Waarom mag je niet meer uitkomen voor je mening, we leven hier toch niet in een communistische staat ? Volgens mij is het gewoon zo dat Sturing merkt dat hij Vreven niet aankan, en dan is dit een uitgelezen mogelijkheid om van hem af te komen. Het is nu feitelijk de leiding van Vitesse die de onrust binnen Vitesse aanwakkert. Wat Vreven heeft gezegt dat is toch eigenlijk oud nieuws en weet iedereen al, ik was juist blij dat hij dit naar buiten toe heeft gebracht, nu moet er iets aan gedaan worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef numero_uno het volgende:
Beetje zwaar gestraft vind ik, Hersi wel weer in genade aangenomen. Volgens mij heeft Sturing de pleurishekel aan Vreven
ergens moet ik toch wel glimlachen nu bij die uitspraak...quote:EDWARD STURING
'Mentaal hebben we een ontzettend sterke groep. Ik geniet als ik spelers zoals Vreven, Van der Schaaf en Yakubu zie bikkelen.'
Hoor je nu wat je zelf zegt? Iedereen speelt toch 'goed' tegen Feyenoord...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
ergens moet ik toch wel glimlachen nu bij die uitspraak...
maar als Vitesse de lijn zoals gespeeld tegen Feyenoord door trekt, dan gaat het zeker wel goedkomen. Willem II-thuis en RKC-uit moet toch wel kunnen met deze groep. vervolgens komen er 5 lastige wedstrijden: AZ-uit, Twente-thuis, SC Heerenveen-uit, PSV-thuis en ADO-uit... met 7 wedstrijden en 10-13 punten mag je tevreden zijn, maar meer moet kunnen, toch?
heb je wel een punt, op zich kan iedere ploeg tegen Feyenoord voetballen.. (net zoals bijvoorbeeld iedereen tegen Hewitt kan tennissen, nu 0-2 achter in sets en 3-3 na een 2-0 voorsprong..) maar toch, ik heb/had niet het idee dat Vitesse slecht uit de "winterstop" is gekomen. en, vraag me niet hoe, maar ze hebben toch wel 26 punten gehaald (ja, van de laatste 6 wedstrijden er 5 verloren..).. het biedt toch perspectief voor de komende reeks (nouja, misschien ben ik wel te optimistisch: ik gun het Vitesse eigenlijk wel om weer eens voor Europees mee te doen (alhoewel ze vorig seizoen ook lang op schema hebben gelegen)quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoor je nu wat je zelf zegt? Iedereen speelt toch 'goed' tegen Feyenoord...
Het zou zo Vitesse zijn als we Willem II thuis verliezen, RKC uit winnen, etc...
Ik bekijk het voorlopig van wedstrijd tot wedstrijd![]()
Komop, alsof je na zo'n situatie nog een serieuze relatie met de club kan hebbenquote:Jurisprudentie in voordeel Vreven
Stijn Vreven zet een advocaat in om zijn positie bij de A-selectie van Vitesse terug te krijgen. De Belg is woensdag definitief uit de selectie gezet, omdat er volgens de club een onwerkbare situatie was ontstaan. De Belg claimt recht op arbeid, mede omdat trainer Edward Sturing vorige week nog zei dat Vreven na het duel tegen Feyenoord weer een van de belangrijke spelers zou zijn. In vergelijkbare gevallen (AZ 1995, Feyenoord 1997) oordeelde de rechter eerder op straffe van een dwangsom dat 'verbannen' spelers weer met het eerste mee mochten trainen.
In 1995 verwijderde Feyenoord-trainer Arie Haan Regi Blinker en Rob Witschge uit de selectie. Op last van de rechter moest Haan dat besluit terugdraaien. In 1997 verbande AZ-trainer Willem van Hanegem vijf spelers, onder wie oud-Vitesenaar Bart Latuheru en latere NEC'er Danny Hesp, naar het tweede. Na interventie van de rechter moest 'de kromme' hen terugnemen.
Vreven werd uit de Vitesse-selectie verwijderd nadat hij openlijk kritiek uitte op het gebrek aan ambitie en professionaliteit bij de club. Hij heeft een contract tot 2007 en wil weer in de A-selectie worden opgenomen.
Vreven heeft al geruime tijd gelijk, ik vind zijn kritiek dan ook zeer terecht. Sturing is echt niet te begrijpenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Komop, alsof je na zo'n situatie nog een serieuze relatie met de club kan hebben
Ik denk dat het gewoon een vrije transfer wordt. Is voor de club als speler het beste, volgens mij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Komop, alsof je na zo'n situatie nog een serieuze relatie met de club kan hebben
Dat zal dan ook wel een einde betekenen aan de "relatie" tussen hem en z'n 21/22-jarige sletje uit Edequote:Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Stijntje vermoedelijk naar Turkije of terug naar België. Toch zonde, het "boze elftal" wordt ontmanteld.
Uit de tijd dat de shirtjes van Vites nog mooi warenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef Elvislives het volgende:
ah ik kwam nog een mooie foto tegen op mn harddisk die ik jullie niet wil onthouden:
[afbeelding]
Inderdaad! Strepen die doorlopen op de rug, geen sponsor op de voorkant.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef Domenica het volgende:
[..]
Uit de tijd dat de shirtjes van Vites nog mooi waren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |