abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34119206
ik heb het spel nu ook eindelijk en het bevalt me uitstekend 1 ding eigk niet..het voetballen zelf gaat zo ontzettend langzaam..ook het rennen en dergelijke..ik heb match speed op zn hoogst en highlights:key ik weet neit waar het aan ligt..kan iemand helpen? ohw jah, en mn valuta springt ook steeds op thais ipv euro

ik kan mn preference gewoon niet aanpassen denk ik :S autosave zet ik om de 3 maanden, maar na 1 a 2 dagen (inhet spel ) staat hij weer op autosave : 1 day, dat is erg vervelend..net zo vervelend als dat je de valuta niet kan aanpassen

[ Bericht 17% gewijzigd door reconnect op 16-01-2006 13:55:42 ]
pi_34119492
In het 2e seizoen met Leeds 10e geëindigd in het Premiership. Ik heb zo'n beetje het hele jaar doorgebracht op plaats 8, maar na een slecht einde zakte ik nog ff flink af. Het seizoen werd wél mooi afgesloten: 1-2 winst op Old Trafford.
In de zomer weer flink de bezem door de selectie moeten halen, want ik had nog veel spelers van het Championship-niveau. Het lijstje nieuwe spelers:

Hamdanovic (keeper)
Kléber (linksback)
Montnogwat (Franse centrale verdediger van Lyon)
Kelly (rechtsback van de Spurs)
Brighi (centrale middenvelder)
Guarin (verdedigende middenvelder)
Veron (centrale middenvelder)
Engelaar ( , was eigenlijk een paniekaankoop in de winter, ondanks goeie stats laat-ie nog te weinig zien)
Romaric (AMLC)
Drogba (vorig seizoen heeft-ie er 40 ingelegd toen-ie op huurbasis bij Everton speelde)
Cameron (een explosieve, koele afmaker van Cardiff)

Ik kreeg ook het heugelijke bericht dat alle schulden afbetaald zijn. Ik mocht zelfs kiezen met welk budget ik dit jaar wilde werken (veel salarisruimte en minder transfergeld of andersom). Die had ik nog nooit eerder gezien.
Ik probeer nog wel zoveel mogelijk Engelse spelers te houden. Michael Brown, David Healy, Matthew Upson, Danny Mills en David Thompson maken dan ook regelmatig hun opwachting in de basis.
pi_34119851
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:25 schreef DrunkenMaster83 het volgende:

Nik Besagno (DMC)
Die kwam ik ook per toeval tegen, als free transfer!
Bij mij is-ie een DC/DMC, maar ik probeer er een pure centrale verdediger van te maken. Hij heeft er iig wel de stats voor (heading, jumping, marking, tackling en anticipation allemaal 15 of hoger). Hij ontwikkelt zich erg goed.
pi_34121274
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef reconnect het volgende:
ik heb het spel nu ook eindelijk en het bevalt me uitstekend 1 ding eigk niet..het voetballen zelf gaat zo ontzettend langzaam..ook het rennen en dergelijke..ik heb match speed op zn hoogst en highlights:key ik weet neit waar het aan ligt..kan iemand helpen? ohw jah, en mn valuta springt ook steeds op thais ipv euro

ik kan mn preference gewoon niet aanpassen denk ik :S autosave zet ik om de 3 maanden, maar na 1 a 2 dagen (inhet spel ) staat hij weer op autosave : 1 day, dat is erg vervelend..net zo vervelend als dat je de valuta niet kan aanpassen
Dat probleem had ik eerst ook, veranderingen werden niet doorgevoerd. Moet je even veranderen en dan opnieuw het spel opstarten als dat niet werkt en andere no-cd crack. Ik ga er wel vanuit dat j het spel legaal hebt
pi_34123288
Jeeej! Ik heb de Bundesliga gewonnen met HSV. In de laatste wedstrijd werd het beslist, Bayern eindigde net achter mij.

Nu het nieuwe seizoen met goede moed in. Drogba is mijn topspits, maar zoek nog een goede vervanger, omdat Delgado me af en toe tegen valt. Die moet ik nog kopen. Verder is mijn selectie dan rond:

GK: Frey - Grunberger
DR: Riether - Hinkel
DL: Grosso - Atouba
DC: Cesar - Bouhlarouz
DC: van Buyten - Kere (Metzelder als hij het contract accepteert)
DMC: Mascherano - Custudio
MC: van der Vaart - Zelenka
MC: Valdiva - Elano
AML: Recoba - Alex - Leonardo
AMR: Santana - Samerov
FC: Drogba - Portillo

Dan wil ik dus nog een nieuwe spits als ik Delgado kan verkopen. Een nieuwe backup voor DMC is ook niet weg. Verder heb ik in de spits nog een groot talent, Lepiller.

Leuk compliment is dat het team van het jaar voor negen spelers van HSV bestond.
pi_34123563
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:34 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat probleem had ik eerst ook, veranderingen werden niet doorgevoerd. Moet je even veranderen en dan opnieuw het spel opstarten als dat niet werkt en andere no-cd crack. Ik ga er wel vanuit dat j het spel legaal hebt
het is al opgelost
  maandag 16 januari 2006 @ 16:19:19 #108
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_34124925
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef JeroenV het volgende:
Jeeej! Ik heb de Bundesliga gewonnen met HSV. In de laatste wedstrijd werd het beslist, Bayern eindigde net achter mij.

Nu het nieuwe seizoen met goede moed in. Drogba is mijn topspits, maar zoek nog een goede vervanger, omdat Delgado me af en toe tegen valt. Die moet ik nog kopen. Verder is mijn selectie dan rond:

GK: Frey - Grunberger
DR: Riether - Hinkel
DL: Grosso - Atouba
DC: Cesar - Bouhlarouz
DC: van Buyten - Kere (Metzelder als hij het contract accepteert)
DMC: Mascherano - Custudio
MC: van der Vaart - Zelenka
MC: Valdiva - Elano
AML: Recoba - Alex - Leonardo
AMR: Santana - Samerov
FC: Drogba - Portillo

Dan wil ik dus nog een nieuwe spits als ik Delgado kan verkopen. Een nieuwe backup voor DMC is ook niet weg. Verder heb ik in de spits nog een groot talent, Lepiller.

Leuk compliment is dat het team van het jaar voor negen spelers van HSV bestond.
Huntelaar en Guarin halen, heb je perfecte invulling
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_34125003
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef Butra het volgende:

Die kwam ik ook per toeval tegen, als free transfer!
Bij mij is-ie een DC/DMC, maar ik probeer er een pure centrale verdediger van te maken. Hij heeft er iig wel de stats voor (heading, jumping, marking, tackling en anticipation allemaal 15 of hoger). Hij ontwikkelt zich erg goed.
Ja klopt het is ook een DC/DMC alleen ik vermelde em alleen ff als de positie waarop ie bij mij in het team speelde...hij is nu na 3 seizoenen echt belachelijk goed.

Heb inmiddels Alex moeten verkopen omdat ie een nieuwe uitdaging wilde..kon helaas niet meer dan 7,5 mil voor hem vangen doordat hij anders free zou vertrekken. Heb Zuiverloon als vervanger voor hem gehaald, die het ook meteen goed doet.
pi_34125089
Waarom wordt Huntelaar hier zo geprezen? Zo goed is hij toch ook weer niet?
Alleen al als je brazilie en argentinie scout zijn er talloze spelers die het beter doen!

Pedro Junior, Kerlon etc
  maandag 16 januari 2006 @ 16:34:23 #111
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_34125440
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Waarom wordt Huntelaar hier zo geprezen? Zo goed is hij toch ook weer niet?
Alleen al als je brazilie en argentinie scout zijn er talloze spelers die het beter doen!

Pedro Junior, Kerlon etc
Hij loopt bij mij 1 op 1, dat vind ik genoeg

Je moet 'm gewoon in de spits laten staan, ook al zou ie in 't begin wat minder zijn. Ik heb 'm nu samen met Koné en hij rendeert echt geweldig. 'n Koele afmaker en 'n prutsende pingelaar met verrassende acties voorin, da's 'n uitstekend duo
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_34125586
iemand tips voor een goede rechtermiddenvelder..heb nu ajax en rosales en sneijder zijn geblesseerd sneijder voor lange tijd
pi_34125672
Toro of Kolo (weet niet meer precies wat het nou was, maar het is iig een AMRC/FC

je kan daar toch ook nigel de jong neerzetten?

of anders srna
pi_34125712
ik heb nigel de jong er nu staan idd..maar wil toch nog eentje derbij..vind de jong ook meer een verdediger
pi_34126207
Ik speel nu een tweede seizoen met Sparta en ik heb een probleem. Mijn jeugdteam is slecht en verliest constant met 4-0 en net zelfs met 8-0. Hoe kan je je ervoor zorgen dat je betere jeugdspelers krijgt. Nieuwe coach aantrekken? jeugdspelers scouten?
pi_34126455
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:56 schreef mbn het volgende:
jeugdspelers scouten?
Kan inderdaad. Je kan ook aan het bestuur vragen om de trainingsfaciliteiten te verbeteren. Gaat wat geld kosten, maar dan krijg je er vrijwel elk jaar een zooi jeugdspelers bij met vrij veel potentie bij.

Trouwens, ligt het aan mij of ligt sortitoutsi.net er al een week uit?
pi_34126537
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:04 schreef Butra het volgende:

[..]

Je kan ook aan het bestuur vragen om de trainingsfaciliteiten te verbeteren.
Hoe kan je dat doen?
pi_34126678
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:08 schreef mbn het volgende:

[..]

Hoe kan je dat doen?
Manager > Confidence > en dan rechtsonder ergens. Daar kan je ook vragen om het stadion uit te breiden, meer geld etc.
pi_34126982
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:13 schreef Butra het volgende:

[..]

Manager > Confidence > en dan rechtsonder ergens. Daar kan je ook vragen om het stadion uit te breiden, meer geld etc.
Thanks, ze gaan de komende maanden geld vrij maken .
pi_34128145
bij mij doen ze dat nou nooit nja zal wel komen omdat ik nog niet zo lang manager ben
pi_34133462
Transfergeld krijg ik nooit extra evenals geld voor loon, snap ook niet waarom die mogelijkheden erin zitten als je toch nooit extra geld krijgt

Altijd de argumentatie dat ze nog niet genoeg gezien hebben met 't gebruikte transfergeld
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_34135615
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:04 schreef Butra het volgende:

[..]

Kan inderdaad. Je kan ook aan het bestuur vragen om de trainingsfaciliteiten te verbeteren. Gaat wat geld kosten, maar dan krijg je er vrijwel elk jaar een zooi jeugdspelers bij met vrij veel potentie bij.

Trouwens, ligt het aan mij of ligt sortitoutsi.net er al een week uit?
Ik heb t idee dat sortitoutsi het of nooit doet of heel langzaam. Ze hebben een miniservertje denk ik
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 16 januari 2006 @ 20:54:19 #123
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34135782
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik heb t idee dat sortitoutsi het of nooit doet of heel langzaam. Ze hebben een miniservertje denk ik
Ben al drie dagen aan het proberen om wat kits binnen te trekken. Maar dat gaat niet echt lukken vrees ik.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_34138108
Zit nu in de voorbereiding van het 2e seizoen en ben met Hull aan een matige voorbereiding bezig...
Speel gelijk tegen clubs uit mijn eigen divisie en de League Two.

Met Fiorentina gaat het beter.
Moest in de 1e voorronde van de UEFA Cup tegen Hibernians uit Malta. Het 1e duel ging met 9-0 naar mij en het 2e met 7-0. De beste spelers: Gianpaolo Pazzini, Mateja Kezman 4 goals, Luca Toni en Taianan 3 goals. In de 2e ronde mag er gespeeld worden tegen Elbasani uit Albanie.
Tussendoor werd er met 7-0 van een Italiaanse amateur ploeg gewonnen.

Ook werd er geloot voor de 1e kwalificatie ronde voor de Beker, daar mag ik tegen het in de Serie c2c uitkomende Ivrea.

Echter heb ik nu wederom een probleem met mijn pc(zelfde probleem met mijn schijf als eerst.) maar ik heb zeer waarschijnlijk mijn game nog kunnen redden dus kan ik er als mijn pc weer gemaakt is weer mee verder. alleen zal dit waarschijnlijk bijna een week gaan duren.
pi_34139405
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Huntelaar en Guarin halen, heb je perfecte invulling
Ik heb voorlopig nog niemand gehaald voor DMC. Eerst maar kijken of het echt nodig is. Valt volgens mij wel mee.
Mijn nieuwe spits is Makinwa. Nigeriaanse topper, een van de beste van het spel denk ik bij mij nu. Huntelaar zit niet eens in het spel bij mij.
pi_34141718
Het (vanwege een blessure uitgestelde) debuut van Romaric, uit bij Boro:

0-2 na 7 minuten door 2 maal Romaric. Een held, nu al.
pi_34142394
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef Butra het volgende:
Het (vanwege een blessure uitgestelde) debuut van Romaric, uit bij Boro:

0-2 na 7 minuten door 2 maal Romaric. Een held, nu al.
Ik zoek 'm op en blijkt dat ie over 'n half jaar transfervrij kan vertrekken. Nou, dan bieden we zonder ook maar te scouten. Ik vertrouw op jouw scoutingkwaliteiten, dus als 't nix is krijg je billenkoek

pi_34142430
Fuck.
Ik zou Delgado per 1-7 verkopen aan PSG. En daarvoor zou ik Makinwa terug krijgen. Beiden non-EU spelers. Krijg ik nu het bericht dat de transfers niet door gaan, omdat PSG al vier non-EU spelers heeft. Dat wisten ze gvd toch wel eerder? Nu kan ik Makinwa wel vergeten en mag ik op zoek naar een andere topper. Dat wordt erg lastig.

Romaric is wel goed ja
pi_34142672
Wat ik nu weer heb!!

Delgado begint een beetje praatjes te krijgen. Ik wil hem verkopen, PSG (weer ja) en Lyon zijn geinteresseerd. Krijg ik het bericht dat Delgado alleen bereid is te vertrekken naar Lyon tegen een lager salaris als ik het salaris wat hij dan misloopt betaal. Van ongeveer een miljoentje per periode, tot 2009. Nooit van mijn leven!
pi_34143048
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik nu weer heb!!

Delgado begint een beetje praatjes te krijgen. Ik wil hem verkopen, PSG (weer ja) en Lyon zijn geinteresseerd. Krijg ik het bericht dat Delgado alleen bereid is te vertrekken naar Lyon tegen een lager salaris als ik het salaris wat hij dan misloopt betaal. Van ongeveer een miljoentje per periode, tot 2009. Nooit van mijn leven!
haha dat heb ik al eens met Robert gehad (ik was PSV), toen heb ik em maar lekker laten verrotten in mn reserves.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_34143158
Tsja, probleem is dat ik echt geen geld meer heb. En ik heb al vier niet-EU spelers. Hij kan nog redelijk veel geld opleveren, dus een verkoop is wel handig.
Ik heb twee keuzes:
Niemand halen (hij is immers wel goed, maar geen absolute top en wilde wat anders) en tweede of derde reserve laten zijn. Achter Portillo en Drogba.
Of hem blijven aanbieden, desnoods tegen een lager bedrag zodat hij maar weg is. Maar daar staat tegenover dat ik wel een goede speler weg doe en nog moet zien wat ik terug kan krijgen voor dat geld..

Moeilijk, moeilijk...
  maandag 16 januari 2006 @ 23:38:45 #132
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_34143409
Hey, dit topic zie ik nu pas!

Heb sinds een weekje ook FM2006 en ben zwaar verslaafd. Speel met Tottenham in een 4-3-3 counter systeem. Bij Tottenham is het wel fijn dat ze al over goede spelers/talenten beschikken en (na wat dreigen ) over voldoende tranfergelden. Davids is mn aanvoerder en een van de 4 key players (naast Robinson, King en Defoe)

Het eerste wat ik had gedaan was de dure en onnodige spelers verkopen. Keane, Stalteri, Tainio en Rasciak kon ik zonder problemen kwijt..en dat scheelde al 300k aan salaris! Wat ik altijd doe voordat mn eerste seizoen begint is shoppen bij de jeugd van de Eredivisie clubs (vooral ajax, fnoord en psv). Zo kreeg ik oa Vermeer, Sarpong, Vormer en Aissati voor bijna niets mee..en de laatste twee doen het nu heel goed en zijn Hot Prospects geworden.

Ik heb in mn eerste seizoen alles gewonnen wat er te winnen viel. Defoe is mn topscorer met 26 goals en Micheal Carrick is tot Player of teh Year gekozen. (average rating van 7.51) Wat ik al eerder zei, Spurs beshikken al over goede talenten..het moet er alleen uit komen. Lennon en Routlegde zijn mn wingers en doen het uitmuntend...hun waarde is al verdubbeld en bijan alle topclubs hebben al een keer grote bedragen geboden. Ook Defoe is gewild..Chelsea bood een keer 21 miljoen...ik was niet van plan em weg te doen. ds ik voerde voor de gein de prijs op naar 30 miljoen...en kreeg toen bericht dat ze akkoord gingen . Mido si mn backup striker en pikt ook af entoe zn goaltje mee...en is wel handig tegen lastige sterke verdedigers

Door mn prestaties in het eerste jaar heeft de board het stadion en de trainingsfaciliteiten uitgebreid. Ik ga nu aan mn 2de seizoen beginnen en wil een paar Ajax talenten kopen. Sneijder en de Jong wouden niet komen, Babel en Maduro gelukkig wel Farfan heb ik ook..zodat ik nu wat meer kan rouleren op de vleugels..en altijd dubbele bezetting heb van topspelers.

ik ga weer verder
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_34143627
Yes, Delgado is verkocht voor tien miljoen aan Porto! Nu kan ik lekker ff gaan shoppen. Of toch maar slapen?
pi_34143849
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef JeroenV het volgende:
Yes, Delgado is verkocht voor tien miljoen aan Porto! Nu kan ik lekker ff gaan shoppen. Of toch maar slapen?
shoppen natuurlijk
Doe ik ook altijd haha en nu zit ik met het probleem dat ik te veel te goede spitsen heb:
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Stuk voor stuk internationals, maar ja wie stel ik op? Of zal ik iemand verkopen en zo ja wie want ze zijn stuk voor stuk erg geliefd..
pi_34144257
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

shoppen natuurlijk
Doe ik ook altijd haha en nu zit ik met het probleem dat ik te veel te goede spitsen heb:
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Stuk voor stuk internationals, maar ja wie stel ik op? Of zal ik iemand verkopen en zo ja wie want ze zijn stuk voor stuk erg geliefd..
Ik wil Kerzhakov graag voor je overnemen, hoeveel wil je ervoor hebben?

Ik krijg 'm gewoon niet losgeweekt, ik moet waarschijnlijk wachten tot ie z'n contract uitgediend heeft
pi_34144864
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

shoppen natuurlijk
- Cavenaghi
- Kerzhakov
- Sychev
- Pavlyuchenko
Ik ben maar aan het shoppen gegaan. Ik kon/wilde kiezen tussen Miccoli, Toni, Bojinov, Makinwa en Nihat. Het wordt waarschijnlijk Nihat, ik ben al met hem persoonlijk aan het onderhandelen. Of ze moeten opeens een bod op Makinwa accepteren.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:25:38 #137
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34145478
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:11 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik ben maar aan het shoppen gegaan. Ik kon/wilde kiezen tussen Miccoli, Toni, Bojinov, Makinwa en Nihat. Het wordt waarschijnlijk Nihat, ik ben al met hem persoonlijk aan het onderhandelen. Of ze moeten opeens een bod op Makinwa accepteren.
En ik was al blij dat ik het salaris van mijn beste spits bij Northwich (nu Conference National ) kon betalen. Ik heb wel een financiele klapper gemaakt doordat ik mijn rechtsbuiten voor 1.3 mln GBP (+50% sell-on) verkocht heb aan Rangers. Ik heb uitgerekend dat ik daarme 2 jaar de salarissen kan betalen .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_34145601
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik wil Kerzhakov graag voor je overnemen, hoeveel wil je ervoor hebben?

Ik krijg 'm gewoon niet losgeweekt, ik moet waarschijnlijk wachten tot ie z'n contract uitgediend heeft
hehe ik heb besloten om ALS er een spits weggaat het waarschijnlijk Pavlyuchenko of Cavenaghi gaat worden. Met meer kans op Cavenaghi, ik heb liever altijd zo veel mogelijk spelers uit het land waar ik mee speel (of de regio). In dit geval dus Rusland, Oekraine, Wit-Rusland en Georgië... Dat zijn ook geen Foreign spelers.
pi_34157371
Nu ken ik Pavlydinges niet, maar Cavenaghi is gewoon top. Zou ik zeker halen.Volgend jaar is hij transfervrij, ik ga hem ook proberen te halen dan.
pi_34164697
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:31 schreef JeroenV het volgende:
Nu ken ik Pavlydinges niet, maar Cavenaghi is gewoon top. Zou ik zeker halen.Volgend jaar is hij transfervrij, ik ga hem ook proberen te halen dan.
Pavlydinges speelt ook bij Spartak Moscow
pi_34165564
Pavlenko zeker?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:34:07 #142
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34166317
Na een hele tijd ongeslagen te zijn geweest (maar liefst 14 wedstrijden) ben ik eindelijk verslagen, m'n 2e keeper (Brugts) was geblesseerd en ik was zo eigenwijs om tegen Birmingham City geen reserve doelman mee te nemen en toen ging de prima keepende Oakes eruit met een blessure waardoor ik de hele 2e helft met Olofinjana op doel heb gestaan die het doel tot de 77e nog schoon wist te houden waarna Birmingham snel 2x scoorde en mijn 1-0 voorsprong wegpoetsde.
Bernie en ik zijn tof.
pi_34166765
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Pavlenko zeker?
Pavlyuchenko dat is een spits... Pavlenko heb ik ook maar das een middenvelder
pi_34167049
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef mordradead het volgende:
Na een hele tijd ongeslagen te zijn geweest (maar liefst 14 wedstrijden) ben ik eindelijk verslagen, m'n 2e keeper (Brugts) was geblesseerd en ik was zo eigenwijs om tegen Birmingham City geen reserve doelman mee te nemen en toen ging de prima keepende Oakes eruit met een blessure waardoor ik de hele 2e helft met Olofinjana op doel heb gestaan die het doel tot de 77e nog schoon wist te houden waarna Birmingham snel 2x scoorde en mijn 1-0 voorsprong wegpoetsde.
Brugts. Dat blijft bezopen natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_34167059
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Pavlyuchenko dat is een spits... Pavlenko heb ik ook maar das een middenvelder
Okee. Dat is ook wel een goede in het echt.
www.thuisuiteten.nl
pi_34171847
ik krijg toch geen goede tactiek met ajax :S dan win ik met 5-1 van sparta praag, maar verliesikmet 1-0 van groningen en win slechts met 1-0 van RBC :S
pi_34175100
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee. Dat is ook wel een goede in het echt.
Aliev ook Ik vind het alleen wel jammer dat Milevskiy niet bestaat in mijn game (database is large) Dat is in het spel ook wel een leuk spitsje, maar goed..
pi_34180323
Tot nu toe een wisselvallig seizoen (bijvoorbeeld al 2 keer verloren van de Spurs ), maar na wat kleine aanpassingen in de taktiek begint Leeds nu toch wel te draaien. Door de aanpassing komt Engelaar nu helemaal los en loopt 4 uit 5 (en dat als AMC!).
Net weer mn jaarlijke galawedstrijd tegen ManU gespeeld. 4-0 dit keer en daar kwamen ze nog goed mee weg ook.
pi_34183858
* Eric_Cantona staat met PSV in de finale van de Champions League

Ben in 't 2e seizoen bezig en de eerste leg thuis met 1-0 verloren tegen Arsenal, maar de uitwedstrijd met 2-3 gewonnen In de voorgaande rondes onder andere Juventus met overduidelijke cijfers naar huis gedirrigeerd

Gomes, hij wil z'n contract niet verlengen en is na 't seizoen weg, is dit keer de gevierde man en heeft meer dan terecht de MoM-award ontvangen. De finale zal tegen Real Madrid zijn Hopelijk krijgen m'n mannen 'n boost om ook in de Eredivisie nog even flink gas te geven en 't verschil van 2 punten op Feyenoord weg te poetsen
pi_34184529
Ik ben in mn 2de seizoen ongeslagen kampioen geworden 22 overwinningen 8 gelijke spelen 95 doelpunten voor en 25 tegen. De meeste punten werden verspeeld tegen de kleinere clus vreemd genoeg.
In de CL heb ik me geheel onverwacht geplaatst voor de volgende ronde als groepswinnaar nog wel (2de Juventus, 3de Bayern, 4de Anderlecht) De eerste knock-out ronde mag ik aantreden tegen Arsenal (dat betekend dus uitschakeling)
Ik lig wederom weer op koers voor mijn 2de Russische beker en heb mijn selectie bij een kunnen houden. Ik zit er nu over na te denken om een selectie bij een te krijgen waaruit ik 2 gelijkwaardige elftallen kan opstellen. Zodat ik een elftal gebruik voor de competitie en de andere voor de beker en de CL. Maar dat is alleen nog maar een plan.
pi_34201165
CL-finale tegen Real Madrid helaas verloren, maar de kenners zijn zeer enthousiast over m'n kunde De Eredivisie-titel op de laatste speeldag veiliggesteld door 'n gecontroleerde 1-0 uitoverwinning op AZ. Op doelsaldo kwamen Feyenoord en PSV gelijk uit, ik denk dat onderling resultaat dan geldt? De bekerfinale tegen Heerenveen zeer overtuigend (3-0) gewonnen met 'n engelse hattrick van Koné Ik ga 'm toch proberen voor vast aan te trekken, goeie voetballer

Verder heb ik Weverson (getalenteerde Braziliaanse keeper), Romaric, Recoba, Yildirim en Garay (getalenteerde Argentijnse verdediger) aangetrokken. De laatste 4 op transfervrije basis, dus daar kan ik geen miskoop aan hebben.

Zoals eerder gezegd, Gomes vertrekt. Ik kon 'm toch nog 'n contract aanbieden, maar Juventus kwam en dan is ie niet meer te houden natuurlijk. Beasley toch nog kunnen behouden, hij heeft wel 'n zwaar aangepast contract volgens mijn eisen. Die jongen heeft z'n kans echt verspeeld bij me. Hopelijk nog wat spelers die vertrekken, dan kan ik misschien Kompany nog wel aantrekken
pi_34202943
Cavenaghi verkocht aan Real Madrid Spartak was dan misschien wel zn favoriete club en ik zn favoriete personeel, maar hij was helaas niet te houden. Nu maar rustig op zoek naar een Russische spits. Voornamelijk een uit eigen jeugd ooit, anders kom ik in de knoei met de CL selectie met die regel dat je minimaal 2 spelers uit de jeugd van je club moet hebben. Ik heb er nu precies 2 maar ja 1 was uit pure noodzaak omdat ik die selectie anders niet rond kreeg.
Ik snap mijn concurrentie ook niet helemaal (Zenith Peterburg) Die hebben Malafeev in hun selectie, een erg goede keeper, maar die speelt nooit... Maar even proberen om die toe te voegen aan mijn selectie Ter vervanging van Filimonov, want die begint inmiddels ook al aardig op leeftijd te raken.
pi_34210713
Mijn potje met FC Dordrecht loopt boven verwachting goed.

Inmiddels zit ik in begin oktober. Ik sta bovenaan in de GGD. 8 duels leverden liefst 22 punten op. De eerste 7 duels won ik allemaal, daarna was Emmen de ploeg die mij op 1-1 hield. Niet geheel toevallig nadat ik Nick van der Velden verloren had met een blessure in de gewonnen bekermatch met Excelsior in de tweede ronde.

Ik won de eerste periode, 18 uit 6, en doe dus sowieso mee aan de play-offs! Nick van der Velden is inmiddels clubtopscorer en GGD-topscorer met 10 duels. In de GGD maakten Cecilio Lopes en Eddy Putter er 6. De laatste heeft met beker erbij ook al 10 goals gemaakt.

In de volgende bekerronde tref ik Roda JC. Wie weet. Het gaat echt beter dan ik verwacht had!

www.thuisuiteten.nl
pi_34219144
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Heitinga rechtsback? En Yildirim is toch niet zo goed in dit spel dat hij SWP op de bank kan houden? Dat zou ik omwisselen.

Overigens, speel jij 2005, aangezien je Raffie bij Ajax hebt weggeplukt?
nee, toen ik nog bij ajax zat heb ik hem na 1 seizoen teruggekocht van HSV
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:50:33 #155
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34219248
Ik ga boven verwachting erg goed in m'n tweede seizoen in leaugue 2 met FGR,
Waar ik vorig seizoen , nog maar net degradatie kon ontlopen door de laatste wedstrijd te winnen , sta ik halverwege het nieuwe seizoen , netjes op een 3e plaats.
Heb 2 spelers voor heel weinig weg gedaan , maar die verdiende gewoon te veel voor een tweede elftal speler.
M'n verdediger uit eigen opleiding is ondertussen ruim ¤. 2000000,00 waard
En er is begin van het seizoen een leuke jeugdspeler bij gekomen waar ik veel van verwacht
Ik ben inmiddels overleden
pi_34221395
Ik snap het niet. Vorig seizoen kampioen geworden. Mijn elftal versterkt, zou je zeggen. Maar nu is het seizoen begonnen en schoppen ze nog geen deuk in een pakje boter.
pi_34227484
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik snap het niet. Vorig seizoen kampioen geworden. Mijn elftal versterkt, zou je zeggen. Maar nu is het seizoen begonnen en schoppen ze nog geen deuk in een pakje boter.
Nog geen last van gehad *klopt af* Mijn team blijft echt als een trein draaien Heerlijk is dat
pi_34237833
Ik speel FM2005 ook al een tijdje. Ga denk ik ook binnenkort maar2006 halen.
Ben alleen een leuk team aan het zoeken om vandaag mee te beginnen. Zoek een kleiner team, liefst in Engeland. Iemand tips???
pi_34241009
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:14 schreef Che1984 het volgende:
Ik speel FM2005 ook al een tijdje. Ga denk ik ook binnenkort maar2006 halen.
Ben alleen een leuk team aan het zoeken om vandaag mee te beginnen. Zoek een kleiner team, liefst in Engeland. Iemand tips???
zie topic titel
pi_34244301
als je op voorzetten wil trainen..wat doe je dan intensive? shooting gewoon?
pi_34244439
Ik weet het zo niet uit mn hoofd, maar als je je muis een tijdje op die activiteit houdt, krijg je toch een uitleg?!
pi_34244527
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Ik weet het zo niet uit mn hoofd, maar als je je muis een tijdje op die activiteit houdt, krijg je toch een uitleg?!
hmm ja..ik denk set pieces..ik zal mn buitenspelers er nog wat meer op trainen
pi_34245888
heeft er hier ook iemand verstand van online spelen???
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
pi_34246257
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef tjakvandiek het volgende:
heeft er hier ook iemand verstand van online spelen???
ik weet niet precies hoe het moet..maar volgens mij is het net zoiets als 2 managers op 1 computer...dus moet je wel wachten op elkaars beslissingen etc..maar lijkt me we leen x gaaf om te doen
pi_34247658
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef reconnect het volgende:

[..]

ik weet niet precies hoe het moet..maar volgens mij is het net zoiets als 2 managers op 1 computer...dus moet je wel wachten op elkaars beslissingen etc..maar lijkt me we leen x gaaf om te doen
jah mij lijkt het ook erg leuk want mijn vrienden spelen het ook allemaal enzo daarom
pi_34271266
Kan wel heel irritant zijn hoor..als je op elkaar moet wachten.

Bij CM 01/02 wel eens gedaan, maar toen zat mn tegenstander echt continu de transferlijst rond te zoeken, training te bekijken etc.
pi_34272824
Leeds zit in een winterdip. Thuis lukt het wel (6-1-2) maar uit....(2-4-3). Komt nog eens bij dat Drogba (mn targetman) geblesseerd is en ik geen kopsterke back-up heb lopen. Kijken of ik wat kan huren vanaf 1 januari.
pi_34273317
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Kan wel heel irritant zijn hoor..als je op elkaar moet wachten.

Bij CM 01/02 wel eens gedaan, maar toen zat mn tegenstander echt continu de transferlijst rond te zoeken, training te bekijken etc.
jah dat is waar dat is wel irritant jah maar heb jij er meer verstand van dan???
als ik op netwerk druk dan komen er geen servers te staan
pi_34281999
Nieuwe seizoen alles behalve goed begonnen, de club bevindt zich in de onderste regionen van de Eredivisie Terwijl ik dacht 'n aantal goeie talenten aangetrokken te hebben Waarschijnlijk voor de toekomst dus. Tis in ieder geval zaak om structuur te krijgen en zo overwinningen binnen te halen, al lukte dat tegen Ajax wel (2-4) maar de andere clubs zijn vooralsnog "beter"..

De aangetrokken spelers zijn:
Weverson (GK) - bankzitter
Pocognoli (VL) - uitgeleend
Garay (DC) - bankzitter
Recoba (AML/AC) - miskoop van 't jaar
Romaric (AML) - kan 't tot nu toe nog niet brengen
Yildirim (AMR) - begint in vorm te komen
Sidnei (DC) - na zwakke start nu basisplaats naast Alex
Kerzhakov (AC) - voor 14 (!!) mln aangetrokken maar nog niets van 't bedrag waard

De basiself ziet er nu zo uit:
GK: Oscar Ustari (leuk talentje, alleen krijgt ie er teveel om z'n oren, wel goeie stats)
DR: v.d. Borre of Amaral (ben er nog niet helemaal uit
DL: Cahais of Raul Bravo (talent of ervaring, mja ook niet helemaal duidelijk)
DC: Alex, Simons, Sidnei, Cocu
MR: Yildirim en Afellay
ML: Aissati, Evandro Roncatto (evt. Romaric)
MC: Hoogstrate, Guarin
AC: Kerzhakov, Huntelaar, Koné

Champions League gaat overigens aardig. Ben bij Man Utd, Dinamo Kiev en Fenerbahce ingedeeld. Thuis tegen Man Utd 3-3, uit bij Kiev 2-0 verloren en op 't moment 2-1 voor tegen Fenerbahce
pi_34282144
Met dat team onderin staan?

En waarom koopt iedereen Yildirim?!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:20:42 #171
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34282253
Ik heb Yildirim ook zo'n spelers is transfervrij prima te doen.
Bernie en ik zijn tof.
pi_34282261
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef VoreG het volgende:

Dat snap ik dus ook niet, ik krijg elke keer snel 'n doelpunt tegen en dan begint 't gezeik.. Meestal veel beter, maar zonder goals. Ben de afgelopen 2 seizoenen kampioen geworden (wel spannend), maar nu moet ik veel inhalen

Yildirim heeft goeie stats, maar nu ik 'm aangetrokken heb, zegt de assistent trainer (Meulensteen) dat ie moeite zal hebben om 'n basisplaats te veroveren Ik heb 'm overigens transfervrij aangetrokken, dus heb er geen geld voor betaald
pi_34284440
Sinds de post dat 't minder ging, heb ik alleen nog maar gewonnen en zelfs de nul gehouden

Ik heb ben weg naar boven ingeslagen
pi_34284756
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sinds de post dat 't minder ging, heb ik alleen nog maar gewonnen en zelfs de nul gehouden

Ik heb ben weg naar boven ingeslagen
Misschien helpt dat bij mij ook.

God, wat gaat het klote.
Vorig jaar dan kampioen geworden. Een topspits (Nihat) en Recoba erbij gehaald, verder weinig veranderd. Maar ik heb dit seizoen nog geen wedstrijd gewonnen, niks lukt meer. ik vraag me af hoe lang ik (of het bestuur) dit nog vol houdt.
pi_34290387
Na alweer 'n overwinning krijg ik nu 't volgende bericht:

Ik ben er helemaal niet blij mee eigenlijk Want ik zou niet weten waar ik 't geld aan moet besteden. Geen enkele "topper" wil bij me komen voetballen en de talenten die ik nu laat voetballen, gaan zeker weten klagen als ik vervangers voor ze aantrek en hen uitleen of buiten de basis laat

Nou ja, dan maar op de bank laten staan, lekker rentenieren
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:39:16 #176
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34302556
Ik heb ook nog 20miljoen in kas ik had geprobeerd Kompany voor 17miljoen aan te trekken maar die ging liever voor Juventus spelen Nu heb ik Kruiswijk maar transfervrij gehaald
Bernie en ik zijn tof.
pi_34304149
Leuke van Dordt is trouwens wel dat ze ultralage verwachtingen hebben. Want toen ik in de eerste ronde van de beker de amateurs van Be Quick '28 met 1-5 klopte, kreeg ik het bericht dat de voorzitter met tranen in zijn ogen had gekeken, zo blij was hij met de uitslag en mijn tactische keuzes.

Kan je nagaan, toen ik de eerste periode won met 18 uit 6.
www.thuisuiteten.nl
pi_34307275
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef VoreG het volgende:

Ik heb Yildirim gelijk gekocht voor mn juventusteam. Hij is voor iemand met zijn kwaliteiten goedkoop, hij is GRUWELIJK goed in voorzetten, vrije trappen en corners. Dus hij is in elk team een gevaarlijke factor. Hij is pas 23 en wordt nog beter. Verder is ie international op dit moment bij mij en dat is ook goed voor zn ontwikkeling. Ben vrij tevreden over hem. Ik bedoel, ik heb Zlatan voorin lopen en Yildirim geeft leuke balletjes op zn hoofdje en dan goal goal goal!
pi_34312488
Zo, weer wat verder met Dordt. Helaas uit de beker, na een 0-2 tegen Roda, waarin ik beter was, maar niet wist te scoren.

In de competitie gaat het nog steeds lekker. Zie ook:

Wel in de 14e wedstrijd tegen mijn eerste competitienederlaag aangelopen, maar ik heb nog een aardige marge. Kampioen worden zou wel een superstunt zijn, maar ik heb wel erg goede spitsen. Nick van der Velden (10 uit 7 in de competitie) was er 2 maanden uit en is nu weer terug, om Eddy Putter (12 uit 14) te ondersteunen. Beiden zijn huurlingen. Putter lijkt onhoudbaar, aangezien Charlton, Bordeaux en Lecce hem al volgen. Hopelijk wacht RKC met verkopen tot na het seizoen. Volgens mij moet dat contractueel ook wel.

Verder heb ik al veel vrienden in de selectie. Zo sta ik bij het favoriete personeel van Vito Wormgoor, Jimmy van Baarlen, Moussa Kalisse en John den Dunnen.

Al met al dus nog steeds een zeer leuk potje, aangezien ik zelf al mijn transfergeld heb moeten verkrijgen door verkopen en dus lekker kan bouwen. Bovendien verwachten ze helemaal niks, dus dat is lekker spelen.

Ik vrees wel een beetje dat als ik de titel misloop en dus deelneem aan de nacompetitie, dat mijn huurlingen dan ineens halverwege worden weggehaald. Maar dat is van later zorg.
www.thuisuiteten.nl
pi_34314382
Hey ik heb het spel sinds een anderhalve week ook en na het enigszins doorkrijgen van waar het fout kan gaan ben ik inmiddels aardig bezig met Emmen. Heb Leferink voor 900k, Oosting voor 100k en Blaauw voor 650k verkocht om de salarisdruk wat te verlagen. Ik heb een Poolse spits gekocht voor 26k die het doel redelijk weet te vinden, Zyad Jusic (10k) die voor een club als Emmen heel aardig is, ene Nelemans (transfervrij en ook niet verkeerd) een Cyprioot die Samaras heet voor iets van een ton en in november komt er een transfervrije Zweed voor de rechtsback positie bij. En dan vergeet ik bijna te zeggen dat ik Jurgen Dirckx transfervrij op de kop heb kunnen tikken.

Mijn trainingsstaf heb ik inmiddels ook behoorlijk aangepast en om voor een club als Emmen op shooting na op alle onderdelen minstens 3 sterren bij de training te hebben vind ik persoonlijk wel redelijk goed. En dat terwijl ik qua salaris alleen het afkopen van de vorige coaches moest afschrijven (oftewel ze zijn niet duurder dan de coaches die ik al had)

Mijn financiële balans is daardoor ook wel positief, nog wel... Het is echter wel frusterend dat ik elke maand consequent wel enkele tonnen verlies. Qua salaris zit ik slechts ongeveer E. 30.000 boven de grens. Er klopt dus iets niet in de financiële huishouding en ik vraag me af of ik daar enige invloed op uit kan oefenen.

@ MethodMich: Aangezien jij Dordrecht doet heb je daar misschien wel wat ervaring mee, aangezien bij elk bericht over Dordrecht wel vermeld staat hoe zwaar Dordrecht het wel niet heeft.

Trouwens, wat ik vervelend realistisch vind: Lille of Lyon ofzo en Bayer Leverkussen zijn geïnteresseerd in Jordy Hoogstrate en ja hoor: Hij voelt de druk op zijn schouders al weer toenemen
pi_34314592
Bij mij gaan de centen ook niet goed, maar ik heb wat dure spelers weggedaan. Mijn loonverschil is nu nog -2 k, dus redelijk. En om de maand stort het bestuur weer iets, dus tot nu toe merk ik er weinig van.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:56:15 #182
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34316315
Weet iemand hoe het zit met het verschil tussen full time - part time contracten?
pi_34317146
Met NAC nu ver in het 2e seizoen, het 1e seizoen 4e geworden na een lange tijd mee te hebben gedaan voor de titel haakte ik in de laatste 6 wedstrijden af door geen enkele wedstrijd te winnen.
Deden we in het echt het ook maar zo goed

Screenies

Eindstand vorig jaar:

Stand dit jaar:

Grappig berichtje wat ik net tegenkwam :
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34317473
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het verschil tussen full time - part time contracten?
Lijkt mij dat het in ieder geval van invloed is op de salariseisen en de trainingsarbeid... Maar zover was je zelf zeker ook al wel gekomen?
pi_34317930
Ondanks dat ik weer in de slechte resultaten ben teruggevallen heb ik me toch geplaatst voor de 2e ronde van de Champions League. In 't laatste duel moest ik thuis tegen Dinamo Kiev, we stonden allebei op 7 punten maar onderling resultaat gaf Kiev 't voordeel. Ik moest dus winnen, dat deed ik ook door 'n degelijke 1-0 overwinning met Koné als doelpuntenmaker en Roncatto als passversturende MoM

Hopelijk geeft dit positieve resultaat wat meer vertrouwen en kan ik nu echt aan de weg naar de top beginnen
pi_34335431
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Kang-He het volgende:
Part time komt een speler minder op de training en heeft naast zijn voetbalwerkzaamheden ook nog andere bezigheden, zoals ook een andere baan. Waar het op neerkomt is dat die speler minder uren werkt voor je club. Ik geef mn spelers daarom ook geen part time contracten en maak t weinig mee.
pi_34346046
Als je een klein clubje hebt in financiele problemen kan het handig zijn. Serie C ofzo.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 januari 2006 @ 19:35:26 #188
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34353146
met nog 2 wedstrijden te gaan , sta ik derde in 2e seizoen in league 2.
Vorig jaar net degradatie ontlopen , geen spelers kunnen aantrekken omdat er geen was/is en nu de play-off halen en misschien wel rechtstreekse promotie
Lijkt me beter dat ik niet promoveer met dit spelersmateriaal
Maar ja een beetje geld kan ook geen kwaad
  zondag 22 januari 2006 @ 21:05:39 #189
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34357175
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Als je een klein clubje hebt in financiele problemen kan het handig zijn. Serie C ofzo.
Of Conference . De helft van mijn selectie heeft nog part-time contracten, maar mijn club is pas na de promotie naar Conference national professioneel geworden .

Spelers op part-time contracten trainen minder en hun stats gaan ook minder snel omhoog, maar ik zou ook een extra baan zoeken als ik een part-time contract had van 55 Pond per week .
  zondag 22 januari 2006 @ 21:40:16 #190
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34358816
derde geworden en dus gepromoveerd.
Volgend jaar FGR , dat wordt dus degradatie
pi_34360818
ik had eerst mn twijfels over cavenaghi, maar die zijn helemaal weggenomen samen met rosenberg een perfect spitsenkoppel! beiden een hattrick tegen Feyenoord. Het kostte wat tijd, maar mn machine loopt gesmeerd
pi_34361754
Eindelijk een goedkope back-up voor Drogba kunnen krijgen. AS Roma was zo vriendelijk om Nonda voor 700k van de hand te doen. Wát een koppert zeg.
Wordt nu wel een groot Afrikanenfestival bij Leeds. Maar goed, veel goeie Engelse spitsen zijn er gewoon niet (of ze zijn veel te duur).
pi_34363512
ik vind het echt geen kloot aan dat de voorzitter zomaar slechte spelers koopt voor veel geld.. ik dacht bij feyenoord zal dat wel niet gebeuren maar nee hoor

nu heb ik weer geen zin meer om verder te gaan.. ging net zo lekker
pi_34367743
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Butra het volgende:
Eindelijk een goedkope back-up voor Drogba kunnen krijgen. AS Roma was zo vriendelijk om Nonda voor 700k van de hand te doen. Wát een koppert zeg.
Wordt nu wel een groot Afrikanenfestival bij Leeds. Maar goed, veel goeie Engelse spitsen zijn er gewoon niet (of ze zijn veel te duur).
Drogba is echt supergoed, vooral in de lucht.
pi_34367770
Zojuist gesprek gehad met een fm-kenner. Ik dacht altijd dat creativiteit een direct verband hield met creatieve vrijheid en dat he t tond voor geniale technische beweginkjes uitvoeren om langs verdedigers te komen. Maar dat blijkt niet waar: (let niet op mn typekunsten ) Aangezien ik vermoed dat veel mensen dit niet weten, post ik het gesprek even voor een deel:

Pim zegt:
whats creatiove freedom then exactly?
Pim zegt:
does that ahve to do mroe with technique and flair than creativity?
Ackter zegt:
creative freedom = his license to stray from your tactics when he wants to
Ackter zegt:
creativity is just vision
Ackter zegt:
it could be worded better
Pim zegt:
but that free roll though
Ackter zegt:
no, free role is freedom to roam around the pitch
Pim zegt:
i thought creativity is the freedom he gets to be creative..like doing what he wants to egt past defenders
Ackter zegt:
creative freedom is related to instructions, free role is related to position
Pim zegt:
okay
Ackter zegt:
flair - his ability to do something unexpected
Pim zegt:
does it have a direct connection with the creativity stat
Ackter zegt:
creativity - his ability to know whats going on around him, to see runs, to see passes etc
Ackter zegt:
bo it doesnt
Ackter zegt:
no
Ackter zegt:
well, everythings connected in some way or another, but for what you want, it's not
Pim zegt:
i always assumed it was logical that you give a player with high creativity high creative freedom..its named the same..
Ackter zegt:
yes, its bad naming. there's a lot of that in FM
pi_34375519
Ik ben nu aan het eind van het 4e seizoen van PSV naar Real Madrid verhuist. Alhoewel ik een leuk team had opgebouwd kon ik Real niet weerstaan. Echter het team van Real was wel dermate verneukt dat ik flink wat moest investeren, gelukkig kreeg ik 180 miljoen om dat te doen .

Aankopen waren:
Smedjegarden als DL
Edinho DC
Hubschmann DC (transfervrij, was aanvankelijk als reserve gehaald, maar doet het buitengewoon goed)
Sneijder AMC
van Persie AML
Messi AMLC
Besagno DMC

en nog een aantal onbekendere namen die ik nu niet uit mn hoofd ken

Gelukkig zaten Robinho ,en die andere braziliaanse AM/FC er nog

Ronaldo in intussen coach geworden niet dat ie zo heel goed is, maar wel leuk natuurlijk
pi_34378428
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef tjakvandiek het volgende:

[..]

jah dat is waar dat is wel irritant jah maar heb jij er meer verstand van dan???
als ik op netwerk druk dan komen er geen servers te staan
Ik weet er niet zoveel van, maar volgens mij moet je tegenstander een game maken, en zijn ip adres aan jou doorgeven..dan moet je tegenstander wachten in het scherm waarbij je teams moet kiezen enz. Als jij dan dat ip van je tegenstander invult in de balk bij join game, moet als het goed is de game tevoorschijn komen.

Als dit niet zo is, moet je ff op google zoeken naar andere oplossingen, misschien ligt het wel aan een firewall of router waarbij je een paar poorten open moet zetten.
pi_34382673
LoL zie ik opeens dat mn gymleraar van school jeugdtrainer is bij Twente
Цой жив
pi_34383013
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:09 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Drogba is echt supergoed, vooral in de lucht.
Alleen het afmaken blijft wat achter bij de rest. Maar inderdaad, als-ie de bal op zn knikker krijgt is het 9 van de 10 keer raak.
Leeds heeft eindelijk weer eens een winning streak te pakken. Na een zeer wisselvallige 1e seizoenshelft wonnen we nu van Plymouth (FA Cup), Boro (5-1) en Newcastle (0-1). Daarvoor werd nog nipt van Chelsea verloren, waar we absoluut een punt verdienden na de rode kaart voor Lampard.
pi_34413840

Wat krijgen we nou?! In z'n profiel helemaal nix te zien en ook Rutten weet van nix
pi_34418204
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]

Wat krijgen we nou?! In z'n profiel helemaal nix te zien en ook Rutten weet van nix
Het is dan ook 'naar verluidt'. Oftewel, de krant moest de sportpagina weer eens volkrijgen?
pi_34422885
Klopt, maar zo raar dat 't gewoon nergens op gebaseerd is. Koné staat volgens mij ook standaard bij de spelers die altijd z'n best doen op de training

Overigens zojuist - in 'n ontzettend zwak seizoen - de volgende ronde van de Champions League gehaald door de penalty shootout tegen Arsenal te winnen. Thuis (na 'n 2-0 achterstand) 2-2 gespeeld en uit 1-0 en 2-1 achtergekomen maar uiteindelijk toch de penalty's gehaald met zelfs 'n afgekeurde goal in de 115e minuut

Ik heb goeie penaltykillers, da's in ieder geval zeker. Recoba toch niet voor nix mee laten doen. Hij heeft 'n 20 voor penalty's dus ik liet hem beginnen. De rest heeft zich daar volgens mij aan opgetrokken, alleen Romaric (die ik "gelukkig" in de 120e minuut nog in kon laten vallen) miste waardoor ik de reeks uiteindelijk won met 5-4 (Arsenal was ook niet slecht in de reeks).

Ben benieuwd wie de volgende tegenstander is Hopelijk kan ik hiermee weer goed doorstomen in de Eredivisie, waar ik nog altijd 'n teleustellende 6e plaats bestrijk. Met 12 punten op ('n allesbehalve stabiele nummer 1) Feyenoord, moet ik nog in de buurt kunnen komen in de laatste 11 wedstrijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')