abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34076131
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Tha_Mars het volgende:

Het is iig goed dat Feyenoord, Ajax, PSV en Vitesse tegen stemmen, ik weet alleen niet hoe het met de overige clubs zit.

Over Vitesse dan, op naar de 3 punten
Ik heb gister niets gezien bij andere clubs. Denk dat het bij vitesse ook niet gaat lukken. maar we zullen zien. Er hangen iig wat spandoeken.

Vandaag gaan we winnen !
pi_34076753
quote:
Op zondag 15 januari 2006 09:10 schreef Domenica het volgende:

[..]

Ik heb gister niets gezien bij andere clubs. Denk dat het bij vitesse ook niet gaat lukken. maar we zullen zien. Er hangen iig wat spandoeken.

Vandaag gaan we winnen !
Spandoeken, scary!

Ik gaat richting Arnhem, godverdomme op zondag niet uitslapen
  zondag 15 januari 2006 @ 15:14:13 #128
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_34085120
1 punt was toch wel terecht geweest hoor.
En sjongejongen, wat een scheidsrechter
jeweetz
pi_34085378
Tja, Vitesse verdiende wel een gelijkspel. Lucky goal van Feyenoord. Voor de rest hebben de Rotterdammers weinig weten te brengen, misschien alleen in de slotfase toen er wat meer ruimte ontstond achterin. Kuijt en Kalou zijn eigenlijk helemaal niet gevaarlijk geweest. Swerts deed het ook goed. Junker vond ik wel oké, balvast en sterke speler. Denk dat hij wel een goeie vervanger wordt van Amoah. Had trouwens niet eens het idee dat Vitesse echt slechter aan het voetballen was zonder Vreven en Hersi. Maar ja, weer geen punten gepakt dus. Op naar de volgende wedstrijd.
pi_34085795
Junker deed het zeker niet slecht. Werkte goed samen met de andere aanvallers, en inderdaad balvast en kopsterk. Swerts liet zijn dat hij ook op rechtsback de beste is, maar Vreven zal die plek wel weer overnemen denk ik. Rest van de verdediging was ook naar behoren. Theo viel een beetje tegen, Knopper moet nog wat scherper worden voor de goal, had wel een aantal kansjes. Benson en Rojer lieten voorin ook wel wat aardige dingen zien, maar waren niet top.

Al met al een onnodige nederlaag, een punt had er zeker in gezeten, en misschien wel meer. Feyenoord heeft nauwelijks kansen gehad.

Verder leek het wel een kinderpartijtje met die rennende gasten die na 10 minuten naar hun plaatsen mochten, en de huldiging van Vito als 'mascotte van het jaar'.

En jammer dat het scherm boven zuid het nog niet deed.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:42:57 #131
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_34086179
Die huldiging was briljant, zal in Utrecht wel hetzelfde verhaal geweest zijn Maar idd brighton, ik kan het alleen maar compleet met je eens zijn
jeweetz
pi_34088274
Zoals verwacht, een verlies. Maar er had zeker meer ingezeten voor Vitesse.

De 0-1 zag er weer lekker safe uit van Wapenaar (en de verdedigers), in mijn ogen onnodig. Verder heeft Feyenoord wel enkele kleine kansjes afgedwongen, maar echt gevaarlijk werd het nooit. Datzelfde geldt voor Vitesse, ook wij hebben niet echte kansen gehad. Allemaal van die situaties waarvan je twijfelt of je nu moet opstaan of kan blijven zitten. Ach, Feyenoord thuis in zo'n situatie als waarin VItesse nu verkeerd, strijdend ten onder gegaan

Wat een oase van rust niet? Een wedstrijd zonder Vreven. Geen seconde gemist, en Swerts speelde prima (dat is dan ook de toekomstige rechtsback). Frankel op links goed? Aanvallend gezien inderdaad, en af en toe lekker fel, maar het blijft een onzekerheidsfactor in je elftal wanneer je hem achterin neerzet. Ik vond eigenlijk iedereen wel redelijk spelen op Rojer na, ik snap niet dat hij mag beginnen ten faveure van De Mul (waarom? ). Zijn voorzetten waren een drama, op 1 goede na in de eerste helft (vanaf links). Benson trouwens, die vond ik echt goed spelen vandaag zeg. Af en toe is hij net wat te opportunistisch, maar over het algemeen sterk aan de bal, goede acties en lekker overzicht. Madsen kun je nu nog niet beoordelen, alles wat hij heeft gedaan kun je kenmerkend voor de Deen noemen bij wijze van spreken. De eerste indruk is iig wel positief, mag ook wel he voor die duit centen. Volgende week thuis tegen Willem II moet hij zijn goaltje pakken.

Maargoed, je blijft toch met een gevoel zitten dat er iets niet klopt/klikt in het elftal. Sturing zal toch weg moeten.
pi_34088353
quote:
Op zondag 15 januari 2006 16:30 schreef DeVinger het volgende:
Madsen kun je nu nog niet beoordelen, alles wat hij heeft gedaan kun je kenmerkend voor de Deen noemen bij wijze van spreken. De eerste indruk is iig wel positief, mag ook wel he voor die duit centen. Volgende week thuis tegen Willem II moet hij zijn goaltje pakken.
Madsen?
pi_34088775
quote:
Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef brighton het volgende:

[..]

Madsen?
Ja dat is zijn bijnaam he

De vervanger van Amoah dan
pi_34090437
Ik heb Vreven en Hersi ook helemaal niet gemist vandaag. Ging best lekker. En die Junker lijkt mij een goeie vervanger voor Amoah. Erg balvast, mooie pasjes, en ook redelijk snel. Maar we zullen het tegen willem II zien. Vandaag had er veel meer in gezeten, maar geen schande om te verliezen. Ze hebben er in mijn ogen in ieder geval veel aan gedaan.
pi_34090489
Viel het trouwens op van Noord, Oost, of West dat we 10 minuten later binnen kwamen? Volgens mij was 9/10 van Zuid al binnen voor de wedstrijd
pi_34090830
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Domenica het volgende:
Viel het trouwens op van Noord, Oost, of West dat we 10 minuten later binnen kwamen? Volgens mij was 9/10 van Zuid al binnen voor de wedstrijd
Bedoel je die 20 bikkels die als dolblije kinderen al na 2 minuten de tribunes kwamen opgerend?

Nee, jullie hebben je punt gemaakt hoor
pi_34091129
Rot toch op man. Prominade stond vol, dus 20 is beetje loze schatting
pi_34091267
Ach, op Zuid was een klein gedeelte afgezet met lint en daar lieten ze niemand zitten. De rest van Zuid zat gewoon vol. Na een kleine 10 minuten kwamen ze idd allemaal de tribune opgerend. Allemaal leuk en aardig, maar ik had niet echt de behoefte om daar aan mee te doen (maar respecteer de actie wel).

Nu is het wel weer zaak voor Vitesse om wat punten te pakken, anders wordt het gat naar de grote middenmoot te groot.
pi_34091298
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Domenica het volgende:
Rot toch op man. Prominade stond vol, dus 20 is beetje loze schatting
haphap

Meer dan een paar honderd waren het toch niet iig, maar ik dacht dat heel Zuid het zou doen? (op de families na dan).
pi_34091455
Het hele uitvak ook toch? Die stonden ook gewoon half om half bij de ingang van de tribune te wachten. Maar ja, leuk iniatief. Nu nog afwachten of het ook effect heeft.
pi_34091513
Zuid is gewoon te groot om dit uit te voeren. mja uiteindelijk nutteloze actie geweest dus

Willem ii moet opgerold worden!
pi_34092210
quote:
Junker geblesseerd na sterk debuut

Vitesse-aanwinst Mads Junker maakte zondag tegen Feyenoord een hele sterke indruk in de spits, maar moest kort na rust met een heupblessure van het veld. Het is nog onduidelijk of de blessure ernstig is. "Ik had ongelooflijk veel pijn en kon bijna niet meer lopen", aldus de Deen die met een ovatie van het veld ging. "Erg vervelend die blessure want ik was conditioneel nog lang niet op." Junker was redelijk tevreden over zijn eigen debuut. "Het publiek reageerde ook wel op mij, ik heb alleen geen idee wat ze riepen", aldus Junker die vond dat Vitesse meer had verdiend.
Hij kent z'n eigen achternaam toch wel
pi_34092467
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:39 schreef methodmich het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met de jeugd van Vitesse eigenlijk? De laatste jaren is het toch wat stiller. Ze hadden een periode dat ze bij de jeugd ook vrijwel alles wonnen. Maar de laatste spelers lijken het niet te redden. Blondelle, De Meersman, Kaya, ze mogen nooit meedoen. Loopt er nog talent in Jong Vitesse of A1?
Mees Siers gaat vet komen. Héél ver.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34099068
Ik heb vanmiddag een leuke wedstrijd gezien waarbij Vitesse over de hele wedstrijd genomen zeker 1 punt verdiende. Mads Junker lijkt mij een zeer goede aankoop geweest. Hij zit pas kort bij het elftal en dus nog niet volledig ingespeeld. Maar hij leek me balvast redelijk kopsterk en heeft een goede mentaliteit.

Ik heb Vreven en Hersi niet echt gemist. Swerts is absoluut een top verdediger die ik nog wel naar een topclub zie verdwijnen.
  zondag 15 januari 2006 @ 21:20:59 #146
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34100155
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik heb vanmiddag een leuke wedstrijd gezien waarbij Vitesse over de hele wedstrijd genomen zeker 1 punt verdiende. Mads Junker lijkt mij een zeer goede aankoop geweest. Hij zit pas kort bij het elftal en dus nog niet volledig ingespeeld. Maar hij leek me balvast redelijk kopsterk en heeft een goede mentaliteit.

Ik heb Vreven en Hersi niet echt gemist. Swerts is absoluut een top verdediger die ik nog wel naar een topclub zie verdwijnen.
jup kan me wel hierin vinden.
Over de actie, ik had verwacht dat eigenlijk iedereen gewoon bij de ingangen niet door kon lopen, toen bleek dat ze alleen 112 en 113 hadden dicht gegooit had ik het al gehad met de actie.
Over de wedstrijd dan, Vreven had misschien nog wel eerder het vuurtje kunnen opstoken in de 1e helft, Vitesse was toen gewoon niet scherp genoeg, en tjah of je ze mistte, dat weet je nooit meer. Gelijkspel was meer dan verdiend geweest, maarja daar koop je geen eieren voor.

En ja het scherm dat was gaaf, mooie achterkant man
Op naar zaterdag, Willem 2, dat moet toch wel weer lukken dan. Junker 1e doelpunt komt eraan.
Maximaal 4 regels
pi_34103707
Vreven nu bij Café De Sport op Talpa.
pi_34104497
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:43 schreef Klingon het volgende:
Vreven nu bij Café De Sport op Talpa.
Dit gaat hem weer een schorsing opleveren...
(hij herhaald gewoon hetzelfde)

edit:

Die kerel heeft wel humor zeg

[ Bericht 15% gewijzigd door DeVinger op 15-01-2006 23:09:27 ]
pi_34104719
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef DeVinger het volgende:
Dit gaat hem weer een schorsing opleveren...
(hij herhaald gewoon hetzelfde)
Hij nuanceert wel veel van z'n uitspraken. Ik vind trouwens ook dat hij onterecht is geschorst. Hersi had het over Sturing, Vreven heeft het over het team (incl. hijzelf). Als 'ie hiervoor weer geschorst wordt, dan is dat wel erg hypocriet.
pi_34104947
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:06 schreef Klingon het volgende:

[..]

Hij nuanceert wel veel van z'n uitspraken. Ik vind trouwens ook dat hij onterecht is geschorst. Hersi had het over Sturing, Vreven heeft het over het team (incl. hijzelf). Als 'ie hiervoor weer geschorst wordt, dan is dat wel erg hypocriet.
Whaw, hij zet Vitesse wel te kakken hoor, en trapt ook telkens in de vragen van de presentatoren.

Mijn stem heeft hij toch wel veroverd moet ik eerlijk bekennen
Hij gaat toch niet zitten janken he

[ Bericht 10% gewijzigd door DeVinger op 15-01-2006 23:16:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')