[TV-Tip] NOS Sportdocumentaire: Eric Heidenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een tv-tip.
22.54-23.39, Ned. 2: Docu over Eric Heiden.
Misschien tijd om je ijzeren turk te laten maken voor woensdag dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
De afwasmachine is al een tijdje stuk en nu heb ik het afwassen herontdekt - heerlijk vind ik het
Lekker radiootje aan, beetje poedelen, nadenken.
Woensdag komen er 6 mensen eten
Thuisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
GVD, de NS zal eens op tijd rijden.
Duurt het voor Bluezz dus weer een stuk langer voordat ze thuis is uit haar werk en kan ik mijn kip in ovenzak voorlopig nog wel even uit de oven laten.
Zijn kippetje is thuis, en dat bed word wel een oven hoor...quote:
Heb er hier ook nog 1 (me ouders zijn gescheiden)...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:27 schreef Vom het volgende:
Wie zei er vanochtend ook al weer dat ie z'n ouders naar verwegistan wou sturen?
Is er nog plaats voor 2 op die reis?
Dan weet ik er wel 2 die mee kunnen![]()
![]()
![]()
De ijzeren turk?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien tijd om je ijzeren turk te laten maken voor woensdag dan?
Is de aangetrouwde neef van IJzeren Rinus!quote:
Die was ook altijd stuk tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is de aangetrouwde neef van IJzeren Rinus!
Of een Hercules, geven we ze allemaal een parachute mee, mazzelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb er hier ook nog 1 (me ouders zijn gescheiden)...
Misschien een busje huren?
Synoniem voor afwasmachine...quote:
Klopt, zijn zwager Rubberen Robbie schijnt veel beter te zijn....quote:
Is dat geen familie van John Tampon en de maandverbandrappers?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Klopt, zijn zwager Rubberen Robbie schijnt veel beter te zijn....
Ik ben luiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan.
Mooi zelf bakken.
Geef je geld maar weer aan een stel buitenlandersquote:
Jij bent de DVD-man, dus je kunt mij vast wel vertellen wanneer "Neuk het systeem" op DVD verschijntquote:
Theo doet niet aan DVD's dacht ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent de DVD-man, dus je kunt mij vast wel vertellen wanneer "Neuk het systeem" op DVD verschijnt?
Jawel. Hij brengt ze uit tegen de chronologie in. Functioneel naakt en Ruwe Pit staan hier in de kast.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Theo doet niet aan DVD's dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |