Spetterpoepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:04 schreef VoreG het volgende:
een ander woord voor diaree?
Het is rustig op de helpdesk, heerlijk.
BliksemSchigt is terug uit Thailand....hopelijk heeft hij geen vogelgriepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:04 schreef VoreG het volgende:
een ander woord voor diaree?
is u Thais ?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef tuindwerg het volgende:
Hoi Hools! Gelukkig nieuwjaar nog, het is de eerste keer dat ik langs waai in 2006... Eigenlijk alleen maar om te zeggen dat ik het momenteel verschrikkelijk druk heb, en dat jullie me dinsdag of woensdag wel weer zien.![]()
wilde nog mijn ringtone af laten gaan toen ik naast hem stond, met het finish muziekje van Radio Tour de France, maar heb me in weten te houden !quote:
Oh je was erbijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wilde nog mijn ringtone af laten gaan toen ik naast hem stond, met het finish muziekje van Radio Tour de France, maar heb me in weten te houden !![]()
was toch vroeger een radioprogramma....Sjors en Nicolequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Oh je was erbij
Volgens mij heeft hij nooit iets met een Nicole gehad maar mij vertellen ze nooit wat.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was toch vroeger een radioprogramma....Sjors en Nicole
Volgens mij ziet iedereen jou aan voor zo'n roddelhomo, bij wie geen enkel geheim veilig is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Volgens mij heeft hij nooit iets met een Nicole gehad maar mij vertellen ze nooit wat.
Hoe raad je hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij ziet iedereen jou aan voor zo'n roddelhomo, bij wie geen enkel geheim veilig is.
luisteraar van het 1e uur hèquote:
Peterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef SCH het volgende:
Alleen met Peter volgens mij hoor
heb je het nou over die limbo zelf ?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef Bjoro het volgende:
heb je het nou over die limbo zelf ?
Whehe!quote:
Ach tis geen jasquote:
Ja hetzelfdequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
He homo, gelukkig nieuwjaar nog![]()
Hij heeft z'n rijbewijsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef Bananenman het volgende:
Robbie, hoe gaat het met je rijlessen?![]()
En de Ijsselmeervogels spelen tegen FC Omniworldquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:05 schreef Eilanden het volgende:
Alhoewel dat nog wel 3 seconden marge laat om het een en ander kwijt te raken
Dat is minder boeiendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En de Ijsselmeervogels spelen tegen FC Omniworld
JaWi? Gaan wij samen naar het 410 feestje?quote:
Ik wou ook meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
JaWi? Gaan wij samen naar het 410 feestje?
Ik had nog geen plannen, maar als je graag wiltquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
JaWi? Gaan wij samen naar het 410 feestje?
Aiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag.
Ziekjes, dus thuisgebleven...
Als ik zeg dat jij een kameraad van mij bent, dan krijg ik toch geen problemen he?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef JaWi het volgende:
Ik had nog geen plannen, maar als je graag wilt!
Je moet wel in ultrastyle komen he!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als ik zeg dat jij een kameraad van mij bent, dan krijg ik toch geen problemen he?
Zeg je nou hok?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef DeTolk het volgende:
agut, knijn is ziek.
Was je hok niet goed geisoleerd?
zoiets?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef Bluezz het volgende:
In dat geval gooi ik nog een paar tomaten
Doe ik toch mijn Burberry broek aan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef Superheld het volgende:
Je moet wel in ultrastyle komen he!
quote:
quote:Robben opent nieuwe stadion Groningen
6/1/2006 14:09
Arjen Robben doet op 13 januari de officiële opening van het Euroborg, het nieuwe stadion van FC Groningen. De huidige aanvaller van Chelsea geeft de vervanger van Het Oosterpark voor het duel met SC Heerenveen zijn zegening.
Robben debuteerde op 3 december 2000 voor FC Groningen in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Hij liet in de hoofdmacht vrijwel direct zien een grote belofte te zijn. Via PSV kwam hij bij Chelsea terecht. Robben groeide uit tot een van de grote sterren en is zeker van een basisplaats in het Nederlands elftal.
Voor de plichtplegingen houden nog een zestal coryfeeën, onder wie coach Ron Jans, toespraken. De deuren van het Euroborg openen om 18.00 uur. De wedstrijd staat voor 20.30 uur op het programma.
Gehaaldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef Bananenman het volgende:
Robbie, hoe gaat het met je rijlessen?![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:50 schreef Bos81 het volgende:
De band van Tong is zojuist weggebracht Eend.
Dus een dezer dagen zal de band in Wamel aan komen
Clubmongool!quote:[b]Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:b]
[..]
Gehaald![]()
bijna een maand alweer
[afbeelding]
[afbeelding]
Je wilt toch niet zeggen dat dat je auto is he?quote:
Ik zou hem van de weg drukken!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat dat je auto is he?
Je moet wel een ongelovelijke Josti zijn om in zo'n auto rond te gaan rijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Gehaald![]()
bijna een maand alweer
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zou ineens heel nodig moeten pissenquote:
Ja.. ideaal voor uitwedstrijden zon ding. Lekker casualquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind je het jammer dat het je auto niet is Robbie?
ik krijg er voornamelijk darmkrampen vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou ineens heel nodig moeten pissen
Dan is het te hopen dat er een station in de buurt is, volgens mij wordt die kar zo in elkaar getrapt bij een verlies van de thuisclubquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja.. ideaal voor uitwedstrijden zon ding. Lekker casual
Bij uw derde sterilisatie krijgt u extra airmiles op uw bonuskaart.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Er vraagt hier iemand om een bonuskaart ipv een ponskaart
Hehe.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Doen jullie daar nog niet aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Henk Wilminkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Wim Helmink.
en Helen Helmink natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken wel een Willem Wilmink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |