ik weet niet hoe het werkt maar waar kun je die downloaden dan??quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een probleem met de shirtjes. Ik heb de 'echte' shirts gedownload voor GGD clubs, en de instructies in de readme opgevolgd, maar ze staan nogsteeds niet bij mn shirts bij informatie en tijdens wedstrijden. Help?
Heb je het spel al eens opnieuw opgestart? Dat werkte bij mij toen wel... (afsluiten en opnieuw opstarten, niet eraf flikkeren of zo hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een probleem met de shirtjes. Ik heb de 'echte' shirts gedownload voor GGD clubs, en de instructies in de readme opgevolgd, maar ze staan nogsteeds niet bij mn shirts bij informatie en tijdens wedstrijden. Help?
waar kan ik die shirtjes update vinden dan?quote:
oke bedanktquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Graphics -> FM 2006 -> Kits enz kijk gewoon ff rond.
Opnieuw opstarten werkt niet. Mn uitshirt is nu gewoon weg trouwens, ik speel zonder shirt :S
Je kan het makkelijk aanpassen door dit bestand aan te passen:quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat Duitse team? Ik dacht dat dat gefixed was in de laatste update..maar bij mij zitten er nog steeds allemaal onbekende spelers. Ook als ik een nieuwe game begin..
:S
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | # "CHANGE_PLAYER_NAME" "Person Unique ID" "First Name" "Common Name" "Second Name" #Germany "FAKE_NATIONAL_TEAM" 771 0 #Holland #"FAKE_NATIONAL_TEAM" 784 0 #player name changes "CHANGE_PLAYER_NAME" 1277 "Olivier" "" "Kahn" |
gewoon de map lnc verwijderen en alles is toch goed?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan het makkelijk aanpassen door dit bestand aan te passen:
Ga naar de map:
X:\Football Manager 2006\data\db\lnc\all
Open het bestand: fake.lnc met kladblok en vervander dan de volgende waarden, zodat je file er zo uitziet:
[ code verwijderd ]
Die 0 was eerst een 1 en player 1277 was eerst Jens Mustermann. Ik Olivier trouwens fout gespelt omdat ik niet zeker wist of het zo wel ging werken.
Heb ik eerst gedaan maar dat werkte niet bij mijquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:03 schreef Belthazor het volgende:
[..]
gewoon de map lnc verwijderen en alles is toch goed?
Je kan ook van www.sortioutsi.net file downloaden met alle juiste competitienamen inclusief de dutisland fix. Werkt uitstekend. Kijk bij utilities, onder fm 2006.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Heb ik eerst gedaan maar dat werkte niet bij mij![]()
ik heb nu ook bijna bij iedereen foto's maar het lukt me maar niet met die logosquote:
Check je filters, misschien heb je een filter aanstaan waardoor je hem niet ziet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb nu iets vaags, ik kan mn rechtsback niet meer terug vindenAls ik ik op zn naam zoek kan ik hem wel vinden, dan druk ik op zn naam ik zie dan staan dat hij bij mij speelt en in het eerste 11-tal zit. Maar als ik daar dan tussen die spelers kijk zie ik hem er nergens tussenstaan. Weet iemand wat dit voor een probleem is
Alle filters staan goed maar ik zie hier iemand met hetzelfde probleem, het schijnt dus vaker voor te komen, ik zal nu wel eens kijken wat ik kan doen, want ik heb hem echt nodig in mn volgende wedstrijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Check je filters, misschien heb je een filter aanstaan waardoor je hem niet ziet.
Dat heb je met cracksquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:44 schreef VoreG het volgende:
Ik wil gewoon de Euro als geld eenheid, maar dat pokkespel reset em telkens naar de Thaise Bath.
Ga dan es counterend spelen of verdedigend, dit is 'n team dat zich uitstekend leent om op snelle counters te scoren. Je ziet hoe Mourinho 't in het echt doet, ook vooral counterend voetballen en wedstrijden winnen met 1-0. Ik denk dat je niet alles op de aanval moet gooien, dan loop je elke keer weer in de val.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Dr.E het volgende:
kutzooi!
ben ik na 3 seizoenen van ajax (laatste seizoen de dubbel gewonnen) naar chelsea overgestapt (mourinho werd ontslagen, haha), gaat het dara voor geen meter meer.
Ik wilde m'n 4-3-3 speelwijze van ajax gewoon kopieren en heb ook heitinga, vd vaart, yildirim, portillo (allen gekocht van ajax) van persie, dias (santos), messi (barca) en nog wat jongelingen gehaald, maar ik win niks meerik snap er niks van
terwijl het met deze opstelling volgens mij wel zou moeten lukken:
DM: Cech
VR: Heitinga
VC: Terry
VC: Gallas
VL: Del Horno
MC: Essien
MC: Lampard
MC: Vd Vaart
AC: Yildirim
AC: Portillo
AC: Robben
Reserves oa.
Van persie
Gudjohnsson
Joe Cole
Carlton Cole
Messi
Ferreira
Duff
Shaun Wright-Philips
Drogba
ook paar wedstrijden 4-4-2 aanvallend gespeeld, maar gaat ook niet lekker...
het is wel een fout die in een crack die pas is uitgekomen voorkwam.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is gewoon de legale versie
En opnieuw opstarten verhielp het
Een no-cd crack maakt het niet illegaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
het is wel een fout die in een crack die pas is uitgekomen voorkwam.![]()
Aanpassen van de software is niet toegestaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een no-cd crack maakt het niet illegaal
Heitinga rechtsback? En Yildirim is toch niet zo goed in dit spel dat hij SWP op de bank kan houden? Dat zou ik omwisselen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:57 schreef Dr.E het volgende:
kutzooi!
ben ik na 3 seizoenen van ajax (laatste seizoen de dubbel gewonnen) naar chelsea overgestapt (mourinho werd ontslagen, haha), gaat het dara voor geen meter meer.
Ik wilde m'n 4-3-3 speelwijze van ajax gewoon kopieren en heb ook heitinga, vd vaart, yildirim, portillo (allen gekocht van ajax) van persie, dias (santos), messi (barca) en nog wat jongelingen gehaald, maar ik win niks meerik snap er niks van
terwijl het met deze opstelling volgens mij wel zou moeten lukken:
DM: Cech
VR: Heitinga
VC: Terry
VC: Gallas
VL: Del Horno
MC: Essien
MC: Lampard
MC: Vd Vaart
AC: Yildirim
AC: Portillo
AC: Robben
Reserves oa.
Van persie
Gudjohnsson
Joe Cole
Carlton Cole
Messi
Ferreira
Duff
Shaun Wright-Philips
Drogba
ook paar wedstrijden 4-4-2 aanvallend gespeeld, maar gaat ook niet lekker...
Bij wat voor clubs deed hij dat zoal VoreG?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef VoreG het volgende:
net een leuke aankoop gedaan, émerson, was op een free transfer. Uit de 150 wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft hij er 114 gescoord. Dat is best netjes. Kijken of hij kan schitteren bij Heracles
.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef MMUFC het volgende:
Na de 4 gewonnen duels aan het begin ging het bergafwaarts met Hull, zelfs zo erg dat ik het volgend seizoen in de League One mag gaan proberen.
Heb Hull eigenlijk nooit echt aan het voetballen gekregen(iets wat me in FM eigenlijk alleen nog maar met Boca is gelukt).
Hopelijk kan ik met o.a. het aantrekken van Duncan Ferguson meteen weer promoveren naar The Championship.
van 2002-2004 bij de Urawa Redsquote:Op zondag 15 januari 2006 11:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij wat voor clubs deed hij dat zoal VoreG?
Het spel opnieuw opstarten verhielp het direct ??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is gewoon de legale versie
En opnieuw opstarten verhielp het
Ik had er iig geen last meer vanquote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef Jelminho het volgende:
[..]
Het spel opnieuw opstarten verhielp het direct ??
Okee, geen superniveau. Maar goed, wel de gok waard!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
van 2002-2004 bij de Urawa Reds
in 20001 bij Frontale
2000 Consadole
1998-1999 Sao Paulo
Heb voornamelijk in Nederland geshopt in het 1e seizoen(o.a. John Laponder, Joos van Barneveld) en een aantal andere zoals de jeugdige keeper Paul Willis die van Liverpool overkwam.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:56 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
. Degraderen met Hull, schande.
Probeer wat spelers uit de Schotse competitie te halen. Ze zijn goedkoop en ze kunnen makkelijk het niveau aan. Als je Hull aan het spelen krijgt heb je een erg makkelijke Chairman die makkelijk geld beschikbaar stelt om grote namen te halen. 4-4-2 of een variant daarop werkt het beste in Engeland (vind ik zelf)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
het is wel een fout die in een crack die pas is uitgekomen voorkwam.![]()
Kan het niet laten even te patsen met wat statistieken
http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/53fafa2532.jpg
iemand die wel eens beter heeft gedaan?![]()
Ben aardig op weg om kampioen te worden met NEC. 6 punten los van ajax (die blijven ook maar winnen zeg, tis dat ik 2x van ze heb gewonnen anders stond ik nu waarschijnlijk 6 punten op hun achter.) Selectie is eigenlijk best heel sterk voor een team waarmee je alleen maar degradatie hoeft te ontlopen, alleen is er veel gezeur van spelers die wegwillen. Als je dat goed weet op te vangen of tegen te houden is kampioen worden prima mogelijk met NEC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |