Okee, vermoedelijk is ie dan vorig jaar in de oude selectie ingevoegd als tweede of derde keeper daar.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hij zit er officieel volgens mij wel in, ik vind hem en een vriend van me ook
mooi gedaan hoor maar waarom speel je met engelse taal???quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef PirE het volgende:
Verkapte tvp.
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/Lok-EuroCup.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Na de 1-0 ging PSV vol op de aanval en dat moet je niet doen tegen mijn dodelijk saaie counterploeg. De 2-0 volgde al snel. Na de 3-0 deed PSV niet veel meer zodat het uiteindelijk nog 4-0 werd.
Ik vind de nederlandse vertaling nogal brak en ik speel CM/FM al vanaf de eerste versie's toen het alleen nog maar in het engels was. Op de een of andere manier ben ik gewend aan het engels. Ik gebruik ook nog steeds de Engelse Pond als munteenheidquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
mooi gedaan hoor maar waarom speel je met engelse taal???![]()
![]()
jah das wel irrietant die werkvergunning;) maar bedankt voor de talente;)quote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vind de nederlandse vertaling nogal brak en ik speel CM/FM al vanaf de eerste versie's toen het alleen nog maar in het engels was. Op de een of andere manier ben ik gewend aan het engels. Ik gebruik ook nog steeds de Engelse Pond als munteenheid. Ik en FM in het nederlands gaat gewoon niet samen.
Over die rechtsback:
- Dani Alves (Sevilla)
- Philipp Lahm (FC Bayern)
- Christian Zaccardo (Palermo)
- Tomas Hubschman (Shakthar) Is centraal beter.
Voor de rest ken ik alleen maar zuid-amerikanen, maar daar heb je weinig aan in Engeland i.v.m. Work-Permits.
wat is je selectie? ik ben zelf namelijk met Spartak Moscow 1ste seizoen kampioen en nu win ik vrijwel alles in de competitie en de beker...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef PirE het volgende:
Verkapte tvp.
PSV was een makkelijke prooi voor Lokomotiv. Confidence was high na het verslaan van Real Madrid in de halve finale. De Euro Cup is binnen en ik heb hem nu 2 keer in 3 jaar gewonnen (met 2 verschillende ploegen). Volgend jaar maar eens proberen om ver te komen in de Champion's Cup. Wil die graag een keer winnen met een russische ploeg.
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/Lok-EuroCup.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Na de 1-0 ging PSV vol op de aanval en dat moet je niet doen tegen mijn dodelijk saaie counterploeg. De 2-0 volgde al snel. Na de 3-0 deed PSV niet veel meer zodat het uiteindelijk nog 4-0 werd.
ik denk dat je maar eens wat moet gaan verkopen...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Enchanter het volgende:
Het gaat zwaar kut mer FGR.
Ik sta 1 na laatste halverwege het seizoen , heb wel een zooitje nieuwe aankopen gedaan , nadat ik , m'n linksbuiten voor ¤1500000,00 had verkocht aan Transmere rovers.
Het probleem is alleen dat ik nu iets van 50 contract spelers heb![]()
Zal vanavond wel een screenshot posten. Ik zit nu in mijn 2e seizoen daar. Ben halverwege vorig seizoen begonnen toen stond CSKA al een straatlengte voor in de competitie. In de competie ben ik nu iets van 24 wedstrijden op rij ongeslagen en ik sta na 12 speelronden 9 punten voor met 1 wedstrijd minder gespeeld. Russische Cup heb ik ook net gewonnen. Heb nu een maand zomerstop i.v.m. het EK 2008. Ik moet zelf 2 kwalificatiewedstrijden spelen voor het WK 2010 met Ghana. Moet onder andere tegen Kameroen, wordt dus spannend.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is je selectie? ik ben zelf namelijk met Spartak Moscow 1ste seizoen kampioen en nu win ik vrijwel alles in de competitie en de beker...
Ook Anthony v.d. Borre kan rechts achter uit de voeten.. Ik ben helemaal fan van 'm.. Erg jong en best goed al. Samen met Kompany in de verdediging en je hebt al 'n redelijke muur achterin. 't Zijn ook nog vrienden van elkaar, dus je maakt ze erg blij als je ze samen haaltquote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
jah das wel irrietant die werkvergunning;) maar bedankt voor de talente;)![]()
![]()
![]()
![]()
oke bedankt ik zal het onthouden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:59 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ook Anthony v.d. Borre kan rechts achter uit de voeten.. Ik ben helemaal fan van 'm.. Erg jong en best goed al. Samen met Kompany in de verdediging en je hebt al 'n redelijke muur achterin. 't Zijn ook nog vrienden van elkaar, dus je maakt ze erg blij als je ze samen haalt
Dit is mijn selectie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is je selectie? ik ben zelf namelijk met Spartak Moscow 1ste seizoen kampioen en nu win ik vrijwel alles in de competitie en de beker...
de meeste staan ook op de transferlijst en/of kunnen geleend worden , aar niemand wil zequote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:12 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
ik denk dat je maar eens wat moet gaan verkopen...![]()
ik zal eens kijken of ik em wel kan vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Dit is mijn selectie.
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06022/Lok-Mos-062008.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zitten nog veel spelers in die gekocht zijn door de vorige manager. Ik heb zelf 8 spelers gekocht die lang niet allemaal basisspeler zijn. Competitie is ongeveer halverwege en ik roteer veel spelers op een aantal positie's.
Ik heb overigens een topkeeper en ik heb heel die Akinfeev niet nodig. Keeper is gehaald door de vorige manager en het is geen Newgen aangezien hij een history heeft vanaf 1998. Ik kan hem alleen niet vinden in mijn Koln-save
.
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06022/Akinfeev-Zlobin.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
die Asatiani heb ik ook overgenomen van Lokomotiv, die is idd erg goed, maar hij speelt bij mij zelden. Ik heb namelijk Vidic en nog ene Kolodin.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:16 schreef PirE het volgende:
Andere goede spelers:
- Malkhaz Asatiani (Top DC)
- Sergey Ignashevich (geruild met CSKA Moscow voor een braziliaanse DR)
- Dmitry Kruglov (Geweldige opkomende verdediger)
- Dinijar Bilyaletdinov (alleskunner op het middenveld)
- Alexandr Samedow (Goeie winger)
Spitsen roteer ik veel, ook door blessures, Hernan Rodrigo Lopez is in principe mijn 1e spits. Is volgens mij een type Luca Toni (maar dan 10 cm korter). Zijn attributes zijn niet geweldig maar hij scoort veel goals. Sukkelt dit seizoen een beetje met blessures en hij raakt op leeftijd. Ik heb daarom al 2 vervangers klaarstaan, waaronder een braziliaan die getipt wordt als de nieuwe Ronaldo.
Ik ben Ferreyra juist aan het omtrainen als linksbuitenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik em wel kan vinden
[..]
Ik zoek alleen eigenlijk nog een goede rechtsback ik heb namelijk alleen Yevseev die daar kan spelen. Ferreyra speelt bij mij op de linksback (ik heb em zo getraind).
Op de goal heb ik Zhevnov die kon ik voor een prikkie overnemen doordat FC Moscow is gedegradeerd bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |