Hij weet zelf ook wel dat hij ook niet goed speelt! Net als Vrevenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Inderdaad, maar hij loopt nou niet echt over van 'liefde' voor Vitesse
Wat ook niet hoeft, hij zit er pas een jaar, maar het komt echt over alsof hij het als een last ziet.
so?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef WebForce het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook wel dat hij ook niet goed speelt! Net als Vreven
dit zei ie toen ie buiten de basis viel in duitsland:quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En ondertussen is duidelijk geworden dat onze vriend Stijn Vreven geen geld wil inleveren qua salaris en dus is hij de te duur geworden voor AEK en Omonia Nicosia.. Maar ach, geef hem is ongleijk?
daar lijd ik aan af dat hij niet voor het geld speelt. Blijkbaar is ie toch veranderd dan...quote:Ik wil hier niet nog 2,5 jaar mijn geld verdienen zonder te spelen. Ik schaam me als ik mijn loonbriefje zie.'
Ah leuk, volgens mij ben ik daar ooit ook eens ingelogd. Eens kijken of ik het nog kan lezen. Dat is toch dat ezboard gedoe?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:37 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mooie column methodmich. Ik heb hem ook op org forum vamn Vitesse geplaatst.
Ja. Je moet wel ingelogd zijn om het forum te bekijken tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah leuk, volgens mij ben ik daar ooit ook eens ingelogd. Eens kijken of ik het nog kan lezen. Dat is toch dat ezboard gedoe?
De heldquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Tha_Mars het volgende:
Vreven heeft een transfer naar nek geweigerd, omdat hij dit niet kon maken voor de supporters, aldus Vreven.
Bron: TV Gelderland
Artikel (klik)quote:De resultaten helpen Sturing niet in zijn strijd tegen de naderende guillotine. Van de laatste zeven wedstrijden gingen er vijf verloren en het programma liegt er niet om. Vitesse moet de komende weken naar RKC Waalwijk, AZ en SC Heerenveen en krijgt FC Twente en PSV op bezoek. Naast het per direct blussen van de vele binnenbrandjes is het wellicht ook raadzaam om 4-4-2 te gaan spelen, in plaats van 4-3-3. Vitesse ontbeert namelijk kwaliteitsrijke, constante vleugelspelers. Achter die voorste lijn staat, op de linksbackpositie na, nog altijd een topclubwaardig geraamte. Althans, op de tekentafel. Een ploeg die speelt zonder hart zal ook nooit méér worden.
quote:Rentree Jansen in Jong Vitesse
Na een afwezigheid van ruim acht maanden vanwege hartklachten maakt Vitesse-verdediger Michael Jansen zijn rentree op het voetbalveld.
Jansen doet dat in Jong Vitesse. Omdat de wedstrijd van maandag tegen Jong Willem II waarschijnlijk zal worden afgelast, maakt Jansen mogelijk zaterdagmiddag al zijn rentree in een oefenduel tegen derdeklassse ESA.
Jansen viel op 15 mei opeens om in het duel tegen Ajax. Later bleek dat hij hartritmestoornissen had. De Nijmegenaar onderging een ingreep aan zijn hart en wordt nu voorzichtig teruggebracht naar topniveau.
Bron: Omroep Gelderland
Meerdere bronnen op het vitesse.org forum hebben dit bevestigd. Voor het nieuwe seizoen begrijp ik uit de ovirge berichten aldaar.quote:Vitesse heeft de afgelopen dagen oriënterende gesprekken gevoerd met Johan Neeskens. De drie vrienden, onder aanvoering van Herman Veenendaal, hebben de oud-international gepolst of hij de taken van trainer Edward Sturing binnenkort zou willen overnemen.
Het elftal van Edward Sturing draait dit seizoen erg moeizaam en de prestaties zijn enorm wisselvallig. Met het lastige programma van de komende weken voor de boeg, lijken de dagen van Sturing geteld bij de Arnhemse middenmoter. Ook de verstoorde verhoudingen binnen de selectie is voor de clubleiding aanleiding uit te zien naar een opvolger voor clubman Sturing. De trainer van Vitesse werd publiekelijk aan de schandpaal genageld door spelers als Youssouf Hersi, Stijn Vreven en Harald Wapenaar. Dit trio hekelden onder andere de instelling van de spelersgroep en het functioneren van de Eerbeekse oefenmeester.
Andere trainers die op hoog op het verlanglijstje staan bij Vitesse zijn Jan Wouters, Mark Wotte en Hans Westerhof.
True, maar het ging me er eigenlijk om dat ze eindelijk is onafhankelijk luitjes nemen ivp clubmannen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Afgezien van Neeskens zie ik liever geen van deze namen komen.. Wouters zou misschien nog kunnen.
Aan welke clubmannen naast John vd Brom zat jij dan te denken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
True, maar het ging me er eigenlijk om dat ze eindelijk is onafhankelijk luitjes nemen ivp clubmannen.
Aan helemaal niemand, heb mijn hoofd nodig voor de tentamens, maar na Snoei en Sturing heb ik het wel ff gezien, doe mij maar weer is een 'naam'.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Aan welke clubmannen naast John vd Brom zat jij dan te denken?
geen idee of het een écht goede was, maar toch jammer.quote:Ajax heeft Vito Wormgoor voor de neus van onder andere Feyenoord, PSV, FC Utrecht, Vitesse, RKC Waalwijk, NEC en FC Twente weggekaapt. De 17-jarige jeugdspeler komt over van de amateurs van DOVO.
De verdediger cq middenvelder was bijna akkoord met Vitesse en kon tekenen bij elke betaald voetbal-club in Nederland, maar koos voor Ajax. "Dit is mijn club, mijn droomclub", reageerde Wormgoor, die in de A1 zal beginnen.
haha, schakelde net (ahum 2e helft) te laat in op Eurosport, stond het 1-0, en ik maar hopen dat het amoah was, en jahoor de heldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:50 schreef DeVinger het volgende:
Amoah toch mooi ff de winnende gemaakt tegen Senegal op de Africa Cup
jup, hij is daar zelfs topscorer, en dat zonder zijn zoontjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:03 schreef Domenica het volgende:
Zelfde club waar onze Paulo Rink ook speelt volgens mij!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
jup, hij is daar zelfs topscorer, en dat zonder zijn zoontje
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef Tha_Mars het volgende:
Hij is nu dus alsnog naar Cyprus gegaan, zondag tekent hij daar het contract.
Dan hebben we dus geruild van strategiequote:Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef Elvislives het volgende:
En nu is het dus ineens een heel ander perspectief, niet meer 6 punten uit 7 wedstrijden, maar 9 uit 5: nac en w2 thuis winst en rkc uit gewonnen.
nec speelde de hele eerste seizoenshelft kut en stond 4de en iedereen vond het top! nou, nu spelen wij kut en winnen we.
Gelderland gaat goed!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan hebben we dus geruild van strategie
Punten pakken is voor Vitesse nu effe het belangrijkste....de rest komt wel weer.
Koning op Cyprus....ben benieuwd wat het gaat worden met Vreven daar!quote:Stijn Vreven groots onthaald op Cyprus
Stijn Vreven heeft een groots onthaal gekregen op Cyprus, waar hij een contract tekent bij Omonia Nicosia. De Belg komt transfervrij over van Vitesse, waar hij door trainer Edward Sturing uit de selectie werd gezet. Stijn Vreven landde zondagavond op het vliegveld van Larnaca. "Ik ben als een koning onthaald op de luchthaven door de Cypriotische pers. Zouden ze wel weten dat ik maar een rechterverdediger ben?", lachte Vreven. Bij Omonia Nicosia wordt Vreven een ploeggenoot van Paulo Roberto Rink, die in 2004 een half jaar voor Vitesse speelde en nu topscorer is op Cyprus.
Bron: Omroep Gelderland 30-01-2006
Als je dit zo leest kijk ik toch met gemengde gevoelens naar de laatste weken terug. Het zou mij niets verbazen als hij met dat interview bij talpa bewust een breuk creërde, wel even een mooi verhaal ophield (en daarmee de harten van de supporters won), maar echt wel wist dat hij daar in de fout ging. Ik zei het diezelfde avond nog: dat wordt een schorsingquote:Vreven: 'Eén van mijn beste contracten ooit'
31/1/2006 9 :36
Cyprus gaat kennismaken met Stijn Vreven. De persona non grata van Vitesse tekende bij Omonia Nicosia voor anderhalf jaar.
'Op 32-jarige leeftijd heb ik een van mijn beste contracten ooit afgesloten', vertelt Vreven tevreden in het AD. Maar de Belgische verdediger spreekt niet van een goedbetaalde vakantie. 'Ik beschouw dit als één groot avontuur. Vergis je niet. De competitie is zwak, maar Omonia heeft een goede ploeg.'
'Ik moet inderdaad de knop omzetten', erkent Vreven. 'Moet leren me niet overal meer druk over te maken. Bij Vitesse wilde ik als vijfde eindigen en niet als tiende, daarom ageerde ik binnen de groep tegen de te slappe instelling. Op Cyprus zal ik me relaxter moeten gedragen. Het zonnetje zal daar ongetwijfeld bij helpen.'
Vreven zou Vreven niet zijn om van zijn hart geen moordkuil te maken. Zijn afscheid bij Vitesse geeft hem nog steeds een vervelend gevoel. Vooral met Edward Sturing heeft Vreven het geschoten.
'Die man had niet eens het lef het me zelf te vertellen dat ik uit de selectie was gezet. Zelfs geen telefoontje om me te bedanken voor anderhalf seizoen inzet. Maar bederf mijn goede humeur niet met dit soort vragen. Ik ga even lekker in het zonnetje op een terrasje zitten.'
wapenaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:08 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb iig wel het idee dat het beleid een ommekeer heeft gemaakt, geen ex-top spelers meer, maar gretig jong talent. Wat dat betreft heb ik het volste vertrouwen in de toekomst gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |