Lampje branden of belletje rinkelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh ja, was gisteren nog ergens op tv trouwens ....ging geen lampje rinkelen bij me
Ik kan in het menu niks vinden. Er was iets met Daily : On/Off .quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Oei.. Maar er moet toch een knop zijn die dat regelt?
Alle functies uitschakelen dan maar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik kan in het menu niks vinden. Er was iets met Daily : On/Off .
Als ik het niet vergeet, doe ik morgen een videoband op de post die Wamel als eindbestemming heeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die net naar het journaal keken, die oude beelden van die brand, Wamelmijn dorp
Eerst nog even afrekenen SCH.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
Hey zijn jullie hier
Mag ik naar huis?
Vanavond lekker tv-avondje op Nederland 1
Tot straks
ook lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Al gegeten ----> Boerenkool met worst
niks mis meequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:35 schreef clauwheee het volgende:
Beetje jammer van de bietjes JM!![]()
Wij gaan zo even iets in de stad eten, denk ik...moeten nog een verjaardagskadootje kopen. Daarna weer lekker naar de kachel!
Inderdaad, lijkt mij leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
Vanavond lekker tv-avondje op Nederland 1
dat was al een tijdje bekend toch, heb het wel eens eerder op mokkels gelezen iigquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef DeTolk het volgende:
Lindsay Lohan bekent eetstoornis
Sja, ze is ook net een gratenpakhuis
Zal wel een portie bitterballen voor d'r warmmaken
Logisch ook dat het makkelijker is, maar inderdaad ook een leuk programmaquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Vanavond Herexamen op TV. Wel flink makkelijker dan 2 voor 12, maar wel vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |