''gisteren kwam het gerucht naar buiten dat rebecca eveneens het bed had gedeeld met zeker drie toptennisers. ex-tennisser pat cash heeft inmiddels toegegeven dat hij wel eens één van die drie kan zijn. helemaal zeker is hij er echter niet van. "ze lijken allemaal op elkaar na een tijdje. ik ben er 50 procent zeker van dat ik met rebecca naar bed ben geweest. ik wou dat ik het met zekerheid kon zeggen, maar ik kan het me werkelijk waar niet precies herinneren." ''quote:
ik ben ervan overtuigd dat ze het zullen geloven omdat ik mijn bronnen kan bewijzen. dus dat zal niet zo'n probleem zijn.quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:36 schreef hyperdude het volgende:
ik betaal je 5 eur. als je het hiero neerknalt.
ik denk dat je bij het betere roddelblad, telegraaf ed. wel terecht kunt afh. van wie en wat enzo.
alleen met bewijs oid maak je een kans, waarom zouden ze een meisje zonder plaatje geloven?![]()
ik ben ervan overtuigd dat ze het zullen geloven omdat ik mijn bronnen kan bewijzen. dus dat zal niet zo'n probleem zijn.quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:36 schreef hyperdude het volgende:
ik betaal je 5 eur. als je het hiero neerknalt.
ik denk dat je bij het betere roddelblad, telegraaf ed. wel terecht kunt afh. van wie en wat enzo.
alleen met bewijs oid maak je een kans, waarom zouden ze een meisje zonder plaatje geloven?![]()
dat doet er niet toe.quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:39 schreef hyperdude het volgende:
je kan het wel 16 keer hier neerzetten, ik geloof je toch niet![]()
maar mij lijkt het moeilijkst om te vertellen wat je in de aanbieding hebt zonder dat ze je verhaal verder wel kunnen raden zonder jou te betalen.
en toch overweeg je om het, wanneer je er geld voor krijgt, door te verkopen?quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:52 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat doet er niet toe.
zelf kan ik behoorlijk in de problemen komen als ik het vertel. dit omdat mijn baas dit vanmiddag heeft vertelt aan mij, en hij had vanmorgen de manager/begeleider gesproken van de sporter waar het om gaat. en ik mocht niks van de baas vertellen. als dat zo is raken we waarschijnlijk hem als klant kwijt als ze weten dat ik diegene ben die gelult heeft. want alleen mijn baas en ik weten het.
de prive bellen die is van de telegraafquote:op vrijdag 6 januari 2006 20:36 schreef lucille het volgende:
ik zou er mee naar een tabloid gaan, die bieden meer.
zolang het geen strafbaar feit betreft zou het behoorlijk stijlloos zijn om het bekend te maken.quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:32 schreef yvette1982 het volgende:
als je info hebt over een bekend sporter dat best wel schokkend nieuws is op sportief gebied. en het is nog een groot geheim en nergens bekend. kan je zoiets verkopen aan een krant of andere media?
och, je moest eens weten wat mensen zoal doen om aan wat geld te komen. in-en-in slecht, de medemens.quote:op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
zolang het geen strafbaar feit betreft zou het behoorlijk stijlloos zijn om het bekend te maken.
jahquote:op vrijdag 6 januari 2006 21:05 schreef nozem het volgende:
[..]
och, je moest eens weten wat mensen zoal doen om aan wat geld te komen. in-en-in slecht, de medemens.
tja, ik kan ook nog wel een boekje opdoen over bepaalde bn'ers, maar er is ook nog zoiets als fatsoen.quote:op vrijdag 6 januari 2006 21:05 schreef nozem het volgende:
[..]
och, je moest eens weten wat mensen zoal doen om aan wat geld te komen. in-en-in slecht, de medemens.
dat zeker.quote:op vrijdag 6 januari 2006 21:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
tja, ik kan ook nog wel een boekje opdoen over bepaalde bn'ers, maar er is ook nog zoiets als fatsoen.
ik denk dat je een beetje overdrijft, aangezien je het gerucht via de begeleider en daarna via je baas gehoord hebt.quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:52 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat doet er niet toe.
zelf kan ik behoorlijk in de problemen komen als ik het vertel. dit omdat mijn baas dit vanmiddag heeft vertelt aan mij, en hij had vanmorgen de manager/begeleider gesproken van de sporter waar het om gaat. en ik mocht niks van de baas vertellen. als dat zo is raken we waarschijnlijk hem als klant kwijt als ze weten dat ik diegene ben die gelult heeft. want alleen mijn baas en ik weten het.
het gaat echt om best uniek nieuws en het zou zeker in de krant komen. en vast ook op de voorpagina van de sport.
wat hij zegt.quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:49 schreef freiss het volgende:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/submit
vul bij de linkchecker maar gewoon wat in
mijn geweten zit zo in de weg, dokter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |