abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33975356
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een probleem met de shirtjes. Ik heb de 'echte' shirts gedownload voor GGD clubs, en de instructies in de readme opgevolgd, maar ze staan nogsteeds niet bij mn shirts bij informatie en tijdens wedstrijden. Help?
ik weet niet hoe het werkt maar waar kun je die downloaden dan??
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
pi_33975496
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_33975542
quote:
Of het Nederlandse http://www.manutd.nl
We sure are cute for two ugly people.
pi_33975547
quote:
BEDANKT
pi_33975632
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een probleem met de shirtjes. Ik heb de 'echte' shirts gedownload voor GGD clubs, en de instructies in de readme opgevolgd, maar ze staan nogsteeds niet bij mn shirts bij informatie en tijdens wedstrijden. Help?
Heb je het spel al eens opnieuw opgestart? Dat werkte bij mij toen wel... (afsluiten en opnieuw opstarten, niet eraf flikkeren of zo hoor )
We sure are cute for two ugly people.
pi_33975666
quote:
ik ben nu op die site en nu??
pi_33976061
quote:
waar kan ik die shirtjes update vinden dan?
pi_33976184
Graphics -> FM 2006 -> Kits enz kijk gewoon ff rond.

Opnieuw opstarten werkt niet. Mn uitshirt is nu gewoon weg trouwens, ik speel zonder shirt :S
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_33976256
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Graphics -> FM 2006 -> Kits enz kijk gewoon ff rond.

Opnieuw opstarten werkt niet. Mn uitshirt is nu gewoon weg trouwens, ik speel zonder shirt :S
oke bedankt
pi_33979005
Hoe zit het trouwens met dat Duitse team? Ik dacht dat dat gefixed was in de laatste update..maar bij mij zitten er nog steeds allemaal onbekende spelers. Ook als ik een nieuwe game begin..

:S
pi_33979667
Dat wordt volgens mij alleen gefixed in onofficiele patches, omdat het eigenlijk geen bug is volgens mij.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:25:22 #62
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33984586

Dit is wel heel raar. Ik win mijn eerste 3 wedstrijden met zeer ruime cijfers (3-1 tegen feyenoord, 5-1 tegen nac, 3-0 tegen groningen) en de voorzitter had/heeft twijfels over me? Raar spel soms.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:34:48 #63
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33984997
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat Duitse team? Ik dacht dat dat gefixed was in de laatste update..maar bij mij zitten er nog steeds allemaal onbekende spelers. Ook als ik een nieuwe game begin..

:S
Je kan het makkelijk aanpassen door dit bestand aan te passen:

Ga naar de map:
X:\Football Manager 2006\data\db\lnc\all

Open het bestand: fake.lnc met kladblok en vervander dan de volgende waarden, zodat je file er zo uitziet:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
# "FAKE_NATIONAL_TEAM"   "Nation Unique ID"   "1/0 - On/Off"
# "CHANGE_PLAYER_NAME"   "Person Unique ID"   "First Name" "Common Name" "Second Name"

#Germany
"FAKE_NATIONAL_TEAM"   771   0

#Holland
#"FAKE_NATIONAL_TEAM"   784   0

#player name changes
"CHANGE_PLAYER_NAME"   1277   "Olivier"   "" "Kahn"

Die 0 was eerst een 1 en player 1277 was eerst Jens Mustermann. Ik Olivier trouwens fout gespelt omdat ik niet zeker wist of het zo wel ging werken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33985264
Mijn hoogtepunt met Leeds tot dusver:

Nog lang niet versleten, die Del Piero.
pi_33986144
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Je kan het makkelijk aanpassen door dit bestand aan te passen:

Ga naar de map:
X:\Football Manager 2006\data\db\lnc\all

Open het bestand: fake.lnc met kladblok en vervander dan de volgende waarden, zodat je file er zo uitziet:
[ code verwijderd ]

Die 0 was eerst een 1 en player 1277 was eerst Jens Mustermann. Ik Olivier trouwens fout gespelt omdat ik niet zeker wist of het zo wel ging werken.
gewoon de map lnc verwijderen en alles is toch goed?
Sigloos...
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:13:36 #66
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33986536
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:03 schreef Belthazor het volgende:

[..]

gewoon de map lnc verwijderen en alles is toch goed?
Heb ik eerst gedaan maar dat werkte niet bij mij
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33987771
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:13 schreef PirE het volgende:

[..]

Heb ik eerst gedaan maar dat werkte niet bij mij
Je kan ook van www.sortioutsi.net file downloaden met alle juiste competitienamen inclusief de dutisland fix. Werkt uitstekend. Kijk bij utilities, onder fm 2006.
pi_34003273
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef PPWB84 het volgende:
www.sortitoutsi.net bedoel ik
ik heb nu ook bijna bij iedereen foto's maar het lukt me maar niet met die logos
pi_34027032
Ik heb nu iets vaags, ik kan mn rechtsback niet meer terug vinden Als ik ik op zn naam zoek kan ik hem wel vinden, dan druk ik op zn naam ik zie dan staan dat hij bij mij speelt en in het eerste 11-tal zit. Maar als ik daar dan tussen die spelers kijk zie ik hem er nergens tussenstaan. Weet iemand wat dit voor een probleem is
Цой жив
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:05:01 #71
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34027312
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb nu iets vaags, ik kan mn rechtsback niet meer terug vinden Als ik ik op zn naam zoek kan ik hem wel vinden, dan druk ik op zn naam ik zie dan staan dat hij bij mij speelt en in het eerste 11-tal zit. Maar als ik daar dan tussen die spelers kijk zie ik hem er nergens tussenstaan. Weet iemand wat dit voor een probleem is
Check je filters, misschien heb je een filter aanstaan waardoor je hem niet ziet.
pi_34027367
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:05 schreef PirE het volgende:

[..]

Check je filters, misschien heb je een filter aanstaan waardoor je hem niet ziet.
Alle filters staan goed maar ik zie hier iemand met hetzelfde probleem, het schijnt dus vaker voor te komen, ik zal nu wel eens kijken wat ik kan doen, want ik heb hem echt nodig in mn volgende wedstrijd
Цой жив
pi_34028367
Ik heb hem een nieuw contract aangeboden en hij is weer terug
Цой жив
pi_34045975
Ik wil gewoon de Euro als geld eenheid, maar dat pokkespel reset em telkens naar de Thaise Bath .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:52:59 #75
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34046198
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:44 schreef VoreG het volgende:
Ik wil gewoon de Euro als geld eenheid, maar dat pokkespel reset em telkens naar de Thaise Bath .
Dat heb je met cracks
pi_34046384
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat heb je met cracks
Dit is gewoon de legale versie

En opnieuw opstarten verhielp het
pi_34055650
Ik speel met FC Dordrecht. Lastig detail is dat er geen transferbudget is. Dus ben ik zelf geld gaan maken, door spelers te verkopen. Heb afscheid genomen van de dure John Nieuwenburg, Arjan van der Laan (die is ook oud) en Michael van Dommelen. Later ook nog de overbodig geworden Ekrem Kahya en Mark Bevaart van de hand gedaan en Godwin Falix ook maar laten gaan.

Voor weinig geld heb ik zeven spelers weten te strikken. Sander Selhorst van DOVO is mijn derde keeper, Mamoudou Kaba van Bennekom is als back-up voor mijn centrumverdedigers gekomen, Emmanuel Boakye heb ik gehuurd van Ajax voor de breedte, Ferry van Lare van ASWH is mijn nieuwe verdedigende middenvelder. Verder heb ik DOVO-talent Vito Wormgoor gehaald voor de vleugels en de toekomst, is Dennis Knüppe van IJsselmeervogels mijn stand-in als aanvallende middenvelder geworden en heb ik in Benjamin Martha van DOTO een extra spits gehaald.

Mijn basiself is:

Johan van der Werff

Bart van Muyen - Ruud Kras - Gèrard de Nooijer (c) - John den Dunnen

Rui Almeida - Ferry van Lare (punt naar achteren) - Cecilio Lopes (punt naar voren) - Moussa Kalisse

Eddy Putter - Nick van der Velden

Met name de twee spitsen, gehuurd van RKC, zijn goed. Ik won eerst al met 1-5 van Be Quick '28 in de beker. In de competitie versloeg ik titelkandidaten FC Den Bosch (3-2), De Graafschap (1-6) en wist ik ook AGOVV met 2-1 te kloppen. Een meer dan goede start dus! Putter is met 8 uit 4 topscorer, Van der Velden doet het met 4 uit 4 ook prima.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34058491
kutzooi!

ben ik na 3 seizoenen van ajax (laatste seizoen de dubbel gewonnen) naar chelsea overgestapt (mourinho werd ontslagen, haha), gaat het dara voor geen meter meer.

Ik wilde m'n 4-3-3 speelwijze van ajax gewoon kopieren en heb ook heitinga, vd vaart, yildirim, portillo (allen gekocht van ajax) van persie, dias (santos), messi (barca) en nog wat jongelingen gehaald, maar ik win niks meer ik snap er niks van

terwijl het met deze opstelling volgens mij wel zou moeten lukken:
DM: Cech
VR: Heitinga
VC: Terry
VC: Gallas
VL: Del Horno
MC: Essien
MC: Lampard
MC: Vd Vaart
AC: Yildirim
AC: Portillo
AC: Robben

Reserves oa.
Van persie
Gudjohnsson
Joe Cole
Carlton Cole
Messi
Ferreira
Duff
Shaun Wright-Philips
Drogba

ook paar wedstrijden 4-4-2 aanvallend gespeeld, maar gaat ook niet lekker...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:16:27 #79
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_34059242
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Dr.E het volgende:
kutzooi!

ben ik na 3 seizoenen van ajax (laatste seizoen de dubbel gewonnen) naar chelsea overgestapt (mourinho werd ontslagen, haha), gaat het dara voor geen meter meer.

Ik wilde m'n 4-3-3 speelwijze van ajax gewoon kopieren en heb ook heitinga, vd vaart, yildirim, portillo (allen gekocht van ajax) van persie, dias (santos), messi (barca) en nog wat jongelingen gehaald, maar ik win niks meer ik snap er niks van

Reserves oa.
Van persie
Gudjohnsson
Joe Cole
Carlton Cole
Messi
Ferreira
Duff
Shaun Wright-Philips
Drogba

Ga dan es counterend spelen of verdedigend, dit is 'n team dat zich uitstekend leent om op snelle counters te scoren. Je ziet hoe Mourinho 't in het echt doet, ook vooral counterend voetballen en wedstrijden winnen met 1-0. Ik denk dat je niet alles op de aanval moet gooien, dan loop je elke keer weer in de val.
- "I need Tipi for my bunghole" -
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:11:31 #80
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_34066564
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef VoreG het volgende:

[..]

het is wel een fout die in een crack die pas is uitgekomen voorkwam.

Kan het niet laten even te patsen met wat statistieken

http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/53fafa2532.jpg

iemand die wel eens beter heeft gedaan?

Ben aardig op weg om kampioen te worden met NEC. 6 punten los van ajax (die blijven ook maar winnen zeg, tis dat ik 2x van ze heb gewonnen anders stond ik nu waarschijnlijk 6 punten op hun achter.) Selectie is eigenlijk best heel sterk voor een team waarmee je alleen maar degradatie hoeft te ontlopen, alleen is er veel gezeur van spelers die wegwillen. Als je dat goed weet op te vangen of tegen te houden is kampioen worden prima mogelijk met NEC.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_34066609
Na de 4 gewonnen duels aan het begin ging het bergafwaarts met Hull, zelfs zo erg dat ik het volgend seizoen in de League One mag gaan proberen.

Heb Hull eigenlijk nooit echt aan het voetballen gekregen(iets wat me in FM eigenlijk alleen nog maar met Boca is gelukt).
Hopelijk kan ik met o.a. het aantrekken van Duncan Ferguson meteen weer promoveren naar The Championship.

Met Fiorentina heb ik een beetje tegenvallend resultaat behaald, ik ben uiteindelijk 12e geworden terwijl er in het begin om Europees gestreden werd.
Met het transfervrij aantrekken van o.a. Ron Vlaar, Georgias Samaras en Julian Jenner en de talenten zoals Taianan, Roy Beerens en Ismail Aissati hoop ik volgend jaar hoger te eindigen.
pi_34066659
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Een no-cd crack maakt het niet illegaal
pi_34067080
Krijg net een Nieuwsbericht dat ik met Fiorentina toch Europees speel

Italië, Duitsland en Servie en Montenegro hebben een extra Europese plaats veroverd, omdat ik de Fairste ploeg(op de al voor Europees geplaatste ploegen na) uit de Italiaanse competitie was speel ik Europees

------
Edit
Naast Italiaans topscorer(29 goals) heeft Luca Toni ook de Europese Gouden Schoen gewonnen.
Zlatan(Juve) en Adriano(Inter) werden 2 en 3

[ Bericht 23% gewijzigd door MMUFC op 14-01-2006 23:32:10 ]
pi_34069203
net een leuke aankoop gedaan, émerson, was op een free transfer. Uit de 150 wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft hij er 114 gescoord. Dat is best netjes . Kijken of hij kan schitteren bij Heracles .
  zondag 15 januari 2006 @ 03:19:21 #85
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_34074414
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:

[..]

Een no-cd crack maakt het niet illegaal
Aanpassen van de software is niet toegestaan.

Niet dat het mij wat uitmaakt verder.
pi_34077442
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Dr.E het volgende:
kutzooi!

Reserves oa.
Van persie
Gudjohnsson
Joe Cole
Carlton Cole
Messi
Ferreira
Duff
Shaun Wright-Philips
Drogba

Heitinga rechtsback? En Yildirim is toch niet zo goed in dit spel dat hij SWP op de bank kan houden? Dat zou ik omwisselen.

Overigens, speel jij 2005, aangezien je Raffie bij Ajax hebt weggeplukt?
www.thuisuiteten.nl
pi_34077448
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef VoreG het volgende:
net een leuke aankoop gedaan, émerson, was op een free transfer. Uit de 150 wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft hij er 114 gescoord. Dat is best netjes . Kijken of hij kan schitteren bij Heracles .
Bij wat voor clubs deed hij dat zoal VoreG?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 januari 2006 @ 11:56:37 #88
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34078237
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef MMUFC het volgende:
Na de 4 gewonnen duels aan het begin ging het bergafwaarts met Hull, zelfs zo erg dat ik het volgend seizoen in de League One mag gaan proberen.

Heb Hull eigenlijk nooit echt aan het voetballen gekregen(iets wat me in FM eigenlijk alleen nog maar met Boca is gelukt).
Hopelijk kan ik met o.a. het aantrekken van Duncan Ferguson meteen weer promoveren naar The Championship.
. Degraderen met Hull, schande.

Probeer wat spelers uit de Schotse competitie te halen. Ze zijn goedkoop en ze kunnen makkelijk het niveau aan. Als je Hull aan het spelen krijgt heb je een erg makkelijke Chairman die makkelijk geld beschikbaar stelt om grote namen te halen. 4-4-2 of een variant daarop werkt het beste in Engeland (vind ik zelf)
pi_34078362
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Bij wat voor clubs deed hij dat zoal VoreG?
van 2002-2004 bij de Urawa Reds
in 20001 bij Frontale
2000 Consadole
1998-1999 Sao Paulo
  zondag 15 januari 2006 @ 12:16:19 #90
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34078809
Heb net met Northwich met 2-0 verloren van Forest Green . Het was overigens voor de totaal nutteloze FA Trophy dus zo erg is het niet.

In de competitie (Conference North) gaat het fantastisch. Ik sta 13 punten voor na 21 wedstrijden en ben nog steeds ongeslagen. Ik zit ook nog in de 3e ronde van de FA Cup. Ik wist Birmingham thuis op 1-1 te houden in een gelijk opgaande wedstrijden. Birmingham kreeg 2 vroege rode kaarten en ze wisten nog te scoren in de 2e helft . Hopelijk brengt de replay wat extra geld in kas.

Ik heb 1 van mijn talenten (20-jarige schotse spits) voor 700k (en 50% sell-on clause) verkocht aan Portsmouth. Ik zat 200k in het rood maar dat probleem is nu helemaal weg (gate receipts van Birmingham uit moeten er nog bij komen).

Edit: Replay met 5-2 verloren, maar wel ruim 250k gekregen voor gate receipts

[ Bericht 9% gewijzigd door PirE op 15-01-2006 12:24:09 ]
pi_34078823
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het spel opnieuw opstarten verhielp het direct ??
Forza SCH.
pi_34078860
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef Jelminho het volgende:

[..]

Het spel opnieuw opstarten verhielp het direct ??
Ik had er iig geen last meer van
pi_34079124
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef VoreG het volgende:

[..]

van 2002-2004 bij de Urawa Reds
in 20001 bij Frontale
2000 Consadole
1998-1999 Sao Paulo
Okee, geen superniveau. Maar goed, wel de gok waard!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 januari 2006 @ 13:21:13 #94
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34080798
Bij mij loopt het op dit moment super, het lijkt wel alsof alles op zijn plaats valt in mijn team
In mijn 3e seizoen bij de Wolves speelde ik eerst wat wedstrijdjes in de zomerbeker maar doordat ik in de halve finale werd uitgeschakeld door Newcastle speel ik dit seizoen niet Europees, ook in de league cup ben ik alweer uitgeschakeld door het altijd lastige Leeds
In de competitie daarentegen gaat het supergoed, mijn verdediging incasseert weinig omdat talent Dominic Langdon goed ondersteund word door Maduro, Glen Johnson en Joleon Lescott wat doet die het altijd goed zeg en in de aanval word er ook lekker gescoord door mijn zweedse voorhoede die bestaat uit Berg en Rosenberg (beide internationals) en mijn middenveld word gedirigeerd door Yankov en Guarin
De eerste wedstrijd ging in de 94e minuut verloren aan Man Utd, Ruud wist nog een goaltje te maken en daardoor verloor ik onverdiend. De rest van de competitie (nu zo'n 12 wedstrijden oud) heb ik niets meer verloren, 3 gelijke spelen en 8 overwinningen telt mijn reeks nu met hoogtepunten tegen Liverpool (2-0) en Chelsea (2-2)
Ik ben een tevreden mens al zal ik dit gezien mijn selecite niet lang vol kunnen houden
Bernie en ik zijn tof.
pi_34081171
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:56 schreef PirE het volgende:

[..]

. Degraderen met Hull, schande.

Probeer wat spelers uit de Schotse competitie te halen. Ze zijn goedkoop en ze kunnen makkelijk het niveau aan. Als je Hull aan het spelen krijgt heb je een erg makkelijke Chairman die makkelijk geld beschikbaar stelt om grote namen te halen. 4-4-2 of een variant daarop werkt het beste in Engeland (vind ik zelf)
Heb voornamelijk in Nederland geshopt in het 1e seizoen(o.a. John Laponder, Joos van Barneveld) en een aantal andere zoals de jeugdige keeper Paul Willis die van Liverpool overkwam.

Voor het nieuwe seizoen komen o.a. Alfred Schreuder, Duncan Ferguson, Francis Jeffers, Tjeerd Korf en Serge van der Ban. Het is overigens nog niet zeker of Serge wel een basisplaats krijgt, misschien krijgt Paul Willis gewoon de voorkeur, die is volgens mij ongeveer evengoed en jonger.

Met Fiorentina gaat Valeri Bojinov(die niet echt super presteerde en door een blessure slechter was geworden) voor 11m naar Palermo, voor dat geld komt Mateja Kezman voor 6m

Bij Fiorentina kreeg ik de mogelijkheid om op Martin Jorgensen en Riccardo Montolivo te bieden(ivm mede-eigenaar) ik hoefde Jorgensen niet perse dus bood 150k, en daar heb ik hem voor. Riccardo Montolivo wilde ik graag, ik dus 4,5m bieden, bood Atalanta 0 dus had hem ook voor minder kunnen hebben :S.
Maar heb hem iig nog
  zondag 15 januari 2006 @ 18:21:39 #96
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34092336
Laatste wedstrijd moest ik winnen om niet te degraderen en dan was ik nog afhabkelijk wat de andere degradatie kandidaten zouden doen , dus ben ik op de counter gaan spelen , en ik win zomaar met 1-5 van de #2.

Ik heb iig een mooie tactiek voor volgend seizoen
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 16 januari 2006 @ 01:04:00 #97
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_34109218
ik blijf rare dingen tegenkomen in het spel. Nu speel ik in de Cl groepsfase opeens 4x uit en 2x thuis. En ik heb geen schorsing of straf ofzo gekregen van de uefa afaik. Tenzij Nec daar standaard mee begint?

pi_34111863
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Kan het niet laten even te patsen met wat statistieken

http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/53fafa2532.jpg

iemand die wel eens beter heeft gedaan?

Ben aardig op weg om kampioen te worden met NEC. 6 punten los van ajax (die blijven ook maar winnen zeg, tis dat ik 2x van ze heb gewonnen anders stond ik nu waarschijnlijk 6 punten op hun achter.) Selectie is eigenlijk best heel sterk voor een team waarmee je alleen maar degradatie hoeft te ontlopen, alleen is er veel gezeur van spelers die wegwillen. Als je dat goed weet op te vangen of tegen te houden is kampioen worden prima mogelijk met NEC.
met fm 2005 was ik in 2010 en had ik 2 keer de championsleage verovert en 1x de uefa cup en elk jaar landskampioen
pi_34111889
ook met NEC
pi_34113760
Ik heb nu in mn 3e seizoen met psv de UEFA cup gewonnen van Villareal, en met het Nederlands Elftal het EK gewonnen van Oostenrijk in de finale. Werd in de groepsfase wel enorm ingemaakt door Duitsland (0-5), maar dat leek gewoon een dipje.

Bij PSV zijn mn sterren::
Pedro Junior (SC)
Eddie Johnson (SC)
Nik Besagno (DMC)
Alex (DC)
Srna (DLR/DMLR)
Kolo (AMRC/FC)

Toch blijf ik erbij dat er 10x meer goede spitsen dan bijvoorbeeld verdedigers of middenvelders zijn. Of iig veel gemakkelijker aan te komen door scouten bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')