abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34442077
Inderdaad, maar hij loopt nou niet echt over van 'liefde' voor Vitesse

Wat ook niet hoeft, hij zit er pas een jaar, maar het komt echt over alsof hij het als een last ziet.
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:21:15 #252
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34446368
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Inderdaad, maar hij loopt nou niet echt over van 'liefde' voor Vitesse

Wat ook niet hoeft, hij zit er pas een jaar, maar het komt echt over alsof hij het als een last ziet.
Hij weet zelf ook wel dat hij ook niet goed speelt! Net als Vreven
pi_34447690
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef WebForce het volgende:

[..]

Hij weet zelf ook wel dat hij ook niet goed speelt! Net als Vreven
so?

dan kun je het nog wel leuk vinden om voor vitesse te mogen spelen en niet zo zaniken
pi_34451430
Ik heb afscheid van Stijn genomen, alhier: Het VBL-columnhoekje deel 7
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34451666
Ik kom nog even wat geruchten verspreiden .

Door het vertrek van Hoogendorp heeft RKC per direct een spits nodig. Het bestuur wil graag een evaren spits voor weinig geld en daarom staat onze Igor in de belangstelling. Ik zie Gluscevic volgende week al de winnende maken voor RKC .
Maar dan wil Vitesse wel een vervanger halen en Streuer wou Leonardo gaan polsen. Lijkt mij leuk, wel een grote gok .
En ondertussen is duidelijk geworden dat onze vriend Stijn Vreven geen geld wil inleveren qua salaris en dus is hij de te duur geworden voor AEK en Omonia Nicosia.. Maar ach, geef hem is ongleijk?
pi_34452106
Sturing zal Leo de warmte geven die de braziliaan nodig heeft

yeah right...
pi_34473528
Mooie column methodmich. Ik heb hem ook op org forum vamn Vitesse geplaatst.
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:43:50 #258
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34473695
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

En ondertussen is duidelijk geworden dat onze vriend Stijn Vreven geen geld wil inleveren qua salaris en dus is hij de te duur geworden voor AEK en Omonia Nicosia.. Maar ach, geef hem is ongleijk?
dit zei ie toen ie buiten de basis viel in duitsland:
quote:
Ik wil hier niet nog 2,5 jaar mijn geld verdienen zonder te spelen. Ik schaam me als ik mijn loonbriefje zie.'
daar lijd ik aan af dat hij niet voor het geld speelt. Blijkbaar is ie toch veranderd dan...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_34487450
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:37 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mooie column methodmich. Ik heb hem ook op org forum vamn Vitesse geplaatst.
Ah leuk, volgens mij ben ik daar ooit ook eens ingelogd. Eens kijken of ik het nog kan lezen. Dat is toch dat ezboard gedoe?
www.thuisuiteten.nl
pi_34488128
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ah leuk, volgens mij ben ik daar ooit ook eens ingelogd. Eens kijken of ik het nog kan lezen. Dat is toch dat ezboard gedoe?
Ja. Je moet wel ingelogd zijn om het forum te bekijken tegenwoordig.
pi_34488377
Moet wel lukken dan, morgen eens proberen!

Wat is de link ook al weer?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:10:11 #263
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34492729
Vreven heeft een transfer naar nek geweigerd, omdat hij dit niet kon maken voor de supporters, aldus Vreven.
Bron: TV Gelderland
Maximaal 4 regels
pi_34493889
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Tha_Mars het volgende:
Vreven heeft een transfer naar nek geweigerd, omdat hij dit niet kon maken voor de supporters, aldus Vreven.
Bron: TV Gelderland
De held Gelijk heeft 'ie, [cliché]NEK is toch een kutclub[/cliché]
jeweetz
pi_34500225
Mooi stuntje om de steun van de supporters weer voor zich te winnen gezien de situatie met de club.
pi_34511114
Goed stukje op vitesse.org.
quote:
De resultaten helpen Sturing niet in zijn strijd tegen de naderende guillotine. Van de laatste zeven wedstrijden gingen er vijf verloren en het programma liegt er niet om. Vitesse moet de komende weken naar RKC Waalwijk, AZ en SC Heerenveen en krijgt FC Twente en PSV op bezoek. Naast het per direct blussen van de vele binnenbrandjes is het wellicht ook raadzaam om 4-4-2 te gaan spelen, in plaats van 4-3-3. Vitesse ontbeert namelijk kwaliteitsrijke, constante vleugelspelers. Achter die voorste lijn staat, op de linksbackpositie na, nog altijd een topclubwaardig geraamte. Althans, op de tekentafel. Een ploeg die speelt zonder hart zal ook nooit méér worden.
Artikel (klik)
pi_34516221
quote:
Rentree Jansen in Jong Vitesse

Na een afwezigheid van ruim acht maanden vanwege hartklachten maakt Vitesse-verdediger Michael Jansen zijn rentree op het voetbalveld.

Jansen doet dat in Jong Vitesse. Omdat de wedstrijd van maandag tegen Jong Willem II waarschijnlijk zal worden afgelast, maakt Jansen mogelijk zaterdagmiddag al zijn rentree in een oefenduel tegen derdeklassse ESA.

Jansen viel op 15 mei opeens om in het duel tegen Ajax. Later bleek dat hij hartritmestoornissen had. De Nijmegenaar onderging een ingreep aan zijn hart en wordt nu voorzichtig teruggebracht naar topniveau.

Bron: Omroep Gelderland
pi_34517057
quote:
Vitesse heeft de afgelopen dagen oriënterende gesprekken gevoerd met Johan Neeskens. De drie vrienden, onder aanvoering van Herman Veenendaal, hebben de oud-international gepolst of hij de taken van trainer Edward Sturing binnenkort zou willen overnemen.

Het elftal van Edward Sturing draait dit seizoen erg moeizaam en de prestaties zijn enorm wisselvallig. Met het lastige programma van de komende weken voor de boeg, lijken de dagen van Sturing geteld bij de Arnhemse middenmoter. Ook de verstoorde verhoudingen binnen de selectie is voor de clubleiding aanleiding uit te zien naar een opvolger voor clubman Sturing. De trainer van Vitesse werd publiekelijk aan de schandpaal genageld door spelers als Youssouf Hersi, Stijn Vreven en Harald Wapenaar. Dit trio hekelden onder andere de instelling van de spelersgroep en het functioneren van de Eerbeekse oefenmeester.

Andere trainers die op hoog op het verlanglijstje staan bij Vitesse zijn Jan Wouters, Mark Wotte en Hans Westerhof.
Meerdere bronnen op het vitesse.org forum hebben dit bevestigd. Voor het nieuwe seizoen begrijp ik uit de ovirge berichten aldaar.
pi_34517866
Op Mark Wotte na ben ik blij dat Vitesse niet voor "clubmannen" kiest, maar gewoon namen.
pi_34518570
Afgezien van Neeskens zie ik liever geen van deze namen komen.. Wouters zou misschien nog kunnen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:17:56 #271
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34518636
Toch fijn als zogenaamde "vrienden" mensen gaan polsen ipv de clubleiding dat gaat doen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_34522382
Heb mijn oude paswoord teruggevonden en meegelezen op het forum daar. Leuk, al moet ik van één iemand ook naar het tweede.
www.thuisuiteten.nl
pi_34522574
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Afgezien van Neeskens zie ik liever geen van deze namen komen.. Wouters zou misschien nog kunnen.
True, maar het ging me er eigenlijk om dat ze eindelijk is onafhankelijk luitjes nemen ivp clubmannen.
pi_34523021
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

True, maar het ging me er eigenlijk om dat ze eindelijk is onafhankelijk luitjes nemen ivp clubmannen.
Aan welke clubmannen naast John vd Brom zat jij dan te denken?
pi_34523139
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Aan welke clubmannen naast John vd Brom zat jij dan te denken?
Aan helemaal niemand, heb mijn hoofd nodig voor de tentamens, maar na Snoei en Sturing heb ik het wel ff gezien, doe mij maar weer is een 'naam'.

btw
quote:
Ajax heeft Vito Wormgoor voor de neus van onder andere Feyenoord, PSV, FC Utrecht, Vitesse, RKC Waalwijk, NEC en FC Twente weggekaapt. De 17-jarige jeugdspeler komt over van de amateurs van DOVO.

De verdediger cq middenvelder was bijna akkoord met Vitesse en kon tekenen bij elke betaald voetbal-club in Nederland, maar koos voor Ajax. "Dit is mijn club, mijn droomclub", reageerde Wormgoor, die in de A1 zal beginnen.
geen idee of het een écht goede was, maar toch jammer.
pi_34527490
Amoah toch mooi ff de winnende gemaakt tegen Senegal op de Africa Cup
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:15:21 #277
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34534592
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:50 schreef DeVinger het volgende:
Amoah toch mooi ff de winnende gemaakt tegen Senegal op de Africa Cup
haha, schakelde net (ahum 2e helft) te laat in op Eurosport, stond het 1-0, en ik maar hopen dat het amoah was, en jahoor de held
Vind ik dan toch weer leuk voor hem
Maximaal 4 regels
pi_34543856
http://frontpage.fok.nl/column/3682/1

Je kan ook op de FP roepen over Stijn!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:39:57 #279
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34554468
Hij is nu dus alsnog naar Cyprus gegaan, zondag tekent hij daar het contract.
Maximaal 4 regels
pi_34557721
We gaan hem missen. Op Cyprus zullen ze niet weten wat ze meemaken.
www.thuisuiteten.nl
pi_34558650
Zelfde club waar onze Paulo Rink ook speelt volgens mij!
pi_34562197
Volgens mij wel een geweldig club om lekker te relaxen aan het eind van je carrière. Je woont daar hemels, de comp kan je met gemak bijbenen, geld zat, .... Ik vraag me af of dat leven wel voor Stijn weggelegd is?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:57:51 #283
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34564236
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef Domenica het volgende:
Zelfde club waar onze Paulo Rink ook speelt volgens mij!
jup, hij is daar zelfs topscorer, en dat zonder zijn zoontje
Maximaal 4 regels
pi_34573105
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

jup, hij is daar zelfs topscorer, en dat zonder zijn zoontje

Dat was ook mooi toen, laat nog maar eens zien dat Sturing niet met 'vedettes' kan omgaan.
Geweldig hoe hij tijdens de warming-up (in de rust) zijn zoontje op het veld zette en met hem ging voetballen, hij kreeg heel het stadion op zich gericht. Dikke straf van baas Edward volgde helaas.
pi_34583036
Iets zegt me dat Stijn zo'n mentaliteit niet gaat trekken, van die rentenierende vedettes in de Cypriotische zon.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 januari 2006 @ 16:35:16 #286
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34584318
whehehe onterecht winnen
Vamos el TRI!
pi_34584483
"maar kwam tegen de verhouding in op 0-1"
pi_34584653
Slecht spelen en winnen, wat kan het leven toch heerlijk zijn.
pi_34586324
Dat is ook precies wat we nu nodig hebben, uit AZ is elk punt mooi meegenomen (zorgen dat je iig niet met 6-1 huiswaarts keert, bv nu arveladze het weer op de heupen heeft), en thuis tegen Twente de volgende stap zetten op weg naar Play Offs.
pi_34586478
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef Tha_Mars het volgende:
Hij is nu dus alsnog naar Cyprus gegaan, zondag tekent hij daar het contract.
That's all folks!
pi_34588266
Slechte 3 punten, maar die tellen ook Mag ook wel een keer voor Vitesse. Mooi dus, nu alleen nog die Sturing eruit
  zondag 29 januari 2006 @ 18:50:25 #292
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34588850
En nu is het dus ineens een heel ander perspectief, niet meer 6 punten uit 7 wedstrijden, maar 9 uit 5: nac en w2 thuis winst en rkc uit gewonnen.

nec speelde de hele eerste seizoenshelft kut en stond 4de en iedereen vond het top! nou, nu spelen wij kut en winnen we.
Vamos el TRI!
pi_34590410
Stijn Vreven is niet meer

Ach, best leuke wedstrijd (2e helft) nog, viel me best mee. Ok, het is een samenvatting, maar toch.
Swerts had het wel op de heupen zeg, drie man dollen in de 1e helft en ook nog ff een mooie schaar op slag van rust. Purrel had 1e helft natuurlijk 0-1 moeten maken zeg..., maar andersom kreeg RKC ook de kansen. Een echte 0-0 wedstrijd, dus extra lekker zo die winst. Junker nog steeds niet gescoord, maar ach Huntelaar ook niet Paul Verhaegh had nog wel ff een mistimingkje. Vitesse wil als ik alles moet geloven op de lange termijn toch niet door met Sturing, dus wat dat betreft hoeven we niet meer te verliezen

Op naar Twente thuis (AZ uit ingecalculeerd verlies: elk punt is bonus).
  maandag 30 januari 2006 @ 09:10:10 #294
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34605104
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef Elvislives het volgende:
En nu is het dus ineens een heel ander perspectief, niet meer 6 punten uit 7 wedstrijden, maar 9 uit 5: nac en w2 thuis winst en rkc uit gewonnen.

nec speelde de hele eerste seizoenshelft kut en stond 4de en iedereen vond het top! nou, nu spelen wij kut en winnen we.
Dan hebben we dus geruild van strategie
Punten pakken is voor Vitesse nu effe het belangrijkste....de rest komt wel weer.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 30 januari 2006 @ 13:30:54 #295
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34611226
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Dan hebben we dus geruild van strategie
Punten pakken is voor Vitesse nu effe het belangrijkste....de rest komt wel weer.
Gelderland gaat goed!
Vamos el TRI!
pi_34615103
quote:
Stijn Vreven groots onthaald op Cyprus

Stijn Vreven heeft een groots onthaal gekregen op Cyprus, waar hij een contract tekent bij Omonia Nicosia. De Belg komt transfervrij over van Vitesse, waar hij door trainer Edward Sturing uit de selectie werd gezet. Stijn Vreven landde zondagavond op het vliegveld van Larnaca. "Ik ben als een koning onthaald op de luchthaven door de Cypriotische pers. Zouden ze wel weten dat ik maar een rechterverdediger ben?", lachte Vreven. Bij Omonia Nicosia wordt Vreven een ploeggenoot van Paulo Roberto Rink, die in 2004 een half jaar voor Vitesse speelde en nu topscorer is op Cyprus.

Bron: Omroep Gelderland 30-01-2006
Koning op Cyprus....ben benieuwd wat het gaat worden met Vreven daar!
pi_34642690
quote:
Vreven: 'Eén van mijn beste contracten ooit'

31/1/2006 9 :36

Cyprus gaat kennismaken met Stijn Vreven. De persona non grata van Vitesse tekende bij Omonia Nicosia voor anderhalf jaar.
'Op 32-jarige leeftijd heb ik een van mijn beste contracten ooit afgesloten', vertelt Vreven tevreden in het AD. Maar de Belgische verdediger spreekt niet van een goedbetaalde vakantie. 'Ik beschouw dit als één groot avontuur. Vergis je niet. De competitie is zwak, maar Omonia heeft een goede ploeg.'

'Ik moet inderdaad de knop omzetten', erkent Vreven. 'Moet leren me niet overal meer druk over te maken. Bij Vitesse wilde ik als vijfde eindigen en niet als tiende, daarom ageerde ik binnen de groep tegen de te slappe instelling. Op Cyprus zal ik me relaxter moeten gedragen. Het zonnetje zal daar ongetwijfeld bij helpen.'

Vreven zou Vreven niet zijn om van zijn hart geen moordkuil te maken. Zijn afscheid bij Vitesse geeft hem nog steeds een vervelend gevoel. Vooral met Edward Sturing heeft Vreven het geschoten.

'Die man had niet eens het lef het me zelf te vertellen dat ik uit de selectie was gezet. Zelfs geen telefoontje om me te bedanken voor anderhalf seizoen inzet. Maar bederf mijn goede humeur niet met dit soort vragen. Ik ga even lekker in het zonnetje op een terrasje zitten.'
Als je dit zo leest kijk ik toch met gemengde gevoelens naar de laatste weken terug. Het zou mij niets verbazen als hij met dat interview bij talpa bewust een breuk creërde, wel even een mooi verhaal ophield (en daarmee de harten van de supporters won), maar echt wel wist dat hij daar in de fout ging. Ik zei het diezelfde avond nog: dat wordt een schorsing Beetje sentimentele televisie erbij, en ik was iig om. Vreven mocht voor mijn part blijven, al was het maar om het feit dat je beter een klootzak in je eigen team kan hebben, dan dat je ertegen moet spelen. Nu hij helemaal uit Nederland weg is, hebben we helemaal geen klootzak meer, dus wat dat betreft gaan we er niet op achteruit. Swerts is ook niet de meest subtiele speler en hij loopt ook niet over van inteligentie (weetniet of iemand ooit die aflevering van voetbal insite heeft gezien van hem? "Nee, ik ga niet zeggen dat het domme mensen zijn, dat zeg ik niet over mensen." (de feyenoord supporters na rellen in UEFA CUP met Sporting dacht ik), ach hij hoopte stiekem nog op Feyenoord ws Maar wat betreft Vreven, als je dat verhaal zo leest: daar gaat hij veranderen Dus als wij in het Gelredome wat meer koplampen in de winter hadden geplaatst, en hij zich in een zonnig land waande, was het allemaal wel ok geweest? Ik zie hem iig niet op het strand met zijn cocktail zitten
pi_34645602
Ach, het maakt me eigenlijk ook allemaal niet zo heel veel meer uit. Tuurlijk, Vreven was een leuke speler met een super mentaliteit en strijd in het veld... maar zo goed dat we hem ernstig zullen missen, nee, dat nou ook weer niet.

Ik denk dat we in Swerts een hele goeie vervanger hebben, en ook met Verhaegh komt het wel goed (moet nog wel wat ervaring opdoen). Uiteindelijk heeft de jeugd toch de toekomst, en Stijntje zat ook al aardig op leeftijd. Dan begint toch alles een beetje te kraken (met hoeveel spuiten heeft die wel niet in het veld gelopen)? Kortom, jammer dat Vreven zo weg is gegaan bij Vitesse. Ben blij dat hij in ieder geval tevreden terugkijkt op de supporters.
pi_34646518
Ik heb iig wel het idee dat het beleid een ommekeer heeft gemaakt, geen ex-top spelers meer, maar gretig jong talent. Wat dat betreft heb ik het volste vertrouwen in de toekomst gekregen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:41:20 #300
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34649381
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:08 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb iig wel het idee dat het beleid een ommekeer heeft gemaakt, geen ex-top spelers meer, maar gretig jong talent. Wat dat betreft heb ik het volste vertrouwen in de toekomst gekregen.
wapenaar

Verder ben ik het helemaal met je eens. De komst van Swerts, Esajas, Verhaegh en Junker zijn goede aankopen die ook nog eens jong zijn! Vitesse heeft het slim gespeeld:

Swerts is de vervanger van Ranko, maar dan zonder grote bek (so far)
Verhaegh is de vervanger van Vreven.

Hiermee kunnen we bouwen! Ik denk dat Vitesse Theo of/en Dingsdag wil verkopen in de zomer om er jonge buitenlandse spelers voor terug te halen óf routiniers om toch een ervaren leider te houden.

Iets wat me laatst opviel tegen rkc: maar 2 buitenlanders in de basis (Swerts en Junker), een zéér goede zaak en redelijk uniek in Nederland these days.
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')