abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33794607
Ah, hier is ie weer.

PT woont dus 1500 km van Vitesse, wist ik niet.

En DeVinger, in het interview klaagde Hersi dat jongens als Benson, Esajas en Rojer zelden mochten invallen van Sturing en dus ook niet het idee kregen erbij te horen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33794617
Op mag aangepast worden.

Ik woon in het land van de 1001 meren Methodmich.

eerstvolgende wedstrijden
7-1 Spakenburg - Vitesse
10-1 GVVV - Vitesse
15-1 Vitesse - Feyenoord
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:23:58 #4
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_33796183
Ik ben zeer benieuwd hoe Junker het zal gaan doen, ook ben ik benieuwd of er nog veel veranderingen gaan plaatsvinden in de selectie, aangezien het niet echt koek en ei is...
Maximaal 4 regels
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:25:13 #5
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33796229
Ah wassie alweer vol? betere naam dan de vorige
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_33798816
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
Ah, hier is ie weer.

PT woont dus 1500 km van Vitesse, wist ik niet.

En DeVinger, in het interview klaagde Hersi dat jongens als Benson, Esajas en Rojer zelden mochten invallen van Sturing en dus ook niet het idee kregen erbij te horen.
Tsjah, aan de ene kant heeft hij daar wel gelijk in, maar aan de andere kant, wie moet eruit?

Benson en Esajas mogen opzich wel eens invallen ja, maar dat blijft onze reservebank dan ook bij
pi_33799684
Het wisselbeleid van Sturing is sowieso al vreemd
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:29:11 #8
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33802009
inmiddels staan we in de 2de helft met 2-1 achter tegen spakenburg en is junker alweer gewisseld ter faveure van nota bene Igoooool Glusevic...

ik heb nu echt mijn vertrouwen in sturing verloren, hij kan spelers gewoon níet motiveren. Maar hij zal wel de reden geven dat nick paymans in de verdediging staan omdat knol een pijntje heeft.....bah!
Vamos el TRI!
pi_33802577
echt?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:52:32 #10
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33802763
2-2 geworden, dingsdag met een afstandschot.
Vamos el TRI!
pi_33802881
Schande!
pi_33803280
quote:
Vitesse wint nipt na wanprestatie

Vitesse heeft vanmiddag met 2-3 gewonnen bij Spakenburg. De Arnhemse club kwam 2x op achterstand en het derde doelpunt viel kort voor tijd. De gehele wedstrijd gaf Vitesse niet thuis en Junker werd snel tijdens de 2e helft gewisseld.

Later meer.
pi_33803382
Je kunt niet Junker hiervan de schuld geven. Geef hem ruim de tijd om zich aan te passen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:32:44 #14
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33804175
Zie jij iemand junker de schuld geven? Ik hoop ook dat het kritische publiek hem de tijd geeft de laten zien wat hij waard is, en ik denk dat dat ook wel gebeurt, want hij schijnt erg hard te werken, iets wat amoah nog wel eens naliet (of in ieder geval die indruk...)
Vamos el TRI!
pi_33804499
Heeft iemand enig idee hoe Sturing eigenlijk bij het bestuur ligt?

Buiten het praatje "we staan volledig achter hem" om dus.
pi_33805078
Geen idee, maar Vitesse mag zo langzamerhand er toch eens over na gaan denken als ze zo blijven spelen...
pi_33807342
Jemig, 2-3.... Wij wonnen er met 3-1 van man.

Nog iemand geweest?
www.thuisuiteten.nl
pi_33807353
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Tsjah, aan de ene kant heeft hij daar wel gelijk in, maar aan de andere kant, wie moet eruit?

Benson en Esajas mogen opzich wel eens invallen ja, maar dat blijft onze reservebank dan ook bij
Benson valt zelfs heel vaak in, zie deel 14.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:15:49 #19
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33807407
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Jemig, 2-3.... Wij wonnen er met 3-1 van man.

Nog iemand geweest?
Laat ASWH dan maar in de Eredivisie spelen
pi_33807441
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:15 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Laat ASWH dan maar in de Eredivisie spelen
Nou, dat ook weer niet. Hoewel, zoveel slechter dan RBC kan niet...
www.thuisuiteten.nl
pi_33807520
Gebeurd vaak zat hoor. Dat profclubs het afleggen / matig spelen tegen amateurclubs. De spelers zien het vaak als een verplicht nummertje. Terwijl de tegenstander super gebrand is om een goed resultaat neer te zetten. En daarbij alle middelen zal gebruiken.

Zegt verder niet zoveel...
pi_33807796
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef Elvislives het volgende:
Zie jij iemand junker de schuld geven? Ik hoop ook dat het kritische publiek hem de tijd geeft de laten zien wat hij waard is, en ik denk dat dat ook wel gebeurt, want hij schijnt erg hard te werken, iets wat amoah nog wel eens naliet (of in ieder geval die indruk...)
In dat stukje lijkt het toch alsof Junker als zondebok wordt betiteld.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33807848
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Benson valt zelfs heel vaak in, zie deel 14.
I know, heb seizoenskaart he Maar dan ook alleen maar wanneer de wedstrijd al gespeeld is (zowel in pos. als neg. zin). Dat motiveerd ook niet echt he. Esajas heeft na zijn wonderschone goal in de openingswedstrijd tegen Heerenveen echt heel weinig minuutjes gemaakt, en stond hij een keer in de basis mist hij voor open goal (sparta uit). Dat gesjoemel op links met dan weer De Mul (rechtsbuiten), dan weer Hersi (nr 10), dan weer Frankel (wil zelf linksback), dan weer ..
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Gebeurd vaak zat hoor. Dat profclubs het afleggen / matig spelen tegen amateurclubs. De spelers zien het vaak als een verplicht nummertje. Terwijl de tegenstander super gebrand is om een goed resultaat neer te zetten. En daarbij alle middelen zal gebruiken.

Bij Vitesse op het moment helaas wel (het is ook niet de eerste keer de afgelopen maanden ).
pi_33808177
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:18 schreef TerroRobbie het volgende:

Dat is wel zo natuurlijk, maar dan nog moet er tegen Spakenburg minstens met 5 goals verschil gewonnen kunnen worden. Ook door Vitesse op halve kracht.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:11:20 #25
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33809521
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In dat stukje lijkt het toch alsof Junker als zondebok wordt betiteld.
Junker was lichtgeblesseerd geraakt, dus ik ben blij dat hij eraf is gehaald, zodat hij bij de volgende oefenwedstrijd (dinsdag) nog meer kan wennen aan het team, om er dan 2 in te leggen tegen feijenoord.
Hij treft sowieso geen blaam wat mij betreft (en alle sups geloof ik), hij is er net! De tijd geven die jongen, hij is er nog tot 2010!! Hij scheen het sowieso wel aardig te doen, goed te kaatsen, hard te werken en erg wendbaar te zijn.
Vamos el TRI!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:12:06 #26
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33809544
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is wel zo natuurlijk, maar dan nog moet er tegen Spakenburg minstens met 5 goals verschil gewonnen kunnen worden. Ook door Vitesse op halve kracht.
I couldn't agree any more! wanprestatie, maar ja....als ze er tegen feijenoord maar weer staan!
Vamos el TRI!
pi_33809644
Ik denk wel dat Junker schrok toen ie die rotkop van Stephan Rahantoknam zag.

Huh, hebben ze bij elke club een Alex?
www.thuisuiteten.nl
pi_33809833
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Ik denk wel dat Junker schrok toen ie die rotkop van Stephan Rahantoknam zag.

[afbeelding]

Huh, hebben ze bij elke club een Alex?
Ik wou je een (boze aggressieve) foto van Vreven showen, maar het lukt ff niet
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:24:10 #29
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33810016
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik wou je een (boze aggressieve) foto van Vreven showen, maar het lukt ff niet
bij vreven barst ie in lachen uit waarschijnlijk, die kijkt altijd alsof ie moet poepen met zn rimpels
Vamos el TRI!
pi_33810449
Ook Vreven zal gestraft worden voor de uitlatingen die hij deed. Mocht al niet mee naar Spakenburg (wat een straf), ik neem aan dat ze ook hem terugzetten naar het 2e. Wordt nog druk daar...

Wat mij betreft doen ze hem van de hand, samen met Wapenaar, Gluscevic, v/d Berg en Rojer. Wordt niks meer met dit 'team' als het zo doorgaat vrees ik...

Ook Sturing mag van mij een andere functie krijgen, binnen de club of ergens anders.
pi_33812223
Vreven heeft maandag een gesprek met Vitesse. Verdere maatregelen of duidelijkheid zal dan wel komen.
pi_33813630
Hij schijnt zn contract te willen inleveren
pi_33813914
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef brighton het volgende:
Ook Vreven zal gestraft worden voor de uitlatingen die hij deed. Mocht al niet mee naar Spakenburg (wat een straf), ik neem aan dat ze ook hem terugzetten naar het 2e. Wordt nog druk daar...

Wat mij betreft doen ze hem van de hand, samen met Wapenaar, Gluscevic, v/d Berg en Rojer. Wordt niks meer met dit 'team' als het zo doorgaat vrees ik...

Ook Sturing mag van mij een andere functie krijgen, binnen de club of ergens anders.
Wij zitten duidelijk op één lijn.
(of je praat mijn 'betoog' uit het vorige deel na )

Ik moet zeggen; een beetje herrie in de ketel kan zeker geen kwaad. Ik zie het voor vitesse zelf niet negatief in voor de toekomst. Als de juiste spelers ervoor terugkomen, is er geen gezeik meer over wie waar moet spelen en kent iedereen zijn taak en positie. Tegen die tijd ligt Sturing er toch wel uit als hij zo doorgaat als tegen Spakenburg (en het uit de hand lopen van de selectie).
pi_33817490
quote:
Vreven na kritiek uit selectie gezet

ARNHEM - Stijn Vreven is na Youssouf Hersi de tweede speler die uit de selectie van Vitesse is gezet. Dat meldt de website van Omroep Gelderland zaterdag. De Belg haalde uit naar de sfeer bij Vitesse en noemde het een 'kerstmissfeer'. Vreven werd vervolgens niet geselecteerd voor een oefenduel tegen Spakenburg.

Technisch manager Jan Streuer sprak van een dieptepunt. "Vreven had hier nooit mee naar buiten mogen komen. Eerst Hersi en nu dit weer. Het moet snel ophouden."

Hersi

Donderdag werd Youssouf Hersi voor onbetaalde tijd uit de selectie verwijderd na kritiek op trainer Edward Sturing in het weekblad Voetbal International.

Wat de sancties voor Vreven zijn is onduidelijk. "We zullen maandag met de trainer erbij praten met Vreven. Dan pas trekken we conclusies en zal ik meer zeggen", zei Streuer.
Gaat goed daar.
pi_33819818
quote:
De positie van Vitesse-trainer Edward Sturing wankelt bij de Arnhemse middenmoter. Aanleiding voor het dreigende ontslag is het vertrouwen die een groot deel van de selectie lijkt te hebben opgezegd in de Eerbeekse oefenmeester. De daaraan gekoppelde inzet van de spelersgroep is aanleiding voor Vitesse om de positie van Sturing te heroverwegen. De clubleiding zal de komende dagen met de spelersgroep de situatie en de onrust binnen de selectie bespreken.

Inmiddels hebebn verschillende bronnen dit verhaal bevestigd op het forum.
Ik zeg het je, deze 'bom' is alleen maar goed voor Vitesse .
pi_33820042
Verbaast me niet echt, hopelijk is hij verstandig om de eer aan zichzelf te houden.
That's all folks!
pi_33824715
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:11 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Junker was lichtgeblesseerd geraakt, dus ik ben blij dat hij eraf is gehaald, zodat hij bij de volgende oefenwedstrijd (dinsdag) nog meer kan wennen aan het team, om er dan 2 in te leggen tegen feijenoord.
Hij treft sowieso geen blaam wat mij betreft (en alle sups geloof ik), hij is er net! De tijd geven die jongen, hij is er nog tot 2010!! Hij scheen het sowieso wel aardig te doen, goed te kaatsen, hard te werken en erg wendbaar te zijn.
Daarom vind ik het dus een raar stukje, het staat er immers niet bij dat hij geblesseerd is. Alleen dat hij snel werd gewisseld in de 2e helft.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33829598
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef Elvislives het volgende:
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat er niet meteen wonderen van die gast moeten worden verwacht. Kijk maar naar hoe het begin van Rosenberg bij Ajax was, om te zien hoe het niet moet.
pi_33829808
Rosenberg is toch nog steeds slecht bij Ajax?
pi_33830091
Maar er is ook alles aan gedaan om hem zijn zelfvertrouwen weg te nemen door supporters en door Blind.
pi_33830292
Er wordt wat verwacht van Rosenberg. Hij kwam zelf ook niet bepaald bescheiden binnen. Dan moet je het niet raar vinden als supporters je uitfluiten en de trainer je passeert als je er niets van bakt.
pi_33830486
Ik vind dat hij wel heel snel werd uitgefloten en al heel snel werd gepasseerd.
En van Junker wordt ook wat verwacht. Ieder stukje in de pers benadrukt zijn doelpuntengemiddelde in de Deense competitie. Er worden meteen doelpunten van hem verwacht.
pi_33830501
En vites heeft een heel kritisch publiek
  zondag 8 januari 2006 @ 14:15:23 #44
3185 Adelante
To let it go now
pi_33830584
lekker sfeertje weer bij Vites
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_33830588
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:12 schreef EKterror het volgende:
Ik vind dat hij wel heel snel werd uitgefloten en al heel snel werd gepasseerd.
En van Junker wordt ook wat verwacht. Ieder stukje in de pers benadrukt zijn doelpuntengemiddelde in de Deense competitie. Er worden meteen doelpunten van hem verwacht.
Logisch. Hij is gehaald en wordt betaald om doelpunten te maken. Als hij dat niet doet, dan faalt hij.
pi_33830847
Het Vitesse-publiek heeft sinds het (2x) toejuichen bij een wissel van Amoah (dan laten we het uitfluiten even buiten beschouwing: dat vind ik tot op een bepaalde hoogte moeten kunnen en gebeurt ook overal) voor mij iig afgedaan. Ik was trots om te zien dat er 18.000 man in het Gelredome zaten ten tijde van de nacompetitie, maar als men zo met spelers omgaat en ze dan vervolgens hartstochtelijk tojuicht wanneer de betreffende speler clubtopscorer aller tijden is geworden, dan vraag ik mij toch af wat voor hypocriet klapvolk ik om mij heen op de tribune heb zitten. Twee luitjes achter mij stonden Amoah's wissel vorig jaar met luid gejuich toe te schreeuwen, en toen het dit jaar opnieuw gebeurde vonden ze het maar schandalig. Nou sorry, dan beginnen mijn handen te jeuken (en niet van een of andere huidziekte).
pi_33832373
Ach, ik maak me daar niet heel erg druk om. Ik zal nooit snel een speler of trainer uitfluiten cq. uitschelden, maar ik kan me voorstellen dat bij sommige supporters de emotie het vaak wint van het verstand (op dat moment). Later zullen ze dat misschien alsnog kunnen relativeren, maar dan is het 'kwaad' al geschied. Het afscheid van Amoah was een mooi gebaar van het publiek, zo omschreef Amoah dat zelf later ook. Laten we het erop houden dat in het heetst van de strijd de emoties wel eens wat hoog oplopen, zowel bij de spelers als de supporters.
pi_33833391
Vitesse heeft slechts gewonnen in Spakenburg omdat de in de tweede helft ingevallen Spakenburg-doelman Martijn Kos twee houdbare afstandsschoten liet glippen in de slotfase. Voor het overige konden de Arnhemmers vrijwel geen uitgespeelde kans creëren, dit in tegenstelling tot de thuisclub die minimaal vier grote kansen liet liggen en eigenlijk verdiend had om te winnen. Voor de wedstrijd hadden een collega van de AD/AC en ik nog een onderhoud met Sturing, waarin hij meedeelde dat het niet de eerste keer was dat Hersi zich vergaloppeerd had in een interview. De journalist van VI heeft hier slim gebruik van gemaakt en dat kon de trainer ook wel begrijpen.
Over de verrichtingen van Junker toonde hij zich tevreden, maar de spits viel eigenlijk voor het eerst op toen hij na zijn wissel het veld verliet.

Begin vorig seizoen had Vitesse trouwens ook al de grootst mogelijke moeite met Spakenburg, het betrof toen een duel om de Amstel Cup. Destijds werd het door een goal van Amoah 0-1. Omdat de Arnhemmers verzuimden de beslissende 0-2 te scoren, kwam Spakenburg vlak voor tijd zelfs nog bijna op gelijke hoogte.
  zondag 8 januari 2006 @ 16:23:10 #49
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33834662
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef Angstgegner het volgende:
Vitesse heeft slechts gewonnen in Spakenburg omdat de in de tweede helft ingevallen Spakenburg-doelman Martijn Kos twee houdbare afstandsschoten liet glippen in de slotfase. Voor het overige konden de Arnhemmers vrijwel geen uitgespeelde kans creëren, dit in tegenstelling tot de thuisclub die minimaal vier grote kansen liet liggen en eigenlijk verdiend had om te winnen. Voor de wedstrijd hadden een collega van de AD/AC en ik nog een onderhoud met Sturing, waarin hij meedeelde dat het niet de eerste keer was dat Hersi zich vergaloppeerd had in een interview. De journalist van VI heeft hier slim gebruik van gemaakt en dat kon de trainer ook wel begrijpen.
Over de verrichtingen van Junker toonde hij zich tevreden, maar de spits viel eigenlijk voor het eerst op toen hij na zijn wissel het veld verliet.

Begin vorig seizoen had Vitesse trouwens ook al de grootst mogelijke moeite met Spakenburg, het betrof toen een duel om de Amstel Cup. Destijds werd het door een goal van Amoah 0-1. Omdat de Arnhemmers verzuimden de beslissende 0-2 te scoren, kwam Spakenburg vlak voor tijd zelfs nog bijna op gelijke hoogte.
En als jij voor Spakenburg bent, doe je je naam eer aan
Vamos el TRI!
pi_33834751
pi_33835345
Zeg, is het rugnummer van Junker al bekend? Nummer 10?

En ik denk dat Sturing het niet lang meer zal maken...
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 16:45:58 #52
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_33835425
tis gewoon een tamelijk grote teringbende, ik vraag me af hoe Janssen, Knopper, VD Schaaf enzo hiermee omgaan. Mag toch wel duidelijk zijn dat er weer een team gevormd moet gaan worden, zo kan het echt niet langer!
Maximaal 4 regels
pi_33837151
quote:
Feyenoord ziet in Sander Westerveld een serieuze kandidaat om volgend seizoen de nieuwe eerste doelman van de Rotterdammers te worden, zo meldt RTV Rijnmond. De keeper staat dit seizoen nog onder contract bij het Engelse Portsmouth maar is daar geen vaste waarde. Feyenoord praat overigens ook nog altijd met zijn huidige eerste doelman, Patrick Lodewijks. Feyenoord zal komende week, in overleg met Lodewijks, beslissen over de toekomst.

Feyenoord ziet Westerveld als de ideale opvolger van Lodewijks. De doelman kwam dit seizoen weliswaar slechts zes maal in actie voor Portsmouth, maar heeft de nodige ervaring. Eerder kwam de doelman al uit voor FC Twente, Vitesse, Liverpool, Real Sociedad en Real Mallorca. Sinds afgelopen zomer is hij actief bij Portsmouth.

Een overgang naar Feyenoord zou betekenen dat de zesvoudig international voor het eerst aan de slag gaat bij een Nederlandse topclub.
Het is weliswaar Voetbalzone, maar dan nog: potverdikke
pi_33841091
Vi meldt het inmiddels ook..
  zondag 8 januari 2006 @ 21:16:13 #55
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_33845286
Westerveld is de laatste jaren matig aan het keepen, maar ik zou hem liever op doel zien bij ons dan Wapenaar.
  maandag 9 januari 2006 @ 04:53:19 #56
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_33856554
kijk vitesse zonder gedonder is eigenlijk geen vitesse he. Het wordt tijd dat mannetjes zoals hersi en vreven eerst naar zichzelf kijken en dan pas kritiek uiten. Ik schatte ze toch wat hoger in dan zichzelf op deze manier in de etalage zetten. Ga dan lekker weg, maar wel voor een leuke transfersom.
"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
pi_33856561
Lekker zeg het nieuwe jaar in gaan als de nummer 1 van gelderland!
Toch leuk dat het niet alleen bij ons rommelt maar nu ook bij jullie met hersi en vreven
pi_33857880
Ik was zaterdag ook van de partij bij spakenburg-vitesse en spakenburg verdiende echt te winnen. Het was vooral een genate vertoning dat nadat vitesse in de 88ste minuut op 2-3 kwam ze gingen tijdrekken. Tijdrekken tegen een amateurclub nou dan moet je de ogen uit je kop schamen als eredivisieclub. En ze zeggen dat tv dik maakt maar ik vond Theo Jansen een stukje dikker in real life dan op tv.
pi_33859856
quote:
Op maandag 9 januari 2006 09:19 schreef Stansfield het volgende:
Ik was zaterdag ook van de partij bij spakenburg-vitesse en spakenburg verdiende echt te winnen. Het was vooral een genate vertoning dat nadat vitesse in de 88ste minuut op 2-3 kwam ze gingen tijdrekken. Tijdrekken tegen een amateurclub nou dan moet je de ogen uit je kop schamen als eredivisieclub. En ze zeggen dat tv dik maakt maar ik vond Theo Jansen een stukje dikker in real life dan op tv.
De extra kilootjes van de feestdagen moeten er weer af he .

Westerveld wil niet naar Ajax als 2e keep, dus das mooi! Nu maar hopen dat Feyenoord niet aan hem gaat trekken..
  maandag 9 januari 2006 @ 15:24:35 #60
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_33867330
Hopen dat het tegen GVVV beter gaat dan tegen Spakenburg, anders rijden we dat pokke-eind naar Veenendaal voor niks :p
pi_33867625
Ik moet eerdere kritiek jegens Vreven toch enigzins herstellen, nu ik wat meer lees:
quote:
"Ik heb een hekel aan spelers die achteraf de schuld geven aan de tactiek van de trainer, of aan het dak, of dat ze aan de verkeerde kant stonden. Als je iets hebt, moet je dat vooraf aangeven. Alles wat ík nu zeg, heb ik ook al eerder gezegd."
Buiten dat het natuurlijk een irritante speler binnen de lijnen is (al ken je hem beter in je team hebben dan als tegenstander), maak ik hieruit toch op dat Sturing totaal niet serieus genomen wordt. Het probleem is gewoon Sturing, dat mogen we toch wel concluderen. Wat dat betreft heb ik wel respect voor Vreven, hij zegt gewoon eerlijk wat hij ergens van vind (en dat is ook intern al meerdere keren gebeurd). Dat gezeik van Hersi is bij nader inzien (ik vond het eerst belachelijk dat hij naar het 2e gezet was) behoorlijk achterbaks en ook erg onhandig natuurlijk.

De groep heeft gewoon duidelijkheid nodig. Zowel op als naast het veld. Een trainer met ballen.
pi_33867717
quote:
Op maandag 9 januari 2006 04:56 schreef marconijmegen het volgende:
Lekker zeg het nieuwe jaar in gaan als de nummer 1 van gelderland!
Toch leuk dat het niet alleen bij ons rommelt maar nu ook bij jullie met hersi en vreven
Het leuke is dat het bij jullie niet had gehoeven, het liep prima bij jullie, bij ons speelt het al langer
pi_33869466
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:

En ik denk dat Sturing het niet lang meer zal maken...
Is er nog een open deur die ingetrapt moet worden?
pi_33871917
Niemand naar het tweede gezet vandaag? geen ontevreden spelers die hun verhaal aan de krant verteld hebben?!

Rustig dagje vandaag
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef DeVinger het volgende:
Ik moet eerdere kritiek jegens Vreven toch enigzins herstellen, nu ik wat meer lees:
[..]
Ik vind de kritiek van Vreven helemaal terecht: hij zegt dat het bij een aantal spelers aan motivatie ontbreekt, en hij vindt de ambities van de club te laag.

Helemaal mee eens!
  maandag 9 januari 2006 @ 18:10:12 #65
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_33872914
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:39 schreef Domenica het volgende:
Niemand naar het tweede gezet vandaag? geen ontevreden spelers die hun verhaal aan de krant verteld hebben?!

Rustig dagje vandaag
[..]

Ik vind de kritiek van Vreven helemaal terecht: hij zegt dat het bij een aantal spelers aan motivatie ontbreekt, en hij vindt de ambities van de club te laag.

Helemaal mee eens!
Mee eens! Als Vreven Vitesse verlaat, zou dat ook een aardige ramp opleveren. Zonder Vreven speelt Vitesse wedstrijden als tegen Nek en Sparta...
pi_33873722
precies!
quote:
'Vitesse is te lief, ik mis de absolute wil om te winnen'

Stijn Vreven luidt de noodklok. Vitesse moet vijfde worden en een bijzondere kans op de voorronde van de Champions League grijpen, vindt de Belg. Vreven proeft tevredenheid met het 'linkerrijtje' en kan daar niet mee leven. De club is te lief, Vreven niet. Daarom is hij geschorst. Stijn Vreven is vanwege een vraaggesprek met de Belgische krant Het Belang van Limburg uit de selectie gezet. De 32-jarige verdediger van Vitesse en zijn verhaal.

Je mocht de oefenwedstrijd tegen Spakenburg niet spelen, wat is er aan de hand?

"Er is niks aan de hand. Ik heb in een interview mijn denkwijze uitgelegd. Daarna heb ik een gesprek met meneer Streuer gehad. Daaruit leid ik af dat ik net als Hersi voorlopig in de b-kern zit."

Wat is de kern van je kritiek?

"Dit is niet het moment voor mij daar iets op te zeggen. Ik had niet verwacht dat ik naar de b-kern zou worden teruggezet. Dit is een dieptepunt in mijn carrière. Mijn wedstrijd tegen Feyenoord is in het gedrang. Als ik zo'n wedstrijd moet missen, is dat een drama voor mij, de club en het team."

Je zou een breuk willen forceren omdat er belangstelling voor je is.

"Ik heb gezworen op het hoofd van mijn dochtertje dat dat niet zo is. Jammer dat deze twee verhalen door elkaar lopen. Ik ben twee weken geleden naar Jan Streuer gestapt omdat ik een geweldig contract voor tweeënhalf jaar kon tekenen, bij een club uit een warm land. Ik ben 32 jaar, zulke kansen krijg je niet snel."

"Jan Streuer heeft gezegd dat ik niet transfervrij weg mag. Daar heb ik begrip voor. Vitesse heeft geen 25 volwaardige selectiespelers. Dus ik heb die transfer van mij afgezegd. Ik ben nu alleen bezig Vitesse een reden te geven om mijn contract (tot 2007,red.) open te breken en te verlengen."

Wat wil je dan duidelijk maken?

"Mijn intentie is dit seizoen vijfde worden met Vitesse. Zoals ik het ervaar, ben ik de enige die daar zo over denkt. Het is niet te laat, maar in mijn ogen is het vijf voor twaalf. Wij hebben geen topelftal. Tegen PSV, Feyenoord, AZ en Ajax kunnen wij niet op. Maar de vijfde plaats is realistisch. Wie staat daar, Heerenveen? Wij zijn niks minder. Ons voordeel is dat we wedstrijden met goed voetbal kunnen winnen als we in vorm zijn'.

Waar ontbreekt het dan aan?

"Je moet ook wedstrijden op karakter kunnen winnen en dat doen we niet. We hebben spelers genoeg die tot het gaatje kunnen gaan, maar tegen ploegen als Sparta en Heracles, als je dan een slechte dag hebt, gebeurt het niet. Dat frustreert mij. Wij zijn te lief, de club is te lief. Je moet veel harder zijn, die over-mijn- lijk-mentaliteit mis ik. Het lijkt alsof het niet uitmaakt dat we tiende staan'.

Sta je daar alleen in?

"Nee, ik sta niet alleen. Ik ben wel de enige met die extreme wil om te winnen. Dat kan ik niet veranderen. Ik heb bij Utrecht hetzelfde meegemaakt. Dat ging ook niet van de ene op de andere dag."

Vitesse is Utrecht niet, is dat het verschil?

"Weet ik niet. Utrecht is wel een volksclub, het gaat er daar hard aan toe. Ik ken de cultuur hier nog niet zo lang, pas anderhalf jaar. Resultaat moet heilig zijn, de manier waarop je dat bereikt, is niet belangrijk. Soms moet je daar je hoofd voor stoten. In mijn gedachtengang ben ik een topsporter, ik heb de absolute wil mijn doel te halen. De play-offs is geen doel, dat is niks. De vijfde plaats is door de play-offs een unieke kans de voorronde van de Champions League te halen. Maar misschien is dat té extreem."

Of jij bent te extreem?

"Ik stel mezelf ook ter discussie. Het is blufpoker, alles of niks, maar het is wel mijn zienswijze. Ik predik niet het evangelie. Ik ben niet meer dan een simpele voetballer die zo hoog mogelijk wil scoren. Als ik zie dat dát ontglipt, doet dat pijn'.

Is dit geen aanval op de trainer? Hij moet het maximale uit de spelers halen?

"Ik geef nooit een trainer de schuld. Met deze trainer heb ik geen probleem. Anders had hij dat wel van mij gehoord, recht in zijn gezicht. Van mij mag de trainer nog tien jaar blijven. Ik vind nergens een club en een trainer met zo veel begrip voor mijn fysiek. Als ik rust nodig heb, krijg ik die."

"Ik heb een hekel aan spelers die achteraf de schuld geven aan de tactiek van de trainer, of aan het dak, of dat ze aan de verkeerde kant stonden. Als je iets hebt, moet je dat vooraf aangeven. Alles wat ík nu zeg, heb ik ook al eerder gezegd."

Je bent niet bang dat jouw krediet bij Vitesse is verspeeld?

"Wat ik zeg is in het belang van Vitesse, niet van mij. Mijn contact met deze club is beter dan iedereen. Ik ben iemand van het collectief; de kokkin, de materiaalman, de wasman, ik ken ze allemaal, voor mij is iedereen even belangrijk. Bij Vitesse is er niet genoeg collectief."

Wel voldoende perspectief voor jou?

"Als het aan mij ligt, speel ik volgend jaar Europees met Vitesse, maar als ik vanwege mijn verhaal Feyenoord niet speel, zal mij dat, laat ik het voorzichtig zeggen, heel veel pijn doen."

Goed interview
pi_33876851
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef Yozzz het volgende:
Hopen dat het tegen GVVV beter gaat dan tegen Spakenburg, anders rijden we dat pokke-eind naar Veenendaal voor niks :p
Hee, die staan boven Spakenburg in de competitie. Als dat maar goed gaat dan.

Pas op voor Edwin van Rooyen en Richard Beekink.
www.thuisuiteten.nl
pi_33878996
Nou ja, zoals het er nu naar uitziet gaat Sturing toch echt niet weg. Ook is er weer een redelijke kans dat Hersi en Vreven spelen tegen Feyenoord. Ben benieuwd hoelang dat goed gaat.
pi_33885402
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef Klingon het volgende:
Nou ja, zoals het er nu naar uitziet gaat Sturing toch echt niet weg. Ook is er weer een redelijke kans dat Hersi en Vreven spelen tegen Feyenoord. Ben benieuwd hoelang dat goed gaat.
Ach, VD Kraan: "Sturing staat niet ter discussie" Sturing: "Opgeven staat niet in mijn woordenboek"

ik weetniet of iemand hier wel eens Football Manager (voormalig Championship Manager) speelt, maar dan weten we het meestal wel
pi_33894329
En nu is er een spreekverbod voor de spelers.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:58:46 #71
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33894899
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ach, VD Kraan: "Sturing staat niet ter discussie" Sturing: "Opgeven staat niet in mijn woordenboek"

ik weetniet of iemand hier wel eens Football Manager (voormalig Championship Manager) speelt, maar dan weten we het meestal wel
dan zijn de eerste drie die ik verkoop altijd knopper, hersi en vreven

kaya is vet goed man
Vamos el TRI!
pi_33906361
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 09:58 schreef Elvislives het volgende:

[..]

dan zijn de eerste drie die ik verkoop altijd knopper, hersi en vreven

kaya is vet goed man
Knopper ging bij mij naar Hertha, Amoah naar Man City (is later teruggekomen bij NEC).
Hersi ging idd ook weg, dacht richting Belgie. Esajas en Royer waren jarenlang mijn vleugels.
pi_33913959
Vreven tijdelijk in het beloftenteam. Arme knulletjes daar!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:49:21 #74
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_33932051
Nou... 0-5

0-1 Junker
0-2 Knopper
0-3 Janssen
0-4 Janssen
0-5 Gluscevic

Weet iemand hoe ik een filmpje op internet zet? Ik heb namelijk de wonderschone goal van Janssen (0-4) opgenomen op mn mobiel. Het ziet er niet zo super uit, maar het geeft je wel een beetje een beeld van hoe mooi hij was. Anyone?
pi_33932360
Misschien bij www.yourfilelink.com ?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:09:35 #76
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_33935643
En hier is het filmpje. Het is wel een .3gp bestand dus Real Player is vereist...

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=2474
pi_33937386
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:49 schreef Yozzz het volgende:
Nou... 0-5

0-1 Junker
0-2 Knopper
0-3 Janssen
0-4 Janssen
0-5 Gluscevic

Weet iemand hoe ik een filmpje op internet zet? Ik heb namelijk de wonderschone goal van Janssen (0-4) opgenomen op mn mobiel. Het ziet er niet zo super uit, maar het geeft je wel een beetje een beeld van hoe mooi hij was. Anyone?
Aardige score, ze hebben snel bijgeleerd!
www.thuisuiteten.nl
pi_33940005
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Zeg, is het rugnummer van Junker al bekend? Nummer 10?
Ja dus:

In de wedstrijd tegen Spakenburg.
pi_33947404
Okee, dank. Zal het direct doorgeven.
www.thuisuiteten.nl
pi_33947433
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Okee, dank. Zal het direct doorgeven.
Aan wie geef je het door...?
pi_33947498
http://www.footballsquads.com

Al moet de webmaster de hele transfer nog doorvoeren.
www.thuisuiteten.nl
pi_33947978
Hmm, wel een handige site! Theo is wel de zwaarste speler van Vitesse zie ik...
pi_33949185
Ik weet niet of dat allemaal klopt, daar is die Engelsman mee aan de slag gegaan qua omzetten. Zal vast wel denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_33970991
quote:
Vitesse heeft verregaande belangstelling voor Garcia-Garcia

Vitesse trekt zeer waarschijnlijk aankomende zomer Gonzalo Garcia-Garcia van AGOVV aan, Vitesse heeft al enkele maanden interesse in deze speler en voerde al eerder enkele (informele) gesprekken. Garcia-Garcia moet Tom de Mul die aan het eind van het seizoen terugkeert naar Ajax doen vergeten. Het is zeer goed mogelijk dat enkele spelers de omgekeerde route bewandelen om ervaring op te doen. De speler uit Uruguay beschikt over een Spaans paspoort waardoor hij geen buitensporig salaris hoeft te verdienen. Er waren meerdere ploegen geïnteresseerd in de revelatie van de eerste seizoenshelft van de Gouden Gids Divisie. Dit talent scoorde tot nu toe 8 keer in 22 wedstrijden, en scoorde ook in de Gatorade Cup 2 keer in de wedstrijd tegen Vitesse die eindigde in 3-3. Garcia-Garcia speelde eerder onder andere voor Mérida en Real Madrid.
Iemand die meer weet van deze speler? Is het echt een buitenspeler of meer een spits?
pi_33971015
Een hele leuke speler voor een club als Vitesse.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33982117
Zondag zijn de eerste tien minuten van de wedstrijd NIET te volgen vanaf zuid. De deuren zullen dicht gehouden worden en er zullen GEEN supporters op de tribune zijn. Dit alles is om te protesteren tegen de pasfotoregistratie voor uit- en thuiswedstrijden. Dood aan de pasfotoregistratie, dood aan de knjb!
It's a casual life...
pi_33982150
Wie gaat die deuren dicht houden dan?
pi_33982283
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:20 schreef ArnhemCasual het volgende:
Zondag zijn de eerste tien minuten van de wedstrijd NIET te volgen vanaf zuid. De deuren zullen dicht gehouden worden en er zullen GEEN supporters op de tribune zijn. Dit alles is om te protesteren tegen de pasfotoregistratie voor uit- en thuiswedstrijden. Dood aan de pasfotoregistratie, dood aan de knjb!
ja daar kregen we een brief over enkele maanden geleden, ik heb eigenlijk nooit wat terugestuurd?
pi_33995122
Hmm schijnt wel door te gaan. Op Zuid en bij het uitvak de eerste 10 minuten geen publiek. Volgens mij worden de deuren niet dichtgehouden, je mag zelf weten of je gaat ja/nee.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:12:09 #90
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34008623
ja daaag! Die 90 minuten zijn altijd al tekort, dan ga ik er niet nog 10 af halen om dan vervolgens met zn allen naar binnen te stormen en dan pas in de 20ste minuut iets van het voetbal mee te krijgen hoor. De knvb ziet er toch niks van en als ze het al zien: THEY DO NOT GIVE A FUCK!

Veel succes iedereen met zn allen op de promenade (zonder bier!!!) te staan, ik hoop dat jullie 3 goals missen van junker
Vamos el TRI!
pi_34015344
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:12 schreef Elvislives het volgende:
Veel succes iedereen met zn allen op de promenade (zonder bier!!!) te staan, ik hoop dat jullie 3 goals missen van junker
Yeah right, met Benson en Rojer in de basis zeker

Om maar te zwijgen van Purrel achterin

[ Bericht 12% gewijzigd door DeVinger op 13-01-2006 15:49:15 ]
pi_34016553
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:12 schreef Elvislives het volgende:
ja daaag! Die 90 minuten zijn altijd al tekort, dan ga ik er niet nog 10 af halen om dan vervolgens met zn allen naar binnen te stormen en dan pas in de 20ste minuut iets van het voetbal mee te krijgen hoor. De knvb ziet er toch niks van en als ze het al zien: THEY DO NOT GIVE A FUCK!

Vervolgens wel klagen als er steeds minder mag in het stadion, en er steeds meer verplichtingen bijkomen?
Kijk iedereen moet het voorzich zelf weten. Maar als je nooit bereid bent een signaal af te geven, omdat je geen 10 minuutjes voetbal wil missen, wordt het nooit wat.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_34017591
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:51 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Vervolgens wel klagen als er steeds minder mag in het stadion, en er steeds meer verplichtingen bijkomen?
Kijk iedereen moet het voorzich zelf weten. Maar als je nooit bereid bent een signaal af te geven, omdat je geen 10 minuutjes voetbal wil missen, wordt het nooit wat.
Ach kom, alsof men bij de KNVB wakker ligt van een stel kneusjes die eerst 10min buiten staan te bibberen en vervolgens verkouden na 10minuten het stadion binnen wandelen en dan de hele wedstrijd de indruk wekken Sturing uit te zwaaien, terwijl ze gewoon hun neus aan het snuiten zijn.

Je zegt het zelf al, je moet een signaal afgeven. Spreek met andere supportersscharen uit een weekend te boycotten oid, dáár liggen ze wakker van (al is dat niet zo 123 realiseerbaar). Met andere woorden, het moet breed gedragen zijn.
pi_34017886
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ach kom, alsof men bij de KNVB wakker ligt van een stel kneusjes die eerst 10min buiten staan te bibberen en vervolgens verkouden na 10minuten het stadion binnen wandelen en dan de hele wedstrijd de indruk wekken Sturing uit te zwaaien, terwijl ze gewoon hun neus aan het snuiten zijn.

Je zegt het zelf al, je moet een signaal afgeven. Spreek met andere supportersscharen uit een weekend te boycotten oid, dáár liggen ze wakker van (al is dat niet zo 123 realiseerbaar). Met andere woorden, het moet breed gedragen zijn.
Er word ook op meerdere plekker acie gevoerd, geloof dat er bij veel clubs op één of andere manier een signaal wordt afgegeven. De FSV roept de Feijenoordsupporters ook weg te blijven de eerste 10 min. zowel degene met de combi als de mensen die 'los' zitten.

Tis natuurlijk lekker makkelijk kankeren op acties van andere, en vervolgens zelf nergens toe bereid zijn. Maar uiteindelijk zit je allemaal in hetzelfde schuitje, en mag je niks meer.
pi_34017982
Je kan wel beginnen over dat het breed gedragen moet worden, maar als niemand een eerste stap durft/wilt nemen dan kom je nog nergens..

Maar goed zoals ik zei, een ieder moet het voorzich zelf weten.
pi_34018167
Kankeren op andersmans acties/meningen is altijd het leukst, sowieso, waar gaat het eigenlijk om?

Men wil geen pasfotoregistratie? Wat is er erg om een pasfototje in te leveren? Maar het gaat ook om de play offs begrijp ik toch? Dat vind ik wel een goede zaak, want die slaan werkelijk alles.
(al schrapt de UEFA de intertoto comp, en dan zouden de play offs volgend jaar dus al kappen toch?)
pi_34018429
Jij vindt het verzamelen van supportersfoto's in een fotobestand ok? Ook van duizenden supporters die nooit wat op hun geweten hebbben?

Ik vind het nog een vergaande maatregel, die duidelijk geen toegevoegde waarde heeft. Het is met name een princiepe kwestie geworden. Veel supporters zijn het zat om op voorhand als 'tuig' te worden aangemerkt. De politiek loopt aan de ene kant te jammeren dat voetbalwedstrijden teveel man-uren kost, maar aan de andere kant toveren ze elke keer weer een andere maatregel uit de hoge hoed..

Ik vind het inderdaad erg om verplicht in een foto bestand te staan van de politie als ik een seizoenskaart wil aanschaffen. Ik zie niet in waarom ik geregistreerd moet worden in een bestand zonder dat ik 'fout' ben geweest. De play-offs worden er met name door de politiek bij gehaald, die dat als chantage materiaal gebruiken. Goed dat ze dat doen eigenlijk, geen play-offs, geen verplichte foto, ideale uitkomst wat mij betreft..
pi_34018807
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef Staanplaats het volgende:
Jij vindt het verzamelen van supportersfoto's in een fotobestand ok? Ook van duizenden supporters die nooit wat op hun geweten hebbben?

Ik vind het nog een vergaande maatregel, die duidelijk geen toegevoegde waarde heeft. Het is met name een princiepe kwestie geworden. Veel supporters zijn het zat om op voorhand als 'tuig' te worden aangemerkt. De politiek loopt aan de ene kant te jammeren dat voetbalwedstrijden teveel man-uren kost, maar aan de andere kant toveren ze elke keer weer een andere maatregel uit de hoge hoed..

Ik vind het inderdaad erg om verplicht in een foto bestand te staan van de politie als ik een seizoenskaart wil aanschaffen. Ik zie niet in waarom ik geregistreerd moet worden in een bestand zonder dat ik 'fout' ben geweest. De play-offs worden er met name door de politiek bij gehaald, die dat als chantage materiaal gebruiken. Goed dat ze dat doen eigenlijk, geen play-offs, geen verplichte foto, ideale uitkomst wat mij betreft..
He bah, wat een enge gedachte. Een foto van mijzelf in een supportersbestand. Stel je eens voor dat daar misbruik van gemaakt zou worden... Damn he, voor hoeveel dingen moet je geen foto inleveren (die mag je dan weliswaar op een pasje geplakt in de portemonnee stoppen), maar ik zie het probleem er niet van in. Als jij niet 'fout' bent, waar maak je je dan zorgen over? Dat gemekker over privacy Wil je dan dat er op een lekkere zondag middag een talibanstrijder uit zijn theedoek ineens een bom tevoorschijn tovert en jou een bloedig eind schenkt? Dit is uiteraard een vrij extreem voorbeeld, dus laat ik het anders stellen. Als ze middels de pasfotoregistratie de 'hooligans' uit de stadions kunnen weren, dan werk ik daar graag aan mee. Ditzelfde verschijnsel kun je ook uitbreiden naar de maatschappij in z'n geheel, gaan we met z'n allen zitten zeiken om privacy, of dragen we allemaal een steentje bij aan de beveiliging van de wereld tegen (serieuze) dreiging van het terrorisme? Boeiend dat iemand bij de geheime dienst kan zien dat jij je aftrekt met je linkerhand, of dat jij elke donderdagavond sekslijnen belt, who cares? Dat komt echt niet in de krant, dus je zult zelf ook niet weten dat andere mensen het weten. Ik zeg, lever allemaal een pasfoto in, en doe niet zo moeilijk. Voetbalwet er nog ff tegenaan, en we zijn al direct een stuk verder.

edit:
ik vind dat gezeik over privacy maar populistisch gedoe, de moraalridder uithangen.
(het is for god sake maar een fototje er hangen geen camera's in je slaapkamer)
pi_34019552
Ach man, je ziet toch hopelijk zelf ook wel dat het verder gaat dan alleen een pasfoto..

Als het nu eens werd doorgevoerd door de gehele maatschappij dan zou het nog enigzins acceptabel zijn. Maar als een winkelier een foto ophangt van veelplegers, dan staat de politie klaar om die man te 'corrigeren' maar ik moet wel mijn foto inleveren, als ik naar Arnhem, Nijmegen of gewoon mn eigen Rotterdam wil..

Ik pas er inderdaad voor om verdergaande regels in te voeren voor voetbalsupporters, helemaal als het iedere keer alleen voor voetbalsupporters geldt. Waarom kan ik in de Kuip als volwassen gozer geen normaal biertje meer krijgen, maar kan iedere minderjarige in Hollywood of bij jullie daar op de Korenmarkt zonder probleem wel acohol krijgen. Hoe bedoel ondertussen scheef gegroeide verhoudingen.
Evenals het gehele boete beleid wat al totaal in geen verhouding staat. En gezien hoe de politie tegenwoordig omgaat met verklaringen, ooggetuigen in het algemeen en supporters in het bijzonder, vertrouw ik ze al niet teveel informatie toe.

Populistisch gelul vind ik je bloed, dna, urine, pasfoto en vingerafdruk afgeven voor een schijnbare veiligere wereld..
Evenals dat hele terrorisme gelul. Als we in dit land gewoon een paar kruispunten veiliger maken, redden we al meer mensen van de dood dan die met zogenaamde anti-terroristische acties.
Maar goed we dwalen af...

Ging over voetbal. Ik zie niet waarom de regels omtrend het bezoeken van wedstrijden nog meer verscherpt moet worden zonder dat hier directe aanleidingen voor zijn. Justite en Politiek zoeken de problemen, om vervolgens je janken dat het teveel inzet kost. De stadions in Nederland zijn al bijna een oase van rust zonder dat daar wat gebeurd, maarja hoe maak je dat duidelijk paranoïde figuren die achter elke pilaar gevaar zien...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:18:17 #100
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34019622
Kijk Staanplaats, als er inderdaad op meerdere plaatsen tegenlijk écht iets gedaan wordt dan valt het zeker wel op, maar als alleen de zuid 10 minuten lang leeg blijft maakt dat écht geen indruk hoor. Denk je dat de knvb nu nog niet weet dat zowat iedereen tégen de pasfotoregistratie is, daar hoeven we niet met zn 6000en voor buiten te blijven staan. Maar denk je nou echt dat het de knvb íets kan verrotten? zolang de bobo's maar blij zijn en die zijn blij, want met de foto's wordt het een stuk duidelijker wie er in het stadion zitten, en dus veiliger. Dat is tenminste het hele idee erachter.

Nee, om iets gedaan te krijgen in zeist moet er échte actie worden ondernomen, zoals 2 clubs die weigeren om te spelen, maar dat lukt je nooit, dat kost hun veel te veel geld. Wat kan je dan doen? plak het hoofdkantoor van de knvb onder met duizenden pasfoto's, kom massaal NIET naar wedstrijden, weet ik veel! maar dit gaat niet het verschil maken.

BTW: lijkt me leuk als de feijenoorders buiten de combi ook meedoen, dan is eindelijk es duidelijk hoeveel rotterdammers er op de oost en west zitten
Vamos el TRI!
pi_34019735
Ik heb niks te verbergen, dus ze mogen m'n foto hebben. Ze mogen me preventief fouilleren. Ze mogen me de hele wedstrijd met camera's in de gaten houden en als ze dat willen zelfs m'n telefoongesprekken afluisteren. Jammer dan, maar je ontkomt er niet aan. Ik heb niks te verbergen, en als het de veiligheid ten goede komt... waarom zou ik er dan moeilijk over doen? Ja, het kost wat meer moeite, maar tijden veranderen. Voetbal is niet meer hetzelfde spelletje en ook aan veranderingen onderhevig.
pi_34019875
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef Elvislives het volgende:
Kijk Staanplaats, als er inderdaad op meerdere plaatsen tegenlijk écht iets gedaan wordt dan valt het zeker wel op, maar als alleen de zuid 10 minuten lang leeg blijft maakt dat écht geen indruk hoor. Denk je dat de knvb nu nog niet weet dat zowat iedereen tégen de pasfotoregistratie is, daar hoeven we niet met zn 6000en voor buiten te blijven staan. Maar denk je nou echt dat het de knvb íets kan verrotten? zolang de bobo's maar blij zijn en die zijn blij, want met de foto's wordt het een stuk duidelijker wie er in het stadion zitten, en dus veiliger. Dat is tenminste het hele idee erachter.

Nee, om iets gedaan te krijgen in zeist moet er échte actie worden ondernomen, zoals 2 clubs die weigeren om te spelen, maar dat lukt je nooit, dat kost hun veel te veel geld. Wat kan je dan doen? plak het hoofdkantoor van de knvb onder met duizenden pasfoto's, kom massaal NIET naar wedstrijden, weet ik veel! maar dit gaat niet het verschil maken.

BTW: lijkt me leuk als de feijenoorders buiten de combi ook meedoen, dan is eindelijk es duidelijk hoeveel rotterdammers er op de oost en west zitten
Tuurlijk is zo'n 10 minuten actie niet zaligmakend, maar het tenminste een begin en een signaal. Mochten ze het toch doordrukken met die foto's dan kan je verder gaan met andere acties. Foto's inleveren van je goudvis, foto's in je burka, of met snor en pruik, weet ik het..

Ik verwacht niet dat de KNVB zal trillen omdat het Gelredome 10 minuten door redelijk groep leeg blijft, maar het is tenminste een statement. En je laat zien dat je de acties tegen de fotoregistratie ondersteunt. Het echte gevecht zal vermoedelijk toch rond de vergadertafel gevoerd worden. Alleen wanneer supporters (massaal) laten zien dat ze het er niet me eens zien wordt de stem van een SOVS bijvoorbeeld wel veel luider.
pi_34019958
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef Klingon het volgende:
Ik heb niks te verbergen, dus ze mogen m'n foto hebben. Ze mogen me preventief fouilleren. Ze mogen me de hele wedstrijd met camera's in de gaten houden en als ze dat willen zelfs m'n telefoongesprekken afluisteren. Jammer dan, maar je ontkomt er niet aan. Ik heb niks te verbergen, en als het de veiligheid ten goede komt... waarom zou ik er dan moeilijk over doen? Ja, het kost wat meer moeite, maar tijden veranderen. Voetbal is niet meer hetzelfde spelletje en ook aan veranderingen onderhevig.
Ik zou hier alleen al tegen zijn omdat het ons gigantische veel belastinggeld gaat kosten wat veel beter gebruikt zou kunnen worden dan big brothertje te spelen met voetbalsupporters.

Buiten dat ben ik overigens tegen een politiestaat, zoals jij het hier voorsteld. Of je nou niks of iets te verbergen hebt.

Helaas moet ik de discussie staken, want ik ga richting gelderland..
pi_34020168
Nou nog ff dan..

Ook hebben pilots in het verleden, en ook afgelopen seizoen al uitgewezen dat een dergelijk pasfotobestand nauwelijks bedraagt aan de veiligheid. En dat het vooral een kostbare en inefficiënte manier van voetbalvandalisme bestrijding is.

Maar goed, het ging over Amoha, Sturing, Vreven, en weet ik veel allemaal wie..
pi_34020255
@ Staanplaats

we verschillen gewoon van mening

ontopic:

moge de beste winnen zondag (alvast gefeliciteerd dus).
pi_34021244
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:38 schreef DeVinger het volgende:
@ Staanplaats
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:24:51 #107
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34021531
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:38 schreef DeVinger het volgende:
jij weet zelfs eerder dan Theo dat we gaan verliezen?? knokken ervoor!!
Vamos el TRI!
pi_34021637
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:24 schreef Elvislives het volgende:

[..]

jij weet zelfs eerder dan Theo dat we gaan verliezen?? knokken ervoor!!
Ow zeker, strijdend ten onder gaan maakt het nog wat heroïscher.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:01:00 #109
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34031790
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:29 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ow zeker, strijdend ten onder gaan maakt het nog wat heroïscher.
hallo, we hebben junker... hij wordt toch zeker in de basis opgesteld.. let maar op
Maximaal 4 regels
pi_34032528
De actie had beter gekozen kunnen worden, maar er moet iets tegen gedaan worden. Wat is het nut van pasfotoregistratie, als er in Nederland al verplichte legitimatie is? Voor mij wordt het zo onmogelijk gemaakt om mijn clubje te bezoeken als ik in Nederland ben. Als dit mag gaan de overheid en KNVB dadelijk nog verder.

Ik heb niks te verbergen, maar onderhand wordt het moeilijker een stadion in te komen dan door de douane te gaan. Waarom moeten er voor supporters zulke vergaande maatregelen genomen worden??

In het stadion gebeurd zelden nog iets. Het meeste gebeurd buiten het stadion. De pilots maakt duidelijk dat het geen ene moer helpt. Dus ook nog eens pure geld verspelling en je weet ie er voor op mogen draaien juist de supporter.

Al met al belachelijke maatregelen.

Zondag de wedstrijd tegen feyenoord. Met als alles goed gaat de nieuwe schermen in het stadion. De wedstrijd wordt op redelijk wat tv kanalen uitgezonden zag ik al. Waarschijnlijk kan ik hem ook bewonderen via de sat. En nee ik ga niet de eerste tien minuten boycotten
pi_34033846
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef Positive_Thinking het volgende:
De actie had beter gekozen kunnen worden, maar er moet iets tegen gedaan worden. Wat is het nut van pasfotoregistratie, als er in Nederland al verplichte legitimatie is? Voor mij wordt het zo onmogelijk gemaakt om mijn clubje te bezoeken als ik in Nederland ben. Als dit mag gaan de overheid en KNVB dadelijk nog verder.

Ik heb niks te verbergen, maar onderhand wordt het moeilijker een stadion in te komen dan door de douane te gaan. Waarom moeten er voor supporters zulke vergaande maatregelen genomen worden??

In het stadion gebeurd zelden nog iets. Het meeste gebeurd buiten het stadion. De pilots maakt duidelijk dat het geen ene moer helpt. Dus ook nog eens pure geld verspelling en je weet ie er voor op mogen draaien juist de supporter.

Al met al belachelijke maatregelen.

Zondag de wedstrijd tegen feyenoord. Met als alles goed gaat de nieuwe schermen in het stadion. De wedstrijd wordt op redelijk wat tv kanalen uitgezonden zag ik al. Waarschijnlijk kan ik hem ook bewonderen via de sat. En nee ik ga niet de eerste tien minuten boycotten
Pasfotoregistratie is wel even wat anders dan de reguliere legitimatie. Gingen de KNVB en de overheid maar is verder, maar dat terzijde. Het argument dat je dan nooit meer ergens voetbal kan bezoeken vind ik zo zwak, je koopt een uitkaart, voldoet aan de eisen (stuurt foto op vult wat papieren in etc.) en huppa, je kan naar iedere wedstrijd die je wil.

Waarom moeten er voor supporters zulke verregaande maatregelen genomen worden? Wat is er zo verregaand aan dan? Als jij als gewone burger van land naar land reist moet je toch ook een foto laten zien middels je paspoort/identiteitskaart om te tonen dat jij het wel echt bent, en niet iemand die met een eventueel gestolen paspoort/identiteitskaart reist. Zeurt daar iemand over dan? De voetbalscène is ook een wereldje apart, daar kan je over discussieren, maar het is een feit. Het is wat anders dan de volleybal- of korfbalwereld. Misschien wil de KNVB wel zeker weten dat hooligan X niet op de gestolen/gedwongen afgegeven/vriendschappelijk onderling geruilde seizoenskaart van burger X het stadion in komt?

In het stadion gebeurd zelden iets, klopt wel redelijk. Maar der hoeft ook maar één keer iets te gebeuren en heel Nederland staat weer klaar met zijn mening van voetbalsupporters zijn schurken van de bovenste plank. Laten we die kneuzen (die in weze gewoon kansloze mensen zijn) gewoon weren uit de stadions en laat ze het lekker op weilandjes met elkaar uitknokken, scheelt een hoop kosten/zorgen en krikt het beeld van de voetbalsupporters ook weer op (al moet ik eerlijk zeggen: i don't give a damn).

Al met al geen gekke of vreemde, maar zeker geen verregaande maatregelen.
pi_34033947
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

hallo, we hebben junker... hij wordt toch zeker in de basis opgesteld.. let maar op
Ow maar ik ga ook wel van winst uit hoor, praat mezelf nu gewoon een ingecalculeerd verlies in zodat de hattrick van Junker extra geil zal smaken zondag.
(ik haal het verschil tussen dromen, hopen, voorspellen, realistisch benaderen even door de war )
pi_34042369
Hoe is het tegenwoordig met de jeugd van Vitesse eigenlijk? De laatste jaren is het toch wat stiller. Ze hadden een periode dat ze bij de jeugd ook vrijwel alles wonnen. Maar de laatste spelers lijken het niet te redden. Blondelle, De Meersman, Kaya, ze mogen nooit meedoen. Loopt er nog talent in Jong Vitesse of A1?
www.thuisuiteten.nl
pi_34042904
quote:
Pasfotoregistratie is wel even wat anders dan de reguliere legitimatie. Gingen de KNVB en de overheid maar is verder, maar dat terzijde. Het argument dat je dan nooit meer ergens voetbal kan bezoeken vind ik zo zwak, je koopt een uitkaart, voldoet aan de eisen (stuurt foto op vult wat papieren in etc.) en huppa, je kan naar iedere wedstrijd die je wil.
Ik woon in het buitenland lijkt me moeilijk om even voor een wedstrijd aan alle eisen te voldoen. Ook zijn er genoeg neutrale voetbal liefhebbers die naar verschillende clubs gaan om wedstrijden te bekijken. Ook voor deze mensen wordt het steeds meer onmogelijk gemaakt. Verder zeg je het al goed je moet je legitimatie laten zien als je de douane doorgaat. We moeten onze legitimatie al laten zien op straat bij ongeregeldheden. Dit is al verplicht, waarom twee registraties naast elkaar. Dubbel werk met hetzelfde doel?? ook bij ongeregeldheden in het stadion moet je je legitimatie kunnen laten zien. Pasfotoregistratie voegt hier werkelijk geen enkele waarde aan toe. En btw de pasfotoregistratie willen ze dus ook voor het thuispubliek invoeren. Vermeld het maar even , omdat je ook over een uitkaart praat.
quote:
Hoe is het tegenwoordig met de jeugd van Vitesse eigenlijk? De laatste jaren is het toch wat stiller. Ze hadden een periode dat ze bij de jeugd ook vrijwel alles wonnen. Maar de laatste spelers lijken het niet te redden. Blondelle, De Meersman, Kaya, ze mogen nooit meedoen. Loopt er nog talent in Jong Vitesse of A1?
De jeugd van Vitese tegenwoordig Vitesse/AGOVV doen het behoorlijk wat minder. De A1 staat in degradatie zorgen waar de B1 en C1 er nog net iets boven staan. De D1, D2 en D3 doen het goed waar de E1 wat achter blijft.

De spelers die jij noemt hoor ik nog wel positieve verhalen over. Vooral Blondelle en Kaya laten vaak een goede indruk achter bij de supporters die naar de jeugd gaan.

Dit is puur wat ik hoor en op kan maken uit de standen. Ik kan het helaas niet persoonlijk volgen zoals je weet.
pi_34043011
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:39 schreef methodmich het volgende:
Onverwacht debuut voor Giel Neervoort

Door de enkelblessures van Ruud Knol en Peter van den Berg maakte Giel Neervoort zijn debuut voor Vitesse in de oefenwedstrijd tegen GVVV. De 19-jarige centrumverdediger speelde verdienstelijk en onderscheidde zich zelfs met een fraaie aanvallende actie. "Dat is ook typisch voor mijn spel. Ik schuif graag in en ben ook tweebenig. Ik was echt niet nerveus, al was ik welverrast toen ik hoorde dat ik met het eerste elftal mee mocht." De Arnhemmer heeft een duidelijk doel voor ogen. "In de voorbereiding van het nieuwe seizoen wil ik bij de selectie zitten, maar eerder mag natuurlijk ook.
bron: de Gelderlander

Voor de rest weinig nieuwe namen gehoord eigenlijk . Behalve ene Paymans (van nek over genomen ) maar die is al 21 ofzo . Hij heeft al wel is de bank gezeten volgens mij. En Jaap Davids, speelt die eigenlijk wel is bij Den Bosch?
pi_34043151
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Ik woon in het buitenland lijkt me moeilijk om even voor een wedstrijd aan alle eisen te voldoen. Ook zijn er genoeg neutrale voetbal liefhebbers die naar verschillende clubs gaan om wedstrijden te bekijken. Ook voor deze mensen wordt het steeds meer onmogelijk gemaakt. Verder zeg je het al goed je moet je legitimatie laten zien als je de douane doorgaat. We moeten onze legitimatie al laten zien op straat bij ongeregeldheden. Dit is al verplicht, waarom twee registraties naast elkaar. Dubbel werk met hetzelfde doel?? ook bij ongeregeldheden in het stadion moet je je legitimatie kunnen laten zien. Pasfotoregistratie voegt hier werkelijk geen enkele waarde aan toe. En btw de pasfotoregistratie willen ze dus ook voor het thuispubliek invoeren. Vermeld het maar even , omdat je ook over een uitkaart praat.
Men ziet toch wel dat dit iets totaal anders is? Staan de foto's in een bestand bij de club gelinkt aan een seizoenskaarthouder, dan is er bij ongeregelheden geen moeite de betreffende persoon op te sporen. Er is ook geen onduidelijkheid over wie het nu precies is, want klopt de foto niet kom je ook niet binnen. Zoals het nu is (zoals we ook vorig jaar met de rellen Feyenoord-Ajax hebben kunnen zien), kan het vaak dagen/weken duren voordat de relschopper in kwestie eindelijk gelinkt is aan een indentiteit en voordat men hem kan aanpakken.
pi_34043359
Jaap Davids is volgens mij wel basisspeler bij Vitesse, scoorde er al een paar.

Blondelle en Kaya waren altijd talenten, vandaar mijn vraag. Hopelijk breken ze nog door. En maar afwachten hoe Neervoort het doet.

Nick Paymans zou ik apart vinden als die het bij Vitesse wel redt.
www.thuisuiteten.nl
pi_34043451
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:15 schreef methodmich het volgende:
Jaap Davids is volgens mij wel basisspeler bij Vitesse, scoorde er al een paar.

Blondelle en Kaya waren altijd talenten, vandaar mijn vraag. Hopelijk breken ze nog door. En maar afwachten hoe Neervoort het doet.

Nick Paymans zou ik apart vinden als die het bij Vitesse wel redt.
Echt aansprekende namen zijn het iig niet, zitten ze bv in jeugdselecties van Oranje oid?
pi_34043475
Nee, het zijn Belgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34043523
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
Nee, het zijn Belgen.
Dan verander je het woordje Oranje voor Rode Duivels, dus nogmaals "blabla ?"
pi_34043572
Dan moet je het aan de Belgen vragen, dat weet ik niet. Maar ze hebben wel bij onder 18's e.d. gezeten.
www.thuisuiteten.nl
pi_34043605
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:22 schreef methodmich het volgende:
Dan moet je het aan de Belgen vragen, dat weet ik niet. Maar ze hebben wel bij onder 18's e.d. gezeten.
Nouja verdedigers krijgen hun kans wel bij Vitesse denk ik, daar komen we chronisch te kort.

Kaya klinkt wel leip en was in Football Manager wel leip, dus wie weet

edit:
maargoed Edje staat niet bekend om zijn wil jong talent een kans te geven, maar dan wel weer om een jong talent te breken door hem vroeg te wisselen oid.
pi_34049496
quote:
Men ziet toch wel dat dit iets totaal anders is? Staan de foto's in een bestand bij de club gelinkt aan een seizoenskaarthouder, dan is er bij ongeregelheden geen moeite de betreffende persoon op te sporen. Er is ook geen onduidelijkheid over wie het nu precies is, want klopt de foto niet kom je ook niet binnen. Zoals het nu is (zoals we ook vorig jaar met de rellen Feyenoord-Ajax hebben kunnen zien), kan het vaak dagen/weken duren voordat de relschopper in kwestie eindelijk gelinkt is aan een indentiteit en voordat men hem kan aanpakken.
Ten eerste bij aanvraag van seizoenskaart of clubkaart moet je je legitimatie al meesturen. Namen van seizoenkaarthouders zijn dus al bekend. Aangezien er bij je identiteitskaart wel een pasfoto zit en je dus ook in de database van de overheid staat kunnen ze het ook doen.

Ten tweede kunnen ze een sjaal en muts over hun kop heen trekken tijdens de rellen en heeft een pasfoto nog gen zin.

neem daarbij dat de pilots niet het gesorteerde effect hadden volgens de clubs. Er genoeg rellen ook buiten het stadion gebeuren en daar heb je geen seizoenskaart voor nodig.

Voor mij blijft alles mogelijk met dezelfde systemen en is pasfotoregistratie overbodig.
pi_34053354
Ook wij verschillen van mening en praten langs elkaar heen

Laten we maar gewoon over Vitesse lullen
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:10:57 #125
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34059026
Zal ik mijn mening dan nog is geven om je vinger maar even te ontwijken).

Ik heb dit seizoen wel een foto laten maken, omdat ik toch naar bepaalde uitwedstrijden wil. Het feit dat ik uiteindelijk alleen RBC (vv) en Sparta(vv) ben geweest komt toch omdat ik steeds minder in zag waarom het is ingevoerd. Ik snap dat men alles op alles wil zetten om het veiliger te maken in het stadion, maar het feit dat men nu ook al in het stadion zelf gepakt wordt op je vrijheden gaat te ver. Daarnaast is het toch belachelijk dat je zelf niet op evv naar bijvoorbeeld Heracles en RKC kan gaan.
Over de actie zelf dan, het is goed dat er tenminste wat gebeurt, alleen dit is niet de manier, nouja eigenlijk is er gewoon niks tegen te beginnen. De KNVB doet toch wat het wil.
Het is iig goed dat Feyenoord, Ajax, PSV en Vitesse tegen stemmen, ik weet alleen niet hoe het met de overige clubs zit.

Over Vitesse dan, op naar de 3 punten
Maximaal 4 regels
pi_34076131
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Tha_Mars het volgende:

Het is iig goed dat Feyenoord, Ajax, PSV en Vitesse tegen stemmen, ik weet alleen niet hoe het met de overige clubs zit.

Over Vitesse dan, op naar de 3 punten
Ik heb gister niets gezien bij andere clubs. Denk dat het bij vitesse ook niet gaat lukken. maar we zullen zien. Er hangen iig wat spandoeken.

Vandaag gaan we winnen !
pi_34076753
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:10 schreef Domenica het volgende:

[..]

Ik heb gister niets gezien bij andere clubs. Denk dat het bij vitesse ook niet gaat lukken. maar we zullen zien. Er hangen iig wat spandoeken.

Vandaag gaan we winnen !
Spandoeken, scary!

Ik gaat richting Arnhem, godverdomme op zondag niet uitslapen
  zondag 15 januari 2006 @ 15:14:13 #128
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_34085120
1 punt was toch wel terecht geweest hoor.
En sjongejongen, wat een scheidsrechter
jeweetz
pi_34085378
Tja, Vitesse verdiende wel een gelijkspel. Lucky goal van Feyenoord. Voor de rest hebben de Rotterdammers weinig weten te brengen, misschien alleen in de slotfase toen er wat meer ruimte ontstond achterin. Kuijt en Kalou zijn eigenlijk helemaal niet gevaarlijk geweest. Swerts deed het ook goed. Junker vond ik wel oké, balvast en sterke speler. Denk dat hij wel een goeie vervanger wordt van Amoah. Had trouwens niet eens het idee dat Vitesse echt slechter aan het voetballen was zonder Vreven en Hersi. Maar ja, weer geen punten gepakt dus. Op naar de volgende wedstrijd.
pi_34085795
Junker deed het zeker niet slecht. Werkte goed samen met de andere aanvallers, en inderdaad balvast en kopsterk. Swerts liet zijn dat hij ook op rechtsback de beste is, maar Vreven zal die plek wel weer overnemen denk ik. Rest van de verdediging was ook naar behoren. Theo viel een beetje tegen, Knopper moet nog wat scherper worden voor de goal, had wel een aantal kansjes. Benson en Rojer lieten voorin ook wel wat aardige dingen zien, maar waren niet top.

Al met al een onnodige nederlaag, een punt had er zeker in gezeten, en misschien wel meer. Feyenoord heeft nauwelijks kansen gehad.

Verder leek het wel een kinderpartijtje met die rennende gasten die na 10 minuten naar hun plaatsen mochten, en de huldiging van Vito als 'mascotte van het jaar'.

En jammer dat het scherm boven zuid het nog niet deed.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:42:57 #131
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_34086179
Die huldiging was briljant, zal in Utrecht wel hetzelfde verhaal geweest zijn Maar idd brighton, ik kan het alleen maar compleet met je eens zijn
jeweetz
pi_34088274
Zoals verwacht, een verlies. Maar er had zeker meer ingezeten voor Vitesse.

De 0-1 zag er weer lekker safe uit van Wapenaar (en de verdedigers), in mijn ogen onnodig. Verder heeft Feyenoord wel enkele kleine kansjes afgedwongen, maar echt gevaarlijk werd het nooit. Datzelfde geldt voor Vitesse, ook wij hebben niet echte kansen gehad. Allemaal van die situaties waarvan je twijfelt of je nu moet opstaan of kan blijven zitten. Ach, Feyenoord thuis in zo'n situatie als waarin VItesse nu verkeerd, strijdend ten onder gegaan

Wat een oase van rust niet? Een wedstrijd zonder Vreven. Geen seconde gemist, en Swerts speelde prima (dat is dan ook de toekomstige rechtsback). Frankel op links goed? Aanvallend gezien inderdaad, en af en toe lekker fel, maar het blijft een onzekerheidsfactor in je elftal wanneer je hem achterin neerzet. Ik vond eigenlijk iedereen wel redelijk spelen op Rojer na, ik snap niet dat hij mag beginnen ten faveure van De Mul (waarom? ). Zijn voorzetten waren een drama, op 1 goede na in de eerste helft (vanaf links). Benson trouwens, die vond ik echt goed spelen vandaag zeg. Af en toe is hij net wat te opportunistisch, maar over het algemeen sterk aan de bal, goede acties en lekker overzicht. Madsen kun je nu nog niet beoordelen, alles wat hij heeft gedaan kun je kenmerkend voor de Deen noemen bij wijze van spreken. De eerste indruk is iig wel positief, mag ook wel he voor die duit centen. Volgende week thuis tegen Willem II moet hij zijn goaltje pakken.

Maargoed, je blijft toch met een gevoel zitten dat er iets niet klopt/klikt in het elftal. Sturing zal toch weg moeten.
pi_34088353
quote:
Op zondag 15 januari 2006 16:30 schreef DeVinger het volgende:
Madsen kun je nu nog niet beoordelen, alles wat hij heeft gedaan kun je kenmerkend voor de Deen noemen bij wijze van spreken. De eerste indruk is iig wel positief, mag ook wel he voor die duit centen. Volgende week thuis tegen Willem II moet hij zijn goaltje pakken.
Madsen?
pi_34088775
quote:
Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef brighton het volgende:

[..]

Madsen?
Ja dat is zijn bijnaam he

De vervanger van Amoah dan
pi_34090437
Ik heb Vreven en Hersi ook helemaal niet gemist vandaag. Ging best lekker. En die Junker lijkt mij een goeie vervanger voor Amoah. Erg balvast, mooie pasjes, en ook redelijk snel. Maar we zullen het tegen willem II zien. Vandaag had er veel meer in gezeten, maar geen schande om te verliezen. Ze hebben er in mijn ogen in ieder geval veel aan gedaan.
pi_34090489
Viel het trouwens op van Noord, Oost, of West dat we 10 minuten later binnen kwamen? Volgens mij was 9/10 van Zuid al binnen voor de wedstrijd
pi_34090830
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Domenica het volgende:
Viel het trouwens op van Noord, Oost, of West dat we 10 minuten later binnen kwamen? Volgens mij was 9/10 van Zuid al binnen voor de wedstrijd
Bedoel je die 20 bikkels die als dolblije kinderen al na 2 minuten de tribunes kwamen opgerend?

Nee, jullie hebben je punt gemaakt hoor
pi_34091129
Rot toch op man. Prominade stond vol, dus 20 is beetje loze schatting
pi_34091267
Ach, op Zuid was een klein gedeelte afgezet met lint en daar lieten ze niemand zitten. De rest van Zuid zat gewoon vol. Na een kleine 10 minuten kwamen ze idd allemaal de tribune opgerend. Allemaal leuk en aardig, maar ik had niet echt de behoefte om daar aan mee te doen (maar respecteer de actie wel).

Nu is het wel weer zaak voor Vitesse om wat punten te pakken, anders wordt het gat naar de grote middenmoot te groot.
pi_34091298
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Domenica het volgende:
Rot toch op man. Prominade stond vol, dus 20 is beetje loze schatting
haphap

Meer dan een paar honderd waren het toch niet iig, maar ik dacht dat heel Zuid het zou doen? (op de families na dan).
pi_34091455
Het hele uitvak ook toch? Die stonden ook gewoon half om half bij de ingang van de tribune te wachten. Maar ja, leuk iniatief. Nu nog afwachten of het ook effect heeft.
pi_34091513
Zuid is gewoon te groot om dit uit te voeren. mja uiteindelijk nutteloze actie geweest dus

Willem ii moet opgerold worden!
pi_34092210
quote:
Junker geblesseerd na sterk debuut

Vitesse-aanwinst Mads Junker maakte zondag tegen Feyenoord een hele sterke indruk in de spits, maar moest kort na rust met een heupblessure van het veld. Het is nog onduidelijk of de blessure ernstig is. "Ik had ongelooflijk veel pijn en kon bijna niet meer lopen", aldus de Deen die met een ovatie van het veld ging. "Erg vervelend die blessure want ik was conditioneel nog lang niet op." Junker was redelijk tevreden over zijn eigen debuut. "Het publiek reageerde ook wel op mij, ik heb alleen geen idee wat ze riepen", aldus Junker die vond dat Vitesse meer had verdiend.
Hij kent z'n eigen achternaam toch wel
pi_34092467
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:39 schreef methodmich het volgende:
Mees Siers gaat vet komen. Héél ver.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34099068
Ik heb vanmiddag een leuke wedstrijd gezien waarbij Vitesse over de hele wedstrijd genomen zeker 1 punt verdiende. Mads Junker lijkt mij een zeer goede aankoop geweest. Hij zit pas kort bij het elftal en dus nog niet volledig ingespeeld. Maar hij leek me balvast redelijk kopsterk en heeft een goede mentaliteit.

Ik heb Vreven en Hersi niet echt gemist. Swerts is absoluut een top verdediger die ik nog wel naar een topclub zie verdwijnen.
  zondag 15 januari 2006 @ 21:20:59 #146
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34100155
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik heb vanmiddag een leuke wedstrijd gezien waarbij Vitesse over de hele wedstrijd genomen zeker 1 punt verdiende. Mads Junker lijkt mij een zeer goede aankoop geweest. Hij zit pas kort bij het elftal en dus nog niet volledig ingespeeld. Maar hij leek me balvast redelijk kopsterk en heeft een goede mentaliteit.

Ik heb Vreven en Hersi niet echt gemist. Swerts is absoluut een top verdediger die ik nog wel naar een topclub zie verdwijnen.
jup kan me wel hierin vinden.
Over de actie, ik had verwacht dat eigenlijk iedereen gewoon bij de ingangen niet door kon lopen, toen bleek dat ze alleen 112 en 113 hadden dicht gegooit had ik het al gehad met de actie.
Over de wedstrijd dan, Vreven had misschien nog wel eerder het vuurtje kunnen opstoken in de 1e helft, Vitesse was toen gewoon niet scherp genoeg, en tjah of je ze mistte, dat weet je nooit meer. Gelijkspel was meer dan verdiend geweest, maarja daar koop je geen eieren voor.

En ja het scherm dat was gaaf, mooie achterkant man
Op naar zaterdag, Willem 2, dat moet toch wel weer lukken dan. Junker 1e doelpunt komt eraan.
Maximaal 4 regels
pi_34103707
Vreven nu bij Café De Sport op Talpa.
pi_34104497
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:43 schreef Klingon het volgende:
Vreven nu bij Café De Sport op Talpa.
Dit gaat hem weer een schorsing opleveren...
(hij herhaald gewoon hetzelfde)

edit:

Die kerel heeft wel humor zeg

[ Bericht 15% gewijzigd door DeVinger op 15-01-2006 23:09:27 ]
pi_34104719
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef DeVinger het volgende:
Hij nuanceert wel veel van z'n uitspraken. Ik vind trouwens ook dat hij onterecht is geschorst. Hersi had het over Sturing, Vreven heeft het over het team (incl. hijzelf). Als 'ie hiervoor weer geschorst wordt, dan is dat wel erg hypocriet.
pi_34104947
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:06 schreef Klingon het volgende:

[..]

Hij nuanceert wel veel van z'n uitspraken. Ik vind trouwens ook dat hij onterecht is geschorst. Hersi had het over Sturing, Vreven heeft het over het team (incl. hijzelf). Als 'ie hiervoor weer geschorst wordt, dan is dat wel erg hypocriet.
Whaw, hij zet Vitesse wel te kakken hoor, en trapt ook telkens in de vragen van de presentatoren.

Mijn stem heeft hij toch wel veroverd moet ik eerlijk bekennen
Hij gaat toch niet zitten janken he

[ Bericht 10% gewijzigd door DeVinger op 15-01-2006 23:16:45 ]
pi_34104966
Wat trouwens lang een gerucht was is nu dus wel door Vreven bevestigd: er is sprake van een duidelijke groepsvorming (cq. kampen) binnen de selectie.
pi_34104991
Vreven
pi_34105035
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef DeVinger het volgende:
Whaw, hij zet Vitesse wel te kakken hoor, en trapt ook telkens in de vragen van de presentatoren.
Humberto Tan speelt het wel slim idd, maar daar is 'ie ook journalist voor.
pi_34105163
Die kleine Vreven als spits, leuke beelden

Edit: pff, mooie televisie van een emotionele Vreven.
pi_34105515
Vreven heeft mij omgekregen mag ik toch wel zeggen. Dit werpt toch idd wel een ander licht op de zaak met groepjesvorming, het team zelf zit niet lekker in elkaar, en dat is voor een coach als Sturing dan ook lastig denk ik. Máár, dat komt omdat we ook duidelijke leeftijdverschillen hebben en spelers die al een verleden met elkaar hebben etc. Maargoed, hier moet je als coach wel tussen gaan staan en tijdig voor een oplossing zoeken of het iig aankaarten.

Misschien kan er nu aan een nieuwe start gewerkt worden, en in de zomer met wat vernieuwingen en als Jansen straks weer terugkomt, ik ben benieuwd..
pi_34105598
Ja idd. En als het al een jaar speelt (zegt Vreven) en er wordt niks aan gedaan, dan is het laatste redmiddel: de media. Ik neem het Vreven niet eens kwalijk eigenlijk. Hopelijk wordt er nu dan ook wat aan gedaan bij Vitesse.
pi_34112170
Vreven is duidelijk in zijn uitspraken en legt niet alles bij anderen neer en kijkt ook naar zichzelf.

Met sommige dingen is hij het niet eens, maar hij zegt ook niet dat het persee anders moet. Het enigste wat hij vindt is dat je de ego's in een wedstrijd opzij moet zetten en 100% voor elkaar gaan.

In mijn ogen zegt hij niks verkeerd, maar probeert hij anderen eens aan het denken te zetten over de situatie en het ze te laten inzien. Laten we hopen dat Sturing dit interview niet te zwaar zal opvatten en hem weer een schorsing geeft..
pi_34130639
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mees Siers gaat vet komen. Héél ver.
Nou, die dan dus niet. Lekker, weer een speler verpest door cultheld.
www.thuisuiteten.nl
pi_34130679
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, die dan dus niet. Lekker, weer een speler verpest door cultheld.
Nou zo goed als Arie Jonkers zal hij inderdaad nooit worden, dat is echt een wereldtopper hoor mm
pi_34130697
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef Klingon het volgende:
Wat trouwens lang een gerucht was is nu dus wel door Vreven bevestigd: er is sprake van een duidelijke groepsvorming (cq. kampen) binnen de selectie.
Werd eerder al gezegd idd. De Afrikanen met Van der Schaaf enzo, Theo met Dingsdag en Knol, Wapenaar met Vreven.
www.thuisuiteten.nl
pi_34130738
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nou zo goed als Arie Jonkers zal hij inderdaad nooit worden, dat is echt een wereldtopper hoor mm
Hij doet het gewoon wéér!
www.thuisuiteten.nl
pi_34130798
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij doet het gewoon wéér!
Dat is toch zo'n supertalent volgens jou? In tegenstelling tot "Arie Jonkers" heeft Siers al diverse jeugdelftallen van oranje gehaald en is hij het meest veelbelovende talent van Vitesse.
pi_34130899
Ik heb gezegd dat Arie wel een leuke speler voor NAC kan worden en met veel geluk een soort Kuijt-effect kon bereiken. En Arie is gewoon cool.

Maar goed, jij weet alles van de jeugdelftallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34130970
Ik ken Siers toevallig persoonlijk en hij kan gewoon heel erg goed voetballen. Vecht voor elke bal en is een echte pitbull op het middenveld.
pi_34131004
Okee dan. We zijn overtuigd.
www.thuisuiteten.nl
pi_34131030
Dat komt nog wel. Je lachte me ook uit toen ik voorspelde dat Huntelaar ooit nog naar Ajax zou gaan.
pi_34131099
Meer om je altijd betrouwbare bronnen inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:45:44 #168
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34196338
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Werd eerder al gezegd idd. De Afrikanen met Van der Schaaf enzo, Theo met Dingsdag en Knol, Wapenaar met Vreven.
Swerts is half Congolees, heeft een pikzwarte vader en donkere broertjes, telt dat ook mee?
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:48:26 #169
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34196410
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef cultheld het volgende:
Ik ken Siers toevallig persoonlijk en hij kan gewoon heel erg goed voetballen. Vecht voor elke bal en is een echte pitbull op het middenveld.
Mee eens! Hét talent uit de jeugdopleiding!
pi_34196710
gaat lekker bij Vitesse oplossing voor Vreven lijkt me om dan maar te verkassen.. gezien hetgeen ik mee heb gekregen omtrent de affaire snap ik hier geen bal van, maar er zal intern wel veel meer aan de hand zijn..

is sch dus niet de enige club waar 't momenteel ff rommelt en 'niemand' meer snapt wat er aan de hand is
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:29:22 #171
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_34197940
Beetje zwaar gestraft vind ik, Hersi wel weer in genade aangenomen. Volgens mij heeft Sturing de pleurishekel aan Vreven
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_34197964
quote:
Vitesse uitgekeken op Vreven

ARNHEM - Stijn Vreven is met onmiddelijke ingang uit de eerste selectie van Vitesse gezet. De Belgische verdediger heeft van de Arnhemse voetbalclub te horen gekregen dat hij mag uitzien naar een andere club. "Wij hebben het gevoel dat de relatie tussen Vreven en Vitesse niet meer te herstellen is. Dan moet je in het belang van de club ook vervelende beslissingen nemen", zei directeur Paul van der Kraan woensdag.

Vreven (32) liet zich onlangs weinig vleiend uit in de media over Vitesse; hij verweet zijn medespelers gebrek aan passie in hun spel. Het kwam hem op een tijdelijke verbanning naar het tweede elftal te staan.

Van der Kraan: "Stijn heeft zich in het veld altijd voor 100 procent ingezet en daarom is het des te betreurenswaardiger dat het daarbuiten niet goed liep. Vitesse staat voor een belangrijke periode in de competitie en dan is het van groot belang dat alle neuzen dezelfde kant op wijzen."

Een club heeft zich nog niet gemeld voor Vreven. Vitesse zal op korte termijn praten met de speler en diens zaakwaarnemer. De voetballer traint vanaf volgende week maandag mee met de beloften.
Erg vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat Vreven zich onmogelijk heeft opgesteld richting Vitesse. Bij Café De Sport zei hij nog dat bij Vitesse wilde blijven en evt. zelfs zijn carrière daar zou willen afsluiten. Maar ja, misschien dat juist zijn uitspraken bij Café De Sport de druppel waren (want daar zei hij eigenlijk precies hetzelfde, over mentaliteit en groepsvorming etc.). Ik vind het jammer, maar met Swerts hebben we een hele goeie vervanger.
pi_34209216
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Net nu ik hem door dat interview begon te waarderen...
pi_34211182
Interview was mooi. Maar als Vreven er met de clublleiding niet uitkomt dan houdt het op. Ik waardeer zijn inzet en mentaliteit enorm. Maar Vreven is niet meer de oude Vreven en komt naar mijn inziens tekort afgelopen jaar.

Met deze maatregelen van Vitesse en de houding van Vreven is het wachten op een vertrek Van Vreven. Met Swerts hebben we een hele goede vervanger voor Vreven. Laat Vitesse nu maar uitkijken voor een (tijdelijke) oplossing op Linksback.
pi_34224351
Leuk dat een oud-klasgenoot van mij als één van de potentiële opvolgers van Theo wordt gezien
pi_34233233
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef numero_uno het volgende:
Beetje zwaar gestraft vind ik, Hersi wel weer in genade aangenomen. Volgens mij heeft Sturing de pleurishekel aan Vreven
Waarom mag je niet meer uitkomen voor je mening, we leven hier toch niet in een communistische staat ? Volgens mij is het gewoon zo dat Sturing merkt dat hij Vreven niet aankan, en dan is dit een uitgelezen mogelijkheid om van hem af te komen. Het is nu feitelijk de leiding van Vitesse die de onrust binnen Vitesse aanwakkert. Wat Vreven heeft gezegt dat is toch eigenlijk oud nieuws en weet iedereen al, ik was juist blij dat hij dit naar buiten toe heeft gebracht, nu moet er iets aan gedaan worden.
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_34233581
Er was met Vreven een radiostilte afgesproken. Ondanks dat ging Vreven gezellig bij Talpa zitten.

Met zijn uitspraken over radiostilte en ach dat ben ik dan vergeten zegt toch genoeg?? Hij neemt de afgesproken afspraken waar ook de spelers mee hebben in gestemd niet serieus. Je kan als club geen uitzondering maken en 1 spelers z'n gang laten gaan en anderen niet.

Vreven gooit bwust zijn eigen glazen in bij Vitesse krijg ik het idee, of dacht hij nou wekelijk dat bij Talpa gaan zitten een goede daad was??
pi_34234216
quote:
EDWARD STURING
'Mentaal hebben we een ontzettend sterke groep. Ik geniet als ik spelers zoals Vreven, Van der Schaaf en Yakubu zie bikkelen.'
ergens moet ik toch wel glimlachen nu bij die uitspraak...
maar als Vitesse de lijn zoals gespeeld tegen Feyenoord door trekt, dan gaat het zeker wel goedkomen. Willem II-thuis en RKC-uit moet toch wel kunnen met deze groep. vervolgens komen er 5 lastige wedstrijden: AZ-uit, Twente-thuis, SC Heerenveen-uit, PSV-thuis en ADO-uit... met 7 wedstrijden en 10-13 punten mag je tevreden zijn, maar meer moet kunnen, toch?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_34234629
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

ergens moet ik toch wel glimlachen nu bij die uitspraak...
maar als Vitesse de lijn zoals gespeeld tegen Feyenoord door trekt, dan gaat het zeker wel goedkomen. Willem II-thuis en RKC-uit moet toch wel kunnen met deze groep. vervolgens komen er 5 lastige wedstrijden: AZ-uit, Twente-thuis, SC Heerenveen-uit, PSV-thuis en ADO-uit... met 7 wedstrijden en 10-13 punten mag je tevreden zijn, maar meer moet kunnen, toch?
Hoor je nu wat je zelf zegt? Iedereen speelt toch 'goed' tegen Feyenoord...

Het zou zo Vitesse zijn als we Willem II thuis verliezen, RKC uit winnen, etc...

Ik bekijk het voorlopig van wedstrijd tot wedstrijd
pi_34235133
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:34 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Hoor je nu wat je zelf zegt? Iedereen speelt toch 'goed' tegen Feyenoord...

Het zou zo Vitesse zijn als we Willem II thuis verliezen, RKC uit winnen, etc...

Ik bekijk het voorlopig van wedstrijd tot wedstrijd
heb je wel een punt, op zich kan iedere ploeg tegen Feyenoord voetballen.. (net zoals bijvoorbeeld iedereen tegen Hewitt kan tennissen, nu 0-2 achter in sets en 3-3 na een 2-0 voorsprong..) maar toch, ik heb/had niet het idee dat Vitesse slecht uit de "winterstop" is gekomen. en, vraag me niet hoe, maar ze hebben toch wel 26 punten gehaald (ja, van de laatste 6 wedstrijden er 5 verloren..).. het biedt toch perspectief voor de komende reeks (nouja, misschien ben ik wel te optimistisch: ik gun het Vitesse eigenlijk wel om weer eens voor Europees mee te doen (alhoewel ze vorig seizoen ook lang op schema hebben gelegen)
pi_34235415
quote:
Jurisprudentie in voordeel Vreven

Stijn Vreven zet een advocaat in om zijn positie bij de A-selectie van Vitesse terug te krijgen. De Belg is woensdag definitief uit de selectie gezet, omdat er volgens de club een onwerkbare situatie was ontstaan. De Belg claimt recht op arbeid, mede omdat trainer Edward Sturing vorige week nog zei dat Vreven na het duel tegen Feyenoord weer een van de belangrijke spelers zou zijn. In vergelijkbare gevallen (AZ 1995, Feyenoord 1997) oordeelde de rechter eerder op straffe van een dwangsom dat 'verbannen' spelers weer met het eerste mee mochten trainen.
In 1995 verwijderde Feyenoord-trainer Arie Haan Regi Blinker en Rob Witschge uit de selectie. Op last van de rechter moest Haan dat besluit terugdraaien. In 1997 verbande AZ-trainer Willem van Hanegem vijf spelers, onder wie oud-Vitesenaar Bart Latuheru en latere NEC'er Danny Hesp, naar het tweede. Na interventie van de rechter moest 'de kromme' hen terugnemen.

Vreven werd uit de Vitesse-selectie verwijderd nadat hij openlijk kritiek uitte op het gebrek aan ambitie en professionaliteit bij de club. Hij heeft een contract tot 2007 en wil weer in de A-selectie worden opgenomen.
Komop, alsof je na zo'n situatie nog een serieuze relatie met de club kan hebben
pi_34243348
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Komop, alsof je na zo'n situatie nog een serieuze relatie met de club kan hebben
Vreven heeft al geruime tijd gelijk, ik vind zijn kritiek dan ook zeer terecht. Sturing is echt niet te begrijpen
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:03:12 #183
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34244035
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een vrije transfer wordt. Is voor de club als speler het beste, volgens mij.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_34251234
Stijntje vermoedelijk naar Turkije of terug naar België. Toch zonde, het "boze elftal" wordt ontmanteld.
www.thuisuiteten.nl
pi_34251278
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Stijntje vermoedelijk naar Turkije of terug naar België. Toch zonde, het "boze elftal" wordt ontmanteld.
Dat zal dan ook wel een einde betekenen aan de "relatie" tussen hem en z'n 21/22-jarige sletje uit Ede
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:27:52 #186
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34258473
Leg uit Cultheld?
pi_34258911
Oh dat wist je niet? Ik kwam Vreven een keer tegen in Doetinchem met stappen. Toen had ie zo'n jong mokkeltje bij zich, van 21 of zo. Dus toen heb ik bij iemand nagevraagd wie dat was en dat was z'n nieuwste vriendin, waar hij z'n vrouw voor aan de kant had geschoven .
pi_34260606
Die Stijn neemt meisjes mee z'n wigwam in.

Maar weer serieus, ik vind de beslissing van Vitesse een goede, Vreven heeft een uitstekende mentaliteit maar die kan veel negativiteit met zich meebrengen.
That's all folks!
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:35:28 #189
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_34261794
Als Vreven ergens niet tevreden is, dan is hij een moeilijk persoon om te handhaven. Bij Utrecht was hij jarenlang een voorbeeldprof, maar aan het einde stelde hij zich ook minder professioneel op
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:05:14 #190
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34263156
Vreven is mijn held!

Bij het vertrek van Vreven zijn er alleen maar verliezers, Vitesse én Vreven.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:52:40 #191
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34271078
Östlund wordt misschien de opvolger van Vreven, maarja eerst maar de rechtzaak afwachten, waarna Vitesse waarschijnlijk zijn contract afkoopt...
Maximaal 4 regels
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:53:06 #192
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34294855
ostlund en vd leegte zijn niet in beeld bij vitesse. Wie wel? geen idee!
Vamos el TRI!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 03:30:30 #193
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34301648
ah ik kwam nog een mooie foto tegen op mn harddisk die ik jullie niet wil onthouden:

mazzel pienaar, eikel.

edit: hopelijk werkt ie zo wel

[ Bericht 27% gewijzigd door Elvislives op 21-01-2006 12:49:41 ]
Vamos el TRI!
pi_34303725
Hij is klaar voor de overstap naar Man utd/Chelsea/Real als ik de berichten moet geloven .
(ik zie wel een kikker btw )
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:43:44 #195
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34306213
enne waarom werkt mn plaatje nu niet meer?
Vamos el TRI!
pi_34306435
Het lag waarschijnlijk aan Imageshack, dat gaat niet goed samen met Fok!

Zoekt Vitesse trouwens nog naar een vervanger voor Vreven?
That's all folks!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:03:59 #197
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34306825
waarschijnlijk willen ze een speler huren, maar in mijn ogen hebben we in swerts een top opvolger. Die laat het hele seizoen, maar vooral de laatste paar wedstrijden zien echt een héle goede verdediger te zijn, tackels zijn gedurfd, maar bijna altijd op de bal. Opbouwend is hij sterk natuurlijk ook.
Helaas wil ie zich zelf richten op het middenveld...

Ik heb van streuer gehoord dat ostlund en vd leegte niet in beeld zijn, dus we krijgen geen Zweedse houthakkert als opvolger.
Vamos el TRI!
pi_34309846
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef Elvislives het volgende:
ah ik kwam nog een mooie foto tegen op mn harddisk die ik jullie niet wil onthouden:

[afbeelding]
Uit de tijd dat de shirtjes van Vites nog mooi waren
pi_34312202
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef Domenica het volgende:

[..]

Uit de tijd dat de shirtjes van Vites nog mooi waren
Inderdaad! Strepen die doorlopen op de rug, geen sponsor op de voorkant.
pi_34312723
Dat was sowieso een memorabele wedstrijd zeg, die vergeet ik niet gauw meer

30min 0-1 Bergdolmo (penal)
70min 1-1 Beukering (corner)
75min 2-1 Knol (heerlijk schot, na corner)
85min 3-1 Mbamba (na prachtige terugspeel bal van V. Halst)

Ongeveer dan hè, die tijden. Het mooiste was nog, ik zat naast een AJAX-fan (maat van mij).
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:22:42 #201
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34313122
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef Elvislives het volgende:

[afbeelding]

mazzel pienaar, eikel.

edit: hopelijk werkt ie zo wel
Komt die niet van het Vitesse.org-forum?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:31:47 #202
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34313388
ja maar eerst van mijn schijf en toen op het forum hehe

prachtige herinneringen aan inderdaad. en sowieso, heel nl heeft een hekel aan pienaar volgens mij
Vamos el TRI!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:39:33 #203
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34313616
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef Elvislives het volgende:
ja maar eerst van mijn schijf en toen op het forum hehe

prachtige herinneringen aan inderdaad. en sowieso, heel nl heeft een hekel aan pienaar volgens mij
Sowieso

[ Bericht 2% gewijzigd door WebForce op 21-01-2006 16:55:29 ]
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:52:21 #204
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34314026
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:39 schreef WebForce het volgende:

[..]

[q]Zowieso
quote:
U hebt gezocht op sowieso:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

so·wie·so (bw.)
1 hoe dan ook => überhaupt
quote:
U hebt gezocht op zowieso:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

Helaas geen Nederlandse woorden gevonden.

We gaan winnen he...
Vamos el TRI!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:55:21 #205
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34314128
Het was helemaal geen verbetering die post van mij! !!! Met Zowieso bedoelde ik 'Dat iedereen een hekel heeft aan Pienaar en dat het een mooie wedstrijd was!
Ik wist niet eens dat je het zo moest schrijven Ik zal het editten
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:00:50 #206
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34314296
haha edit maar niks, dan slaat mijn post weer op stront namelijk

hopelijk maakt amoah pienaar af daar in dortmund!
Vamos el TRI!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:35:16 #207
3185 Adelante
To let it go now
pi_34322058
Gaat goed al weer, thuis tegen Willem II
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_34325780
ach uiteindelijk toch de drie punten... was wel erg lang wachten en zweten.

Fredje Benson!!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:00:09 #209
3185 Adelante
To let it go now
pi_34328026
drie punten konden ze wel even gebruiken maar wel een saaie/inspiratieloze wedstrijd zeg...
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:08:27 #210
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34328378
bwehehehehehe
Vamos el TRI!
pi_34329537
1e helft was zeker kut. 2e helft zag er beter uit. maar nog bagger. maja als we winnen hoor je mij niet snel klagen!

Die laatste 5 minuten

[ Bericht 3% gewijzigd door Domenica op 21-01-2006 23:43:39 ]
pi_34331630
Wat een bar slechte wedstrijd was het zeg. Na die gemiste penalty geloofde ik er echt niet meer in. Oja, die bal in de eerste helft was gewoon over lijn

Drie puntjes dankzij Fred Benson...Schaaf mag komende week z'n schoenen poetsen
pi_34333214
Bij dat tegendoelpunt stond Wapenaar toch ook niet echt lekker opgesteld...

Achja, winst, maar uitstel van executie voor Sturing.
pi_34336057
Of dit geeft net dat beetje vertrouwen dat we de draad wee op pakken...

Wat dat betreft weet je maar nooit bij Vitesse.
  zondag 22 januari 2006 @ 11:43:32 #215
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34337921
Goh... Ben blij dat ik voor het eerst sinds 2000 niet geweest ben
pi_34338727
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef Yozzz het volgende:
Goh... Ben blij dat ik voor het eerst sinds 2000 niet geweest ben
We hebben toch gewonnen?
  zondag 22 januari 2006 @ 12:25:08 #217
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34339105
Mn vader en een vriend waren geweest, en ze raakten maar niet uitgepraat over hoe slecht en slaapverwekkend de wedstrijd was
pi_34341447
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef Yozzz het volgende:
Mn vader en een vriend waren geweest, en ze raakten maar niet uitgepraat over hoe slecht en slaapverwekkend de wedstrijd was
Inderdaad, het was ook vreselijk slecht...maar de ontlading in de 89e minuut was geweldig
pi_34341754
En als echte Italianen kijken wij alleen naar het resultaat .
  zondag 22 januari 2006 @ 16:14:41 #220
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34346499
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef Yozzz het volgende:
2de helft viel mee, als het toen al 2-0 had gestaan vond iedereen het een topwedstrijd, maar de 1e helft + de achterstand zorgde voor een klotesfeer in het stadion.
Vamos el TRI!
pi_34348184
Ik meende bij onze Fred zelfs wat trekjes van een Amsterdams accent te horen. Moet niet gekker worden, een Ghanees met Mokumse tongval.

Dit seizoen dus de eredivisiejoker, met 4 goals. Maar het was niet best voor rust...
www.thuisuiteten.nl
pi_34349821
En Vitesse heeft de opvolger van Vreven binnen: Paul Verhaegh komt per direct over van Den Bosch. Maandag is de medische keuring.

Goed nieuws lijkt mij. Speler van Jong Oranje en op meerdere plaatsen inzetbaar.
quote:
Vitesse versterkt zich met Verhaegh

Vitesse heeft zich per direct versterkt met Paul Verhaegh van FC Den Bosch.

De 22-jarige Verhaegh kan als rechtsback en rechtermiddenvelder uit de voeten en tekent een contract tot 2010 bij de Arnhemmers. Maandagmiddag wordt hij medisch gekeurd.

Verhaegh zit doorgaans bij de selectie van Jong Oranje. Hij genoot zijn opleiding bij PSV. In het seizoen 2003/2004 speelde hij 33 wedstrijden voor AGOVV, waarna de verdediger naar FC Den Bosch vertrok. Met die club speelde Verhaegh vorig seizoen in de eredivisie.

Bron: RTV Gelderland

[ Bericht 38% gewijzigd door brighton op 22-01-2006 18:10:51 ]
pi_34350108
Jammer dat we hem kwijt zijn

Verhaegh is topper . Op den duur 10 x beter dan Vreven. Gaan jullie veel plezier aan beleven. Succes ermee. Iets bekend over de transfersom?
pi_34350250
Kijk dit zijn nou de transfers waar je een harde pik van krijgt, eindelijk eens talent ipv oud-'toppers'

Nu Garcia-Garcia nog en hij komt tot ongekende hoogte

wel jammer voor swerts
pi_34350316
Swerts wil toch naar middenveld. Dit jaar mag hij nog even linksback zijn .
  zondag 22 januari 2006 @ 18:23:13 #226
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34350621
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:11 schreef DeVinger het volgende:
Nu Garcia-Garcia nog en hij komt tot ongekende hoogte
kan je m dan eindelijk zien?

Maar top nieuws dit! Schijnt een erg goede speler te zijn en hij is nog jong. Dan denk ik dat vreven morgen wel bij iets in belgie zal tekenen, van mij mag ie!
Vamos el TRI!
  zondag 22 januari 2006 @ 18:27:16 #227
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34350747
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef brighton het volgende:

Goed nieuws lijkt mij. Speler van Jong Oranje en op meerdere plaatsen inzetbaar.
Spelen doet ie er nooit maar gefeli met deze aanwinst
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34350887
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef Elvislives het volgende:

[..]

kan je m dan eindelijk zien?
de vraag is of je hem dan überhaupt kan ontwijken

Wat betreft het voetbal:
Swerts kan dan idd mooi linksback blijven spelen en Jansen hoeft zich niets te forceren, kan zich gewoon helemaal op volgend seizoen richten (en dit seizoen wat spelritme opdoen aan het eind).

Knol, Dingsdag is duidelijk. Deze zomer zal er vermoedelijk wel een vervanger voor Dingsdag moeten komen ben ik bang (iig een talent achter de hand houden?).

Voorin zou Garcia-Garcia dus een prettige bijkomstigheid wezen, is het nou voor Janssen die misschien vertrekt, Yakubu die na Africa Cup / WK voor een dikke bonus vertrekt, of voor een plek op de vleugel, laat hem er iig bijkomen, die kerel is wekelijks uitblinder én smaakmaker bij AGOVV.

Mads wordt de nieuwe aanvalsleider, en Benson eromheen/naast of achter (veld/bank). Moet er dus nog een derde spits komen nu Igor definitief schijnt te vetrekken, ook een talent?

Frankel/Esajas voor links op de vleugel, en middenvelders hebben we zat (met ook swerts).

Wat één transfer wel niet kan doen veranderen, ik zie het ineens weer positief in
pi_34351275
Verhaegh is echt ene topaankoop. Die kan bij iedere ploeg in de Eredivisie, behalve PSV, zo meedraaien. Goed gedaan dus van Vitesse.

Komt Rojer nu naar Den Bosch?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 22 januari 2006 @ 18:57:20 #230
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34351677
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:32 schreef DeVinger het volgende:
-knip verhaal over je ... -
Ik denk dat garcia ook een leuke speler zou zijn, of gujo als vervanger van theo??
En spits erbij ben ik niet echt voor, want met ons eeuwige 433 is benson niet meer dan een sub voor junker. Als we echter 442 (of 352) gaan spelen is een spits noodzaak.

Misschien dat Jaap Davids volgend jaar de plek van Dingsdag in kan nemen, hoewel ik denk dat jonge spelers rustig gebracht moeten worden, dus een ervaren linksbenige verdediger zou geen overbodige luxe zijn, bij een vertrek van Dingsdag.

Al met al ben ik erg blij met deze aankoop, want hij schijnt dus erg goed te zijn!
Vamos el TRI!
pi_34351847
Waarom niet gewoon Michael Jansen als vervanger van Dingsdag ? Hij is toch eigenlijk meer een centrale verdediger? Hebben we eingelijk ook weer is een kopsterke in het centrum staan. Wel jammer voor de rest van z'n carriere in het NL-elftal, als back heeftie daar grote kans op.
pi_34353685
Tsjah, ik heb eigenlijk geen idee hoe de 'talenten' het doen bij Vitesse.

Hoe doet bv Jaap Davids het?
De Meersman, Kaya, Blondelle, etc...

Wat mij betreft spelen we 442

GK

Verhaegh - Knol - Dingsdag - Jansen

VD Schaaf - Yakubu - Knopper - Janssen

Benson en Junker

BTW: met een ruit op het middenveld dan hè, zoals ook ten tijde van Diarra etc.

Mocht Janssen vertrekken --> Frankel
Mocht Yakubu vertrekken --> Swerts

Wissel: Hersi

Mocht Dingsdag vertrekken? ...
Mocht er een verdediger geblesseerd raken? ...

Er valt wel het een en ander te schuiven, maar wil je presteren zul je toch een breder elftal moeten hebben
pi_34354664
Fredje Benson bij Café Sport
  zondag 22 januari 2006 @ 22:23:12 #234
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34360567
Ik ben zeerbenieuwd hoe VItes uit dit weekend komt... Een ongelovelijke kutwedstrijd, Benson die weer scoort (mooi interview na de wedstrijd! !), Verhaegh...

Vitesse het wordt er ook nooit rustig
pi_34362609
Fredje
  zondag 22 januari 2006 @ 23:15:41 #236
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34362725
Benson in de goal ole ole
Vamos el TRI!
pi_34387349
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Verhaegh is echt ene topaankoop. Die kan bij iedere ploeg in de Eredivisie, behalve PSV, zo meedraaien. Goed gedaan dus van Vitesse.

Komt Rojer nu naar Den Bosch?
Hij is zeker goed, maar Trabelsi speelt ie er toch ook nog niet uit zeker?

Hoe dan ook, ik neem per column deze week afscheid van Stijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_34387736
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij is zeker goed, maar Trabelsi speelt ie er toch ook nog niet uit zeker?

Hoe dan ook, ik neem per column deze week afscheid van Stijn.
Greene mag er ook wezen, Jaliens is daarentegen wel te pakken.

Iemand nog het eind van Cafe Sport gezien, daar spraken ze over Johan Neeskens/John VD Brom als nieuwe coach (binnenkort, of begin volgend seizoen). Het rommelt dus toch aan de stoelpoten van Sturing
pi_34388822
Nadeel van John van den Brom is wel dat je dan weer Van Vossen krijgt.
www.thuisuiteten.nl
pi_34390499
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Nadeel van John van den Brom is wel dat je dan weer Van Vossen krijgt.
Sowieso, ik heb het wel even gehad met de 'clubmannen', ik wil een naam.

Snoei, Sturing

Een naam heeft dit Vitesse nodig
  maandag 23 januari 2006 @ 20:51:38 #241
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34391268
Neeskens zei je zelf toch al, ondanks zijn nekverleden mag ie van mij komen, tenminste iemand met ervaring...
Maximaal 4 regels
pi_34391933
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef Tha_Mars het volgende:
Neeskens zei je zelf toch al, ondanks zijn nekverleden mag ie van mij komen, tenminste iemand met ervaring...
Dat NEC verleden zal mij een worst wezen, ik heb helemaal niets met die rivaliteit (ben dan ook een Jood).

Bij Voetbal Insite heeft Johan Derksen het trouwens over een interview van Wapenaar

"met zijn homo shirtje(s) en coupe de soleil kapsel" oid

die het belachelijk vindt dat Vreven uit de selectie is gezet en weg moet, dus met een beetje mazzel betreft dit een interview in VI, en als Sturing nou nog ff een week of wat aanblijft, kan die Wapie nog bestraffen en laten oprotten. Kan daarna Sturing weg (Igor is al weg), jottum
pi_34392053
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:06 schreef DeVinger het volgende:

[..]
Bij Voetbal Insite heeft Johan Derksen het trouwens over een interview van Wapenaar

"met zijn homo shirtje(s) en coupe de soleil kapsel" oid
Daar heeft hij ook gelijk in, ziet er niet uit. En echt lekker keepen doet hij ook niet nee. Maar het een heeft weinig met het ander te maken natuurlijk.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:48:07 #244
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34393744
Neeskens...? Laat maar komen!
  maandag 23 januari 2006 @ 22:00:23 #245
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34394198
quote:
"met zijn homo shirtje(s) en coupe de soleil kapsel"
WTF heeft dat met zijn prestaties te maken... ook al zijn die niet echt denderend. Sommige ballen zijn gewoon slecht, maar de andere keer houdt ie weer een bal tegen die ik eigenlijk al als doelpunt had bestempeld.
Maximaal 4 regels
pi_34394576
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:00 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

WTF heeft dat met zijn prestaties te maken... ook al zijn die niet echt denderend. Sommige ballen zijn gewoon slecht, maar de andere keer houdt ie weer een bal tegen die ik eigenlijk al als doelpunt had bestempeld.
Laten we beginnen met een goede basis, gaat hij van daaruit maar spectaculaire reddingen verrichten.
pi_34419491
Gefeliciteerd Vitesse

Emmen speelstad voor het EK onder 21 in 2007
EMMEN - Voor het EK onder 21 in 2007 heeft de KNVB gekozen voor Emmen als speelstad, meldt RTV Limburg. Naast Emmen zijn ook Heerenveen, Arnhem en Doetinchem speelstad. Aan het toernooi doen acht landen mee. De gemeente Emmen wil het besluit niet bevestigen.

Vanmiddag brengt een KNVB delegatie een bezoek aan Emmen. Naast Emmen hadden zich nog tien steden aangemeld als kandidaatspeelstad. Eindhoven, Heerenveen, Groningen, Doetinchem, Arnhem, Sittard, Kerkrade, Nijmegen, Den Bosch en Rotterdam.
Hoi.
pi_34441545
Het wordt ontkend door de KNVB...nog niet helemaal zeker dus. Maar zou wel leuk zijn als er hier gespeeld wordt, dan ga ik wel een wedstrijdje meepikken denk ik. Al had een WK me leuker geleken, met trommelende Afrikanen, dansende Zuid-Amerikanen en gekke Japanners
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:54:02 #249
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34441594
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef brighton het volgende:
Het wordt ontkend door de KNVB...nog niet helemaal zeker dus. Maar zou wel leuk zijn als er hier gespeeld wordt, dan ga ik wel een wedstrijdje meepikken denk ik. Al had een WK me leuker geleken, met trommelende Afrikanen, dansende Zuid-Amerikanen en gekke Japanners
Die zijn pas geweest . Alleen niet in Gelre Dome, ik ben toen naar Utrecht geweest! Was echt top!
pi_34441660
Nou, alle commotie om het interview met Wapenaar was dus overdreven:
quote:
Vitesse heeft Stijn vreven juist nodig’
10 vragen aan Harald Wapenaar

Met de verwijdering van Stijn Vreven uit de selectie van Vitesse verloor Harald Wapenaar (35) een vriend in het team. Intussen werd er ook nog gevoetbald. De Arnhemmers wonnen afgelopen zaterdag ternauwernood van Willem 11 (2-1) en redden daarmee in eik geval voor even hun gezicht. Toch denkt de doelman dat de zo bruikbare rust nog lang niet is teruggekeerd in Gelredome.

Jullie hebben het publiek zaterdag lekker in spanning gehouden.
'Ongelooflijk. Eigenlijk had ik de hele wedstrijd het gevoel dat alles misging. We begonnen werkelijk dramatisch, ik denk dat we dit seizoen nog niet zó slecht hebben gespeeld als in de eerste helft tegen Willem 11. Simpele passes kwamen niet aan, veel duels gingen verloren, we zaten in een benauwende greep. En juist op zo'n moment mist Remco van der Schaaf ook nog een penalty. Dat de goden ons uiteindelijk toch nog positief gezind waren, is niet te bevatten. Maar wel lekker, hoor. Want als we deze wedstrijd hadden verloren, was de ramp compleet.'

Dit duel stond onder zware druk. Bij een nederlaag van jullie was de boel écht geëxplodeerd.
'Dat weet je van tevoren, maar tijdens de wedstrijd werd dat nog eens extra duidelijk. We hebben een jonge, onervaren groep en veel jongens weten niet hoe, ze ermee moeten omgaan als het publiek zich negatief roert. Dat gebeurde helemáál toen we achter stonden, er waren spandoeken, spreekkoren en zelfs witte zakdoekjes. Of ik dat wél snap? Ja, ik kan begrijpen dat die mensen ontzettend boos zijn. Als je jarenlang supporter bent, heb je hart voor de club en dan mag je best je onvrede uiten. En eerlijk is eerlijk, het is ongelooflijk wat er de laatste tijd bij Vitesse allemaal weer is gebeurd. De fans zullen zich ook wel eens afvragen waarom dit allemaal nodig is.'

Doe jij dat óók?
'Ja, en ik heb het er best moeilijk mee gehad. Behalve teamgenoot is Stijn Vreven een heel goede vriend van me. En hoewel we hebben afgesproken dat we geen partij kiezen, lijkt het me duidelijk dat ik ervan baal dat hij er niet meer bij is. Het mag geen excuus zijn, maar juist zaterdag, toen het niet liep, hadden we hem ontzettend hard nodig. Misschien zijn de meningen erover verdeeld, maar ik vind dat hij de strijd bracht die deze groep nodig heeft. Het is moeilijk dat gevoel van je af te zetten, maar de knop moet om. We zullen ons nu volledig op de prestaties van Vitesse moeten richten, of Stijn er nog bij komt zal moeten blijken na de arbitragezaak.'

Maar ben jij het eens met zijn kritiek? Of vind je dat zulke dingen altijd intern moeten blijven?
'Ik vind het belachelijk als spelers kritiek in de pers spuien als men binnen de club daar niets van weet. Zoiets doe je niet, dan ben je alleen in je eigen belang bezig. Maar Stijn heeft dat niét gedaan. Niemand binnen Vitesse kan zeggen dat ze niets wisten van zijn kritiek, hij heeft zijn onvrede intern misschien nog wel duidelijker aangegeven dan dat hij nu in de media heeft gedaan. En de suggestie dat hij een vertrek wil forceren is schandelijk. Ik heb Stijn gesproken en hij is ontzettend teleurgesteld, het liefst had hij Vitesse persoonlijk door deze moeilijke periode heen gesleept.'

Hij heeft onder meer gezegd dat Vitesse met deze selectie vijfde moet kunnen worden en geen genoegen mag nemen met de play-offs. Ben jij dat met hem eens?
'Ja, kwalitatief gezien zeker. Dit Vitesse is een heel goede ploeg, dat wordt door alle onrust helaas wel eens vergeten. Sommige jongens vreten bijna letterlijk het gras op, anderen zijn ontzettend creatief. We hebben dit seizoen thuis vrij gemakkelijk van FC Groningen gewonnen, terwijl die ploeg nu laat zien zeker voor de eerste zes plaatsen mee te spelen. Je moet alleen niet vergeten dat er ook andere zaken bij komen kijken om topprestaties neer te zetten: mentaliteit, nuchter zijn in het hoofd... Zulke zaken ontbreken soms en dat is helemaal niet erg, dat leer je. Maar als je ons potentieel ziet, moet je voor de vijfde plaats gaan.'

De nieuwe spits Mads Junker moet de komende jaren een hoofdrol gaan spelen in het beoogde groeiproces. Hij zal zich ook wel afvragen in wat voor een soap hij is beland.
'Ja, ik heb het er al een keertje met hem over gehad. Maar hij blijft ijskoud onder alle onrust. "Dat gebeurt toch bij alle clubs? Ik trek me er niets van aan", zegt hij. Klasse, dat tekent hem. Het is alleen jammer dat hij nu amper aandacht krijgt, want hij is een echte versterking. Een positieve jongen en ontzettend slim. Zijn Engels is uitstekend en ik weet zeker dat hij binnen een halfjaar al aardig Nederlands spreekt. Hij zal zijn draai even moeten vinden, maar in zijn eerste twee wedstrijden heeft hij wel al duidelijk laten zien veel kwaliteiten in huis te hebben.'

De zege op Willem II was een mooi einde van een moeilijke week. Is de rust nu teruggekeerd?
'Nee. Ik zit nu een jaar bij Vitesse en heb geleerd dat onrust bij deze club lijkt te horen. Misschien is het de cultuur, misschien ligt het aan de mensen die ermee te maken hebben. Op het moment dat iedereen hetzelfde wil en alle neuzen dezelfde kant op staan, zijn er geen problemen. Misschien ontbreekt het daaraan. Zaak is nu dat iedereen het belang van positieve energie inziet. Van spelers tot technische staf en van supporters tot de media.'

Ben jij het gedoe nooit zat?
'Natuurlijk wel. In periodes zoals nu vind ik het ontzettend moeilijk gemotiveerd te blijven. Dan vraag ik me wel eens af waarom ik eigenlijk nog naar de training ga. Vergelijk het met iemand die zijn werk niet leuk vindt. je kunt éven dingen tegen je zin doen, maar niet te lang. Daarom is het zeker ook in mijn belang dat het plezier terugkeert.'

Want plezier is de basis van succes?
'Ja, uiteindelijk wel. Geld is belangrijk, roem is leuk, maar zonder plezier gaat het helemaal mis. Dat is ook de reden dat ik vertrokken ben uit Engeland. Zonder plezier haal je je eigen top niet meer en dan kom je vanzelf in een vicieuze cirkel.'

Ligt jouw toekomst bij Vitesse?
'Mijn contract loopt nog tot de zomer van 2007. Ik weet dat dat tegenwoordig niet zoveel meer zegt, maar ik wil ermee aangeven dat vooruitlopen op de zaken niet werkt. Op sommige momenten ben ik het zat, wil ik weg, maar er zijn ook genoeg momenten die me in het zadel houden. Bovendien ben ik niet het type dat een zinkend schip zomaar verlaat. En het is nog niet te laat, hè. Als we positief blijven en straks na de play-offs met Vitesse Europees voetbal halen, schreeuwt iedereen weer hosanna.'

VI 25/01/06
pi_34442077
Inderdaad, maar hij loopt nou niet echt over van 'liefde' voor Vitesse

Wat ook niet hoeft, hij zit er pas een jaar, maar het komt echt over alsof hij het als een last ziet.
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:21:15 #252
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34446368
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Inderdaad, maar hij loopt nou niet echt over van 'liefde' voor Vitesse

Wat ook niet hoeft, hij zit er pas een jaar, maar het komt echt over alsof hij het als een last ziet.
Hij weet zelf ook wel dat hij ook niet goed speelt! Net als Vreven
pi_34447690
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef WebForce het volgende:

[..]

Hij weet zelf ook wel dat hij ook niet goed speelt! Net als Vreven
so?

dan kun je het nog wel leuk vinden om voor vitesse te mogen spelen en niet zo zaniken
pi_34451430
Ik heb afscheid van Stijn genomen, alhier: Het VBL-columnhoekje deel 7
www.thuisuiteten.nl
pi_34451666
Ik kom nog even wat geruchten verspreiden .

Door het vertrek van Hoogendorp heeft RKC per direct een spits nodig. Het bestuur wil graag een evaren spits voor weinig geld en daarom staat onze Igor in de belangstelling. Ik zie Gluscevic volgende week al de winnende maken voor RKC .
Maar dan wil Vitesse wel een vervanger halen en Streuer wou Leonardo gaan polsen. Lijkt mij leuk, wel een grote gok .
En ondertussen is duidelijk geworden dat onze vriend Stijn Vreven geen geld wil inleveren qua salaris en dus is hij de te duur geworden voor AEK en Omonia Nicosia.. Maar ach, geef hem is ongleijk?
pi_34452106
Sturing zal Leo de warmte geven die de braziliaan nodig heeft

yeah right...
pi_34473528
Mooie column methodmich. Ik heb hem ook op org forum vamn Vitesse geplaatst.
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:43:50 #258
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34473695
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

En ondertussen is duidelijk geworden dat onze vriend Stijn Vreven geen geld wil inleveren qua salaris en dus is hij de te duur geworden voor AEK en Omonia Nicosia.. Maar ach, geef hem is ongleijk?
dit zei ie toen ie buiten de basis viel in duitsland:
quote:
Ik wil hier niet nog 2,5 jaar mijn geld verdienen zonder te spelen. Ik schaam me als ik mijn loonbriefje zie.'
daar lijd ik aan af dat hij niet voor het geld speelt. Blijkbaar is ie toch veranderd dan...
Vamos el TRI!
pi_34487450
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:37 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mooie column methodmich. Ik heb hem ook op org forum vamn Vitesse geplaatst.
Ah leuk, volgens mij ben ik daar ooit ook eens ingelogd. Eens kijken of ik het nog kan lezen. Dat is toch dat ezboard gedoe?
www.thuisuiteten.nl
pi_34488128
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ah leuk, volgens mij ben ik daar ooit ook eens ingelogd. Eens kijken of ik het nog kan lezen. Dat is toch dat ezboard gedoe?
Ja. Je moet wel ingelogd zijn om het forum te bekijken tegenwoordig.
pi_34488377
Moet wel lukken dan, morgen eens proberen!

Wat is de link ook al weer?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:10:11 #263
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34492729
Vreven heeft een transfer naar nek geweigerd, omdat hij dit niet kon maken voor de supporters, aldus Vreven.
Bron: TV Gelderland
Maximaal 4 regels
pi_34493889
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Tha_Mars het volgende:
Vreven heeft een transfer naar nek geweigerd, omdat hij dit niet kon maken voor de supporters, aldus Vreven.
Bron: TV Gelderland
De held Gelijk heeft 'ie, [cliché]NEK is toch een kutclub[/cliché]
jeweetz
pi_34500225
Mooi stuntje om de steun van de supporters weer voor zich te winnen gezien de situatie met de club.
pi_34511114
Goed stukje op vitesse.org.
quote:
De resultaten helpen Sturing niet in zijn strijd tegen de naderende guillotine. Van de laatste zeven wedstrijden gingen er vijf verloren en het programma liegt er niet om. Vitesse moet de komende weken naar RKC Waalwijk, AZ en SC Heerenveen en krijgt FC Twente en PSV op bezoek. Naast het per direct blussen van de vele binnenbrandjes is het wellicht ook raadzaam om 4-4-2 te gaan spelen, in plaats van 4-3-3. Vitesse ontbeert namelijk kwaliteitsrijke, constante vleugelspelers. Achter die voorste lijn staat, op de linksbackpositie na, nog altijd een topclubwaardig geraamte. Althans, op de tekentafel. Een ploeg die speelt zonder hart zal ook nooit méér worden.
Artikel (klik)
pi_34516221
quote:
Rentree Jansen in Jong Vitesse

Na een afwezigheid van ruim acht maanden vanwege hartklachten maakt Vitesse-verdediger Michael Jansen zijn rentree op het voetbalveld.

Jansen doet dat in Jong Vitesse. Omdat de wedstrijd van maandag tegen Jong Willem II waarschijnlijk zal worden afgelast, maakt Jansen mogelijk zaterdagmiddag al zijn rentree in een oefenduel tegen derdeklassse ESA.

Jansen viel op 15 mei opeens om in het duel tegen Ajax. Later bleek dat hij hartritmestoornissen had. De Nijmegenaar onderging een ingreep aan zijn hart en wordt nu voorzichtig teruggebracht naar topniveau.

Bron: Omroep Gelderland
pi_34517057
quote:
Vitesse heeft de afgelopen dagen oriënterende gesprekken gevoerd met Johan Neeskens. De drie vrienden, onder aanvoering van Herman Veenendaal, hebben de oud-international gepolst of hij de taken van trainer Edward Sturing binnenkort zou willen overnemen.

Het elftal van Edward Sturing draait dit seizoen erg moeizaam en de prestaties zijn enorm wisselvallig. Met het lastige programma van de komende weken voor de boeg, lijken de dagen van Sturing geteld bij de Arnhemse middenmoter. Ook de verstoorde verhoudingen binnen de selectie is voor de clubleiding aanleiding uit te zien naar een opvolger voor clubman Sturing. De trainer van Vitesse werd publiekelijk aan de schandpaal genageld door spelers als Youssouf Hersi, Stijn Vreven en Harald Wapenaar. Dit trio hekelden onder andere de instelling van de spelersgroep en het functioneren van de Eerbeekse oefenmeester.

Andere trainers die op hoog op het verlanglijstje staan bij Vitesse zijn Jan Wouters, Mark Wotte en Hans Westerhof.
Meerdere bronnen op het vitesse.org forum hebben dit bevestigd. Voor het nieuwe seizoen begrijp ik uit de ovirge berichten aldaar.
pi_34517866
Op Mark Wotte na ben ik blij dat Vitesse niet voor "clubmannen" kiest, maar gewoon namen.
pi_34518570
Afgezien van Neeskens zie ik liever geen van deze namen komen.. Wouters zou misschien nog kunnen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:17:56 #271
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34518636
Toch fijn als zogenaamde "vrienden" mensen gaan polsen ipv de clubleiding dat gaat doen.
pi_34522382
Heb mijn oude paswoord teruggevonden en meegelezen op het forum daar. Leuk, al moet ik van één iemand ook naar het tweede.
www.thuisuiteten.nl
pi_34522574
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Afgezien van Neeskens zie ik liever geen van deze namen komen.. Wouters zou misschien nog kunnen.
True, maar het ging me er eigenlijk om dat ze eindelijk is onafhankelijk luitjes nemen ivp clubmannen.
pi_34523021
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

True, maar het ging me er eigenlijk om dat ze eindelijk is onafhankelijk luitjes nemen ivp clubmannen.
Aan welke clubmannen naast John vd Brom zat jij dan te denken?
pi_34523139
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Aan welke clubmannen naast John vd Brom zat jij dan te denken?
Aan helemaal niemand, heb mijn hoofd nodig voor de tentamens, maar na Snoei en Sturing heb ik het wel ff gezien, doe mij maar weer is een 'naam'.

btw
quote:
Ajax heeft Vito Wormgoor voor de neus van onder andere Feyenoord, PSV, FC Utrecht, Vitesse, RKC Waalwijk, NEC en FC Twente weggekaapt. De 17-jarige jeugdspeler komt over van de amateurs van DOVO.

De verdediger cq middenvelder was bijna akkoord met Vitesse en kon tekenen bij elke betaald voetbal-club in Nederland, maar koos voor Ajax. "Dit is mijn club, mijn droomclub", reageerde Wormgoor, die in de A1 zal beginnen.
geen idee of het een écht goede was, maar toch jammer.
pi_34527490
Amoah toch mooi ff de winnende gemaakt tegen Senegal op de Africa Cup
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:15:21 #277
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34534592
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:50 schreef DeVinger het volgende:
Amoah toch mooi ff de winnende gemaakt tegen Senegal op de Africa Cup
haha, schakelde net (ahum 2e helft) te laat in op Eurosport, stond het 1-0, en ik maar hopen dat het amoah was, en jahoor de held
Vind ik dan toch weer leuk voor hem
Maximaal 4 regels
pi_34543856
http://frontpage.fok.nl/column/3682/1

Je kan ook op de FP roepen over Stijn!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:39:57 #279
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34554468
Hij is nu dus alsnog naar Cyprus gegaan, zondag tekent hij daar het contract.
Maximaal 4 regels
pi_34557721
We gaan hem missen. Op Cyprus zullen ze niet weten wat ze meemaken.
www.thuisuiteten.nl
pi_34558650
Zelfde club waar onze Paulo Rink ook speelt volgens mij!
pi_34562197
Volgens mij wel een geweldig club om lekker te relaxen aan het eind van je carrière. Je woont daar hemels, de comp kan je met gemak bijbenen, geld zat, .... Ik vraag me af of dat leven wel voor Stijn weggelegd is?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:57:51 #283
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34564236
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef Domenica het volgende:
Zelfde club waar onze Paulo Rink ook speelt volgens mij!
jup, hij is daar zelfs topscorer, en dat zonder zijn zoontje
Maximaal 4 regels
pi_34573105
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

jup, hij is daar zelfs topscorer, en dat zonder zijn zoontje

Dat was ook mooi toen, laat nog maar eens zien dat Sturing niet met 'vedettes' kan omgaan.
Geweldig hoe hij tijdens de warming-up (in de rust) zijn zoontje op het veld zette en met hem ging voetballen, hij kreeg heel het stadion op zich gericht. Dikke straf van baas Edward volgde helaas.
pi_34583036
Iets zegt me dat Stijn zo'n mentaliteit niet gaat trekken, van die rentenierende vedettes in de Cypriotische zon.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 januari 2006 @ 16:35:16 #286
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34584318
whehehe onterecht winnen
Vamos el TRI!
pi_34584483
"maar kwam tegen de verhouding in op 0-1"
pi_34584653
Slecht spelen en winnen, wat kan het leven toch heerlijk zijn.
pi_34586324
Dat is ook precies wat we nu nodig hebben, uit AZ is elk punt mooi meegenomen (zorgen dat je iig niet met 6-1 huiswaarts keert, bv nu arveladze het weer op de heupen heeft), en thuis tegen Twente de volgende stap zetten op weg naar Play Offs.
pi_34586478
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef Tha_Mars het volgende:
Hij is nu dus alsnog naar Cyprus gegaan, zondag tekent hij daar het contract.
That's all folks!
pi_34588266
Slechte 3 punten, maar die tellen ook Mag ook wel een keer voor Vitesse. Mooi dus, nu alleen nog die Sturing eruit
  zondag 29 januari 2006 @ 18:50:25 #292
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34588850
En nu is het dus ineens een heel ander perspectief, niet meer 6 punten uit 7 wedstrijden, maar 9 uit 5: nac en w2 thuis winst en rkc uit gewonnen.

nec speelde de hele eerste seizoenshelft kut en stond 4de en iedereen vond het top! nou, nu spelen wij kut en winnen we.
Vamos el TRI!
pi_34590410
Stijn Vreven is niet meer

Ach, best leuke wedstrijd (2e helft) nog, viel me best mee. Ok, het is een samenvatting, maar toch.
Swerts had het wel op de heupen zeg, drie man dollen in de 1e helft en ook nog ff een mooie schaar op slag van rust. Purrel had 1e helft natuurlijk 0-1 moeten maken zeg..., maar andersom kreeg RKC ook de kansen. Een echte 0-0 wedstrijd, dus extra lekker zo die winst. Junker nog steeds niet gescoord, maar ach Huntelaar ook niet Paul Verhaegh had nog wel ff een mistimingkje. Vitesse wil als ik alles moet geloven op de lange termijn toch niet door met Sturing, dus wat dat betreft hoeven we niet meer te verliezen

Op naar Twente thuis (AZ uit ingecalculeerd verlies: elk punt is bonus).
  maandag 30 januari 2006 @ 09:10:10 #294
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34605104
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef Elvislives het volgende:
En nu is het dus ineens een heel ander perspectief, niet meer 6 punten uit 7 wedstrijden, maar 9 uit 5: nac en w2 thuis winst en rkc uit gewonnen.

nec speelde de hele eerste seizoenshelft kut en stond 4de en iedereen vond het top! nou, nu spelen wij kut en winnen we.
Dan hebben we dus geruild van strategie
Punten pakken is voor Vitesse nu effe het belangrijkste....de rest komt wel weer.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:30:54 #295
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34611226
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Dan hebben we dus geruild van strategie
Punten pakken is voor Vitesse nu effe het belangrijkste....de rest komt wel weer.
Gelderland gaat goed!
Vamos el TRI!
pi_34615103
quote:
Stijn Vreven groots onthaald op Cyprus

Stijn Vreven heeft een groots onthaal gekregen op Cyprus, waar hij een contract tekent bij Omonia Nicosia. De Belg komt transfervrij over van Vitesse, waar hij door trainer Edward Sturing uit de selectie werd gezet. Stijn Vreven landde zondagavond op het vliegveld van Larnaca. "Ik ben als een koning onthaald op de luchthaven door de Cypriotische pers. Zouden ze wel weten dat ik maar een rechterverdediger ben?", lachte Vreven. Bij Omonia Nicosia wordt Vreven een ploeggenoot van Paulo Roberto Rink, die in 2004 een half jaar voor Vitesse speelde en nu topscorer is op Cyprus.

Bron: Omroep Gelderland 30-01-2006
Koning op Cyprus....ben benieuwd wat het gaat worden met Vreven daar!
pi_34642690
quote:
Vreven: 'Eén van mijn beste contracten ooit'

31/1/2006 9 :36

Cyprus gaat kennismaken met Stijn Vreven. De persona non grata van Vitesse tekende bij Omonia Nicosia voor anderhalf jaar.
'Op 32-jarige leeftijd heb ik een van mijn beste contracten ooit afgesloten', vertelt Vreven tevreden in het AD. Maar de Belgische verdediger spreekt niet van een goedbetaalde vakantie. 'Ik beschouw dit als één groot avontuur. Vergis je niet. De competitie is zwak, maar Omonia heeft een goede ploeg.'

'Ik moet inderdaad de knop omzetten', erkent Vreven. 'Moet leren me niet overal meer druk over te maken. Bij Vitesse wilde ik als vijfde eindigen en niet als tiende, daarom ageerde ik binnen de groep tegen de te slappe instelling. Op Cyprus zal ik me relaxter moeten gedragen. Het zonnetje zal daar ongetwijfeld bij helpen.'

Vreven zou Vreven niet zijn om van zijn hart geen moordkuil te maken. Zijn afscheid bij Vitesse geeft hem nog steeds een vervelend gevoel. Vooral met Edward Sturing heeft Vreven het geschoten.

'Die man had niet eens het lef het me zelf te vertellen dat ik uit de selectie was gezet. Zelfs geen telefoontje om me te bedanken voor anderhalf seizoen inzet. Maar bederf mijn goede humeur niet met dit soort vragen. Ik ga even lekker in het zonnetje op een terrasje zitten.'
Als je dit zo leest kijk ik toch met gemengde gevoelens naar de laatste weken terug. Het zou mij niets verbazen als hij met dat interview bij talpa bewust een breuk creërde, wel even een mooi verhaal ophield (en daarmee de harten van de supporters won), maar echt wel wist dat hij daar in de fout ging. Ik zei het diezelfde avond nog: dat wordt een schorsing Beetje sentimentele televisie erbij, en ik was iig om. Vreven mocht voor mijn part blijven, al was het maar om het feit dat je beter een klootzak in je eigen team kan hebben, dan dat je ertegen moet spelen. Nu hij helemaal uit Nederland weg is, hebben we helemaal geen klootzak meer, dus wat dat betreft gaan we er niet op achteruit. Swerts is ook niet de meest subtiele speler en hij loopt ook niet over van inteligentie (weetniet of iemand ooit die aflevering van voetbal insite heeft gezien van hem? "Nee, ik ga niet zeggen dat het domme mensen zijn, dat zeg ik niet over mensen." (de feyenoord supporters na rellen in UEFA CUP met Sporting dacht ik), ach hij hoopte stiekem nog op Feyenoord ws Maar wat betreft Vreven, als je dat verhaal zo leest: daar gaat hij veranderen Dus als wij in het Gelredome wat meer koplampen in de winter hadden geplaatst, en hij zich in een zonnig land waande, was het allemaal wel ok geweest? Ik zie hem iig niet op het strand met zijn cocktail zitten
pi_34645602
Ach, het maakt me eigenlijk ook allemaal niet zo heel veel meer uit. Tuurlijk, Vreven was een leuke speler met een super mentaliteit en strijd in het veld... maar zo goed dat we hem ernstig zullen missen, nee, dat nou ook weer niet.

Ik denk dat we in Swerts een hele goeie vervanger hebben, en ook met Verhaegh komt het wel goed (moet nog wel wat ervaring opdoen). Uiteindelijk heeft de jeugd toch de toekomst, en Stijntje zat ook al aardig op leeftijd. Dan begint toch alles een beetje te kraken (met hoeveel spuiten heeft die wel niet in het veld gelopen)? Kortom, jammer dat Vreven zo weg is gegaan bij Vitesse. Ben blij dat hij in ieder geval tevreden terugkijkt op de supporters.
pi_34646518
Ik heb iig wel het idee dat het beleid een ommekeer heeft gemaakt, geen ex-top spelers meer, maar gretig jong talent. Wat dat betreft heb ik het volste vertrouwen in de toekomst gekregen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:41:20 #300
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34649381
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:08 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb iig wel het idee dat het beleid een ommekeer heeft gemaakt, geen ex-top spelers meer, maar gretig jong talent. Wat dat betreft heb ik het volste vertrouwen in de toekomst gekregen.
wapenaar

Verder ben ik het helemaal met je eens. De komst van Swerts, Esajas, Verhaegh en Junker zijn goede aankopen die ook nog eens jong zijn! Vitesse heeft het slim gespeeld:

Swerts is de vervanger van Ranko, maar dan zonder grote bek (so far)
Verhaegh is de vervanger van Vreven.

Hiermee kunnen we bouwen! Ik denk dat Vitesse Theo of/en Dingsdag wil verkopen in de zomer om er jonge buitenlandse spelers voor terug te halen óf routiniers om toch een ervaren leider te houden.

Iets wat me laatst opviel tegen rkc: maar 2 buitenlanders in de basis (Swerts en Junker), een zéér goede zaak en redelijk uniek in Nederland these days.
Vamos el TRI!
pi_34650427
Een verkoop van Janssen of Dingsdag zou ook helemaal geen ramp betekenen. Ik zie liever Janssen vertrekken dan Dingsdag iig. We hebben zat middenvelders. Dingsdag zou wel een aderlating zijn, benieuwd wat ze dan uit de hoge hoed toveren voor vervanger. Wapenaar schaar ik ook nog onder het beleid "ex-topsplers". Een vervanger van Dingsdag zou idd bv een routiniers kunnen worden (we hebben Michael Jansen natuurlijk ook nog als 'talent' voor de achterhoede).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')