Ik wou ook meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
JaWi? Gaan wij samen naar het 410 feestje?
Ik had nog geen plannen, maar als je graag wiltquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
JaWi? Gaan wij samen naar het 410 feestje?
Aiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag.
Ziekjes, dus thuisgebleven...
Als ik zeg dat jij een kameraad van mij bent, dan krijg ik toch geen problemen he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef JaWi het volgende:
Ik had nog geen plannen, maar als je graag wilt!
Je moet wel in ultrastyle komen he!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als ik zeg dat jij een kameraad van mij bent, dan krijg ik toch geen problemen he?
Zeg je nou hok?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef DeTolk het volgende:
agut, knijn is ziek.
Was je hok niet goed geisoleerd?
zoiets?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef Bluezz het volgende:
In dat geval gooi ik nog een paar tomaten
Doe ik toch mijn Burberry broek aan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef Superheld het volgende:
Je moet wel in ultrastyle komen he!
quote:
quote:Robben opent nieuwe stadion Groningen
6/1/2006 14:09
Arjen Robben doet op 13 januari de officiële opening van het Euroborg, het nieuwe stadion van FC Groningen. De huidige aanvaller van Chelsea geeft de vervanger van Het Oosterpark voor het duel met SC Heerenveen zijn zegening.
Robben debuteerde op 3 december 2000 voor FC Groningen in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Hij liet in de hoofdmacht vrijwel direct zien een grote belofte te zijn. Via PSV kwam hij bij Chelsea terecht. Robben groeide uit tot een van de grote sterren en is zeker van een basisplaats in het Nederlands elftal.
Voor de plichtplegingen houden nog een zestal coryfeeën, onder wie coach Ron Jans, toespraken. De deuren van het Euroborg openen om 18.00 uur. De wedstrijd staat voor 20.30 uur op het programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |