Het is dan ook 'naar verluidt'. Oftewel, de krant moest de sportpagina weer eens volkrijgen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat krijgen we nou?! In z'n profiel helemaal nix te zien en ook Rutten weet van nix
Je ziet toch alleen favorieten in de profielen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat krijgen we nou?! In z'n profiel helemaal nix te zien en ook Rutten weet van nix
hij bedoelt waarschijnlijk dat er niks staat in de trant van "ik haar fred rutten" ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je ziet toch alleen favorieten in de profielen?
guldens ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben begonnen in de Braziliaanse competitie, met Corinthians. Het transferbudget was niet al te hoog, met zo'n 9 miljoen gulden, maar dit heb ik weten te vergroten door enkele spelers te verkopen. Van het geld wat ik toen te besteden had, heb ik de volgende spelers gehaald:
Doel: Alexandre Negri ( redelijke keeper, was gratis en wordt mn reservekeeper )
Verdediging: Fábio Bilica ( heeft jarenlang in Europa gespeeld, en was gratis. Back-up voor het centrum van de verdediging ) en Edílson ( supertalent op de rechtsbackpositie, kostte een vermogen met 9,25 miljoen gulden )
Middenveld: Diego Souza ( speler van Benfica, jong talent. Kostte slechts 2 miljoen gulden en is voorlopig back-up als verdedigende middenvelder ) en Michel Bastos ( heeft bij Excelsior gevoetbald, en heeft zich in Brazilië enorm opgewerkt, kostte zo'n 6 miljoen gulden en is mijn aanvallende linkermiddenvelder, maar kan ook goed als linksback uit de voeten )
Ik speel 4-4-2 met aanvallende middenvelders op de flanken. Mijn basisopstelling is:
Fábio Costa; Gustavo Nery, Betao, Marinho, Edílson; Michel Bastos, Roger, Mascherano, Carlos Alberto; Tevez, Jo;
waarom verkoop je drogbaquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:45 schreef Butra het volgende:
Vanwege mn teleurstellende 8e plaats met Leeds zijn we nu veroordeeld tot de Intertoto. Allemaal leuk en aardig, maar dat feest begint al op 12 juli. Ik zit nu op 8 juli en mn selectie is nog lang niet rond.
Danny Mills, Nuno Valente en Igor Tudor kregen geen nieuw contract. Daniel Agger en Srna (van Donetsk) zijn als vervangers gehaald. Drogba is voor 17,5 miljoen verkocht aan Everton. Ernesto Farias is zn beoogde opvolger, alleen doet River nog moeilijk.![]()
Achteraf gezien viel hij toch wat tegen. Okee, door de lucht wint-ie alles, maar zodra hij met de bal aan de voet alleen voor de goal stond, ging het mis. Nonda heeft in 4 maanden tijd meer doelpunten gemaakt dan Drogba, dat zegt wel genoeg. Misschien speelt Leeds ook niet helemaal het perfecte systeem voor Droba, zonder echte buitenspelers. En aangezien hij het jaar ervoor aan de lopende band scoorde bij Everton, was hij makkelijk te slijten aan die ploeg.quote:
Ja, daar zit wel wat in. Ik speel meestal wel met buitenspelers met veel voorzetten dus dan is ie super. Hij kan ook prima fungeren als targetman met zijn kopkwaliteiten, sterkte en lengte. Maar dan moet ie wel door de lucht worden aangespeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef Butra het volgende:
[..]
Misschien speelt Leeds ook niet helemaal het perfecte systeem voor Droba, zonder echte buitenspelers.
Hahaha, prachtig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef captain.lefteye het volgende:
Ik vind ze hier wel een beetje heeeeeeel erg ongeduldig hoor
[afbeelding]
![]()
en dan ook dat finally in dat bericht...
Helemaal mee eens. De laatste keer dat ik 'm op Nederlands had staan was toch zeker CM2 ofzo. Met dat foute gesproken commentaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:46 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Daarnaast vind ik de Engelse versie namelijk veel beter bij 'het CM/FM-sfeertje' passen...
gewoon bij instellingen/preferences toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Weet iemand hoe ik met de skin die ik nu gebruik kan wisselen? Ik kon 't namelijk wel altijd met deze skin en nu ik 'n nieuw spel heb aangemaakt werd ineens 'n andere skin opgestart. Dus nu ik deze weer terug heb gezet, krijg ik 'm niet meer zover om te wisselen
[afbeelding]
Het is Elegance Blue, die origineel voor FM 2005 werd gebruikt, hij werkte bij mij echter ook voor 2006.. Iemand 'n idee?
Ik bedoel niet de skin wisselen hequote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
gewoon bij instellingen/preferences toch?
Het wordt niet voor niets afgeraden om fm 2005 skins te gebruiken voor 2006.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de skin wisselen heIk bedoel 'n speler wisselen tijdens 'n wedstrijd
Kijk maar es op dat plaatje, er is nergens (bij mijn weten) 'n mogelijkheid om te wisselen
Sortitoutsi doet het weer!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:40 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Het wordt niet voor niets afgeraden om fm 2005 skins te gebruiken voor 2006.
Trouwens, ik heb net 2 nieuwe skins gedownlaod en zijn beiden gruwelijk mooi, vooral Ice skin. Neem een kijkje:
Download Ice Skin: http://sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=6275#
Downlaod Hellenic Skin 2006: http://www.ellines.com/fmskins/
have fun![]()
haha ow ja dat heb ik ook gehad ja, wie sprak dat commentaar ook al weer in?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:51 schreef Butra het volgende:
En weer is Leeds de baas op Old Trafford.
[[url=http://images6.theimagehosting.com/leeds2.th.jpg]afbeelding][/URL]
We doen ook eindelijk volop mee voor het kampioenshap. Nu 4e met maar 3 punten achter.
[..]
Helemaal mee eens. De laatste keer dat ik 'm op Nederlands had staan was toch zeker CM2 ofzo. Met dat foute gesproken commentaar.![]()
ik denk t welquote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben in leaugue one als 8e ge-eindigd , terwijl het bestuur had gehoopt dat ik dapper zou strijden tegen degradatie![]()
Als ze voor volgend seizoen maar niet teveel van me gaan verwachten![]()
Grosso halen. Die kan bij veel blessure leed ook nog de half positie bekleden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:14 schreef reconnect het volgende:
vervelend dat maxwel aan het eind van het seizoen gratis naar Real Madrid gaathij accepteerde geen enkel aanbod, heb het meeste geboden dat ik kon. Naja nu maar op zoek naar nieuwe linksback
Ach Maxwell is een Nederlanderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:11 schreef Fathom het volgende:
[..]
Grosso halen. Die kan bij veel blessure leed ook nog de half positie bekleden.
Waarschijnlijk omdat ik vrijwel alle Europese jeugdselecties bekeken heb, mijn 4-2-3-1 tactiek heb geperfectioneerd, en omdat ik media player en internet explorer op de achtergrond draaide met mijn 512 mb RAM.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom gaat het zo traag dan bij jou? Ik heb een een avondje ongeveer een half seizoen gespeeld....
Ik doe het liever zelf, is juist de charme van FM voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
daar heb je toch scouts voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |