quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
slechte smoes....gewoon ff lekker op je nest gelegen natuurlijk
op CNN nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Sharon is dood.
ff het boekje kopen van Marja en Liny (Hoe schoon is jouw huis) daar staat vast wel een goede tip inquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:29 schreef just me het volgende:
[..]
echt niet!!
Ben ondertussen wel keihard aan het schoonmaken! Ik heb in de gang kalkzandsteen liggen en daaroverheen heeft een loper gelegen en onder die loper een anti-slipmat. De tegels hebben nu lijmrestanten die ik er probeer af te krijgenmoeilijk karwei hoor!
heeee schoonheidquote:
En ik als AH-er weet daar niks van?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef rubbereend het volgende:
rondje van AH, die winkels gaan erop vooruitbinnenkort geen Grolsch daar meer
konden het niet eens worden over de inkoopprijs !quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En ik als AH-er weet daar niks van?
Snel even het centrale topic bekijken
hoest met u ?quote:
Hoesten is beter geworden!quote:
hieperdepiep hoezee dan maar !quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoesten is beter geworden!
Nog wel een beetje algeheel griepgevoel maar ik kan in elk geval weer praten
nu is de Gall & Gall dus helemaal mn favoriete winkelquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
konden het niet eens worden over de inkoopprijs !
ook Gall&Gall dus niet meer aan de GrolSCH !
voor de liefhebbers ook op dvd te verkrijgen...50 nos journaal !quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie televisie al een hele dag zeg, net Harmen Siezen die nog even het journaal ging presenteren
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie televisie al een hele dag zeg, net Harmen Siezen die nog even het journaal ging presenteren
*verkapte, Bjoro-kom-je-me-weer-opwarmen-postquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef clauwheee het volgende:
Ja het is echt f*cking koud!!
ja, alsof hij nooit is weg geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*verkapte, Bjoro-kom-je-me-weer-opwarmen-post![]()
Volgens mij is zij voor Harmen aan de beurt geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef golfer het volgende:
Is Loes Haasdijk al geweest?
ja vanochtendquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef golfer het volgende:
Is Loes Haasdijk al geweest?
Leuke site.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
op www.nosjournaal.nl kun je je favoriete journaal samenstellen. Beste nieuwslezen, sportmoment, correspondent enzo. Maar de Bloopers zijn echt prachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |