abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34201165
CL-finale tegen Real Madrid helaas verloren, maar de kenners zijn zeer enthousiast over m'n kunde De Eredivisie-titel op de laatste speeldag veiliggesteld door 'n gecontroleerde 1-0 uitoverwinning op AZ. Op doelsaldo kwamen Feyenoord en PSV gelijk uit, ik denk dat onderling resultaat dan geldt? De bekerfinale tegen Heerenveen zeer overtuigend (3-0) gewonnen met 'n engelse hattrick van Koné Ik ga 'm toch proberen voor vast aan te trekken, goeie voetballer

Verder heb ik Weverson (getalenteerde Braziliaanse keeper), Romaric, Recoba, Yildirim en Garay (getalenteerde Argentijnse verdediger) aangetrokken. De laatste 4 op transfervrije basis, dus daar kan ik geen miskoop aan hebben.

Zoals eerder gezegd, Gomes vertrekt. Ik kon 'm toch nog 'n contract aanbieden, maar Juventus kwam en dan is ie niet meer te houden natuurlijk. Beasley toch nog kunnen behouden, hij heeft wel 'n zwaar aangepast contract volgens mijn eisen. Die jongen heeft z'n kans echt verspeeld bij me. Hopelijk nog wat spelers die vertrekken, dan kan ik misschien Kompany nog wel aantrekken
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_34202943
Cavenaghi verkocht aan Real Madrid Spartak was dan misschien wel zn favoriete club en ik zn favoriete personeel, maar hij was helaas niet te houden. Nu maar rustig op zoek naar een Russische spits. Voornamelijk een uit eigen jeugd ooit, anders kom ik in de knoei met de CL selectie met die regel dat je minimaal 2 spelers uit de jeugd van je club moet hebben. Ik heb er nu precies 2 maar ja 1 was uit pure noodzaak omdat ik die selectie anders niet rond kreeg.
Ik snap mijn concurrentie ook niet helemaal (Zenith Peterburg) Die hebben Malafeev in hun selectie, een erg goede keeper, maar die speelt nooit... Maar even proberen om die toe te voegen aan mijn selectie Ter vervanging van Filimonov, want die begint inmiddels ook al aardig op leeftijd te raken.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_34210713
Mijn potje met FC Dordrecht loopt boven verwachting goed.

Inmiddels zit ik in begin oktober. Ik sta bovenaan in de GGD. 8 duels leverden liefst 22 punten op. De eerste 7 duels won ik allemaal, daarna was Emmen de ploeg die mij op 1-1 hield. Niet geheel toevallig nadat ik Nick van der Velden verloren had met een blessure in de gewonnen bekermatch met Excelsior in de tweede ronde.

Ik won de eerste periode, 18 uit 6, en doe dus sowieso mee aan de play-offs! Nick van der Velden is inmiddels clubtopscorer en GGD-topscorer met 10 duels. In de GGD maakten Cecilio Lopes en Eddy Putter er 6. De laatste heeft met beker erbij ook al 10 goals gemaakt.

In de volgende bekerronde tref ik Roda JC. Wie weet. Het gaat echt beter dan ik verwacht had!

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34219144
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Heitinga rechtsback? En Yildirim is toch niet zo goed in dit spel dat hij SWP op de bank kan houden? Dat zou ik omwisselen.

Overigens, speel jij 2005, aangezien je Raffie bij Ajax hebt weggeplukt?
nee, toen ik nog bij ajax zat heb ik hem na 1 seizoen teruggekocht van HSV
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:50:33 #155
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34219248
Ik ga boven verwachting erg goed in m'n tweede seizoen in leaugue 2 met FGR,
Waar ik vorig seizoen , nog maar net degradatie kon ontlopen door de laatste wedstrijd te winnen , sta ik halverwege het nieuwe seizoen , netjes op een 3e plaats.
Heb 2 spelers voor heel weinig weg gedaan , maar die verdiende gewoon te veel voor een tweede elftal speler.
M'n verdediger uit eigen opleiding is ondertussen ruim ¤. 2000000,00 waard
En er is begin van het seizoen een leuke jeugdspeler bij gekomen waar ik veel van verwacht
Ik ben inmiddels overleden
pi_34221395
Ik snap het niet. Vorig seizoen kampioen geworden. Mijn elftal versterkt, zou je zeggen. Maar nu is het seizoen begonnen en schoppen ze nog geen deuk in een pakje boter.
pi_34227484
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik snap het niet. Vorig seizoen kampioen geworden. Mijn elftal versterkt, zou je zeggen. Maar nu is het seizoen begonnen en schoppen ze nog geen deuk in een pakje boter.
Nog geen last van gehad *klopt af* Mijn team blijft echt als een trein draaien Heerlijk is dat
pi_34237833
Ik speel FM2005 ook al een tijdje. Ga denk ik ook binnenkort maar2006 halen.
Ben alleen een leuk team aan het zoeken om vandaag mee te beginnen. Zoek een kleiner team, liefst in Engeland. Iemand tips???
pi_34241009
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:14 schreef Che1984 het volgende:
Ik speel FM2005 ook al een tijdje. Ga denk ik ook binnenkort maar2006 halen.
Ben alleen een leuk team aan het zoeken om vandaag mee te beginnen. Zoek een kleiner team, liefst in Engeland. Iemand tips???
zie topic titel
pi_34244301
als je op voorzetten wil trainen..wat doe je dan intensive? shooting gewoon?
pi_34244439
Ik weet het zo niet uit mn hoofd, maar als je je muis een tijdje op die activiteit houdt, krijg je toch een uitleg?!
pi_34244527
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Ik weet het zo niet uit mn hoofd, maar als je je muis een tijdje op die activiteit houdt, krijg je toch een uitleg?!
hmm ja..ik denk set pieces..ik zal mn buitenspelers er nog wat meer op trainen
pi_34245888
heeft er hier ook iemand verstand van online spelen???
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
pi_34246257
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef tjakvandiek het volgende:
heeft er hier ook iemand verstand van online spelen???
ik weet niet precies hoe het moet..maar volgens mij is het net zoiets als 2 managers op 1 computer...dus moet je wel wachten op elkaars beslissingen etc..maar lijkt me we leen x gaaf om te doen
pi_34247658
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef reconnect het volgende:

[..]

ik weet niet precies hoe het moet..maar volgens mij is het net zoiets als 2 managers op 1 computer...dus moet je wel wachten op elkaars beslissingen etc..maar lijkt me we leen x gaaf om te doen
jah mij lijkt het ook erg leuk want mijn vrienden spelen het ook allemaal enzo daarom
pi_34271266
Kan wel heel irritant zijn hoor..als je op elkaar moet wachten.

Bij CM 01/02 wel eens gedaan, maar toen zat mn tegenstander echt continu de transferlijst rond te zoeken, training te bekijken etc.
pi_34272824
Leeds zit in een winterdip. Thuis lukt het wel (6-1-2) maar uit....(2-4-3). Komt nog eens bij dat Drogba (mn targetman) geblesseerd is en ik geen kopsterke back-up heb lopen. Kijken of ik wat kan huren vanaf 1 januari.
pi_34273317
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef DrunkenMaster83 het volgende:
Kan wel heel irritant zijn hoor..als je op elkaar moet wachten.

Bij CM 01/02 wel eens gedaan, maar toen zat mn tegenstander echt continu de transferlijst rond te zoeken, training te bekijken etc.
jah dat is waar dat is wel irritant jah maar heb jij er meer verstand van dan???
als ik op netwerk druk dan komen er geen servers te staan
pi_34281999
Nieuwe seizoen alles behalve goed begonnen, de club bevindt zich in de onderste regionen van de Eredivisie Terwijl ik dacht 'n aantal goeie talenten aangetrokken te hebben Waarschijnlijk voor de toekomst dus. Tis in ieder geval zaak om structuur te krijgen en zo overwinningen binnen te halen, al lukte dat tegen Ajax wel (2-4) maar de andere clubs zijn vooralsnog "beter"..

De aangetrokken spelers zijn:
Weverson (GK) - bankzitter
Pocognoli (VL) - uitgeleend
Garay (DC) - bankzitter
Recoba (AML/AC) - miskoop van 't jaar
Romaric (AML) - kan 't tot nu toe nog niet brengen
Yildirim (AMR) - begint in vorm te komen
Sidnei (DC) - na zwakke start nu basisplaats naast Alex
Kerzhakov (AC) - voor 14 (!!) mln aangetrokken maar nog niets van 't bedrag waard

De basiself ziet er nu zo uit:
GK: Oscar Ustari (leuk talentje, alleen krijgt ie er teveel om z'n oren, wel goeie stats)
DR: v.d. Borre of Amaral (ben er nog niet helemaal uit
DL: Cahais of Raul Bravo (talent of ervaring, mja ook niet helemaal duidelijk)
DC: Alex, Simons, Sidnei, Cocu
MR: Yildirim en Afellay
ML: Aissati, Evandro Roncatto (evt. Romaric)
MC: Hoogstrate, Guarin
AC: Kerzhakov, Huntelaar, Koné

Champions League gaat overigens aardig. Ben bij Man Utd, Dinamo Kiev en Fenerbahce ingedeeld. Thuis tegen Man Utd 3-3, uit bij Kiev 2-0 verloren en op 't moment 2-1 voor tegen Fenerbahce
pi_34282144
Met dat team onderin staan?

En waarom koopt iedereen Yildirim?!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:20:42 #171
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34282253
Ik heb Yildirim ook zo'n spelers is transfervrij prima te doen.
Bernie en ik zijn tof.
pi_34282261
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef VoreG het volgende:

Dat snap ik dus ook niet, ik krijg elke keer snel 'n doelpunt tegen en dan begint 't gezeik.. Meestal veel beter, maar zonder goals. Ben de afgelopen 2 seizoenen kampioen geworden (wel spannend), maar nu moet ik veel inhalen

Yildirim heeft goeie stats, maar nu ik 'm aangetrokken heb, zegt de assistent trainer (Meulensteen) dat ie moeite zal hebben om 'n basisplaats te veroveren Ik heb 'm overigens transfervrij aangetrokken, dus heb er geen geld voor betaald
pi_34284440
Sinds de post dat 't minder ging, heb ik alleen nog maar gewonnen en zelfs de nul gehouden

Ik heb ben weg naar boven ingeslagen
pi_34284756
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sinds de post dat 't minder ging, heb ik alleen nog maar gewonnen en zelfs de nul gehouden

Ik heb ben weg naar boven ingeslagen
Misschien helpt dat bij mij ook.

God, wat gaat het klote.
Vorig jaar dan kampioen geworden. Een topspits (Nihat) en Recoba erbij gehaald, verder weinig veranderd. Maar ik heb dit seizoen nog geen wedstrijd gewonnen, niks lukt meer. ik vraag me af hoe lang ik (of het bestuur) dit nog vol houdt.
pi_34290387
Na alweer 'n overwinning krijg ik nu 't volgende bericht:

Ik ben er helemaal niet blij mee eigenlijk Want ik zou niet weten waar ik 't geld aan moet besteden. Geen enkele "topper" wil bij me komen voetballen en de talenten die ik nu laat voetballen, gaan zeker weten klagen als ik vervangers voor ze aantrek en hen uitleen of buiten de basis laat

Nou ja, dan maar op de bank laten staan, lekker rentenieren
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:39:16 #176
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34302556
Ik heb ook nog 20miljoen in kas ik had geprobeerd Kompany voor 17miljoen aan te trekken maar die ging liever voor Juventus spelen Nu heb ik Kruiswijk maar transfervrij gehaald
Bernie en ik zijn tof.
pi_34304149
Leuke van Dordt is trouwens wel dat ze ultralage verwachtingen hebben. Want toen ik in de eerste ronde van de beker de amateurs van Be Quick '28 met 1-5 klopte, kreeg ik het bericht dat de voorzitter met tranen in zijn ogen had gekeken, zo blij was hij met de uitslag en mijn tactische keuzes.

Kan je nagaan, toen ik de eerste periode won met 18 uit 6.
www.thuisuiteten.nl
pi_34307275
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef VoreG het volgende:

Ik heb Yildirim gelijk gekocht voor mn juventusteam. Hij is voor iemand met zijn kwaliteiten goedkoop, hij is GRUWELIJK goed in voorzetten, vrije trappen en corners. Dus hij is in elk team een gevaarlijke factor. Hij is pas 23 en wordt nog beter. Verder is ie international op dit moment bij mij en dat is ook goed voor zn ontwikkeling. Ben vrij tevreden over hem. Ik bedoel, ik heb Zlatan voorin lopen en Yildirim geeft leuke balletjes op zn hoofdje en dan goal goal goal!
pi_34312488
Zo, weer wat verder met Dordt. Helaas uit de beker, na een 0-2 tegen Roda, waarin ik beter was, maar niet wist te scoren.

In de competitie gaat het nog steeds lekker. Zie ook:

Wel in de 14e wedstrijd tegen mijn eerste competitienederlaag aangelopen, maar ik heb nog een aardige marge. Kampioen worden zou wel een superstunt zijn, maar ik heb wel erg goede spitsen. Nick van der Velden (10 uit 7 in de competitie) was er 2 maanden uit en is nu weer terug, om Eddy Putter (12 uit 14) te ondersteunen. Beiden zijn huurlingen. Putter lijkt onhoudbaar, aangezien Charlton, Bordeaux en Lecce hem al volgen. Hopelijk wacht RKC met verkopen tot na het seizoen. Volgens mij moet dat contractueel ook wel.

Verder heb ik al veel vrienden in de selectie. Zo sta ik bij het favoriete personeel van Vito Wormgoor, Jimmy van Baarlen, Moussa Kalisse en John den Dunnen.

Al met al dus nog steeds een zeer leuk potje, aangezien ik zelf al mijn transfergeld heb moeten verkrijgen door verkopen en dus lekker kan bouwen. Bovendien verwachten ze helemaal niks, dus dat is lekker spelen.

Ik vrees wel een beetje dat als ik de titel misloop en dus deelneem aan de nacompetitie, dat mijn huurlingen dan ineens halverwege worden weggehaald. Maar dat is van later zorg.
www.thuisuiteten.nl
pi_34314382
Hey ik heb het spel sinds een anderhalve week ook en na het enigszins doorkrijgen van waar het fout kan gaan ben ik inmiddels aardig bezig met Emmen. Heb Leferink voor 900k, Oosting voor 100k en Blaauw voor 650k verkocht om de salarisdruk wat te verlagen. Ik heb een Poolse spits gekocht voor 26k die het doel redelijk weet te vinden, Zyad Jusic (10k) die voor een club als Emmen heel aardig is, ene Nelemans (transfervrij en ook niet verkeerd) een Cyprioot die Samaras heet voor iets van een ton en in november komt er een transfervrije Zweed voor de rechtsback positie bij. En dan vergeet ik bijna te zeggen dat ik Jurgen Dirckx transfervrij op de kop heb kunnen tikken.

Mijn trainingsstaf heb ik inmiddels ook behoorlijk aangepast en om voor een club als Emmen op shooting na op alle onderdelen minstens 3 sterren bij de training te hebben vind ik persoonlijk wel redelijk goed. En dat terwijl ik qua salaris alleen het afkopen van de vorige coaches moest afschrijven (oftewel ze zijn niet duurder dan de coaches die ik al had)

Mijn financiële balans is daardoor ook wel positief, nog wel... Het is echter wel frusterend dat ik elke maand consequent wel enkele tonnen verlies. Qua salaris zit ik slechts ongeveer E. 30.000 boven de grens. Er klopt dus iets niet in de financiële huishouding en ik vraag me af of ik daar enige invloed op uit kan oefenen.

@ MethodMich: Aangezien jij Dordrecht doet heb je daar misschien wel wat ervaring mee, aangezien bij elk bericht over Dordrecht wel vermeld staat hoe zwaar Dordrecht het wel niet heeft.

Trouwens, wat ik vervelend realistisch vind: Lille of Lyon ofzo en Bayer Leverkussen zijn geïnteresseerd in Jordy Hoogstrate en ja hoor: Hij voelt de druk op zijn schouders al weer toenemen
pi_34314592
Bij mij gaan de centen ook niet goed, maar ik heb wat dure spelers weggedaan. Mijn loonverschil is nu nog -2 k, dus redelijk. En om de maand stort het bestuur weer iets, dus tot nu toe merk ik er weinig van.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:56:15 #182
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34316315
Weet iemand hoe het zit met het verschil tussen full time - part time contracten?
pi_34317146
Met NAC nu ver in het 2e seizoen, het 1e seizoen 4e geworden na een lange tijd mee te hebben gedaan voor de titel haakte ik in de laatste 6 wedstrijden af door geen enkele wedstrijd te winnen.
Deden we in het echt het ook maar zo goed

Screenies

Eindstand vorig jaar:

Stand dit jaar:

Grappig berichtje wat ik net tegenkwam :
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34317473
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het verschil tussen full time - part time contracten?
Lijkt mij dat het in ieder geval van invloed is op de salariseisen en de trainingsarbeid... Maar zover was je zelf zeker ook al wel gekomen?
pi_34317930
Ondanks dat ik weer in de slechte resultaten ben teruggevallen heb ik me toch geplaatst voor de 2e ronde van de Champions League. In 't laatste duel moest ik thuis tegen Dinamo Kiev, we stonden allebei op 7 punten maar onderling resultaat gaf Kiev 't voordeel. Ik moest dus winnen, dat deed ik ook door 'n degelijke 1-0 overwinning met Koné als doelpuntenmaker en Roncatto als passversturende MoM

Hopelijk geeft dit positieve resultaat wat meer vertrouwen en kan ik nu echt aan de weg naar de top beginnen
pi_34335431
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef Kang-He het volgende:
Part time komt een speler minder op de training en heeft naast zijn voetbalwerkzaamheden ook nog andere bezigheden, zoals ook een andere baan. Waar het op neerkomt is dat die speler minder uren werkt voor je club. Ik geef mn spelers daarom ook geen part time contracten en maak t weinig mee.
pi_34346046
Als je een klein clubje hebt in financiele problemen kan het handig zijn. Serie C ofzo.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 januari 2006 @ 19:35:26 #188
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34353146
met nog 2 wedstrijden te gaan , sta ik derde in 2e seizoen in league 2.
Vorig jaar net degradatie ontlopen , geen spelers kunnen aantrekken omdat er geen was/is en nu de play-off halen en misschien wel rechtstreekse promotie
Lijkt me beter dat ik niet promoveer met dit spelersmateriaal
Maar ja een beetje geld kan ook geen kwaad
  zondag 22 januari 2006 @ 21:05:39 #189
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34357175
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Als je een klein clubje hebt in financiele problemen kan het handig zijn. Serie C ofzo.
Of Conference . De helft van mijn selectie heeft nog part-time contracten, maar mijn club is pas na de promotie naar Conference national professioneel geworden .

Spelers op part-time contracten trainen minder en hun stats gaan ook minder snel omhoog, maar ik zou ook een extra baan zoeken als ik een part-time contract had van 55 Pond per week .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 22 januari 2006 @ 21:40:16 #190
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34358816
derde geworden en dus gepromoveerd.
Volgend jaar FGR , dat wordt dus degradatie
pi_34360818
ik had eerst mn twijfels over cavenaghi, maar die zijn helemaal weggenomen samen met rosenberg een perfect spitsenkoppel! beiden een hattrick tegen Feyenoord. Het kostte wat tijd, maar mn machine loopt gesmeerd
pi_34361754
Eindelijk een goedkope back-up voor Drogba kunnen krijgen. AS Roma was zo vriendelijk om Nonda voor 700k van de hand te doen. Wát een koppert zeg.
Wordt nu wel een groot Afrikanenfestival bij Leeds. Maar goed, veel goeie Engelse spitsen zijn er gewoon niet (of ze zijn veel te duur).
pi_34363512
ik vind het echt geen kloot aan dat de voorzitter zomaar slechte spelers koopt voor veel geld.. ik dacht bij feyenoord zal dat wel niet gebeuren maar nee hoor

nu heb ik weer geen zin meer om verder te gaan.. ging net zo lekker
pi_34367743
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Butra het volgende:
Eindelijk een goedkope back-up voor Drogba kunnen krijgen. AS Roma was zo vriendelijk om Nonda voor 700k van de hand te doen. Wát een koppert zeg.
Wordt nu wel een groot Afrikanenfestival bij Leeds. Maar goed, veel goeie Engelse spitsen zijn er gewoon niet (of ze zijn veel te duur).
Drogba is echt supergoed, vooral in de lucht.
pi_34367770
Zojuist gesprek gehad met een fm-kenner. Ik dacht altijd dat creativiteit een direct verband hield met creatieve vrijheid en dat he t tond voor geniale technische beweginkjes uitvoeren om langs verdedigers te komen. Maar dat blijkt niet waar: (let niet op mn typekunsten ) Aangezien ik vermoed dat veel mensen dit niet weten, post ik het gesprek even voor een deel:

Pim zegt:
whats creatiove freedom then exactly?
Pim zegt:
does that ahve to do mroe with technique and flair than creativity?
Ackter zegt:
creative freedom = his license to stray from your tactics when he wants to
Ackter zegt:
creativity is just vision
Ackter zegt:
it could be worded better
Pim zegt:
but that free roll though
Ackter zegt:
no, free role is freedom to roam around the pitch
Pim zegt:
i thought creativity is the freedom he gets to be creative..like doing what he wants to egt past defenders
Ackter zegt:
creative freedom is related to instructions, free role is related to position
Pim zegt:
okay
Ackter zegt:
flair - his ability to do something unexpected
Pim zegt:
does it have a direct connection with the creativity stat
Ackter zegt:
creativity - his ability to know whats going on around him, to see runs, to see passes etc
Ackter zegt:
bo it doesnt
Ackter zegt:
no
Ackter zegt:
well, everythings connected in some way or another, but for what you want, it's not
Pim zegt:
i always assumed it was logical that you give a player with high creativity high creative freedom..its named the same..
Ackter zegt:
yes, its bad naming. there's a lot of that in FM
pi_34375519
Ik ben nu aan het eind van het 4e seizoen van PSV naar Real Madrid verhuist. Alhoewel ik een leuk team had opgebouwd kon ik Real niet weerstaan. Echter het team van Real was wel dermate verneukt dat ik flink wat moest investeren, gelukkig kreeg ik 180 miljoen om dat te doen .

Aankopen waren:
Smedjegarden als DL
Edinho DC
Hubschmann DC (transfervrij, was aanvankelijk als reserve gehaald, maar doet het buitengewoon goed)
Sneijder AMC
van Persie AML
Messi AMLC
Besagno DMC

en nog een aantal onbekendere namen die ik nu niet uit mn hoofd ken

Gelukkig zaten Robinho ,en die andere braziliaanse AM/FC er nog

Ronaldo in intussen coach geworden niet dat ie zo heel goed is, maar wel leuk natuurlijk
pi_34378428
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef tjakvandiek het volgende:

[..]

jah dat is waar dat is wel irritant jah maar heb jij er meer verstand van dan???
als ik op netwerk druk dan komen er geen servers te staan
Ik weet er niet zoveel van, maar volgens mij moet je tegenstander een game maken, en zijn ip adres aan jou doorgeven..dan moet je tegenstander wachten in het scherm waarbij je teams moet kiezen enz. Als jij dan dat ip van je tegenstander invult in de balk bij join game, moet als het goed is de game tevoorschijn komen.

Als dit niet zo is, moet je ff op google zoeken naar andere oplossingen, misschien ligt het wel aan een firewall of router waarbij je een paar poorten open moet zetten.
pi_34382673
LoL zie ik opeens dat mn gymleraar van school jeugdtrainer is bij Twente
Цой жив
pi_34383013
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:09 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Drogba is echt supergoed, vooral in de lucht.
Alleen het afmaken blijft wat achter bij de rest. Maar inderdaad, als-ie de bal op zn knikker krijgt is het 9 van de 10 keer raak.
Leeds heeft eindelijk weer eens een winning streak te pakken. Na een zeer wisselvallige 1e seizoenshelft wonnen we nu van Plymouth (FA Cup), Boro (5-1) en Newcastle (0-1). Daarvoor werd nog nipt van Chelsea verloren, waar we absoluut een punt verdienden na de rode kaart voor Lampard.
pi_34413840

Wat krijgen we nou?! In z'n profiel helemaal nix te zien en ook Rutten weet van nix
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')