abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34418204
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]

Wat krijgen we nou?! In z'n profiel helemaal nix te zien en ook Rutten weet van nix
Het is dan ook 'naar verluidt'. Oftewel, de krant moest de sportpagina weer eens volkrijgen?
pi_34422885
Klopt, maar zo raar dat 't gewoon nergens op gebaseerd is. Koné staat volgens mij ook standaard bij de spelers die altijd z'n best doen op de training

Overigens zojuist - in 'n ontzettend zwak seizoen - de volgende ronde van de Champions League gehaald door de penalty shootout tegen Arsenal te winnen. Thuis (na 'n 2-0 achterstand) 2-2 gespeeld en uit 1-0 en 2-1 achtergekomen maar uiteindelijk toch de penalty's gehaald met zelfs 'n afgekeurde goal in de 115e minuut

Ik heb goeie penaltykillers, da's in ieder geval zeker. Recoba toch niet voor nix mee laten doen. Hij heeft 'n 20 voor penalty's dus ik liet hem beginnen. De rest heeft zich daar volgens mij aan opgetrokken, alleen Romaric (die ik "gelukkig" in de 120e minuut nog in kon laten vallen) miste waardoor ik de reeks uiteindelijk won met 5-4 (Arsenal was ook niet slecht in de reeks).

Ben benieuwd wie de volgende tegenstander is Hopelijk kan ik hiermee weer goed doorstomen in de Eredivisie, waar ik nog altijd 'n teleustellende 6e plaats bestrijk. Met 12 punten op ('n allesbehalve stabiele nummer 1) Feyenoord, moet ik nog in de buurt kunnen komen in de laatste 11 wedstrijden
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_34423033
't Is Juventus geworden, makkelijk door de groepsronde gekomen en Chelsea in de volgende ronde uitgeschakeld.. Ben benieuwd
pi_34423721
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]

Wat krijgen we nou?! In z'n profiel helemaal nix te zien en ook Rutten weet van nix
Je ziet toch alleen favorieten in de profielen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34423830
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Je ziet toch alleen favorieten in de profielen?
hij bedoelt waarschijnlijk dat er niks staat in de trant van "ik haar fred rutten" ofzo
pi_34449379
Okee, heeft een hekel aan Fred Rutten. Dat werk. Tja, het is opmerkelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34449689
't Kan wel, heb 't vaker gezien
pi_34451718
Zojuist gewoon eruit gekickt bij PSV Ik stond 4e en had alle kans om nog 2e te worden. Voel me behoorlijk geschoffeerd, heb PSV best wat prijzen gebracht: 2x landskampioenschap, 1x nationale beker en 1x zelfs finale CL. Hopelijk word ik de opvolger van Souness bij Chelsea, zo niet dan begin ik 'n nieuw spel. Heb in ieder geval weer heel wat nieuwe talentjes gevonden
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:05:51 #209
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34465250
Hele late TVP.

Moet nog steeds mijn eerste seizoen met VVV afmaken.
A.M.A.B
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:44:32 #210
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34466830
Net een fantastisch nieuwsbericht gezien . Ik speel in de Conference National en 1 van mijn spelers is opgeroepen voor England Under 19s .

Er zitten voor de rest alleen maar jeugdspelers van Premier League en Championship teams in de selectie
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_34472471
Vanwege mn teleurstellende 8e plaats met Leeds zijn we nu veroordeeld tot de Intertoto. Allemaal leuk en aardig, maar dat feest begint al op 12 juli. Ik zit nu op 8 juli en mn selectie is nog lang niet rond.
Danny Mills, Nuno Valente en Igor Tudor kregen geen nieuw contract. Daniel Agger en Srna (van Donetsk) zijn als vervangers gehaald. Drogba is voor 17,5 miljoen verkocht aan Everton. Ernesto Farias is zn beoogde opvolger, alleen doet River nog moeilijk.
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:49:26 #212
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_34479602
Ik ben begonnen in de Braziliaanse competitie, met Corinthians. Het transferbudget was niet al te hoog, met zo'n 9 miljoen gulden, maar dit heb ik weten te vergroten door enkele spelers te verkopen. Van het geld wat ik toen te besteden had, heb ik de volgende spelers gehaald:
Doel: Alexandre Negri ( redelijke keeper, was gratis en wordt mn reservekeeper )
Verdediging: Fábio Bilica ( heeft jarenlang in Europa gespeeld, en was gratis. Back-up voor het centrum van de verdediging ) en Edílson ( supertalent op de rechtsbackpositie, kostte een vermogen met 9,25 miljoen gulden )
Middenveld: Diego Souza ( speler van Benfica, jong talent. Kostte slechts 2 miljoen gulden en is voorlopig back-up als verdedigende middenvelder ) en Michel Bastos ( heeft bij Excelsior gevoetbald, en heeft zich in Brazilië enorm opgewerkt, kostte zo'n 6 miljoen gulden en is mijn aanvallende linkermiddenvelder, maar kan ook goed als linksback uit de voeten )

Ik speel 4-4-2 met aanvallende middenvelders op de flanken. Mijn basisopstelling is:

Fábio Costa; Gustavo Nery, Betao, Marinho, Edílson; Michel Bastos, Roger, Mascherano, Carlos Alberto; Tevez, Jo;
pi_34487015
vervelend dat maxwel aan het eind van het seizoen gratis naar Real Madrid gaat hij accepteerde geen enkel aanbod, heb het meeste geboden dat ik kon. Naja nu maar op zoek naar nieuwe linksback
  vrijdag 27 januari 2006 @ 00:57:06 #214
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34504298
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben begonnen in de Braziliaanse competitie, met Corinthians. Het transferbudget was niet al te hoog, met zo'n 9 miljoen gulden, maar dit heb ik weten te vergroten door enkele spelers te verkopen. Van het geld wat ik toen te besteden had, heb ik de volgende spelers gehaald:
Doel: Alexandre Negri ( redelijke keeper, was gratis en wordt mn reservekeeper )
Verdediging: Fábio Bilica ( heeft jarenlang in Europa gespeeld, en was gratis. Back-up voor het centrum van de verdediging ) en Edílson ( supertalent op de rechtsbackpositie, kostte een vermogen met 9,25 miljoen gulden )
Middenveld: Diego Souza ( speler van Benfica, jong talent. Kostte slechts 2 miljoen gulden en is voorlopig back-up als verdedigende middenvelder ) en Michel Bastos ( heeft bij Excelsior gevoetbald, en heeft zich in Brazilië enorm opgewerkt, kostte zo'n 6 miljoen gulden en is mijn aanvallende linkermiddenvelder, maar kan ook goed als linksback uit de voeten )

Ik speel 4-4-2 met aanvallende middenvelders op de flanken. Mijn basisopstelling is:

Fábio Costa; Gustavo Nery, Betao, Marinho, Edílson; Michel Bastos, Roger, Mascherano, Carlos Alberto; Tevez, Jo;
guldens ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_34506086
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:45 schreef Butra het volgende:
Vanwege mn teleurstellende 8e plaats met Leeds zijn we nu veroordeeld tot de Intertoto. Allemaal leuk en aardig, maar dat feest begint al op 12 juli. Ik zit nu op 8 juli en mn selectie is nog lang niet rond.
Danny Mills, Nuno Valente en Igor Tudor kregen geen nieuw contract. Daniel Agger en Srna (van Donetsk) zijn als vervangers gehaald. Drogba is voor 17,5 miljoen verkocht aan Everton. Ernesto Farias is zn beoogde opvolger, alleen doet River nog moeilijk.
waarom verkoop je drogba
pi_34510405
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 03:24 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

waarom verkoop je drogba
Achteraf gezien viel hij toch wat tegen. Okee, door de lucht wint-ie alles, maar zodra hij met de bal aan de voet alleen voor de goal stond, ging het mis. Nonda heeft in 4 maanden tijd meer doelpunten gemaakt dan Drogba, dat zegt wel genoeg. Misschien speelt Leeds ook niet helemaal het perfecte systeem voor Droba, zonder echte buitenspelers. En aangezien hij het jaar ervoor aan de lopende band scoorde bij Everton, was hij makkelijk te slijten aan die ploeg.
Ernesto Farias was toch iets te hoog gegrepen trouwens. Ik heb een transfer budget van 18m, waar ik een spits, een MC en een DC/DMC voor wil halen. Uiteindelijk Conal Platt gehuurd van Liverpool, snelle handige spits. Als MC werd Gravan gehaald, een hele goeie, jonge Ier van Ipswich. En de DC/DMC werd Paul Wotton van Plymouth. Had eigenlijk Zokora op het oog, maar 9m vond ik te gek.
Overigens breken er ook 2 gasten uit de jeugd door; Gavin Rothery (AMC) en John Jones (spits). Jones wordt al een aantal maanden gevolgd door de grote jongens, maar voor minder dan 10m kom ik mn bed niet uit.

Straks overigens het 2e finale duel van de Intertoto spelen, thuis tegen Bilbao. Uit werd het 0-0, waar wij stukken beter waren.
pi_34519371
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef Butra het volgende:

[..]

Misschien speelt Leeds ook niet helemaal het perfecte systeem voor Droba, zonder echte buitenspelers.
Ja, daar zit wel wat in. Ik speel meestal wel met buitenspelers met veel voorzetten dus dan is ie super. Hij kan ook prima fungeren als targetman met zijn kopkwaliteiten, sterkte en lengte. Maar dan moet ie wel door de lucht worden aangespeeld.
pi_34523892
Ik vind ze hier wel een beetje heeeeeeel erg ongeduldig hoor

en dan ook dat finally in dat bericht...
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:45:45 #219
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34524040
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef captain.lefteye het volgende:
Ik vind ze hier wel een beetje heeeeeeel erg ongeduldig hoor

[afbeelding]

en dan ook dat finally in dat bericht...
Hahaha, prachtig.

Gisteren mijn eerste seizoen met VVV afgerond. Teleurstellend op de tiende plaats geeindigd. Gebruik gemaakt van enkele non-promotie clausules bij enkele spelers (Broers, Jacobs, Maitimo en nog een paar). Daardoor een transferbudget van 2,5 miljoen bij elkaar weten te sprokkelen, dus ga ik vanavond even mijn shortlist af voor wat aankopen.

Volgend jaar wil ik toch eens gaan promoveren. Anders ga ik op zoek naar een andere ploeg...
A.M.A.B
pi_34531139
Weet iemand hoe ik met de skin die ik nu gebruik kan wisselen? Ik kon 't namelijk wel altijd met deze skin en nu ik 'n nieuw spel heb aangemaakt werd ineens 'n andere skin opgestart. Dus nu ik deze weer terug heb gezet, krijg ik 'm niet meer zover om te wisselen

Het is Elegance Blue, die origineel voor FM 2005 werd gebruikt, hij werkte bij mij echter ook voor 2006.. Iemand 'n idee?
pi_34545549
Kan iemand mij helpen met Feyenoord. Het gaat voor geen centimeter. Ik verlies elke keer dat ik speel met Feyenoord. Ik had zelfs een keer 1-5 verloren van AZ.

Spelers gekocht: Delgado, Vitti, Gioda, Kisliy en misschien dat Juan Pablo Rodriquez(Tesco) komt.= 7 miljoen

Spelers verkocht: Ali-B, Magrao, Collen, Ostlund en Gyan. = 11 miljoen.

Verder wil ik Gibbs, Basto en Mtiliga weghebben.

Help! Wat moet ik voor tactiek kiezen. Ik heb zowel verdedigend als aanvallend de 4-4-2 geprobeerd.
pi_34551498
Heb ik eindelijk besloten om mijn FM2005-carriere (o.a. Louis van Gaal overtroffen bij AZ ) vaarwel te zeggen en over te stappen naar FM2006; werkt de editor niet! Elke keer als ik 'm opstart, krijg ik het gewone spel Misschien ligt 't eraan dat ik, als arme student, eerst eens de minder legale versie wil proberen.

Ik zie trouwens dat een aantal mensen het spel in het Nederlands speelt... is de vertaling qua zisbouw draaglijk? De laatste keer dat ik dat probeerde kreeg ik hoofdpijn van al die rare zinsconstructies. Daarnaast vind ik de Engelse versie namelijk veel beter bij 'het CM/FM-sfeertje' passen...
pi_34561919
En weer is Leeds de baas op Old Trafford.

We doen ook eindelijk volop mee voor het kampioenshap. Nu 4e met maar 3 punten achter.
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:46 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Daarnaast vind ik de Engelse versie namelijk veel beter bij 'het CM/FM-sfeertje' passen...
Helemaal mee eens. De laatste keer dat ik 'm op Nederlands had staan was toch zeker CM2 ofzo. Met dat foute gesproken commentaar.
pi_34576912
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Weet iemand hoe ik met de skin die ik nu gebruik kan wisselen? Ik kon 't namelijk wel altijd met deze skin en nu ik 'n nieuw spel heb aangemaakt werd ineens 'n andere skin opgestart. Dus nu ik deze weer terug heb gezet, krijg ik 'm niet meer zover om te wisselen

[afbeelding]

Het is Elegance Blue, die origineel voor FM 2005 werd gebruikt, hij werkte bij mij echter ook voor 2006.. Iemand 'n idee?
gewoon bij instellingen/preferences toch?
pi_34577214
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

gewoon bij instellingen/preferences toch?
Ik bedoel niet de skin wisselen he Ik bedoel 'n speler wisselen tijdens 'n wedstrijd Kijk maar es op dat plaatje, er is nergens (bij mijn weten) 'n mogelijkheid om te wisselen
pi_34582228
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:15 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik bedoel niet de skin wisselen he Ik bedoel 'n speler wisselen tijdens 'n wedstrijd Kijk maar es op dat plaatje, er is nergens (bij mijn weten) 'n mogelijkheid om te wisselen
Het wordt niet voor niets afgeraden om fm 2005 skins te gebruiken voor 2006.

Trouwens, ik heb net 2 nieuwe skins gedownlaod en zijn beiden gruwelijk mooi, vooral Ice skin. Neem een kijkje:

Download Ice Skin: http://sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=6275#

Downlaod Hellenic Skin 2006: http://www.ellines.com/fmskins/

have fun
pi_34583385
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:40 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Het wordt niet voor niets afgeraden om fm 2005 skins te gebruiken voor 2006.

Trouwens, ik heb net 2 nieuwe skins gedownlaod en zijn beiden gruwelijk mooi, vooral Ice skin. Neem een kijkje:

Download Ice Skin: http://sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=6275#

Downlaod Hellenic Skin 2006: http://www.ellines.com/fmskins/

have fun
Sortitoutsi doet het weer!
pi_34605748
Ik had weer ff een agressiemomentje hoor net..
Eerste ronde knock-out UEFA Cup, tegen ajax. Thuis 0-0 en uit kom ik na 2 minuten al op 0-1 door Brighi. Daarna gebeurt er 75 minuten niet veel, lijkt dus een makkie te worden. Totdat onze gesnavelde vrinden opeens 4 corners op rij krijgen, en bij de 4e was het raak. Maar goed, nog altijd niets aan de hand..
Daniel Agger ingebracht als slot op de deur, Romaric moest eraf. 88e minuut..Sneijder met een vrije trap, op zo'n 20 meter van de goal. Gaat er schitterend in.
Werd zelfs nog 3-1. Wat een drama.
pi_34606303
Zo, afgelopen zaterdag dan toch maar FM 2006 gekocht, voor de avonden dat ik even geen zin heb in World of Warcraft.

Na installatie en patch, FC Utrecht gekozen natuurlijk, en daar gezien dat nogal wat posities van spelers niet klopten, die dus ff aangepast naar de juiste, en vanavond maar eens een begin maken aan een nieuw tijdperk FM.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_34609964
bij mij loopt hij jammerlijk vast... Vanavond maar eens mijn flaptop opnieuw installeren
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34617658
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:51 schreef Butra het volgende:
En weer is Leeds de baas op Old Trafford.

[[url=http://images6.theimagehosting.com/leeds2.th.jpg]afbeelding][/URL]

We doen ook eindelijk volop mee voor het kampioenshap. Nu 4e met maar 3 punten achter.
[..]

Helemaal mee eens. De laatste keer dat ik 'm op Nederlands had staan was toch zeker CM2 ofzo. Met dat foute gesproken commentaar.
haha ow ja dat heb ik ook gehad ja, wie sprak dat commentaar ook al weer in?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_34620973
Heb net even mn database geupdate met de laatste transfers...is prima zo. Nog even kijken of ik niet alsnog de originele wil gebruiken, maar op zich heb ik geen stats veranderd en alleen de spelers bij de nieuwe clubs gezet. Op zich prima lijkt me.
  maandag 30 januari 2006 @ 20:32:53 #233
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34625233
Ik ben in leaugue one als 8e ge-eindigd , terwijl het bestuur had gehoopt dat ik dapper zou strijden tegen degradatie

Als ze voor volgend seizoen maar niet teveel van me gaan verwachten
Ik ben inmiddels overleden
pi_34629909
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben in leaugue one als 8e ge-eindigd , terwijl het bestuur had gehoopt dat ik dapper zou strijden tegen degradatie

Als ze voor volgend seizoen maar niet teveel van me gaan verwachten
ik denk t wel
  maandag 30 januari 2006 @ 22:49:40 #235
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_34631677
Is FM2006 nu echt een verbetering tov FM2005? Ik vind het jammer om iedere keer maar weer ¤50 neer te leggen.
Is er veel veranderd? En zijn deze veranderingen ook verbeteringen? Of is het alleen de naam?
pi_34639215
ik zit nu met groningen in mijn 2e seizoen
het eerste seizoen ging ZEEEEEEEEEEEER goed!!!
ik moest strijden tegen degradatie maar ik werd gewoon kampioen omdat ajax en psv en feyenoord allemaal punten lieten lichen tegen kleinere clubjes. ik speel nu in mijn 2e seizoen in de chapionsleage en zit in de poule bij: Juventus, Monaco en Everton.
eerste wedstrijd tegen everton thuis 1-0 gewonnen in de 93ste minuut
toen moest ik uit naar monaco en kon daar met geluk ook al stond ik 2-0 voor tog nog een puntje pakken ze hadden veel kansen maar gelukkig heb ik : BAS ROORDA
hij is uitgeroepen tot beste keeper van de eredivisie in mijn eerste seizoen
had in januarie al nevland en salmon verkocht voor intotaal 10 miljoen en heb daarvoor gekocht kisliy en chabangu ofsow nu in mijn 2e seizoen heb ik kilsiy uitgeleend aan utrecht die ook championsleage speelt en heb ik rosenberg(transferlijst) gekocht en de spits van lecce die vucinic heet geloof ik ik heb ook italiaanse competitie gedaam en lecce was gedegradeert dus kon ik mooi goedkoop vucinic halen

het jamere is dat ajax van mij chabangu koopt op 1 januarie 2007
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
pi_34639505
Met Ajax in het eerste seizoen de Uefa gewonnen, hele renovatie ondergaan in mijn elftal, ruim 15 spelers verkocht

Doel: Stekelenburg, Vermeer, Gentenaar
Verdediging: Heitinga, Kone, Majstorovic, Hofland, Liesdek (jeugd), Nigel de Jong, Vermaelen, F. de Boer
Middenveld: Boaye (jeugd), Maduro, Besgano, Sneijder, Mitea, Quaresma, Caravalho, Wilhelmson, Emanuelson
Aanval: Rosenberg, Huntelaar

Meer niet echt nodig, rest promoveer ik wel uit mijn jeugd...
  Redactie Games dinsdag 31 januari 2006 @ 09:11:46 #238
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34639788
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:14 schreef reconnect het volgende:
vervelend dat maxwel aan het eind van het seizoen gratis naar Real Madrid gaat hij accepteerde geen enkel aanbod, heb het meeste geboden dat ik kon. Naja nu maar op zoek naar nieuwe linksback
Grosso halen. Die kan bij veel blessure leed ook nog de half positie bekleden.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  Redactie Games dinsdag 31 januari 2006 @ 09:17:36 #239
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34639875
Ik speel nu in me eerste seizoen met AJAX. Via de voorrondes met mazzel de CL gehaald. Nadat maxwell meteen verkocht is heb ik Grosso & Delgado gehaald. Rosenberg en Yannis zijn verkocht. Ook heb ik de centrum verdediger Rogue Junior gehaald. Hij was international bij Brazilie. Zit nu in de winterstop en sta 2e met 1 punt achter op PSV. CL ben ik doorgekomen nadat ik Man U in een rechtstreeks duel met 1-2 heb geklopt. Ik gebruik dit seizoen vooral om flink te snijden in de selectie. Trabelsi & De Jong hebben wel nog een contract tot 2010
pi_34639877
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:11 schreef Fathom het volgende:

[..]

Grosso halen. Die kan bij veel blessure leed ook nog de half positie bekleden.
Ach Maxwell is een Nederlander
pi_34641153
Zo, gisteren de hele avond bezig geweest, en 1 maand opgeschoten in het spel.

Gekocht :

Timothy Dreesen DC
Oscar AMC
Darko Markovic AM RC
Tom Franse ST
1 of andere jonge belg waar ik de naam van kwijt ben DR DM MRC

Verkocht :

Ricky Kruys > Wigan
Darl Douglas > Alaves
Stefaan Tanghe > Le Mans

Maar 2 wedstrijden kunnen spelen uiteindelijk, een 0-1 verlies tegen PSV en een 0-3 overwinning bij Twente.
pi_34641369
Waarom gaat het zo traag dan bij jou? Ik heb een een avondje ongeveer een half seizoen gespeeld....
pi_34641475
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom gaat het zo traag dan bij jou? Ik heb een een avondje ongeveer een half seizoen gespeeld....
Waarschijnlijk omdat ik vrijwel alle Europese jeugdselecties bekeken heb, mijn 4-2-3-1 tactiek heb geperfectioneerd, en omdat ik media player en internet explorer op de achtergrond draaide met mijn 512 mb RAM.
pi_34641924
daar heb je toch scouts voor?
pi_34642050
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
daar heb je toch scouts voor?
Ik doe het liever zelf, is juist de charme van FM voor mij.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:14:13 #246
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34642098
Ik speel ook traag. Op een avond speel ik 2 of 3 wedstrijden. De rest van de tijd loop ik ploegen af om te kijken naar spelers. Heb ook wel scouts uit staan, die vinden 9 van de 10 keer niks bijzonders...
A.M.A.B
pi_34642155
Er zit weinig vooruitgang in bij Leeds, wéér 7e geeindigd, net als vorig jaar. Moet wel gezegd dat alles dit jaar dichter op elkaar zat, maar het zware programma aan het einde brak me op (net als 4 geblesseerde spitsen overigens ).

Selectie voor volgend jaar is nu wel rond:

GK: Handanovic / Lund
DL: Kleber / Srna
DR: Kelly / Srna
DC: Monsoreau / Agger
DC: Zokora / Hubschman
MLC: Garvan / Brown
MC/DMC: Guarin / Besagno
MRC: Brighi / Luis Ernesto Perez
FLC: Romaric / Mutu
SC: Carew / John Jones
FRC: Kerlon / Elano

'Mijn ontdekking' Dalibor Stevanovic is met 7,5m winst doorverkocht aan Sampdoria. Als AMC was er voor hem eigenlijk geen toekomst meer, omdat die plaats simpelweg niet meer bestaat in mijn systeem. Ook de contracten van Thompson, Wotton, Rothery en Nonda werden niet verlengd.
pi_34642235
Mijn ontdekking blijft toch wel Boayke van Ajax.... inmiddels 12 miljoen waard op de VMC en een vaste waarde in mijn ned elftal. Ik laat scouten, vind ik persoonlijk makkelijker, alleen als ik echt nodig heb dan ga ik zoeken.

Araujo (colombiaan) amrlc blijft ook wel een top speler...
  Redactie Games dinsdag 31 januari 2006 @ 11:31:28 #249
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34642521
Half seizoen!?!?!? Wow! Hoeveel landen heb je aan het begin gekozen om mee te spelen? Of simuleer je de wedstrijden?
pi_34642563
heb alle bekende competities + Rusland en Amerika. en de optie op de achtergrond verdespelen aan... Wedstrijden duren bij mij hooguit 5 min...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')