Ik heb gister niets gezien bij andere clubs. Denk dat het bij vitesse ook niet gaat lukken. maar we zullen zien. Er hangen iig wat spandoeken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef Tha_Mars het volgende:
Het is iig goed dat Feyenoord, Ajax, PSV en Vitesse tegen stemmen, ik weet alleen niet hoe het met de overige clubs zit.
Over Vitesse dan, op naar de 3 punten
Spandoeken, scary!quote:Op zondag 15 januari 2006 09:10 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ik heb gister niets gezien bij andere clubs. Denk dat het bij vitesse ook niet gaat lukken. maar we zullen zien. Er hangen iig wat spandoeken.
Vandaag gaan we winnen !
Madsen?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:30 schreef DeVinger het volgende:
Madsen kun je nu nog niet beoordelen, alles wat hij heeft gedaan kun je kenmerkend voor de Deen noemen bij wijze van spreken. De eerste indruk is iig wel positief, mag ook wel he voor die duit centen. Volgende week thuis tegen Willem II moet hij zijn goaltje pakken.
Bedoel je die 20 bikkels die als dolblije kinderen al na 2 minuten de tribunes kwamen opgerend?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Domenica het volgende:
Viel het trouwens op van Noord, Oost, of West dat we 10 minuten later binnen kwamen?Volgens mij was 9/10 van Zuid al binnen voor de wedstrijd
![]()
haphapquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Domenica het volgende:
Rot toch op man. Prominade stond vol, dus 20 is beetje loze schatting
Hij kent z'n eigen achternaam toch welquote:Junker geblesseerd na sterk debuut
Vitesse-aanwinst Mads Junker maakte zondag tegen Feyenoord een hele sterke indruk in de spits, maar moest kort na rust met een heupblessure van het veld. Het is nog onduidelijk of de blessure ernstig is. "Ik had ongelooflijk veel pijn en kon bijna niet meer lopen", aldus de Deen die met een ovatie van het veld ging. "Erg vervelend die blessure want ik was conditioneel nog lang niet op." Junker was redelijk tevreden over zijn eigen debuut. "Het publiek reageerde ook wel op mij, ik heb alleen geen idee wat ze riepen", aldus Junker die vond dat Vitesse meer had verdiend.
Mees Siers gaat vet komen. Héél ver.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:39 schreef methodmich het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met de jeugd van Vitesse eigenlijk? De laatste jaren is het toch wat stiller. Ze hadden een periode dat ze bij de jeugd ook vrijwel alles wonnen. Maar de laatste spelers lijken het niet te redden. Blondelle, De Meersman, Kaya, ze mogen nooit meedoen. Loopt er nog talent in Jong Vitesse of A1?
jup kan me wel hierin vinden.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik heb vanmiddag een leuke wedstrijd gezien waarbij Vitesse over de hele wedstrijd genomen zeker 1 punt verdiende. Mads Junker lijkt mij een zeer goede aankoop geweest. Hij zit pas kort bij het elftal en dus nog niet volledig ingespeeld. Maar hij leek me balvast redelijk kopsterk en heeft een goede mentaliteit.
Ik heb Vreven en Hersi niet echt gemist. Swerts is absoluut een top verdediger die ik nog wel naar een topclub zie verdwijnen.
Dit gaat hem weer een schorsing opleveren...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:43 schreef Klingon het volgende:
Vreven nu bij Café De Sport op Talpa.
Hij nuanceert wel veel van z'n uitspraken. Ik vind trouwens ook dat hij onterecht is geschorst. Hersi had het over Sturing, Vreven heeft het over het team (incl. hijzelf). Als 'ie hiervoor weer geschorst wordt, dan is dat wel erg hypocriet.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef DeVinger het volgende:
Dit gaat hem weer een schorsing opleveren...![]()
(hij herhaald gewoon hetzelfde)
Whaw, hij zet Vitesse wel te kakken hoor, en trapt ook telkens in de vragen van de presentatoren.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:06 schreef Klingon het volgende:
[..]
Hij nuanceert wel veel van z'n uitspraken. Ik vind trouwens ook dat hij onterecht is geschorst. Hersi had het over Sturing, Vreven heeft het over het team (incl. hijzelf). Als 'ie hiervoor weer geschorst wordt, dan is dat wel erg hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |