abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34104966
Wat trouwens lang een gerucht was is nu dus wel door Vreven bevestigd: er is sprake van een duidelijke groepsvorming (cq. kampen) binnen de selectie.
pi_34104991
Vreven
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34105035
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef DeVinger het volgende:
Whaw, hij zet Vitesse wel te kakken hoor, en trapt ook telkens in de vragen van de presentatoren.
Humberto Tan speelt het wel slim idd, maar daar is 'ie ook journalist voor.
pi_34105163
Die kleine Vreven als spits, leuke beelden

Edit: pff, mooie televisie van een emotionele Vreven.
pi_34105515
Vreven heeft mij omgekregen mag ik toch wel zeggen. Dit werpt toch idd wel een ander licht op de zaak met groepjesvorming, het team zelf zit niet lekker in elkaar, en dat is voor een coach als Sturing dan ook lastig denk ik. Máár, dat komt omdat we ook duidelijke leeftijdverschillen hebben en spelers die al een verleden met elkaar hebben etc. Maargoed, hier moet je als coach wel tussen gaan staan en tijdig voor een oplossing zoeken of het iig aankaarten.

Misschien kan er nu aan een nieuwe start gewerkt worden, en in de zomer met wat vernieuwingen en als Jansen straks weer terugkomt, ik ben benieuwd..
pi_34105598
Ja idd. En als het al een jaar speelt (zegt Vreven) en er wordt niks aan gedaan, dan is het laatste redmiddel: de media. Ik neem het Vreven niet eens kwalijk eigenlijk. Hopelijk wordt er nu dan ook wat aan gedaan bij Vitesse.
pi_34112170
Vreven is duidelijk in zijn uitspraken en legt niet alles bij anderen neer en kijkt ook naar zichzelf.

Met sommige dingen is hij het niet eens, maar hij zegt ook niet dat het persee anders moet. Het enigste wat hij vindt is dat je de ego's in een wedstrijd opzij moet zetten en 100% voor elkaar gaan.

In mijn ogen zegt hij niks verkeerd, maar probeert hij anderen eens aan het denken te zetten over de situatie en het ze te laten inzien. Laten we hopen dat Sturing dit interview niet te zwaar zal opvatten en hem weer een schorsing geeft..
pi_34130639
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mees Siers gaat vet komen. Héél ver.
Nou, die dan dus niet. Lekker, weer een speler verpest door cultheld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34130679
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, die dan dus niet. Lekker, weer een speler verpest door cultheld.
Nou zo goed als Arie Jonkers zal hij inderdaad nooit worden, dat is echt een wereldtopper hoor mm
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34130697
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef Klingon het volgende:
Wat trouwens lang een gerucht was is nu dus wel door Vreven bevestigd: er is sprake van een duidelijke groepsvorming (cq. kampen) binnen de selectie.
Werd eerder al gezegd idd. De Afrikanen met Van der Schaaf enzo, Theo met Dingsdag en Knol, Wapenaar met Vreven.
www.thuisuiteten.nl
pi_34130738
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nou zo goed als Arie Jonkers zal hij inderdaad nooit worden, dat is echt een wereldtopper hoor mm
Hij doet het gewoon wéér!
www.thuisuiteten.nl
pi_34130798
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij doet het gewoon wéér!
Dat is toch zo'n supertalent volgens jou? In tegenstelling tot "Arie Jonkers" heeft Siers al diverse jeugdelftallen van oranje gehaald en is hij het meest veelbelovende talent van Vitesse.
pi_34130899
Ik heb gezegd dat Arie wel een leuke speler voor NAC kan worden en met veel geluk een soort Kuijt-effect kon bereiken. En Arie is gewoon cool.

Maar goed, jij weet alles van de jeugdelftallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34130970
Ik ken Siers toevallig persoonlijk en hij kan gewoon heel erg goed voetballen. Vecht voor elke bal en is een echte pitbull op het middenveld.
pi_34131004
Okee dan. We zijn overtuigd.
www.thuisuiteten.nl
pi_34131030
Dat komt nog wel. Je lachte me ook uit toen ik voorspelde dat Huntelaar ooit nog naar Ajax zou gaan.
pi_34131099
Meer om je altijd betrouwbare bronnen inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:45:44 #168
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34196338
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Werd eerder al gezegd idd. De Afrikanen met Van der Schaaf enzo, Theo met Dingsdag en Knol, Wapenaar met Vreven.
Swerts is half Congolees, heeft een pikzwarte vader en donkere broertjes, telt dat ook mee?
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:48:26 #169
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34196410
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef cultheld het volgende:
Ik ken Siers toevallig persoonlijk en hij kan gewoon heel erg goed voetballen. Vecht voor elke bal en is een echte pitbull op het middenveld.
Mee eens! Hét talent uit de jeugdopleiding!
pi_34196710
gaat lekker bij Vitesse oplossing voor Vreven lijkt me om dan maar te verkassen.. gezien hetgeen ik mee heb gekregen omtrent de affaire snap ik hier geen bal van, maar er zal intern wel veel meer aan de hand zijn..

is sch dus niet de enige club waar 't momenteel ff rommelt en 'niemand' meer snapt wat er aan de hand is
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:29:22 #171
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_34197940
Beetje zwaar gestraft vind ik, Hersi wel weer in genade aangenomen. Volgens mij heeft Sturing de pleurishekel aan Vreven
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_34197964
quote:
Vitesse uitgekeken op Vreven

ARNHEM - Stijn Vreven is met onmiddelijke ingang uit de eerste selectie van Vitesse gezet. De Belgische verdediger heeft van de Arnhemse voetbalclub te horen gekregen dat hij mag uitzien naar een andere club. "Wij hebben het gevoel dat de relatie tussen Vreven en Vitesse niet meer te herstellen is. Dan moet je in het belang van de club ook vervelende beslissingen nemen", zei directeur Paul van der Kraan woensdag.

Vreven (32) liet zich onlangs weinig vleiend uit in de media over Vitesse; hij verweet zijn medespelers gebrek aan passie in hun spel. Het kwam hem op een tijdelijke verbanning naar het tweede elftal te staan.

Van der Kraan: "Stijn heeft zich in het veld altijd voor 100 procent ingezet en daarom is het des te betreurenswaardiger dat het daarbuiten niet goed liep. Vitesse staat voor een belangrijke periode in de competitie en dan is het van groot belang dat alle neuzen dezelfde kant op wijzen."

Een club heeft zich nog niet gemeld voor Vreven. Vitesse zal op korte termijn praten met de speler en diens zaakwaarnemer. De voetballer traint vanaf volgende week maandag mee met de beloften.
Erg vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat Vreven zich onmogelijk heeft opgesteld richting Vitesse. Bij Café De Sport zei hij nog dat bij Vitesse wilde blijven en evt. zelfs zijn carrière daar zou willen afsluiten. Maar ja, misschien dat juist zijn uitspraken bij Café De Sport de druppel waren (want daar zei hij eigenlijk precies hetzelfde, over mentaliteit en groepsvorming etc.). Ik vind het jammer, maar met Swerts hebben we een hele goeie vervanger.
pi_34209216
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dit gaat hem weer een schorsing opleveren...
(hij herhaald gewoon hetzelfde)

Net nu ik hem door dat interview begon te waarderen...
pi_34211182
Interview was mooi. Maar als Vreven er met de clublleiding niet uitkomt dan houdt het op. Ik waardeer zijn inzet en mentaliteit enorm. Maar Vreven is niet meer de oude Vreven en komt naar mijn inziens tekort afgelopen jaar.

Met deze maatregelen van Vitesse en de houding van Vreven is het wachten op een vertrek Van Vreven. Met Swerts hebben we een hele goede vervanger voor Vreven. Laat Vitesse nu maar uitkijken voor een (tijdelijke) oplossing op Linksback.
pi_34224351
Leuk dat een oud-klasgenoot van mij als één van de potentiële opvolgers van Theo wordt gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')