Ze werden zo weggespeeld dat Blind een doorgebroken speler onderuit moest halen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Mechelen werd weggespeeld helaas kreeg Blind in de tiende minuut al rood. Op z'n Belgisch haalde ze het. De minst mooie overwinning ooit in een EC-finale.
Hij, het is een hij, die Yvette.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Yvette wist ons vorige week ook al via haar bron te melden waarom Wotte wegging, ze wist alleen niet dat daar al een paar dagen over gesproken werd in het topic.
Ja en dan de scooterbob bellenquote:
Dat was hun enige aanvallende actiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze werden zo weggespeeld dat Blind een doorgebroken speler onderuit moest halen...
Ik zou ook niet meer doorgaan met een voorsprong en een mannetje meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was hun enige aanvallende actie
Ja die belgen hebben daar de wereld mee veroverd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zou ook niet meer doorgaan met een voorsprong en een mannetje meer.
Lekker op resultaat spelen.
Hey, in grote lijnen ben ik het met je eens. Maar de Belgen hadden wel Luc Nilis he .....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die belgen hebben daar de wereld mee veroverd.
Nederland als klein land gaf de wereld Cruijff van Basten Gullit Rijkaard Bergkamp van Nistelrooij en nu weer Robben en van Pertsie die er aankomt. En Jullie ?
Ga lekker door zo. De eerste Belg die de EC-1 omhoog hield was een verdediger, nog in Nederlandse dienst ook.
Tuurlijk, maar weet je waarom ie moest huilen in 1995 ? Hij kreeg eindelijk erkenning want gekozen tot voetballer van het jaar in Nederland. In België werd ie beschouwd als outkast want hij verdedigde niet mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hey, in grote lijnen ben ik het met je eens. Maar de Belgen hadden wel Luc Nilis he .....
Een van de weinige Belgen die ik echt heel graag mocht zien voetballen
Doe je de groeten aan één van m'n helden ? Willy Brokampquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben Limburger, mijn vriendin is wel Belgische
Zometeen zeg je nog dat Duitsland de hele wedstrijd voetbalt ipv. alleen de blessuretijd...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar weet je waarom ie moest huilen in 1995 ? Hij kreeg eindelijk erkenning want gekozen tot voetballer van het jaar in Nederland. In België werd ie beschouwd als outkast want hij verdedigde niet mee.
Nee, die heb voor de pieren gespeeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je de groeten aan één van m'n helden ? Willy Brokamp
Nu in het Nedelandsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, die heb voor de pieren gespeeld.
In het Nederlands:quote:
Jeetje samen met Willy Dullens de beste Limburger ooit en je gaat zeiken over de club.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In het Nederlands:
Die heeft voor mvv gespeeld.
Sentimenten...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje samen met Willy Dullens de beste Limburger ooit en je gaat zeiken over de club.
Ja, meerdere zelfs. Deel 2 en 3 zijn ook aanraders en makkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef JaWi het volgende:
Iemand hier dat filmpje van die straatvoetballer Touzani met al zijn trucjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |