Als ik het niet vergeet, doe ik morgen een videoband op de post die Wamel als eindbestemming heeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die net naar het journaal keken, die oude beelden van die brand, Wamelmijn dorp
Eerst nog even afrekenen SCH.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
Hey zijn jullie hier
Mag ik naar huis?
Vanavond lekker tv-avondje op Nederland 1
Tot straks
ook lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Al gegeten ----> Boerenkool met worst
niks mis meequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:35 schreef clauwheee het volgende:
Beetje jammer van de bietjes JM!![]()
Wij gaan zo even iets in de stad eten, denk ik...moeten nog een verjaardagskadootje kopen. Daarna weer lekker naar de kachel!
Inderdaad, lijkt mij leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
Vanavond lekker tv-avondje op Nederland 1
dat was al een tijdje bekend toch, heb het wel eens eerder op mokkels gelezen iigquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef DeTolk het volgende:
Lindsay Lohan bekent eetstoornis
Sja, ze is ook net een gratenpakhuis
Zal wel een portie bitterballen voor d'r warmmaken
Logisch ook dat het makkelijker is, maar inderdaad ook een leuk programmaquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Vanavond Herexamen op TV. Wel flink makkelijker dan 2 voor 12, maar wel vermakelijk.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die net naar het journaal keken, die oude beelden van die brand, Wamelmijn dorp
Dat sla ik dus maar over.quote:
Brand , Wamel, Ontwikkeld?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]Was echt een geweldig onderwerp. Hopelijk is het dorp ondertussen wat verder ontwikkeld
met Urbanus als voice-overquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:52 schreef borisz het volgende:
goeie avond
eerst patatje eten en dan naar de film. Pinguins kijken![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
DeTolk, verander die avatar nou eens.
Goed zo, nu herken ik je weer als Tolk. Hoewel Pepsi lekkerder is.quote:
Ik zit er ook over te denken om dit icoontje te vervangen/aan te passen.quote:
op nederland 1 zie ik nu wat andersquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Tong kijkt ook naar de journaal-docu op Ned-1.
Duhquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op nederland 1 zie ik nu wat anders
wil er wel 1tje voor je maken, als je mij de plaatjes toestuurd?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit er ook over te denken om dit icoontje te vervangen/aan te passen.
Iemand die weet of/waar ik ergens een legaal gratis programma kan downloaden waarik zon icoon kan maken met verschillende plaatjes.? '
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wil er wel 1tje voor je maken, als je mij de plaatjes toestuurd?
doe het met alle plezier hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal ze zo toe sturen
Maar toch heb ik graag zelf zo'n programma, om eerlijk te zijn.
Kan ik zelf bepalen wanneer ik mijn icoon aanpas en hoef zo niet iedere keer de hulp van anderen in te schakelen.
Maar dus bedankt voor je hulp alvast.
Oke, dat is gratis legaal te downloaden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe het met alle plezier hoor.
Werk zelf met Adobe Imageready 7.0![]()
nee moet je voor betalen enzquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, dat is gratis legaal te downloaden?
Mailtje is verzonden
je had ze ook via msn kunnen sturen natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, dat is gratis legaal te downloaden?
Mailtje is verzonden
He ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:50 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat zijn kamer maar eens opruimen voordat mijn moeder uit haar vel springt![]()
Daarna poolen dus tot later
Wat een onderzoekquote:Voetbal is de meest spannende sport, zo blijkt uit onderzoek van de Los Alamos National Laboratory in de Amerikaanse staat New Mexico. Het verrassingselement in deze sport is het grootst, waardoor de uitslagen het moeilijkst te voorspellen zijn.
Wetenschappers vergeleken meer dan 300.000 ijshockey-, football-, honkbal-, basketbal- en voetbalwedstrijden die de afgelopen eeuw gespeeld werden. Daarbij werd bekeken hoe vaak een leidend team verslagen werd door een slecht team. Volgens de onderzoekers is deze onvoorspelbaarheid de beste graadmeter voor de mate van spanning van een wedstrijd.
Uit het onderzoek bleek dat bij voetbal de kans op een dergelijke stunt het grootst is. American football bleek het meest voorspelbaar en daardoor het minst spannend te zijn. Als echter alleen de resultaten van de laatste tien jaar bekeken worden, zakt voetbal een plaatsje. De huidige nummer twee, honkbal, blijkt het afgelopen decennium namelijk het minst voorspelbaar te zijn geweest.
okequote:
Ik denk Noortje van Oostveenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk Noortje van Oostveen
voormalig presentatrice van het NOS Journaal
haha heb ik me toch een uurtje in de tijd vergistquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat poolen dan he...
hoe kon het ook andersquote:
Oh ja, je herinnert me aan ons goede voornemenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Avond, zwemmen was goed!
Je hebt wel lang gezwommen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Avond, zwemmen was goed!
Ik heb gisteren geleerd dat dat een plaatsje op het eiland Zuid-Beveland isquote:
in een golfslagbadquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt wel lang gezwommen...
Was het discozwemmen?
Een goed zwembad!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt wel lang gezwommen...
Was het discozwemmen?
Ja ok. Maar bij discozwemmen waren er altijd Noord-Afrikanen die voor een topsfeer zorgden!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Sauna, stoomhok, kruidenbaden, wildwaterbaan, glijbanen, golfslagbad...
En jij ging dus altijd met 2 advocaten naar het zwembad? Je linker en je rechtervuist...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja ok. Maar bij discozwemmen waren er altijd Noord-Afrikanen die voor een topsfeer zorgden!
Jepperdepep!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:57 schreef DarkShine het volgende:
En jij ging dus altijd met 2 advocaten naar het zwembad? Je linker en je rechtervuist...
oh echt johquote:
Das lekker simpel iets zeggen en als het fout is zeggen dat het jouw soort humor isquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh echt joh![]()
was een bewussie hoor........ dat is nou bjoro-humor, het expres fout zeggen en dan wachten tot mensen reageren
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef pascalheister het volgende:
he bos nieuwe avatar
Ik zat ook al te zoekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar zijn Georgina dr tieten naartoe?
Zie Ned 3 nu.
Op de Hengelhoef valt 't gelukkig mee met die lui. Je ziet er amper.quote:
Ja, maar Georgina zet ik niet zo snel afquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken
Vreselijk programma trouwens
Ik zie ze nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar zijn Georgina dr tieten naartoe?
Zie Ned 3 nu.
Ik zag haar helemaal niet op NL3quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze heeft ze laten liggen onder het echo-apparaat denk ik.
Veel plezier!quote:
Een Belg die er achter komt dat het nieuwe jaar is begonnen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:20 schreef VoreG het volgende:
Een van mn buren is bezig met echt ongelooflijk mooi vuurwerk de lucht in te schieten
Euhm?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Lays chips met komkommersmaak ruleert!![]()
Echtquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Chips een dag in het water laten weken en dan eten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
komkommerquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
kwam er al nooit, nu dus helemaal niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef rubbereend het volgende:
rondje van AH, die winkels gaan erop vooruitbinnenkort geen Grolsch daar meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |