nee, toen ik nog bij ajax zat heb ik hem na 1 seizoen teruggekocht van HSVquote:Op zondag 15 januari 2006 11:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heitinga rechtsback? En Yildirim is toch niet zo goed in dit spel dat hij SWP op de bank kan houden? Dat zou ik omwisselen.
Overigens, speel jij 2005, aangezien je Raffie bij Ajax hebt weggeplukt?
Nog geen last van gehad *klopt af* Mijn team blijft echt als een trein draaienquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik snap het niet. Vorig seizoen kampioen geworden. Mijn elftal versterkt, zou je zeggen. Maar nu is het seizoen begonnen en schoppen ze nog geen deuk in een pakje boter.
zie topic titelquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:14 schreef Che1984 het volgende:
Ik speel FM2005 ook al een tijdje. Ga denk ik ook binnenkort maar2006 halen.
Ben alleen een leuk team aan het zoeken om vandaag mee te beginnen. Zoek een kleiner team, liefst in Engeland. Iemand tips???
hmm ja..ik denk set pieces..ik zal mn buitenspelers er nog wat meer op trainenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Ik weet het zo niet uit mn hoofd, maar als je je muis een tijdje op die activiteit houdt, krijg je toch een uitleg?!
ik weet niet precies hoe het moet..maar volgens mij is het net zoiets als 2 managers op 1 computer...dus moet je wel wachten op elkaars beslissingen etc..maar lijkt me we leen x gaaf om te doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef tjakvandiek het volgende:
heeft er hier ook iemand verstand van online spelen???![]()
jah mij lijkt het ook erg leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef reconnect het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe het moet..maar volgens mij is het net zoiets als 2 managers op 1 computer...dus moet je wel wachten op elkaars beslissingen etc..maar lijkt me we leen x gaaf om te doen![]()
jah dat is waar dat is wel irritant jah maar heb jij er meer verstand van dan???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Kan wel heel irritant zijn hoor..als je op elkaar moet wachten.
Bij CM 01/02 wel eens gedaan, maar toen zat mn tegenstander echt continu de transferlijst rond te zoeken, training te bekijken etc.
Dat snap ik dus ook niet, ik krijg elke keer snel 'n doelpunt tegen en dan begint 't gezeik.. Meestal veel beter, maar zonder goals. Ben de afgelopen 2 seizoenen kampioen geworden (wel spannend), maar nu moet ik veel inhalenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef VoreG het volgende:
Met dat team onderin staan?
En waarom koopt iedereen Yildirim?!
Misschien helpt dat bij mij ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sinds de post dat 't minder ging, heb ik alleen nog maar gewonnen en zelfs de nul gehouden
Ik heb ben weg naar boven ingeslagen
Ik heb Yildirim gelijk gekocht voor mn juventusteam. Hij is voor iemand met zijn kwaliteiten goedkoop, hij is GRUWELIJK goed in voorzetten, vrije trappen en corners. Dus hij is in elk team een gevaarlijke factor. Hij is pas 23 en wordt nog beter. Verder is ie international op dit moment bij mij en dat is ook goed voor zn ontwikkeling. Ben vrij tevreden over hem. Ik bedoel, ik heb Zlatan voorin lopen en Yildirim geeft leuke balletjes op zn hoofdje en dan goal goal goal!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef VoreG het volgende:
Met dat team onderin staan?
En waarom koopt iedereen Yildirim?!
Lijkt mij dat het in ieder geval van invloed is op de salariseisen en de trainingsarbeid... Maar zover was je zelf zeker ook al wel gekomen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het verschil tussen full time - part time contracten?
Part time komt een speler minder op de training en heeft naast zijn voetbalwerkzaamheden ook nog andere bezigheden, zoals ook een andere baan. Waar het op neerkomt is dat die speler minder uren werkt voor je club. Ik geef mn spelers daarom ook geen part time contracten en maak t weinig mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het verschil tussen full time - part time contracten?
Of Conferencequote:Op zondag 22 januari 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Als je een klein clubje hebt in financiele problemen kan het handig zijn. Serie C ofzo.
Drogba is echt supergoed, vooral in de lucht.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Butra het volgende:
Eindelijk een goedkope back-up voor Drogba kunnen krijgen. AS Roma was zo vriendelijk om Nonda voor 700k van de hand te doen. Wát een koppert zeg.
Wordt nu wel een groot Afrikanenfestival bij Leeds. Maar goed, veel goeie Engelse spitsen zijn er gewoon niet (of ze zijn veel te duur).
Ik weet er niet zoveel van, maar volgens mij moet je tegenstander een game maken, en zijn ip adres aan jou doorgeven..dan moet je tegenstander wachten in het scherm waarbij je teams moet kiezen enz. Als jij dan dat ip van je tegenstander invult in de balk bij join game, moet als het goed is de game tevoorschijn komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef tjakvandiek het volgende:
[..]
jah dat is waar dat is wel irritant jah maar heb jij er meer verstand van dan???![]()
als ik op netwerk druk dan komen er geen servers te staan![]()
![]()
Alleen het afmaken blijft wat achter bij de rest. Maar inderdaad, als-ie de bal op zn knikker krijgt is het 9 van de 10 keer raak.quote:Op maandag 23 januari 2006 03:09 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Drogba is echt supergoed, vooral in de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |