hij zei "vroeger" ook dat hij het nooit zou uitbrengen, maarja hij zal de centen wel kunnen gebruiken.quote:
5????quote:
Ik eet er altijd 4 of 5quote:
Nou ja, je zult nog wel in de groei zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:48 schreef JaWi het volgende:
Ik eet er altijd 4 of 5.
Maar dat is inclusief sla he, en de broodjes zijn niet zo heel groot.
En voor de rest eet ik heel gezond en sport ik weer.
Nou, ik hoop dat het bij deze 1.98 blijftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou ja, je zult nog wel in de groei zijn.
Als ik 2 broodjes shaorma op heb zit ik barstensvol.
Kijkt Bluezz ook naar, ik kan er weinig aan vinden.quote:
Beste/leukste filmpjes uit de voorgaande afleveringen, gekozen door de kijkers.quote:
dankquote:
Ik zou Spaans doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef JaWi het volgende:
Ik moet als 3e vreemde taal er nog iets bij kiezen.
Frans, Duits of Spaans.
Frans valt bij voorbaat af.
Nu twijfel ik tussen Duits (makkelijker, voorkennis maar blehhh die uitspraak) en Spaans (mooie taal, helemaal nieuw, wereldtaal nummer 2).
Iemand hier nog nuttige tips?
Het is denk ik wel te doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:26 schreef JaWi het volgende:
Wel een lastigere taal om te leren waarschijnlijk, maar ook wel interessant.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Bananenman het volgende:
Waar gaat het over? Je gaat toch niet weer naar school he
Duits heb ik een natuurlijke afkeur tegen, Frans begrijp ik helemaal niets vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is denk ik wel te doen.
Het is wel lastiger dan Duits en Engels. Maar het is denk ik wel redelijk goed te doen.
Ik heb ooit erg kort een beginnerscursusje gevolgd, Dus weet een klein beetje wat het is.
Wat de neuk ga je studeren?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat de neuk ga je studeren?Je bent wel veranderd zeg, ik zie je 2 weekjes niet en meneer wordt verstandig
Duits, de beste commandeertaal die er is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef JaWi het volgende:
Ik moet als 3e vreemde taal er nog iets bij kiezen.
Frans, Duits of Spaans.
Frans valt bij voorbaat af.
Nu twijfel ik tussen Duits (makkelijker, voorkennis maar blehhh die uitspraak) en Spaans (mooie taal, helemaal nieuw, wereldtaal nummer 2).
Iemand hier nog nuttige tips?
Yvette wist ons vorige week ook al via haar bron te melden waarom Wotte wegging, ze wist alleen niet dat daar al een paar dagen over gesproken werd in het topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:18 schreef JaWi het volgende:
Kan je geld krijgen voor informatie aan een krant?.
Is maar wat je wilt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
.
Ik ga naast de Arena 'studeren', kan ik iedere dag naar de training.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |