Soms zijn jullie bij de radio ook gewoon mensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
En volgende week is het pas vrijdag de 13e
oh vooral veel technisch gedoe - verbindingen die niet tot stand komen - draaiboeken die zijn gaan wandelen - een technicus die beter ijscoman had kunnen worden en 3 x een mooie stilte op de zender produceert enz.
Hij werkt bij die omroep die de eerste leader van het NTS-journaal liet afkeuren omdat er blote benen van een balletdanseres zichtbaar waren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:18 schreef DarkShine het volgende:
SCH, waar werk je? Omrop Fryslan ofzo?
Is geweldig idd.quote:
ik koop geen bagger dat scheeltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is geweldig idd.
Maar goed jij koopt zo veel films dat je de bagger die je hebt gekocht hietr niet plaats.
Wedden van welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik koop geen bagger dat scheelt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
Hallo.
Zijn de tieners en kleuters weer weg?
Meld!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
Hallo.
Zijn de tieners en kleuters weer weg?
Nietus: ik meld mij.quote:
Kwa leeftijd is het Uquote:
Qua.quote:
Ik ga ook zo slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef VoreG het volgende:
Ik duik ook maar es m'n nest in. Kan Popo ook weer posten
Trusteh, Quasimodo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
Qua van der Tong gaat slapen doen kwa bed en zo.
Trusten mensen slaapze qua ogen dicht enzo.
Ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:55 schreef popolon het volgende:
Tong?
Wacht maar, in de volgende Hools die klaar staat zal ik het bewijs leveren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:58 schreef popolon het volgende:
Je vergat de ''
Zo geloof ik het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |