*trots is op JustBikkel !quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:23 schreef just me het volgende:
* just me is geen mietje en gaat de oostenwind trotseren
wat ruik je weer lekkerquote:
Nou dan moet ik welquote:
als een vers geplukt boeketjequote:
Vinnie geeft zeker alleen maar Bacardiquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:34 schreef Bjoro het volgende:
trouwens de drankjes kunnen vandaag geturft worden op de drankenkaarten van:
Uli Hoeneß (1952)
Diego Tristán (1976)
Vinnie Jones (1965)
Dat jullie het weten
maar jij hebt gelukkig wel een alibi ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef Againzender het volgende:
Meisje van 15 misbruikt door groep
Dat is dus letterlijk achter mijn huis. Als er geen spoordijk met bomen tussen zou liggen had ik het vanuit mijn werkkamer kunnen zien
Ik heb mijn GVB niet!quote:
ja, ik zat op FOK!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar jij hebt gelukkig wel een alibi ?
Ik heb er in gepostquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:45 schreef Bjoro het volgende:
komen jullie ff mee klagen ........ Lay - OUD (& Nieuw), hoe lang nog ?
speel het spel dan gewoon mee, joh ...quote:
Sorry, wilde eigenlijk een discussie met je aangaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
speel het spel dan gewoon mee, joh ...
maar jij ziet het nu niet bovenaan de pagina ?
oke...zal er ff op reageren (maar neem het niet te persoonlijk opquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef Bos81 het volgende:
Sorry, wilde eigenlijk een discussie met je aangaan
oh oke...zou kunnen, weet niet wat ik hebquote:Nee, zal wel aan de lay-out instelling zijn (ForumDark hier)
Okequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke...zal er ff op reageren (maar neem het niet te persoonlijk op) !
[..]
Ik hoor wel waar en wanneer neem ik aanquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En we hebben al een winnaar![]()
Wat een doos zeg![]()
Als je geen Spaans kunt hou dan gewoon je hoofd dicht. Dione
![]()
oeiquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Sharon is dood.
ik wil koekiemonster terugquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, wilde eigenlijk een discussie met je aangaan
Nee, zal wel aan de lay-out instelling zijn (ForumDark hier)
*bakkie op de bar zetquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef rubbereend het volgende:oi
verkoudheid begint lekker los te komen, hoest lekker slijm me op elke keer![]()
slechte smoes....gewoon ff lekker op je nest gelegen natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:26 schreef just me het volgende:
Nog nergens bevestigd dat Sharon dood is
mijn broer werkt op de golfbaan en die stuurde me naar huis.. snerpende oostenwind recht in mijn gezicht
Is ie dan toch weg bij jou ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef rubbereend het volgende:oi
verkoudheid begint lekker los te komen, hoest lekker slijm me op elke keer![]()
[..]
ik wil koekiemonster terug
Goh, wat erg...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Sharon is dood.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
slechte smoes....gewoon ff lekker op je nest gelegen natuurlijk
op CNN nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Sharon is dood.
ff het boekje kopen van Marja en Liny (Hoe schoon is jouw huis) daar staat vast wel een goede tip inquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:29 schreef just me het volgende:
[..]
echt niet!!
Ben ondertussen wel keihard aan het schoonmaken! Ik heb in de gang kalkzandsteen liggen en daaroverheen heeft een loper gelegen en onder die loper een anti-slipmat. De tegels hebben nu lijmrestanten die ik er probeer af te krijgenmoeilijk karwei hoor!
heeee schoonheidquote:
En ik als AH-er weet daar niks van?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef rubbereend het volgende:
rondje van AH, die winkels gaan erop vooruitbinnenkort geen Grolsch daar meer
konden het niet eens worden over de inkoopprijs !quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En ik als AH-er weet daar niks van?
Snel even het centrale topic bekijken
hoest met u ?quote:
Hoesten is beter geworden!quote:
hieperdepiep hoezee dan maar !quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoesten is beter geworden!
Nog wel een beetje algeheel griepgevoel maar ik kan in elk geval weer praten
nu is de Gall & Gall dus helemaal mn favoriete winkelquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
konden het niet eens worden over de inkoopprijs !
ook Gall&Gall dus niet meer aan de GrolSCH !
voor de liefhebbers ook op dvd te verkrijgen...50 nos journaal !quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie televisie al een hele dag zeg, net Harmen Siezen die nog even het journaal ging presenteren
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie televisie al een hele dag zeg, net Harmen Siezen die nog even het journaal ging presenteren
*verkapte, Bjoro-kom-je-me-weer-opwarmen-postquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef clauwheee het volgende:
Ja het is echt f*cking koud!!
ja, alsof hij nooit is weg geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*verkapte, Bjoro-kom-je-me-weer-opwarmen-post![]()
Volgens mij is zij voor Harmen aan de beurt geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef golfer het volgende:
Is Loes Haasdijk al geweest?
ja vanochtendquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef golfer het volgende:
Is Loes Haasdijk al geweest?
Leuke site.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
op www.nosjournaal.nl kun je je favoriete journaal samenstellen. Beste nieuwslezen, sportmoment, correspondent enzo. Maar de Bloopers zijn echt prachtig
*pakt 1 fris voor Golferquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke site.
Ook leuk om die interviews met die oud-presentatoren te lezen.![]()
* golfer drinkt nooit Fristi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
2 fristi voor Golfer?
Maar niet uit de quote van Terro, dus stiekem nog haar even bewonderd.quote:
Precies!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef DeTolk het volgende:
Omdat er geen alcohol in zit, he golfer![]()
als je het nooit drinkt, weet je ook niet of hetquote:
grinzquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef rubbereend het volgende:
en speciaal voor JM,van dit modje
pm'squote:
Ze bedoelt PMSquote:
oh die....zijn dat dan weerquote:
oh ja, was gisteren nog ergens op tv trouwens ....ging geen lampje rinkelen bij mequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef golfer het volgende:
PMS= .... vraag je vrouw/vriendin maar.
=voltooid verleden tijd m.a.w. is geweest, maar nu niet meer !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:21 schreef just me het volgende:
Ik was heel onschuldig!!
die zijn een beetje aan hetquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Overigens maar goed dat we niet hebben meegegeten met Atlético Madrid afgelopen week.
voortaan kunnen alle geheime boodschappen zoquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voortaan kunnen alle geheime boodschappen zo
Lampje branden of belletje rinkelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh ja, was gisteren nog ergens op tv trouwens ....ging geen lampje rinkelen bij me
Ik kan in het menu niks vinden. Er was iets met Daily : On/Off .quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Oei.. Maar er moet toch een knop zijn die dat regelt?
Alle functies uitschakelen dan maar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik kan in het menu niks vinden. Er was iets met Daily : On/Off .
Als ik het niet vergeet, doe ik morgen een videoband op de post die Wamel als eindbestemming heeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die net naar het journaal keken, die oude beelden van die brand, Wamelmijn dorp
Eerst nog even afrekenen SCH.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
Hey zijn jullie hier
Mag ik naar huis?
Vanavond lekker tv-avondje op Nederland 1
Tot straks
ook lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Al gegeten ----> Boerenkool met worst
niks mis meequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:35 schreef clauwheee het volgende:
Beetje jammer van de bietjes JM!![]()
Wij gaan zo even iets in de stad eten, denk ik...moeten nog een verjaardagskadootje kopen. Daarna weer lekker naar de kachel!
Inderdaad, lijkt mij leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
Vanavond lekker tv-avondje op Nederland 1
dat was al een tijdje bekend toch, heb het wel eens eerder op mokkels gelezen iigquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef DeTolk het volgende:
Lindsay Lohan bekent eetstoornis
Sja, ze is ook net een gratenpakhuis
Zal wel een portie bitterballen voor d'r warmmaken
Logisch ook dat het makkelijker is, maar inderdaad ook een leuk programmaquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Vanavond Herexamen op TV. Wel flink makkelijker dan 2 voor 12, maar wel vermakelijk.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die net naar het journaal keken, die oude beelden van die brand, Wamelmijn dorp
Dat sla ik dus maar over.quote:
Brand , Wamel, Ontwikkeld?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]Was echt een geweldig onderwerp. Hopelijk is het dorp ondertussen wat verder ontwikkeld
met Urbanus als voice-overquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:52 schreef borisz het volgende:
goeie avond
eerst patatje eten en dan naar de film. Pinguins kijken![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
DeTolk, verander die avatar nou eens.
Goed zo, nu herken ik je weer als Tolk. Hoewel Pepsi lekkerder is.quote:
Ik zit er ook over te denken om dit icoontje te vervangen/aan te passen.quote:
op nederland 1 zie ik nu wat andersquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Tong kijkt ook naar de journaal-docu op Ned-1.
Duhquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op nederland 1 zie ik nu wat anders
wil er wel 1tje voor je maken, als je mij de plaatjes toestuurd?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit er ook over te denken om dit icoontje te vervangen/aan te passen.
Iemand die weet of/waar ik ergens een legaal gratis programma kan downloaden waarik zon icoon kan maken met verschillende plaatjes.? '
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wil er wel 1tje voor je maken, als je mij de plaatjes toestuurd?
doe het met alle plezier hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal ze zo toe sturen
Maar toch heb ik graag zelf zo'n programma, om eerlijk te zijn.
Kan ik zelf bepalen wanneer ik mijn icoon aanpas en hoef zo niet iedere keer de hulp van anderen in te schakelen.
Maar dus bedankt voor je hulp alvast.
Oke, dat is gratis legaal te downloaden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe het met alle plezier hoor.
Werk zelf met Adobe Imageready 7.0![]()
nee moet je voor betalen enzquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, dat is gratis legaal te downloaden?
Mailtje is verzonden
je had ze ook via msn kunnen sturen natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, dat is gratis legaal te downloaden?
Mailtje is verzonden
He ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:50 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat zijn kamer maar eens opruimen voordat mijn moeder uit haar vel springt![]()
Daarna poolen dus tot later
Wat een onderzoekquote:Voetbal is de meest spannende sport, zo blijkt uit onderzoek van de Los Alamos National Laboratory in de Amerikaanse staat New Mexico. Het verrassingselement in deze sport is het grootst, waardoor de uitslagen het moeilijkst te voorspellen zijn.
Wetenschappers vergeleken meer dan 300.000 ijshockey-, football-, honkbal-, basketbal- en voetbalwedstrijden die de afgelopen eeuw gespeeld werden. Daarbij werd bekeken hoe vaak een leidend team verslagen werd door een slecht team. Volgens de onderzoekers is deze onvoorspelbaarheid de beste graadmeter voor de mate van spanning van een wedstrijd.
Uit het onderzoek bleek dat bij voetbal de kans op een dergelijke stunt het grootst is. American football bleek het meest voorspelbaar en daardoor het minst spannend te zijn. Als echter alleen de resultaten van de laatste tien jaar bekeken worden, zakt voetbal een plaatsje. De huidige nummer twee, honkbal, blijkt het afgelopen decennium namelijk het minst voorspelbaar te zijn geweest.
okequote:
Ik denk Noortje van Oostveenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk Noortje van Oostveen
voormalig presentatrice van het NOS Journaal
haha heb ik me toch een uurtje in de tijd vergistquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat poolen dan he...
hoe kon het ook andersquote:
Oh ja, je herinnert me aan ons goede voornemenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Avond, zwemmen was goed!
Je hebt wel lang gezwommen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Avond, zwemmen was goed!
Ik heb gisteren geleerd dat dat een plaatsje op het eiland Zuid-Beveland isquote:
in een golfslagbadquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt wel lang gezwommen...
Was het discozwemmen?
Een goed zwembad!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt wel lang gezwommen...
Was het discozwemmen?
Ja ok. Maar bij discozwemmen waren er altijd Noord-Afrikanen die voor een topsfeer zorgden!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Sauna, stoomhok, kruidenbaden, wildwaterbaan, glijbanen, golfslagbad...
En jij ging dus altijd met 2 advocaten naar het zwembad? Je linker en je rechtervuist...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja ok. Maar bij discozwemmen waren er altijd Noord-Afrikanen die voor een topsfeer zorgden!
Jepperdepep!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:57 schreef DarkShine het volgende:
En jij ging dus altijd met 2 advocaten naar het zwembad? Je linker en je rechtervuist...
oh echt johquote:
Das lekker simpel iets zeggen en als het fout is zeggen dat het jouw soort humor isquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh echt joh![]()
was een bewussie hoor........ dat is nou bjoro-humor, het expres fout zeggen en dan wachten tot mensen reageren
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef pascalheister het volgende:
he bos nieuwe avatar
Ik zat ook al te zoekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar zijn Georgina dr tieten naartoe?
Zie Ned 3 nu.
Op de Hengelhoef valt 't gelukkig mee met die lui. Je ziet er amper.quote:
Ja, maar Georgina zet ik niet zo snel afquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken
Vreselijk programma trouwens
Ik zie ze nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar zijn Georgina dr tieten naartoe?
Zie Ned 3 nu.
Ik zag haar helemaal niet op NL3quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze heeft ze laten liggen onder het echo-apparaat denk ik.
Veel plezier!quote:
Een Belg die er achter komt dat het nieuwe jaar is begonnen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:20 schreef VoreG het volgende:
Een van mn buren is bezig met echt ongelooflijk mooi vuurwerk de lucht in te schieten
Euhm?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Lays chips met komkommersmaak ruleert!![]()
Echtquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Chips een dag in het water laten weken en dan eten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
komkommerquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
kwam er al nooit, nu dus helemaal niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef rubbereend het volgende:
rondje van AH, die winkels gaan erop vooruitbinnenkort geen Grolsch daar meer
Was idd lekker, ff uurtje zwemmenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Avond, zwemmen was goed!
Die oude beelden zijn ook van voort mijn tijd. Dat maakt het zo leuk. Het contrast is zo groot met de media-wereld van tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat ik het nu misschien 10 jaar volg.
Ik heb er de hele middag ingelegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was idd lekker, ff uurtje zwemmen
zow. en nu ben je helemaal rimpelig zeker?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb er de hele middag ingelegen.
Nee integendeel, eindelijk eens geen last van mijn huid...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zow. en nu ben je helemaal rimpelig zeker?
Zwierende lullen, blote botsende borsten in het NOS-Journaal.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
Back van familiedag, het was erg leuk om iedereen weer eens te zien.
quote:____ ____ ____ ____ ____ 0831 0052 05698 clauwheee
leuk om te zien iddquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
Was wel een interessante docu over 50 jaar NOS-journaal.
Dat kan geen toeval zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
Ik zeg hallo en er is gelijk 20 minuten geen hol meer te beleven in Hools
Daar hoef je toch niet vroeg naar bed voor?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef SCH het volgende:
Ik had meer van de docu verwacht en R10 is gruwelijk
Ga zo maar naar bed, morgen weer lekker zelf baggeruitzendingen maken
Op een oude fiets moet je het leren!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef JaWi het volgende:
Ik werd door een 47 jarige collega die ik even naar huis had gebracht meegevraagd voor een drankje, "ah toe, een biertje lekker ding". Dat mens is 27 jaar ouder
![]()
.
We waren op mijn fiets, want die van haar had het begevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Is ze slechtsziend Jawi?
Niet gevraagd eigenlijk. Maar jij weet ook niet hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Is ze slechtziend Jawi?
Blauwe zwembroek met ruitjes toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet gevraagd eigenlijk. Maar jij weet ook niet hoe ik eruit zie!
Die heb ik ook nog wel ergens liggen jaquote:
wel aardig, maar niet echt verheffend. Vond het vanmiddag leuker/interessanter eigenlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
Was wel een interessante docu over 50 jaar NOS-journaal.
Erg indrukwekkend, ik vraag me af of ik het vol zou kunnen houden (in zijn situatie, maar ook in die van z'n vrouw).quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
Ik vond het een mooie docu net op Ned1.
Die discussie hadden Bluezz en ik ook net.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:12 schreef Ambrosius het volgende:
Erg indrukwekkend, ik vraag me af of ik het vol zou kunnen houden (in zijn situatie, maar ook in die van z'n vrouw).
terwijl het jaren geleden een best lekker dingetje wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef DeTolk het volgende:
Lindsay Lohan bekent eetstoornis
Sja, ze is ook net een gratenpakhuis
Zal wel een portie bitterballen voor d'r warmmaken
wat verder jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]Was echt een geweldig onderwerp. Hopelijk is het dorp ondertussen wat verder ontwikkeld
Maar desondanks weer neukloos thuis gekomen om vervolgens op Fok! je laatste restjes kwijt te rakenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:10 schreef cultheld het volgende:
Flirten met de bardame heeft z'n voordelenIk bestelde o.a. een whisky/cola en een malibu/cola en kreeg 2 grote glazen tot de nok gevuld met whisky en malibu en een flesje cola er bij
Ze was niet bijster lekker en bovendien ben ik niet de man van de one night standsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar desondanks weer neukloos thuis gekomen om vervolgens op Fok! je laatste restjes kwijt te raken
![]()
Ze moet schenken en dat deed ze voortreffelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:38 schreef rubbereend het volgende:
er zijn belangrijkere dingen dan dat ze mooi is, ze moet slikken
Om hier even op terug te komen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die discussie hadden Bluezz en ik ook net.
Bluezz is van het verzorgende type en (ex)-beroepsmatig gewend dit te doen, maar ik zei: "Stop mij maar lekker ergens in een verpleegtehuis en kom eens per week op bezoek".
Dat zou zij dus niet kunnen. Zij zou mij wel willen blijven verzorgen als zoiets mij overkomt.
Andersom zou ik het echt niet weten.
laatste werkdagquote:
Zo vakantieganger, hoe waren de thaise sletjes?quote:
dat idee had ik ook....maar ik zag net toch echt een kerel in een t-shirtje op de fiets zittenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen!
De waterpokjes zijn bijna weg!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen...
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je je ouders het liefst een enkeltje Robbeneiland wil geven?
Nee helemaal nooit, achter het behang plakken is genoegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen...
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je je ouders het liefst een enkeltje Robbeneiland wil geven?
denk niet dat hij de kerst haaltquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef SCH het volgende:
Wanneer gaat die Sharon nou eens doot
heb je in ieder geval iets zinnigs te meldenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zult zien dat hij weer tijdens onze uitzending de pijp uitgaat.
Zijn vriendin was aan het woord over de tsoenamiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef Bjoro het volgende:
zag je collega Sjors nog zondag bij Paul de Leeuw
word je daar ook suikeroom van ???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn vriendin was aan het woord over de tsoenami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |