abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33975356
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een probleem met de shirtjes. Ik heb de 'echte' shirts gedownload voor GGD clubs, en de instructies in de readme opgevolgd, maar ze staan nogsteeds niet bij mn shirts bij informatie en tijdens wedstrijden. Help?
ik weet niet hoe het werkt maar waar kun je die downloaden dan??
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
pi_33975496
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_33975542
quote:
Of het Nederlandse http://www.manutd.nl
We sure are cute for two ugly people.
pi_33975547
quote:
BEDANKT
pi_33975632
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een probleem met de shirtjes. Ik heb de 'echte' shirts gedownload voor GGD clubs, en de instructies in de readme opgevolgd, maar ze staan nogsteeds niet bij mn shirts bij informatie en tijdens wedstrijden. Help?
Heb je het spel al eens opnieuw opgestart? Dat werkte bij mij toen wel... (afsluiten en opnieuw opstarten, niet eraf flikkeren of zo hoor )
We sure are cute for two ugly people.
pi_33975666
quote:
ik ben nu op die site en nu??
pi_33976061
quote:
waar kan ik die shirtjes update vinden dan?
pi_33976184
Graphics -> FM 2006 -> Kits enz kijk gewoon ff rond.

Opnieuw opstarten werkt niet. Mn uitshirt is nu gewoon weg trouwens, ik speel zonder shirt :S
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_33976256
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Graphics -> FM 2006 -> Kits enz kijk gewoon ff rond.

Opnieuw opstarten werkt niet. Mn uitshirt is nu gewoon weg trouwens, ik speel zonder shirt :S
oke bedankt
pi_33979005
Hoe zit het trouwens met dat Duitse team? Ik dacht dat dat gefixed was in de laatste update..maar bij mij zitten er nog steeds allemaal onbekende spelers. Ook als ik een nieuwe game begin..

:S
pi_33979667
Dat wordt volgens mij alleen gefixed in onofficiele patches, omdat het eigenlijk geen bug is volgens mij.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:25:22 #62
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33984586

Dit is wel heel raar. Ik win mijn eerste 3 wedstrijden met zeer ruime cijfers (3-1 tegen feyenoord, 5-1 tegen nac, 3-0 tegen groningen) en de voorzitter had/heeft twijfels over me? Raar spel soms.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:34:48 #63
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33984997
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat Duitse team? Ik dacht dat dat gefixed was in de laatste update..maar bij mij zitten er nog steeds allemaal onbekende spelers. Ook als ik een nieuwe game begin..

:S
Je kan het makkelijk aanpassen door dit bestand aan te passen:

Ga naar de map:
X:\Football Manager 2006\data\db\lnc\all

Open het bestand: fake.lnc met kladblok en vervander dan de volgende waarden, zodat je file er zo uitziet:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
# "FAKE_NATIONAL_TEAM"   "Nation Unique ID"   "1/0 - On/Off"
# "CHANGE_PLAYER_NAME"   "Person Unique ID"   "First Name" "Common Name" "Second Name"

#Germany
"FAKE_NATIONAL_TEAM"   771   0

#Holland
#"FAKE_NATIONAL_TEAM"   784   0

#player name changes
"CHANGE_PLAYER_NAME"   1277   "Olivier"   "" "Kahn"

Die 0 was eerst een 1 en player 1277 was eerst Jens Mustermann. Ik Olivier trouwens fout gespelt omdat ik niet zeker wist of het zo wel ging werken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33985264
Mijn hoogtepunt met Leeds tot dusver:

Nog lang niet versleten, die Del Piero.
pi_33986144
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Je kan het makkelijk aanpassen door dit bestand aan te passen:

Ga naar de map:
X:\Football Manager 2006\data\db\lnc\all

Open het bestand: fake.lnc met kladblok en vervander dan de volgende waarden, zodat je file er zo uitziet:
[ code verwijderd ]

Die 0 was eerst een 1 en player 1277 was eerst Jens Mustermann. Ik Olivier trouwens fout gespelt omdat ik niet zeker wist of het zo wel ging werken.
gewoon de map lnc verwijderen en alles is toch goed?
Sigloos...
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:13:36 #66
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33986536
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:03 schreef Belthazor het volgende:

[..]

gewoon de map lnc verwijderen en alles is toch goed?
Heb ik eerst gedaan maar dat werkte niet bij mij
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33987771
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:13 schreef PirE het volgende:

[..]

Heb ik eerst gedaan maar dat werkte niet bij mij
Je kan ook van www.sortioutsi.net file downloaden met alle juiste competitienamen inclusief de dutisland fix. Werkt uitstekend. Kijk bij utilities, onder fm 2006.
pi_34003273
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef PPWB84 het volgende:
www.sortitoutsi.net bedoel ik
ik heb nu ook bijna bij iedereen foto's maar het lukt me maar niet met die logos
pi_34027032
Ik heb nu iets vaags, ik kan mn rechtsback niet meer terug vinden Als ik ik op zn naam zoek kan ik hem wel vinden, dan druk ik op zn naam ik zie dan staan dat hij bij mij speelt en in het eerste 11-tal zit. Maar als ik daar dan tussen die spelers kijk zie ik hem er nergens tussenstaan. Weet iemand wat dit voor een probleem is
Цой жив
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:05:01 #71
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34027312
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb nu iets vaags, ik kan mn rechtsback niet meer terug vinden Als ik ik op zn naam zoek kan ik hem wel vinden, dan druk ik op zn naam ik zie dan staan dat hij bij mij speelt en in het eerste 11-tal zit. Maar als ik daar dan tussen die spelers kijk zie ik hem er nergens tussenstaan. Weet iemand wat dit voor een probleem is
Check je filters, misschien heb je een filter aanstaan waardoor je hem niet ziet.
pi_34027367
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:05 schreef PirE het volgende:

[..]

Check je filters, misschien heb je een filter aanstaan waardoor je hem niet ziet.
Alle filters staan goed maar ik zie hier iemand met hetzelfde probleem, het schijnt dus vaker voor te komen, ik zal nu wel eens kijken wat ik kan doen, want ik heb hem echt nodig in mn volgende wedstrijd
Цой жив
pi_34028367
Ik heb hem een nieuw contract aangeboden en hij is weer terug
Цой жив
pi_34045975
Ik wil gewoon de Euro als geld eenheid, maar dat pokkespel reset em telkens naar de Thaise Bath .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:52:59 #75
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34046198
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:44 schreef VoreG het volgende:
Ik wil gewoon de Euro als geld eenheid, maar dat pokkespel reset em telkens naar de Thaise Bath .
Dat heb je met cracks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')