quote:Op maandag 30 januari 2006 22:49 schreef Oldbie het volgende:
Is FM2006 nu echt een verbetering tov FM2005? Ik vind het jammer om iedere keer maar weer ¤50 neer te leggen.
Is er veel veranderd? En zijn deze veranderingen ook verbeteringen? Of is het alleen de naam?
De mooiste optie die erbij is gekomen vind ik dat je je team kan toespreken in de rust van wedstrijden, dat je over je eigen contract kan onderhandelen en dat spelers aankopen niet meer zo makkelijk is... je moet daar echt meer moeite voor doenquote:
Ik ben bang dat ik de verleiding niet kan weerstaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
De mooiste optie die erbij is gekomen vind ik dat je je team kan toespreken in de rust van wedstrijden, dat je over je eigen contract kan onderhandelen en dat spelers aankopen niet meer zo makkelijk is... je moet daar echt meer moeite voor doen
die had ik meteen gehaaldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:11 schreef Fathom het volgende:
[..]
Grosso halen. Die kan bij veel blessure leed ook nog de half positie bekleden.
Ik hoop nog steeds om Ronaldinho voor ajax te laten spelen wheehhehehe. Maar hij kost echt mega veel geld. Bestuur laat die transfer niet eens toe ben ik bangquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:29 schreef reconnect het volgende:
zo zie je maar dat er verschillende soorten teams denkbaar zijnnja mijne is tot nu toe zeer succesvol, allhoewel ik wel een aantal spelers wil gaan vervangen voor betere omdat ik nu het geld ervoor heb
Hoe pakt dit uit? Lijkt me dat je niet echt veel scored op deze manier of wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
4-2-3-1 voor mij
GK Terol
DR Cornelisse
DL Braafheid
DC Dreesen
DC Schut
DMC JP de Jong
DMC Broerse
AML vd Bergh
AMR Fortuné
AMC Oscar
FC Nelisse
Dan kom je tegen de grote jongens in de problemem met deze defence denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
aml en amr met de pijl naar voren en amc als schaduw erachter waarschijnlijk?
Eh, nou, ik heb pas 2 wedstrijden kunnen spelen, 0-1 verlies tegen PSV, en 0-3 winst bij Twente, pakt voorlopig dus prima uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:46 schreef Fathom het volgende:
[..]
Hoe pakt dit uit? Lijkt me dat je niet echt veel scored op deze manier of wel?
Welke club?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Jelminho het volgende:
1 spits heeft bij mij nog niet gewerkt in FM 2006. Waar het in FM 2005 een garantie voor succes was om met 1 spits en 3 daarachter spelen, wil het niet lukken in FM 2006.
Aanvallend spierballen-voetbal, precies zoals we het graag zien in Utrechtquote:
Ja ik ben erg benieuwd hoe dit uitpakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aanvallend spierballen-voetbal, precies zoals we het graag zien in Utrecht
Zal in de loop van het seizoen nog eens laten weten of het werkt, hopelijk heb ik vanavond weer wat tijd voor wat wedstrijdjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |