abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34442077
Inderdaad, maar hij loopt nou niet echt over van 'liefde' voor Vitesse

Wat ook niet hoeft, hij zit er pas een jaar, maar het komt echt over alsof hij het als een last ziet.
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:21:15 #252
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34446368
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Inderdaad, maar hij loopt nou niet echt over van 'liefde' voor Vitesse

Wat ook niet hoeft, hij zit er pas een jaar, maar het komt echt over alsof hij het als een last ziet.
Hij weet zelf ook wel dat hij ook niet goed speelt! Net als Vreven
pi_34447690
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef WebForce het volgende:

[..]

Hij weet zelf ook wel dat hij ook niet goed speelt! Net als Vreven
so?

dan kun je het nog wel leuk vinden om voor vitesse te mogen spelen en niet zo zaniken
pi_34451430
Ik heb afscheid van Stijn genomen, alhier: Het VBL-columnhoekje deel 7
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34451666
Ik kom nog even wat geruchten verspreiden .

Door het vertrek van Hoogendorp heeft RKC per direct een spits nodig. Het bestuur wil graag een evaren spits voor weinig geld en daarom staat onze Igor in de belangstelling. Ik zie Gluscevic volgende week al de winnende maken voor RKC .
Maar dan wil Vitesse wel een vervanger halen en Streuer wou Leonardo gaan polsen. Lijkt mij leuk, wel een grote gok .
En ondertussen is duidelijk geworden dat onze vriend Stijn Vreven geen geld wil inleveren qua salaris en dus is hij de te duur geworden voor AEK en Omonia Nicosia.. Maar ach, geef hem is ongleijk?
pi_34452106
Sturing zal Leo de warmte geven die de braziliaan nodig heeft

yeah right...
pi_34473528
Mooie column methodmich. Ik heb hem ook op org forum vamn Vitesse geplaatst.
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:43:50 #258
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34473695
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

En ondertussen is duidelijk geworden dat onze vriend Stijn Vreven geen geld wil inleveren qua salaris en dus is hij de te duur geworden voor AEK en Omonia Nicosia.. Maar ach, geef hem is ongleijk?
dit zei ie toen ie buiten de basis viel in duitsland:
quote:
Ik wil hier niet nog 2,5 jaar mijn geld verdienen zonder te spelen. Ik schaam me als ik mijn loonbriefje zie.'
daar lijd ik aan af dat hij niet voor het geld speelt. Blijkbaar is ie toch veranderd dan...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_34487450
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:37 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mooie column methodmich. Ik heb hem ook op org forum vamn Vitesse geplaatst.
Ah leuk, volgens mij ben ik daar ooit ook eens ingelogd. Eens kijken of ik het nog kan lezen. Dat is toch dat ezboard gedoe?
www.thuisuiteten.nl
pi_34488128
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ah leuk, volgens mij ben ik daar ooit ook eens ingelogd. Eens kijken of ik het nog kan lezen. Dat is toch dat ezboard gedoe?
Ja. Je moet wel ingelogd zijn om het forum te bekijken tegenwoordig.
pi_34488377
Moet wel lukken dan, morgen eens proberen!

Wat is de link ook al weer?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:10:11 #263
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34492729
Vreven heeft een transfer naar nek geweigerd, omdat hij dit niet kon maken voor de supporters, aldus Vreven.
Bron: TV Gelderland
Maximaal 4 regels
pi_34493889
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Tha_Mars het volgende:
Vreven heeft een transfer naar nek geweigerd, omdat hij dit niet kon maken voor de supporters, aldus Vreven.
Bron: TV Gelderland
De held Gelijk heeft 'ie, [cliché]NEK is toch een kutclub[/cliché]
jeweetz
pi_34500225
Mooi stuntje om de steun van de supporters weer voor zich te winnen gezien de situatie met de club.
pi_34511114
Goed stukje op vitesse.org.
quote:
De resultaten helpen Sturing niet in zijn strijd tegen de naderende guillotine. Van de laatste zeven wedstrijden gingen er vijf verloren en het programma liegt er niet om. Vitesse moet de komende weken naar RKC Waalwijk, AZ en SC Heerenveen en krijgt FC Twente en PSV op bezoek. Naast het per direct blussen van de vele binnenbrandjes is het wellicht ook raadzaam om 4-4-2 te gaan spelen, in plaats van 4-3-3. Vitesse ontbeert namelijk kwaliteitsrijke, constante vleugelspelers. Achter die voorste lijn staat, op de linksbackpositie na, nog altijd een topclubwaardig geraamte. Althans, op de tekentafel. Een ploeg die speelt zonder hart zal ook nooit méér worden.
Artikel (klik)
pi_34516221
quote:
Rentree Jansen in Jong Vitesse

Na een afwezigheid van ruim acht maanden vanwege hartklachten maakt Vitesse-verdediger Michael Jansen zijn rentree op het voetbalveld.

Jansen doet dat in Jong Vitesse. Omdat de wedstrijd van maandag tegen Jong Willem II waarschijnlijk zal worden afgelast, maakt Jansen mogelijk zaterdagmiddag al zijn rentree in een oefenduel tegen derdeklassse ESA.

Jansen viel op 15 mei opeens om in het duel tegen Ajax. Later bleek dat hij hartritmestoornissen had. De Nijmegenaar onderging een ingreep aan zijn hart en wordt nu voorzichtig teruggebracht naar topniveau.

Bron: Omroep Gelderland
pi_34517057
quote:
Vitesse heeft de afgelopen dagen oriënterende gesprekken gevoerd met Johan Neeskens. De drie vrienden, onder aanvoering van Herman Veenendaal, hebben de oud-international gepolst of hij de taken van trainer Edward Sturing binnenkort zou willen overnemen.

Het elftal van Edward Sturing draait dit seizoen erg moeizaam en de prestaties zijn enorm wisselvallig. Met het lastige programma van de komende weken voor de boeg, lijken de dagen van Sturing geteld bij de Arnhemse middenmoter. Ook de verstoorde verhoudingen binnen de selectie is voor de clubleiding aanleiding uit te zien naar een opvolger voor clubman Sturing. De trainer van Vitesse werd publiekelijk aan de schandpaal genageld door spelers als Youssouf Hersi, Stijn Vreven en Harald Wapenaar. Dit trio hekelden onder andere de instelling van de spelersgroep en het functioneren van de Eerbeekse oefenmeester.

Andere trainers die op hoog op het verlanglijstje staan bij Vitesse zijn Jan Wouters, Mark Wotte en Hans Westerhof.
Meerdere bronnen op het vitesse.org forum hebben dit bevestigd. Voor het nieuwe seizoen begrijp ik uit de ovirge berichten aldaar.
pi_34517866
Op Mark Wotte na ben ik blij dat Vitesse niet voor "clubmannen" kiest, maar gewoon namen.
pi_34518570
Afgezien van Neeskens zie ik liever geen van deze namen komen.. Wouters zou misschien nog kunnen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:17:56 #271
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34518636
Toch fijn als zogenaamde "vrienden" mensen gaan polsen ipv de clubleiding dat gaat doen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_34522382
Heb mijn oude paswoord teruggevonden en meegelezen op het forum daar. Leuk, al moet ik van één iemand ook naar het tweede.
www.thuisuiteten.nl
pi_34522574
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Afgezien van Neeskens zie ik liever geen van deze namen komen.. Wouters zou misschien nog kunnen.
True, maar het ging me er eigenlijk om dat ze eindelijk is onafhankelijk luitjes nemen ivp clubmannen.
pi_34523021
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

True, maar het ging me er eigenlijk om dat ze eindelijk is onafhankelijk luitjes nemen ivp clubmannen.
Aan welke clubmannen naast John vd Brom zat jij dan te denken?
pi_34523139
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Aan welke clubmannen naast John vd Brom zat jij dan te denken?
Aan helemaal niemand, heb mijn hoofd nodig voor de tentamens, maar na Snoei en Sturing heb ik het wel ff gezien, doe mij maar weer is een 'naam'.

btw
quote:
Ajax heeft Vito Wormgoor voor de neus van onder andere Feyenoord, PSV, FC Utrecht, Vitesse, RKC Waalwijk, NEC en FC Twente weggekaapt. De 17-jarige jeugdspeler komt over van de amateurs van DOVO.

De verdediger cq middenvelder was bijna akkoord met Vitesse en kon tekenen bij elke betaald voetbal-club in Nederland, maar koos voor Ajax. "Dit is mijn club, mijn droomclub", reageerde Wormgoor, die in de A1 zal beginnen.
geen idee of het een écht goede was, maar toch jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')