weer een half uur minder sexquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
GVD, de NS zal eens op tijd rijden.
[..]
Duurt het voor Bluezz dus weer een stuk langer voordat ze thuis is uit haar werk en kan ik mijn kip in ovenzak voorlopig nog wel even uit de oven laten.
Moest het daarop lijken of hoe bedoel je dat ?quote:
Nee het leek er ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moest het daarop lijken of hoe bedoel je dat ?
Hier shoarma
Wat is Carrosquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:06 schreef JaWi het volgende:
Iemand nog behoefte aan 3 jaargangen Carros?
Oke, op die manier.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:08 schreef JaWi het volgende:
Een of ander exclusief autoblad. Heb op de autorai een keer een abbonement genomen omdat ik dan 2 luchtjes kreeg die ik toch wilde hebben, vervolgens 3 jaar lang dat ding gehad en vergeten op te zeggen.
Donald Duckquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:58 schreef JaWi het volgende:
Zooo, klaar met puinruimen. 25 jaargangen Donald Duck, stapels Ajax-spullen, 40 kilo oud papier, een hoop oude foto's, vuurwerk uit 1998
en een stukje doelnet uit de Meer
.
Bier.
Ben nu geen lid meer, wel jaren geweest. De rest is van mijn oom, allemaal oude jaargangen vanaf 1975 ofzo. Maar ze gaan nu denk ik maar weer terug naar mijn neefjes, zit mijn oom er weer meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Donald Duckben zelf nog lid (vanaf 93)
![]()
is dat familie van jou ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
TV-tip voor vanavond Ned-3 Little Britain.
Net besteldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |