Ik denk Noortje van Oostveenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk Noortje van Oostveen
voormalig presentatrice van het NOS Journaal
haha heb ik me toch een uurtje in de tijd vergistquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat poolen dan he...
hoe kon het ook andersquote:
Oh ja, je herinnert me aan ons goede voornemenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Avond, zwemmen was goed!
Je hebt wel lang gezwommen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Avond, zwemmen was goed!
Ik heb gisteren geleerd dat dat een plaatsje op het eiland Zuid-Beveland isquote:
in een golfslagbadquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt wel lang gezwommen...
Was het discozwemmen?
Een goed zwembad!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt wel lang gezwommen...
Was het discozwemmen?
Ja ok. Maar bij discozwemmen waren er altijd Noord-Afrikanen die voor een topsfeer zorgden!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Sauna, stoomhok, kruidenbaden, wildwaterbaan, glijbanen, golfslagbad...
En jij ging dus altijd met 2 advocaten naar het zwembad? Je linker en je rechtervuist...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja ok. Maar bij discozwemmen waren er altijd Noord-Afrikanen die voor een topsfeer zorgden!
Jepperdepep!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:57 schreef DarkShine het volgende:
En jij ging dus altijd met 2 advocaten naar het zwembad? Je linker en je rechtervuist...
oh echt johquote:
Das lekker simpel iets zeggen en als het fout is zeggen dat het jouw soort humor isquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh echt joh![]()
was een bewussie hoor........ dat is nou bjoro-humor, het expres fout zeggen en dan wachten tot mensen reageren
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef pascalheister het volgende:
he bos nieuwe avatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |