Fiets naar de snackbar, avondwinkel of benzinepompquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb honger, en niks meer in huis. Tis weer es zover
Knabbel aan je linkerteenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik stuur wel een voedselpakket met de postduifquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niet iedereen heeft er, zoals jou, kaas tussen zitten...quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er, zoals jou, kaas tussen zitten...
Gewoon rood hoor ... niks rossig aanquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
Nog gelukt om vandaag weer van die baggerprogramma's te maken?![]()
Geweldig die beeldenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:55 schreef JaWi het volgende:
[TV-Tip] NOS Sportdocumentaire: Eric Heiden
Nu maak je me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]Nou serieus, vanmiddag ging echt bijna alles mis wat er mis kan gaan
![]()
En volgende week is het pas vrijdag de 13equote:
Mooie docu.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:55 schreef JaWi het volgende:
[TV-Tip] NOS Sportdocumentaire: Eric Heiden
Soms zijn jullie bij de radio ook gewoon mensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
En volgende week is het pas vrijdag de 13e
oh vooral veel technisch gedoe - verbindingen die niet tot stand komen - draaiboeken die zijn gaan wandelen - een technicus die beter ijscoman had kunnen worden en 3 x een mooie stilte op de zender produceert enz.
Hij werkt bij die omroep die de eerste leader van het NTS-journaal liet afkeuren omdat er blote benen van een balletdanseres zichtbaar waren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:18 schreef DarkShine het volgende:
SCH, waar werk je? Omrop Fryslan ofzo?
Is geweldig idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |