Spetterpoepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:04 schreef VoreG het volgende:
een ander woord voor diaree?
Het is rustig op de helpdesk, heerlijk.
BliksemSchigt is terug uit Thailand....hopelijk heeft hij geen vogelgriepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:04 schreef VoreG het volgende:
een ander woord voor diaree?
is u Thais ?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef tuindwerg het volgende:
Hoi Hools! Gelukkig nieuwjaar nog, het is de eerste keer dat ik langs waai in 2006... Eigenlijk alleen maar om te zeggen dat ik het momenteel verschrikkelijk druk heb, en dat jullie me dinsdag of woensdag wel weer zien.![]()
wilde nog mijn ringtone af laten gaan toen ik naast hem stond, met het finish muziekje van Radio Tour de France, maar heb me in weten te houden !quote:
Oh je was erbijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wilde nog mijn ringtone af laten gaan toen ik naast hem stond, met het finish muziekje van Radio Tour de France, maar heb me in weten te houden !![]()
was toch vroeger een radioprogramma....Sjors en Nicolequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Oh je was erbij
Volgens mij heeft hij nooit iets met een Nicole gehad maar mij vertellen ze nooit wat.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was toch vroeger een radioprogramma....Sjors en Nicole
Volgens mij ziet iedereen jou aan voor zo'n roddelhomo, bij wie geen enkel geheim veilig is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Volgens mij heeft hij nooit iets met een Nicole gehad maar mij vertellen ze nooit wat.
Hoe raad je hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij ziet iedereen jou aan voor zo'n roddelhomo, bij wie geen enkel geheim veilig is.
luisteraar van het 1e uur hèquote:
Peterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef SCH het volgende:
Alleen met Peter volgens mij hoor
heb je het nou over die limbo zelf ?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef Bjoro het volgende:
heb je het nou over die limbo zelf ?
Whehe!quote:
Ach tis geen jasquote:
Ja hetzelfdequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
He homo, gelukkig nieuwjaar nog![]()
Hij heeft z'n rijbewijsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef Bananenman het volgende:
Robbie, hoe gaat het met je rijlessen?![]()
En de Ijsselmeervogels spelen tegen FC Omniworldquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:05 schreef Eilanden het volgende:
Alhoewel dat nog wel 3 seconden marge laat om het een en ander kwijt te raken
Dat is minder boeiendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En de Ijsselmeervogels spelen tegen FC Omniworld
JaWi? Gaan wij samen naar het 410 feestje?quote:
Ik wou ook meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
JaWi? Gaan wij samen naar het 410 feestje?
Ik had nog geen plannen, maar als je graag wiltquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
JaWi? Gaan wij samen naar het 410 feestje?
Aiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag.
Ziekjes, dus thuisgebleven...
Als ik zeg dat jij een kameraad van mij bent, dan krijg ik toch geen problemen he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef JaWi het volgende:
Ik had nog geen plannen, maar als je graag wilt!
Je moet wel in ultrastyle komen he!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als ik zeg dat jij een kameraad van mij bent, dan krijg ik toch geen problemen he?
Zeg je nou hok?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef DeTolk het volgende:
agut, knijn is ziek.
Was je hok niet goed geisoleerd?
zoiets?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef Bluezz het volgende:
In dat geval gooi ik nog een paar tomaten
Doe ik toch mijn Burberry broek aan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef Superheld het volgende:
Je moet wel in ultrastyle komen he!
quote:
quote:Robben opent nieuwe stadion Groningen
6/1/2006 14:09
Arjen Robben doet op 13 januari de officiële opening van het Euroborg, het nieuwe stadion van FC Groningen. De huidige aanvaller van Chelsea geeft de vervanger van Het Oosterpark voor het duel met SC Heerenveen zijn zegening.
Robben debuteerde op 3 december 2000 voor FC Groningen in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Hij liet in de hoofdmacht vrijwel direct zien een grote belofte te zijn. Via PSV kwam hij bij Chelsea terecht. Robben groeide uit tot een van de grote sterren en is zeker van een basisplaats in het Nederlands elftal.
Voor de plichtplegingen houden nog een zestal coryfeeën, onder wie coach Ron Jans, toespraken. De deuren van het Euroborg openen om 18.00 uur. De wedstrijd staat voor 20.30 uur op het programma.
Gehaaldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef Bananenman het volgende:
Robbie, hoe gaat het met je rijlessen?![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:50 schreef Bos81 het volgende:
De band van Tong is zojuist weggebracht Eend.
Dus een dezer dagen zal de band in Wamel aan komen
Clubmongool!quote:[b]Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:b]
[..]
Gehaald![]()
bijna een maand alweer
[afbeelding]
[afbeelding]
Je wilt toch niet zeggen dat dat je auto is he?quote:
Ik zou hem van de weg drukken!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat dat je auto is he?
Je moet wel een ongelovelijke Josti zijn om in zo'n auto rond te gaan rijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Gehaald![]()
bijna een maand alweer
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zou ineens heel nodig moeten pissenquote:
Ja.. ideaal voor uitwedstrijden zon ding. Lekker casualquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind je het jammer dat het je auto niet is Robbie?
ik krijg er voornamelijk darmkrampen vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou ineens heel nodig moeten pissen
Dan is het te hopen dat er een station in de buurt is, volgens mij wordt die kar zo in elkaar getrapt bij een verlies van de thuisclubquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja.. ideaal voor uitwedstrijden zon ding. Lekker casual
Bij uw derde sterilisatie krijgt u extra airmiles op uw bonuskaart.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Er vraagt hier iemand om een bonuskaart ipv een ponskaart
Hehe.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Doen jullie daar nog niet aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Henk Wilminkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Wim Helmink.
en Helen Helmink natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken wel een Willem Wilmink
Hij gaat nu in harnas te paard op weg naar zijn clubje?quote:
die is te makkelijk....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Of een Jan Janssen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja.. ideaal voor uitwedstrijden zon ding. Lekker casual
kinderopvang, is dat een creche waar je langs mag rijden en je kind uit het raam moet gooien ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Naar de kinderopvang,Goed dat je het zegt
nou pas...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:03 schreef Bjoro het volgende:
weet niet hoe het met jullie is, maar mijn weekend is begonnen en ik ben dus weg van hier
Ridder van Oranje Nassau!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij gaat nu in harnas te paard op weg naar zijn clubje?
Dat gaat op den duur ook vervelen hoor.quote:
je hebt het overleefd?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:25 schreef clauwheee het volgende:
Thuis!
Mag het voor altijd weekend zijn?
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat op den duur ook vervelen hoor.
Duurt het voor Bluezz dus weer een stuk langer voordat ze thuis is uit haar werk en kan ik mijn kip in ovenzak voorlopig nog wel even uit de oven laten.quote:17:30 uur Amsterdam<->Utrecht Door een defecte trein rijden er tussen Utrecht en Amsterdam minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten. Reizigers tussen Amsterdam en Utrecht reizen met de omgeleide intercity's.
weer een half uur minder sexquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
GVD, de NS zal eens op tijd rijden.
[..]
Duurt het voor Bluezz dus weer een stuk langer voordat ze thuis is uit haar werk en kan ik mijn kip in ovenzak voorlopig nog wel even uit de oven laten.
Moest het daarop lijken of hoe bedoel je dat ?quote:
Nee het leek er ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moest het daarop lijken of hoe bedoel je dat ?
Hier shoarma
Wat is Carrosquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:06 schreef JaWi het volgende:
Iemand nog behoefte aan 3 jaargangen Carros?
Oke, op die manier.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:08 schreef JaWi het volgende:
Een of ander exclusief autoblad. Heb op de autorai een keer een abbonement genomen omdat ik dan 2 luchtjes kreeg die ik toch wilde hebben, vervolgens 3 jaar lang dat ding gehad en vergeten op te zeggen.
Donald Duckquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef JaWi het volgende:
Zooo, klaar met puinruimen. 25 jaargangen Donald Duck, stapels Ajax-spullen, 40 kilo oud papier, een hoop oude foto's, vuurwerk uit 1998
en een stukje doelnet uit de Meer
.
Bier.
Ben nu geen lid meer, wel jaren geweest. De rest is van mijn oom, allemaal oude jaargangen vanaf 1975 ofzo. Maar ze gaan nu denk ik maar weer terug naar mijn neefjes, zit mijn oom er weer meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Donald Duckben zelf nog lid (vanaf 93)
![]()
is dat familie van jou ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
TV-tip voor vanavond Ned-3 Little Britain.
Net besteldquote:
[TV-Tip] NOS Sportdocumentaire: Eric Heidenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een tv-tip.
22.54-23.39, Ned. 2: Docu over Eric Heiden.
Misschien tijd om je ijzeren turk te laten maken voor woensdag dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
De afwasmachine is al een tijdje stuk en nu heb ik het afwassen herontdekt - heerlijk vind ik het
Lekker radiootje aan, beetje poedelen, nadenken.
Woensdag komen er 6 mensen eten
Thuisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
GVD, de NS zal eens op tijd rijden.
Duurt het voor Bluezz dus weer een stuk langer voordat ze thuis is uit haar werk en kan ik mijn kip in ovenzak voorlopig nog wel even uit de oven laten.
Zijn kippetje is thuis, en dat bed word wel een oven hoor...quote:
Heb er hier ook nog 1 (me ouders zijn gescheiden)...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:27 schreef Vom het volgende:
Wie zei er vanochtend ook al weer dat ie z'n ouders naar verwegistan wou sturen?
Is er nog plaats voor 2 op die reis?
Dan weet ik er wel 2 die mee kunnen![]()
![]()
![]()
De ijzeren turk?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien tijd om je ijzeren turk te laten maken voor woensdag dan?
Is de aangetrouwde neef van IJzeren Rinus!quote:
Die was ook altijd stuk tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is de aangetrouwde neef van IJzeren Rinus!
Of een Hercules, geven we ze allemaal een parachute mee, mazzelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb er hier ook nog 1 (me ouders zijn gescheiden)...
Misschien een busje huren?
Synoniem voor afwasmachine...quote:
Klopt, zijn zwager Rubberen Robbie schijnt veel beter te zijn....quote:
Is dat geen familie van John Tampon en de maandverbandrappers?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Klopt, zijn zwager Rubberen Robbie schijnt veel beter te zijn....
Ik ben luiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan.
Mooi zelf bakken.
Geef je geld maar weer aan een stel buitenlandersquote:
Jij bent de DVD-man, dus je kunt mij vast wel vertellen wanneer "Neuk het systeem" op DVD verschijntquote:
Theo doet niet aan DVD's dacht ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent de DVD-man, dus je kunt mij vast wel vertellen wanneer "Neuk het systeem" op DVD verschijnt?
Jawel. Hij brengt ze uit tegen de chronologie in. Functioneel naakt en Ruwe Pit staan hier in de kast.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Theo doet niet aan DVD's dacht ik
Je hebt gelijk. Januari 2006 is het zoverquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel. Hij brengt ze uit tegen de chronologie in. Functioneel naakt en Ruwe Pit staan hier in de kast.
ik heb daarom al 2 hier in de kast staanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Theo doet niet aan DVD's dacht ik
Ik dacht het ook maar alleenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb daarom al 2 hier in de kast staan![]()
niks van bekend, maar het zal me niet verbazen dat ie binnenkort uit komt. Hij is ook niet eerder op tv geweest met deze show meende ik?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent de DVD-man, dus je kunt mij vast wel vertellen wanneer "Neuk het systeem" op DVD verschijnt?
hij zei "vroeger" ook dat hij het nooit zou uitbrengen, maarja hij zal de centen wel kunnen gebruiken.quote:
5????quote:
Ik eet er altijd 4 of 5quote:
Nou ja, je zult nog wel in de groei zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:48 schreef JaWi het volgende:
Ik eet er altijd 4 of 5.
Maar dat is inclusief sla he, en de broodjes zijn niet zo heel groot.
En voor de rest eet ik heel gezond en sport ik weer.
Nou, ik hoop dat het bij deze 1.98 blijftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou ja, je zult nog wel in de groei zijn.
Als ik 2 broodjes shaorma op heb zit ik barstensvol.
Kijkt Bluezz ook naar, ik kan er weinig aan vinden.quote:
Beste/leukste filmpjes uit de voorgaande afleveringen, gekozen door de kijkers.quote:
dankquote:
Ik zou Spaans doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef JaWi het volgende:
Ik moet als 3e vreemde taal er nog iets bij kiezen.
Frans, Duits of Spaans.
Frans valt bij voorbaat af.
Nu twijfel ik tussen Duits (makkelijker, voorkennis maar blehhh die uitspraak) en Spaans (mooie taal, helemaal nieuw, wereldtaal nummer 2).
Iemand hier nog nuttige tips?
Het is denk ik wel te doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:26 schreef JaWi het volgende:
Wel een lastigere taal om te leren waarschijnlijk, maar ook wel interessant.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Bananenman het volgende:
Waar gaat het over? Je gaat toch niet weer naar school he
Duits heb ik een natuurlijke afkeur tegen, Frans begrijp ik helemaal niets vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is denk ik wel te doen.
Het is wel lastiger dan Duits en Engels. Maar het is denk ik wel redelijk goed te doen.
Ik heb ooit erg kort een beginnerscursusje gevolgd, Dus weet een klein beetje wat het is.
Wat de neuk ga je studeren?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat de neuk ga je studeren?Je bent wel veranderd zeg, ik zie je 2 weekjes niet en meneer wordt verstandig
Duits, de beste commandeertaal die er is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef JaWi het volgende:
Ik moet als 3e vreemde taal er nog iets bij kiezen.
Frans, Duits of Spaans.
Frans valt bij voorbaat af.
Nu twijfel ik tussen Duits (makkelijker, voorkennis maar blehhh die uitspraak) en Spaans (mooie taal, helemaal nieuw, wereldtaal nummer 2).
Iemand hier nog nuttige tips?
Yvette wist ons vorige week ook al via haar bron te melden waarom Wotte wegging, ze wist alleen niet dat daar al een paar dagen over gesproken werd in het topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:18 schreef JaWi het volgende:
Kan je geld krijgen voor informatie aan een krant?.
Is maar wat je wilt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
.
Ik ga naast de Arena 'studeren', kan ik iedere dag naar de training.
Ja, we gaan niet allemaal voor onze lol naar Mechelen in Mofrika hequote:
De frustratie uit 88 zit nog diep...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, we gaan niet allemaal voor onze lol naar Mechelen in Mofrika he,
Om nog maar te zwijgen over Roda JC dat het presteert om 11 congolezen op te stellen met een Duitser aan het roer!
Wát ga je studeren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef JaWi het volgende:
[..].
Ik ga naast de Arena 'studeren', kan ik iedere dag naar de training.
Ik was pas 3quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De frustratie uit 88 zit nog diep...
En Piet den Boer deed de groeten aan Amsterdamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik was pas 3.
Maar welke frustratie, de duitsers werden verslagen en we werden in Duitsland Europees Kampioen.
Ach, we hadden hem het jaar daarvoor alquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En Piet den Boer deed de groeten aan Amsterdam
Maar tegen de Europees debutant kon hij dus niet geprolongeerd worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ach, we hadden hem het jaar daarvoor al!
Ajax heeft het altijd moeilijk tegen matige tegenstandersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar tegen de Europees debutant kon hij dus niet geprolongeerd worden.
Dat was Mechelen niet in die tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ajax heeft het altijd moeilijk tegen matige tegenstanders.
Laat d'r anders effe leeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tering, ik wordt alleen maar meer vliefderder op dr
Man, man wat een topclub!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat was Mechelen niet in die tijd.
Europees debutant die ongeslagen de cup wint tegen niet de makkelijkste tegenstanders.
Toen wel...quote:
Bewustquote:
Ze werden zo weggespeeld dat Blind een doorgebroken speler onderuit moest halen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Mechelen werd weggespeeld helaas kreeg Blind in de tiende minuut al rood. Op z'n Belgisch haalde ze het. De minst mooie overwinning ooit in een EC-finale.
Hij, het is een hij, die Yvette.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Yvette wist ons vorige week ook al via haar bron te melden waarom Wotte wegging, ze wist alleen niet dat daar al een paar dagen over gesproken werd in het topic.
Ja en dan de scooterbob bellenquote:
Dat was hun enige aanvallende actiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze werden zo weggespeeld dat Blind een doorgebroken speler onderuit moest halen...
Ik zou ook niet meer doorgaan met een voorsprong en een mannetje meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was hun enige aanvallende actie
Ja die belgen hebben daar de wereld mee veroverd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zou ook niet meer doorgaan met een voorsprong en een mannetje meer.
Lekker op resultaat spelen.
Hey, in grote lijnen ben ik het met je eens. Maar de Belgen hadden wel Luc Nilis he .....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die belgen hebben daar de wereld mee veroverd.
Nederland als klein land gaf de wereld Cruijff van Basten Gullit Rijkaard Bergkamp van Nistelrooij en nu weer Robben en van Pertsie die er aankomt. En Jullie ?
Ga lekker door zo. De eerste Belg die de EC-1 omhoog hield was een verdediger, nog in Nederlandse dienst ook.
Tuurlijk, maar weet je waarom ie moest huilen in 1995 ? Hij kreeg eindelijk erkenning want gekozen tot voetballer van het jaar in Nederland. In België werd ie beschouwd als outkast want hij verdedigde niet mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hey, in grote lijnen ben ik het met je eens. Maar de Belgen hadden wel Luc Nilis he .....
Een van de weinige Belgen die ik echt heel graag mocht zien voetballen
Doe je de groeten aan één van m'n helden ? Willy Brokampquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben Limburger, mijn vriendin is wel Belgische
Zometeen zeg je nog dat Duitsland de hele wedstrijd voetbalt ipv. alleen de blessuretijd...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar weet je waarom ie moest huilen in 1995 ? Hij kreeg eindelijk erkenning want gekozen tot voetballer van het jaar in Nederland. In België werd ie beschouwd als outkast want hij verdedigde niet mee.
Nee, die heb voor de pieren gespeeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je de groeten aan één van m'n helden ? Willy Brokamp
Nu in het Nedelandsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, die heb voor de pieren gespeeld.
In het Nederlands:quote:
Jeetje samen met Willy Dullens de beste Limburger ooit en je gaat zeiken over de club.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In het Nederlands:
Die heeft voor mvv gespeeld.
Sentimenten...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje samen met Willy Dullens de beste Limburger ooit en je gaat zeiken over de club.
Ja, meerdere zelfs. Deel 2 en 3 zijn ook aanraders en makkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef JaWi het volgende:
Iemand hier dat filmpje van die straatvoetballer Touzani met al zijn trucjes?
Yups.quote:
Fiets naar de snackbar, avondwinkel of benzinepompquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb honger, en niks meer in huis. Tis weer es zover
Knabbel aan je linkerteenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik stuur wel een voedselpakket met de postduifquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niet iedereen heeft er, zoals jou, kaas tussen zitten...quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er, zoals jou, kaas tussen zitten...
Gewoon rood hoor ... niks rossig aanquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
Nog gelukt om vandaag weer van die baggerprogramma's te maken?![]()
Geweldig die beeldenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:55 schreef JaWi het volgende:
[TV-Tip] NOS Sportdocumentaire: Eric Heiden
Nu maak je me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]Nou serieus, vanmiddag ging echt bijna alles mis wat er mis kan gaan
![]()
En volgende week is het pas vrijdag de 13equote:
Mooie docu.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:55 schreef JaWi het volgende:
[TV-Tip] NOS Sportdocumentaire: Eric Heiden
Soms zijn jullie bij de radio ook gewoon mensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
En volgende week is het pas vrijdag de 13e
oh vooral veel technisch gedoe - verbindingen die niet tot stand komen - draaiboeken die zijn gaan wandelen - een technicus die beter ijscoman had kunnen worden en 3 x een mooie stilte op de zender produceert enz.
Hij werkt bij die omroep die de eerste leader van het NTS-journaal liet afkeuren omdat er blote benen van een balletdanseres zichtbaar waren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:18 schreef DarkShine het volgende:
SCH, waar werk je? Omrop Fryslan ofzo?
Is geweldig idd.quote:
ik koop geen bagger dat scheeltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is geweldig idd.
Maar goed jij koopt zo veel films dat je de bagger die je hebt gekocht hietr niet plaats.
Wedden van welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik koop geen bagger dat scheelt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
Hallo.
Zijn de tieners en kleuters weer weg?
Meld!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
Hallo.
Zijn de tieners en kleuters weer weg?
Nietus: ik meld mij.quote:
Kwa leeftijd is het Uquote:
Qua.quote:
Ik ga ook zo slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef VoreG het volgende:
Ik duik ook maar es m'n nest in. Kan Popo ook weer posten
Trusteh, Quasimodo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
Qua van der Tong gaat slapen doen kwa bed en zo.
Trusten mensen slaapze qua ogen dicht enzo.
Ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:55 schreef popolon het volgende:
Tong?
Wacht maar, in de volgende Hools die klaar staat zal ik het bewijs leveren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:58 schreef popolon het volgende:
Je vergat de ''
Zo geloof ik het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |