abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34233233
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef numero_uno het volgende:
Beetje zwaar gestraft vind ik, Hersi wel weer in genade aangenomen. Volgens mij heeft Sturing de pleurishekel aan Vreven
Waarom mag je niet meer uitkomen voor je mening, we leven hier toch niet in een communistische staat ? Volgens mij is het gewoon zo dat Sturing merkt dat hij Vreven niet aankan, en dan is dit een uitgelezen mogelijkheid om van hem af te komen. Het is nu feitelijk de leiding van Vitesse die de onrust binnen Vitesse aanwakkert. Wat Vreven heeft gezegt dat is toch eigenlijk oud nieuws en weet iedereen al, ik was juist blij dat hij dit naar buiten toe heeft gebracht, nu moet er iets aan gedaan worden.
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_34233581
Er was met Vreven een radiostilte afgesproken. Ondanks dat ging Vreven gezellig bij Talpa zitten.

Met zijn uitspraken over radiostilte en ach dat ben ik dan vergeten zegt toch genoeg?? Hij neemt de afgesproken afspraken waar ook de spelers mee hebben in gestemd niet serieus. Je kan als club geen uitzondering maken en 1 spelers z'n gang laten gaan en anderen niet.

Vreven gooit bwust zijn eigen glazen in bij Vitesse krijg ik het idee, of dacht hij nou wekelijk dat bij Talpa gaan zitten een goede daad was??
pi_34234216
quote:
EDWARD STURING
'Mentaal hebben we een ontzettend sterke groep. Ik geniet als ik spelers zoals Vreven, Van der Schaaf en Yakubu zie bikkelen.'
ergens moet ik toch wel glimlachen nu bij die uitspraak...
maar als Vitesse de lijn zoals gespeeld tegen Feyenoord door trekt, dan gaat het zeker wel goedkomen. Willem II-thuis en RKC-uit moet toch wel kunnen met deze groep. vervolgens komen er 5 lastige wedstrijden: AZ-uit, Twente-thuis, SC Heerenveen-uit, PSV-thuis en ADO-uit... met 7 wedstrijden en 10-13 punten mag je tevreden zijn, maar meer moet kunnen, toch?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34234629
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

ergens moet ik toch wel glimlachen nu bij die uitspraak...
maar als Vitesse de lijn zoals gespeeld tegen Feyenoord door trekt, dan gaat het zeker wel goedkomen. Willem II-thuis en RKC-uit moet toch wel kunnen met deze groep. vervolgens komen er 5 lastige wedstrijden: AZ-uit, Twente-thuis, SC Heerenveen-uit, PSV-thuis en ADO-uit... met 7 wedstrijden en 10-13 punten mag je tevreden zijn, maar meer moet kunnen, toch?
Hoor je nu wat je zelf zegt? Iedereen speelt toch 'goed' tegen Feyenoord...

Het zou zo Vitesse zijn als we Willem II thuis verliezen, RKC uit winnen, etc...

Ik bekijk het voorlopig van wedstrijd tot wedstrijd
pi_34235133
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:34 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Hoor je nu wat je zelf zegt? Iedereen speelt toch 'goed' tegen Feyenoord...

Het zou zo Vitesse zijn als we Willem II thuis verliezen, RKC uit winnen, etc...

Ik bekijk het voorlopig van wedstrijd tot wedstrijd
heb je wel een punt, op zich kan iedere ploeg tegen Feyenoord voetballen.. (net zoals bijvoorbeeld iedereen tegen Hewitt kan tennissen, nu 0-2 achter in sets en 3-3 na een 2-0 voorsprong..) maar toch, ik heb/had niet het idee dat Vitesse slecht uit de "winterstop" is gekomen. en, vraag me niet hoe, maar ze hebben toch wel 26 punten gehaald (ja, van de laatste 6 wedstrijden er 5 verloren..).. het biedt toch perspectief voor de komende reeks (nouja, misschien ben ik wel te optimistisch: ik gun het Vitesse eigenlijk wel om weer eens voor Europees mee te doen (alhoewel ze vorig seizoen ook lang op schema hebben gelegen)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34235415
quote:
Jurisprudentie in voordeel Vreven

Stijn Vreven zet een advocaat in om zijn positie bij de A-selectie van Vitesse terug te krijgen. De Belg is woensdag definitief uit de selectie gezet, omdat er volgens de club een onwerkbare situatie was ontstaan. De Belg claimt recht op arbeid, mede omdat trainer Edward Sturing vorige week nog zei dat Vreven na het duel tegen Feyenoord weer een van de belangrijke spelers zou zijn. In vergelijkbare gevallen (AZ 1995, Feyenoord 1997) oordeelde de rechter eerder op straffe van een dwangsom dat 'verbannen' spelers weer met het eerste mee mochten trainen.
In 1995 verwijderde Feyenoord-trainer Arie Haan Regi Blinker en Rob Witschge uit de selectie. Op last van de rechter moest Haan dat besluit terugdraaien. In 1997 verbande AZ-trainer Willem van Hanegem vijf spelers, onder wie oud-Vitesenaar Bart Latuheru en latere NEC'er Danny Hesp, naar het tweede. Na interventie van de rechter moest 'de kromme' hen terugnemen.

Vreven werd uit de Vitesse-selectie verwijderd nadat hij openlijk kritiek uitte op het gebrek aan ambitie en professionaliteit bij de club. Hij heeft een contract tot 2007 en wil weer in de A-selectie worden opgenomen.
Komop, alsof je na zo'n situatie nog een serieuze relatie met de club kan hebben
pi_34243348
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Komop, alsof je na zo'n situatie nog een serieuze relatie met de club kan hebben
Vreven heeft al geruime tijd gelijk, ik vind zijn kritiek dan ook zeer terecht. Sturing is echt niet te begrijpen
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:03:12 #183
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34244035
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een vrije transfer wordt. Is voor de club als speler het beste, volgens mij.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_34251234
Stijntje vermoedelijk naar Turkije of terug naar België. Toch zonde, het "boze elftal" wordt ontmanteld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34251278
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Stijntje vermoedelijk naar Turkije of terug naar België. Toch zonde, het "boze elftal" wordt ontmanteld.
Dat zal dan ook wel een einde betekenen aan de "relatie" tussen hem en z'n 21/22-jarige sletje uit Ede
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:27:52 #186
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34258473
Leg uit Cultheld?
pi_34258911
Oh dat wist je niet? Ik kwam Vreven een keer tegen in Doetinchem met stappen. Toen had ie zo'n jong mokkeltje bij zich, van 21 of zo. Dus toen heb ik bij iemand nagevraagd wie dat was en dat was z'n nieuwste vriendin, waar hij z'n vrouw voor aan de kant had geschoven .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34260606
Die Stijn neemt meisjes mee z'n wigwam in.

Maar weer serieus, ik vind de beslissing van Vitesse een goede, Vreven heeft een uitstekende mentaliteit maar die kan veel negativiteit met zich meebrengen.
That's all folks!
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:35:28 #189
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_34261794
Als Vreven ergens niet tevreden is, dan is hij een moeilijk persoon om te handhaven. Bij Utrecht was hij jarenlang een voorbeeldprof, maar aan het einde stelde hij zich ook minder professioneel op
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:05:14 #190
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34263156
Vreven is mijn held!

Bij het vertrek van Vreven zijn er alleen maar verliezers, Vitesse én Vreven.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:52:40 #191
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_34271078
Östlund wordt misschien de opvolger van Vreven, maarja eerst maar de rechtzaak afwachten, waarna Vitesse waarschijnlijk zijn contract afkoopt...
Maximaal 4 regels
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:53:06 #192
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34294855
ostlund en vd leegte zijn niet in beeld bij vitesse. Wie wel? geen idee!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 03:30:30 #193
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34301648
ah ik kwam nog een mooie foto tegen op mn harddisk die ik jullie niet wil onthouden:

mazzel pienaar, eikel.

edit: hopelijk werkt ie zo wel

[ Bericht 27% gewijzigd door Elvislives op 21-01-2006 12:49:41 ]
Vamos el TRI!
pi_34303725
Hij is klaar voor de overstap naar Man utd/Chelsea/Real als ik de berichten moet geloven .
(ik zie wel een kikker btw )
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:43:44 #195
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34306213
enne waarom werkt mn plaatje nu niet meer?
Vamos el TRI!
pi_34306435
Het lag waarschijnlijk aan Imageshack, dat gaat niet goed samen met Fok!

Zoekt Vitesse trouwens nog naar een vervanger voor Vreven?
That's all folks!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:03:59 #197
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34306825
waarschijnlijk willen ze een speler huren, maar in mijn ogen hebben we in swerts een top opvolger. Die laat het hele seizoen, maar vooral de laatste paar wedstrijden zien echt een héle goede verdediger te zijn, tackels zijn gedurfd, maar bijna altijd op de bal. Opbouwend is hij sterk natuurlijk ook.
Helaas wil ie zich zelf richten op het middenveld...

Ik heb van streuer gehoord dat ostlund en vd leegte niet in beeld zijn, dus we krijgen geen Zweedse houthakkert als opvolger.
Vamos el TRI!
pi_34309846
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef Elvislives het volgende:
ah ik kwam nog een mooie foto tegen op mn harddisk die ik jullie niet wil onthouden:

[afbeelding]
Uit de tijd dat de shirtjes van Vites nog mooi waren
pi_34312202
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef Domenica het volgende:

[..]

Uit de tijd dat de shirtjes van Vites nog mooi waren
Inderdaad! Strepen die doorlopen op de rug, geen sponsor op de voorkant.
pi_34312723
Dat was sowieso een memorabele wedstrijd zeg, die vergeet ik niet gauw meer

30min 0-1 Bergdolmo (penal)
70min 1-1 Beukering (corner)
75min 2-1 Knol (heerlijk schot, na corner)
85min 3-1 Mbamba (na prachtige terugspeel bal van V. Halst)

Ongeveer dan hè, die tijden. Het mooiste was nog, ik zat naast een AJAX-fan (maat van mij).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')