Die kwam ik ook per toeval tegen, als free transfer!quote:
Dat probleem had ik eerst ook, veranderingen werden niet doorgevoerd. Moet je even veranderen en dan opnieuw het spel opstarten als dat niet werkt en andere no-cd crack. Ik ga er wel vanuit dat j het spel legaal hebtquote:Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef reconnect het volgende:
ik heb het spel nu ook eindelijk en het bevalt me uitstekend1 ding eigk niet..het voetballen zelf gaat zo ontzettend langzaam..ook het rennen en dergelijke..ik heb match speed op zn hoogst en highlights:key ik weet neit waar het aan ligt..kan iemand helpen? ohw jah, en mn valuta springt ook steeds op thais ipv euro
ik kan mn preference gewoon niet aanpassen denk ik :S autosave zet ik om de 3 maanden, maar na 1 a 2 dagen (inhet spel) staat hij weer op autosave : 1 day, dat is erg vervelend..net zo vervelend als dat je de valuta niet kan aanpassen
![]()
het is al opgelostquote:Op maandag 16 januari 2006 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat probleem had ik eerst ook, veranderingen werden niet doorgevoerd. Moet je even veranderen en dan opnieuw het spel opstarten als dat niet werkt en andere no-cd crack. Ik ga er wel vanuit dat j het spel legaal hebt
Huntelaar en Guarin halen, heb je perfecte invullingquote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef JeroenV het volgende:
Jeeej! Ik heb de Bundesliga gewonnen met HSV. In de laatste wedstrijd werd het beslist, Bayern eindigde net achter mij.
Nu het nieuwe seizoen met goede moed in. Drogba is mijn topspits, maar zoek nog een goede vervanger, omdat Delgado me af en toe tegen valt. Die moet ik nog kopen. Verder is mijn selectie dan rond:
GK: Frey - Grunberger
DR: Riether - Hinkel
DL: Grosso - Atouba
DC: Cesar - Bouhlarouz
DC: van Buyten - Kere (Metzelder als hij het contract accepteert)
DMC: Mascherano - Custudio
MC: van der Vaart - Zelenka
MC: Valdiva - Elano
AML: Recoba - Alex - Leonardo
AMR: Santana - Samerov
FC: Drogba - Portillo
Dan wil ik dus nog een nieuwe spits als ik Delgado kan verkopen. Een nieuwe backup voor DMC is ook niet weg. Verder heb ik in de spits nog een groot talent, Lepiller.
Leuk compliment is dat het team van het jaar voor negen spelers van HSV bestond.
Ja klopt het is ook een DC/DMC alleen ik vermelde em alleen ff als de positie waarop ie bij mij in het team speelde...hij is nu na 3 seizoenen echt belachelijk goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef Butra het volgende:
Die kwam ik ook per toeval tegen, als free transfer!
Bij mij is-ie een DC/DMC, maar ik probeer er een pure centrale verdediger van te maken. Hij heeft er iig wel de stats voor (heading, jumping, marking, tackling en anticipation allemaal 15 of hoger). Hij ontwikkelt zich erg goed.![]()
Hij loopt bij mij 1 op 1, dat vind ik genoegquote:Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Waarom wordt Huntelaar hier zo geprezen? Zo goed is hij toch ook weer niet?
Alleen al als je brazilie en argentinie scout zijn er talloze spelers die het beter doen!
Pedro Junior, Kerlon etc
Kan inderdaad. Je kan ook aan het bestuur vragen om de trainingsfaciliteiten te verbeteren. Gaat wat geld kosten, maar dan krijg je er vrijwel elk jaar een zooi jeugdspelers bij met vrij veel potentie bij.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:56 schreef mbn het volgende:
jeugdspelers scouten?
Hoe kan je dat doen?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:04 schreef Butra het volgende:
[..]
Je kan ook aan het bestuur vragen om de trainingsfaciliteiten te verbeteren.
Manager > Confidence > en dan rechtsonder ergens. Daar kan je ook vragen om het stadion uit te breiden, meer geld etc.quote:
Thanks, ze gaan de komende maanden geld vrij makenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:13 schreef Butra het volgende:
[..]
Manager > Confidence > en dan rechtsonder ergens. Daar kan je ook vragen om het stadion uit te breiden, meer geld etc.
Ik heb t idee dat sortitoutsi het of nooit doet of heel langzaam. Ze hebben een miniservertje denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 17:04 schreef Butra het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Je kan ook aan het bestuur vragen om de trainingsfaciliteiten te verbeteren. Gaat wat geld kosten, maar dan krijg je er vrijwel elk jaar een zooi jeugdspelers bij met vrij veel potentie bij.
Trouwens, ligt het aan mij of ligt sortitoutsi.net er al een week uit?
Ben al drie dagen aan het proberen om wat kits binnen te trekken. Maar dat gaat niet echt lukken vrees ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat sortitoutsi het of nooit doet of heel langzaam. Ze hebben een miniservertje denk ik
Ik heb voorlopig nog niemand gehaald voor DMC. Eerst maar kijken of het echt nodig is. Valt volgens mij wel mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Huntelaar en Guarin halen, heb je perfecte invulling
Ik zoek 'm op en blijkt dat ie over 'n half jaar transfervrij kan vertrekken. Nou, dan bieden we zonder ook maar te scouten. Ik vertrouw op jouw scoutingkwaliteiten, dus als 't nix is krijg je billenkoekquote:Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef Butra het volgende:
Het (vanwege een blessure uitgestelde) debuut van Romaric, uit bij Boro:
0-2 na 7 minuten door 2 maal Romaric. Een held, nu al.
haha dat heb ik al eens met Robert gehad (ik was PSV), toen heb ik em maar lekker laten verrotten in mn reserves.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik nu weer heb!!
Delgado begint een beetje praatjes te krijgen. Ik wil hem verkopen, PSG (weer ja) en Lyon zijn geinteresseerd. Krijg ik het bericht dat Delgado alleen bereid is te vertrekken naar Lyon tegen een lager salaris als ik het salaris wat hij dan misloopt betaal. Van ongeveer een miljoentje per periode, tot 2009. Nooit van mijn leven!
shoppen natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef JeroenV het volgende:
Yes, Delgado is verkocht voor tien miljoen aan Porto! Nu kan ik lekker ff gaan shoppen. Of toch maar slapen?![]()
Ik wil Kerzhakov graag voor je overnemen, hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
shoppen natuurlijk
Doe ik ook altijd haha en nu zit ik met het probleem dat ik te veel te goede spitsen heb:
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Stuk voor stuk internationals, maar ja wie stel ik op? Of zal ik iemand verkopen en zo ja wie want ze zijn stuk voor stuk erg geliefd..
Ik ben maar aan het shoppen gegaan. Ik kon/wilde kiezen tussen Miccoli, Toni, Bojinov, Makinwa en Nihat. Het wordt waarschijnlijk Nihat, ik ben al met hem persoonlijk aan het onderhandelen. Of ze moeten opeens een bod op Makinwa accepteren.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
shoppen natuurlijk
Doe ik ook altijd haha en nu zit ik met het probleem dat ik te veel te goede spitsen heb:
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Stuk voor stuk internationals, maar ja wie stel ik op? Of zal ik iemand verkopen en zo ja wie want ze zijn stuk voor stuk erg geliefd..
En ik was al blij dat ik het salaris van mijn beste spits bij Northwich (nu Conference Nationalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben maar aan het shoppen gegaan. Ik kon/wilde kiezen tussen Miccoli, Toni, Bojinov, Makinwa en Nihat. Het wordt waarschijnlijk Nihat, ik ben al met hem persoonlijk aan het onderhandelen. Of ze moeten opeens een bod op Makinwa accepteren.
hehe ik heb besloten om ALS er een spits weggaat het waarschijnlijk Pavlyuchenko of Cavenaghi gaat worden. Met meer kans op Cavenaghi, ik heb liever altijd zo veel mogelijk spelers uit het land waar ik mee speel (of de regio). In dit geval dus Rusland, Oekraine, Wit-Rusland en Georgië... Dat zijn ook geen Foreign spelers.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik wil Kerzhakov graag voor je overnemen, hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik krijg 'm gewoon niet losgeweekt, ik moet waarschijnlijk wachten tot ie z'n contract uitgediend heeft
Pavlydinges speelt ook bij Spartak Moscowquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:31 schreef JeroenV het volgende:
Nu ken ik Pavlydinges niet, maar Cavenaghi is gewoon top. Zou ik zeker halen.Volgend jaar is hij transfervrij, ik ga hem ook proberen te halen dan.
Pavlyuchenko dat is een spits... Pavlenko heb ik ook maar das een middenvelderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Pavlenko zeker?
Brugts.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef mordradead het volgende:
Na een hele tijd ongeslagen te zijn geweest (maar liefst 14 wedstrijden) ben ik eindelijk verslagen, m'n 2e keeper (Brugts) was geblesseerd en ik was zo eigenwijs om tegen Birmingham City geen reserve doelman mee te nemenen toen ging de prima keepende Oakes eruit met een blessure waardoor ik de hele 2e helft met Olofinjana op doel heb gestaan die het doel tot de 77e nog schoon wist te houden waarna Birmingham snel 2x scoorde en mijn 1-0 voorsprong wegpoetsde.
Okee. Dat is ook wel een goede in het echt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Pavlyuchenko dat is een spits... Pavlenko heb ik ook maar das een middenvelder
Aliev ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Dat is ook wel een goede in het echt.
nee, toen ik nog bij ajax zat heb ik hem na 1 seizoen teruggekocht van HSVquote:Op zondag 15 januari 2006 11:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heitinga rechtsback? En Yildirim is toch niet zo goed in dit spel dat hij SWP op de bank kan houden? Dat zou ik omwisselen.
Overigens, speel jij 2005, aangezien je Raffie bij Ajax hebt weggeplukt?
Nog geen last van gehad *klopt af* Mijn team blijft echt als een trein draaienquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik snap het niet. Vorig seizoen kampioen geworden. Mijn elftal versterkt, zou je zeggen. Maar nu is het seizoen begonnen en schoppen ze nog geen deuk in een pakje boter.
zie topic titelquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:14 schreef Che1984 het volgende:
Ik speel FM2005 ook al een tijdje. Ga denk ik ook binnenkort maar2006 halen.
Ben alleen een leuk team aan het zoeken om vandaag mee te beginnen. Zoek een kleiner team, liefst in Engeland. Iemand tips???
hmm ja..ik denk set pieces..ik zal mn buitenspelers er nog wat meer op trainenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Ik weet het zo niet uit mn hoofd, maar als je je muis een tijdje op die activiteit houdt, krijg je toch een uitleg?!
ik weet niet precies hoe het moet..maar volgens mij is het net zoiets als 2 managers op 1 computer...dus moet je wel wachten op elkaars beslissingen etc..maar lijkt me we leen x gaaf om te doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef tjakvandiek het volgende:
heeft er hier ook iemand verstand van online spelen???![]()
jah mij lijkt het ook erg leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef reconnect het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het moet..maar volgens mij is het net zoiets als 2 managers op 1 computer...dus moet je wel wachten op elkaars beslissingen etc..maar lijkt me we leen x gaaf om te doen![]()
jah dat is waar dat is wel irritant jah maar heb jij er meer verstand van dan???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Kan wel heel irritant zijn hoor..als je op elkaar moet wachten.
Bij CM 01/02 wel eens gedaan, maar toen zat mn tegenstander echt continu de transferlijst rond te zoeken, training te bekijken etc.
Dat snap ik dus ook niet, ik krijg elke keer snel 'n doelpunt tegen en dan begint 't gezeik.. Meestal veel beter, maar zonder goals. Ben de afgelopen 2 seizoenen kampioen geworden (wel spannend), maar nu moet ik veel inhalenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef VoreG het volgende:
Met dat team onderin staan?
En waarom koopt iedereen Yildirim?!
Misschien helpt dat bij mij ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sinds de post dat 't minder ging, heb ik alleen nog maar gewonnen en zelfs de nul gehouden
Ik heb ben weg naar boven ingeslagen
Ik heb Yildirim gelijk gekocht voor mn juventusteam. Hij is voor iemand met zijn kwaliteiten goedkoop, hij is GRUWELIJK goed in voorzetten, vrije trappen en corners. Dus hij is in elk team een gevaarlijke factor. Hij is pas 23 en wordt nog beter. Verder is ie international op dit moment bij mij en dat is ook goed voor zn ontwikkeling. Ben vrij tevreden over hem. Ik bedoel, ik heb Zlatan voorin lopen en Yildirim geeft leuke balletjes op zn hoofdje en dan goal goal goal!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef VoreG het volgende:
Met dat team onderin staan?
En waarom koopt iedereen Yildirim?!
Lijkt mij dat het in ieder geval van invloed is op de salariseisen en de trainingsarbeid... Maar zover was je zelf zeker ook al wel gekomen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het verschil tussen full time - part time contracten?
Part time komt een speler minder op de training en heeft naast zijn voetbalwerkzaamheden ook nog andere bezigheden, zoals ook een andere baan. Waar het op neerkomt is dat die speler minder uren werkt voor je club. Ik geef mn spelers daarom ook geen part time contracten en maak t weinig mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het verschil tussen full time - part time contracten?
Of Conferencequote:Op zondag 22 januari 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Als je een klein clubje hebt in financiele problemen kan het handig zijn. Serie C ofzo.
Drogba is echt supergoed, vooral in de lucht.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Butra het volgende:
Eindelijk een goedkope back-up voor Drogba kunnen krijgen. AS Roma was zo vriendelijk om Nonda voor 700k van de hand te doen. Wát een koppert zeg.
Wordt nu wel een groot Afrikanenfestival bij Leeds. Maar goed, veel goeie Engelse spitsen zijn er gewoon niet (of ze zijn veel te duur).
Ik weet er niet zoveel van, maar volgens mij moet je tegenstander een game maken, en zijn ip adres aan jou doorgeven..dan moet je tegenstander wachten in het scherm waarbij je teams moet kiezen enz. Als jij dan dat ip van je tegenstander invult in de balk bij join game, moet als het goed is de game tevoorschijn komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
jah dat is waar dat is wel irritant jah maar heb jij er meer verstand van dan???![]()
als ik op netwerk druk dan komen er geen servers te staan![]()
![]()
Alleen het afmaken blijft wat achter bij de rest. Maar inderdaad, als-ie de bal op zn knikker krijgt is het 9 van de 10 keer raak.quote:Op maandag 23 januari 2006 03:09 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Drogba is echt supergoed, vooral in de lucht.
Het is dan ook 'naar verluidt'. Oftewel, de krant moest de sportpagina weer eens volkrijgen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat krijgen we nou?! In z'n profiel helemaal nix te zien en ook Rutten weet van nix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |