:37 #29
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33939251
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:54 schreef Jelminho het volgende:
Heel verhaal over een ISO en problemen daarmee
FM compleet verwijderen:

- Uninstall the game per add/remove programs.
- Then start>search> and search for Sports Interactive in files and folders (including hidden ones). Right click on each entry (if any) and go to open containing folder, then right click on the folder in the new window and delete it.
-Then start>run and type in regedit. Then go to:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Sports Interactive Ltd and right click on Sports Interactive Ltd and delete it. Empty the recycle bin. Reboot. Install and patch up (if you want).

Dat je iedere keer de Thaise bath als munteenheid hebt, komt hoe ironisch, omdat je geen officiele versie van FM 2006 hebt (CD-versie dus). Er is een no-cd patch / crack die dit probleem geeft. Er is overigens weer een versie uit die wel goed werkt. Maar het makkelijkste is gewoon zelf 50 Euro betalen i.p.v. een Iso gebruiken van een vriend.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:28:49 #30
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33939891
Zojuist 't 2e seizoen met PSV ingegaan, enkele nieuwe spelers waar Guarin, Koné (opnieuw gehuurd) en Huntelaar de belangrijkste spelers zijn.

Eerste minpuntje ben ik al tegengekomen, Gomes wil niet bijtekenen. Dus ik moet op zoek naar 'n goede vervanger voor hem voor na dit seizoen. Ik heb voor dit seizoen al Ustari (Argentijn) Zieler (Duitser) en Stenlid (Deen) aangetrokken. Hopelijk groeien ze dit jaar zo goed dat ik ze volgend seizoen als volwaardige keeper kan inzetten. Stenlid heeft in ieder geval al 'n MoM binnen en Ustari heb ik als reservekeeper, dus die krijgt z'n kans in de bekerwedstrijden wel Zieler heb ik bij Man Utd weggeplukt omdat hij ook 'n grote zou moeten worden (daar waren de trainers van overtuigd in mijn game met Man Utd )

Heeft er iemand nog alternatieven om als goallie te gebruiken? Ik ben al achter die Arenas aangegaan, maar die voetbalt bij Palermo met 'n flinke clausule. Akinfeev is te hooggegrepen en Rensing zal wel bij Bayern Munchen blijven.
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_33940143
Lijkt het trouwens maar zo of zitten er gewoon 10x zoveel goede spitsen in het spel dan verdedigers of middenvelders?

P.S. hebben andere mensen ook goede ervaringen met Smedjegarden (ofziets, het is een zweed geloof ik), positie D LR/ WB L, is nog een jonge speler.

Daarnaast zit Internacional ook vol met talenten.
pi_33940506
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:53 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik ben Ferreyra juist aan het omtrainen als linksbuiten .

Misschien is Hosain Kaebi wat voor de rechtsback-positie. Hij heeft goeie attributes voor een opkomende rechtsback. Hij telt ook niet mee als buitenlander omdat hij meer dan 10 caps heeft. Grootste nadeel is dat hij erg veel op international duty is. Hij is pas in 2009 U23 af. Ik ben hem nu erg veel kwijt omdat hij U23 en A-international is.

Ignashevich heeft ook erg goede attributes , hij pakt alleen nogal veel kaarten en hij doet het bij mij beter in het centrum van de defensie.

Mijn U18-team zit overigens vol met supertalenten. Heb nu 8 hot-prospects met mooie attributes.
hmmz ik wil wel iemand hebben die ik praktisch elke wedstrijd kan inzetten en niet iemand die erg vaak weg is. (das de reden dat ik bijna altijd gewoon Europese spelers koop)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_33940602
MrMoon als je nog een linksback zoekt moet je die Smedjegarden maar eens opzoeken die ik hierboven gezet heb..
pi_33941111
heeft er hier iemand verstand van netwerk
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:09:28 #35
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_33941196
Net Juventus in eigen stadion billenkoek gegeven, na 'n half uur stond 't al 0 - 5 met Huntelaar als grote man (5x!) Uiteindelijk werd 't 2 - 5, Zlatan scoorde de 2 Juve-doelpunten. Veel Juve-supporters hebben deze doelpunten niet gezien overigens, want de meesten waren al weg tegen de 70e minuut

Vooraf zou Juve de wedstrijd makkelijk moeten kunnen winnen, werd gezegd
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_33941377
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:51 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
MrMoon als je nog een linksback zoekt moet je die Smedjegarden maar eens opzoeken die ik hierboven gezet heb..
ik zoek alleen een rechtsback
Maar ik heb al iets op het oog. Anyukov van Zenith...
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:09 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Net Juventus in eigen stadion billenkoek gegeven, na 'n half uur stond 't al 0 - 5 met Huntelaar als grote man (5x!) Uiteindelijk werd 't 2 - 5, Zlatan scoorde de 2 Juve-doelpunten. Veel Juve-supporters hebben deze doelpunten niet gezien overigens, want de meesten waren al weg tegen de 70e minuut

Vooraf zou Juve de wedstrijd makkelijk moeten kunnen winnen, werd gezegd
Gisteren met Spartak Moscow me gekwalificeerd voor de CL door Werder Bremen uit te schakelen. Dat ging wonderbaarlijk gemakkelijk, de eerste wedstrijd speel ik die lui echt HE-LE-MAAL van de mat, maar blijft het slechts bij 2-1 voor mij. De 2de wedstrijd heb ik meer moeite maar win ik met 4-2. In de groep zit ik bij Juventus, Bayern en Anderlecht.
Eerste wedstrijd was uit tegen Juventus en ik speel die lui in de eerste helft net als Werder Bremen in de eerste kwalificatiewedstrijd helemaal van de mat, maar ja zoals altijd met italiaanse clubs sta ik met de rust wel 1-0 achter. 1 kans 1 doelpunt niet te geloven, maar goed uiteindelijk met 3-1 verloren.

Mijn opstelling:

Zhevnov

Yevseev - Kolodin - Vidic - Ferreyra

Stevanovic - Mozart - Pavlenko

Titov

Cavenaghi - Kerzhakov (kostte een godsvermogen maar is het meer dan waard)

[ Bericht 63% gewijzigd door MrMoon op 11-01-2006 16:22:53 ]
pi_33941481
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:16 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik zoek alleen een rechtsback
Maar ik heb al iets op het oog. Anyukov van Zenith...
mss heb je wat aan RAFINHA maar kan ook zijn dat die te duur is
pi_33941556
Ah ok, hij volgens mij wel DR ook maar geen WBR, alhoewel je hem daar wel naartoe kunt trainen natuurlijk...

Vind dat zelf wel handig om spelers naar meerdere zijdes te trainen (bijv AMR naar AMRL, of DL naar DRL), na een half tot heel seizoen zijn ze vaak al goed op de nieuwe posities als je kijkt naar 'positions'. Alhoewel ik de spelers natuurlijk op de eerste opstel op hun natuurlijke positie, maar als het niet kan zet ik er een 'omgebouwde' speler neer. Wat is jullie ervaring hiermee?
pi_33941598
Ook heb ik de spelers nog nooit zien klagen over deze nieuwe training
pi_33941611
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Ah ok, hij volgens mij wel DR ook maar geen WBR, alhoewel je hem daar wel naartoe kunt trainen natuurlijk...

Vind dat zelf wel handig om spelers naar meerdere zijdes te trainen (bijv AMR naar AMRL, of DL naar DRL), na een half tot heel seizoen zijn ze vaak al goed op de nieuwe posities als je kijkt naar 'positions'. Alhoewel ik de spelers natuurlijk op de eerste opstel op hun natuurlijke positie, maar als het niet kan zet ik er een 'omgebouwde' speler neer. Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik heb die Ferreyra omgebouwd tot linksback en daar speelt ie uitstekend. Dus het is gewoon goed te doen en levert geen problemen op
pi_33941711
Ferreyra van PSV, geleend van Spartak ofzoiets? Die was toch al DL / ML?

Lamey draait bij mij trouwens echt uitstekend, net als bovengenoemde Smedjegarden. Het lijtk wel of alle backs heel goed draaien in mijn 5-3-2 opstelling, met WBR en WBL opkomend tot AMR en AML
pi_33941751
weet misschien hier iemand hoe je met netwerk kunt spelen
pi_33941779
Nog niet geprobeerd met de FM versies, maar met de CM versie was het gewoon het ip typen van de host en dan connecten?
pi_33948840
nog anderen met informatie over netwerk????
pi_33956571
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef PirE het volgende:

[..]

FM compleet verwijderen:

- Uninstall the game per add/remove programs.
- Then start>search> and search for Sports Interactive in files and folders (including hidden ones). Right click on each entry (if any) and go to open containing folder, then right click on the folder in the new window and delete it.
-Then start>run and type in regedit. Then go to:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Sports Interactive Ltd and right click on Sports Interactive Ltd and delete it. Empty the recycle bin. Reboot. Install and patch up (if you want).

Dat je iedere keer de Thaise bath als munteenheid hebt, komt hoe ironisch, omdat je geen officiele versie van FM 2006 hebt (CD-versie dus). Er is een no-cd patch / crack die dit probleem geeft. Er is overigens weer een versie uit die wel goed werkt. Maar het makkelijkste is gewoon zelf 50 Euro betalen i.p.v. een Iso gebruiken van een vriend.
Hardstikke bedankt, alleen 1 vraagje --> van welke site heb je dit ? Want ik heb dit gedaan, en nu kon ik patch 6.0.1 wel installeren. Alleen staat er boven in het spel nog steeds 6.0.2 en krijg ik nog steeds Thaise Bath en dagelijkse opslaan. Ik snap er nu werkelijk niks meer van.

Nogmaals enorm bedankt voor je hulp !!
Forza SCH.
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:37:09 #46
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33958967
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef Jelminho het volgende:

[..]

Hardstikke bedankt, alleen 1 vraagje --> van welke site heb je dit ? Want ik heb dit gedaan, en nu kon ik patch 6.0.1 wel installeren. Alleen staat er boven in het spel nog steeds 6.0.2 en krijg ik nog steeds Thaise Bath en dagelijkse opslaan. Ik snap er nu werkelijk niks meer van.

Nogmaals enorm bedankt voor je hulp !!
Info komt gewoon van het SI-forum. Ik was er toevallig ook een keer naar op zoek en had dat topic nog in mijn bookmarks staan. Het probleem met de thaise bath kan ik niet voor je oplossen. Misschien moet je ergens een andere no-cd crack (voor als je niet iedere keer wil mounten of CD wilt laden natuurlijk) vandaan halen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33959277
Ook voor mij tijdje geleden dat ik hier gepost heb.

Nadat ik de patches had geinstalleerd ben ik weer gegonnen met HSV. Met nog een paar wedstrijden voor de boeg sta ik 4e en mag ik hopen op de 3e plek. Ik ben inmiddels een wedstrijdje of 12 ongeslagen en het gaat erg lekker. Voor het eerste seizoen (waar ik nu dus in zit) heb ik als aankopen Delgado, Sivok, Santana, Zalenka, Romagnoli en Valdivia gekocht. Toch ging alles nog niet echt naar wens.

In de winterstop kwam de ommekeer. Ik nam voor vijf miljoen Drogba over van Chelsea. Sindsdien gaat mijn team als een trein en lijk ik voorlopig niet te stoppen (ff afkloppen). Ik kijk vooral uit naar het volgende seizoen. Ik heb Cudicini, Frey, Cesar, Leonardo I, Takak, Gasbaronni en Zauri gekocht of transfervrij naar mij toegehaald. Bovendien nog wat spelers voor het tweede mochten er veel geblesserden zijn. In de winterstop had ik een 17 jarig talentje gehaald, die nu nog zijn wedstrijden in het jeugdteam balt. Deze toekomstige superster komt dan ook als derde spits bij de selectie. En ik kijk nog uit naar een vervanger voor Santana, want als hij uitvalt heb ik geen goede winger. Volgend jaar wil ik voor het kampioenschap gaan strijden.
pi_33962201
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Ferreyra van PSV, geleend van Spartak ofzoiets? Die was toch al DL / ML?
......
Nee en hij zat bij CSKA maar omdat de Russische competitie eerder start was ie nog niet uitgeleend en kon ik em voor 1,5 miljn overnemen
pi_33970040
Met Hull sta ik nu 2 plaatsen boven de degradatiestreep, maar sta wel 7 punten voor degradatie. Ben in de winterperiode even wezen shoppen in noord-Engeland. Voor bij elkaar 500k werden Anthony Sweeney en Hugh Robertson van Hartlepool overgenomen, nadat eerdere pogingen om van mijn transfergeld wat ik toen had Adam Boyd van Hartlepool over te nemen.
Met veel pijn en moeite werd de 3e ronde van de FA Cup behaald. In de 2e ronde tegen Leyton Orient werd thuis 1-1 gespeeld(Leyton kreeg bij 1-0 voor mij rood). In de replay kreeg Leyton bij een 0-0 stand een rode kaart, na 90 minuten stond het 1-1. In de 115e minuut scoorde topscorer Stephen McPhee Hull naar Sheffield. Tegen Sheffield Wed(of utd:P?) werd het 1e duel 1-1.

Met Fiorentina presteer ik de enekeer goed en de andere keer minder. Zo stond ik 9e. Ik had een nieuwe tactiek gevonden, in de 1e duel met die tacktiek, tegen Empoli, stond het bij rust 0-0. Na rust liep ik eenvoudig uit naar 4-0, belooft veel goeds!
Met Fiorentina heb ik een aantal spelers vastgelegd voor het nieuwe seizoen. Zo komen PSV-ers Ismail Aissati en Roy Beerens naar Florence. Vanuit Nederland volgt sowieso Stijn Schaars het duo, of ik nog meer uit Nederland afkomstige spelers heb aangetrokken voor in de zomer weet ik niet.
Wel weet ik dat vanuit Belgie sowieso Sinan Bolat komt, vanuit Duitsland komt het Turkse talent Sahin van Dortmund.

Verder is Pocognoli tot het einde van het seizoen uitgeleend aan een Serie B club, werd zonder succes geprobeerd Vanden Borre naar Italie te halen. Nu ben ik bezig om Walter Baseggio van Anderlecht over te nemen.
pi_33974399
Ik heb een probleem met de shirtjes. Ik heb de 'echte' shirts gedownload voor GGD clubs, en de instructies in de readme opgevolgd, maar ze staan nogsteeds niet bij mn shirts bij informatie en tijdens wedstrijden. Help?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')