*trots is op JustBikkel !quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:23 schreef just me het volgende:
* just me is geen mietje en gaat de oostenwind trotseren
wat ruik je weer lekkerquote:
Nou dan moet ik welquote:
als een vers geplukt boeketjequote:
Vinnie geeft zeker alleen maar Bacardiquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:34 schreef Bjoro het volgende:
trouwens de drankjes kunnen vandaag geturft worden op de drankenkaarten van:
Uli Hoeneß (1952)
Diego Tristán (1976)
Vinnie Jones (1965)
Dat jullie het weten
maar jij hebt gelukkig wel een alibi ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef Againzender het volgende:
Meisje van 15 misbruikt door groep
Dat is dus letterlijk achter mijn huis. Als er geen spoordijk met bomen tussen zou liggen had ik het vanuit mijn werkkamer kunnen zien
Ik heb mijn GVB niet!quote:
ja, ik zat op FOK!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar jij hebt gelukkig wel een alibi ?
Ik heb er in gepostquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:45 schreef Bjoro het volgende:
komen jullie ff mee klagen ........ Lay - OUD (& Nieuw), hoe lang nog ?
speel het spel dan gewoon mee, joh ...quote:
Sorry, wilde eigenlijk een discussie met je aangaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
speel het spel dan gewoon mee, joh ...
maar jij ziet het nu niet bovenaan de pagina ?
oke...zal er ff op reageren (maar neem het niet te persoonlijk opquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef Bos81 het volgende:
Sorry, wilde eigenlijk een discussie met je aangaan
oh oke...zou kunnen, weet niet wat ik hebquote:Nee, zal wel aan de lay-out instelling zijn (ForumDark hier)
Okequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke...zal er ff op reageren (maar neem het niet te persoonlijk op) !
[..]
Ik hoor wel waar en wanneer neem ik aanquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En we hebben al een winnaar![]()
Wat een doos zeg![]()
Als je geen Spaans kunt hou dan gewoon je hoofd dicht. Dione
![]()
oeiquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Sharon is dood.
ik wil koekiemonster terugquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, wilde eigenlijk een discussie met je aangaan
Nee, zal wel aan de lay-out instelling zijn (ForumDark hier)
*bakkie op de bar zetquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef rubbereend het volgende:oi
verkoudheid begint lekker los te komen, hoest lekker slijm me op elke keer![]()
slechte smoes....gewoon ff lekker op je nest gelegen natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:26 schreef just me het volgende:
Nog nergens bevestigd dat Sharon dood is
mijn broer werkt op de golfbaan en die stuurde me naar huis.. snerpende oostenwind recht in mijn gezicht
Is ie dan toch weg bij jou ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef rubbereend het volgende:oi
verkoudheid begint lekker los te komen, hoest lekker slijm me op elke keer![]()
[..]
ik wil koekiemonster terug
Goh, wat erg...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Sharon is dood.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
slechte smoes....gewoon ff lekker op je nest gelegen natuurlijk
op CNN nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Sharon is dood.
ff het boekje kopen van Marja en Liny (Hoe schoon is jouw huis) daar staat vast wel een goede tip inquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:29 schreef just me het volgende:
[..]
echt niet!!
Ben ondertussen wel keihard aan het schoonmaken! Ik heb in de gang kalkzandsteen liggen en daaroverheen heeft een loper gelegen en onder die loper een anti-slipmat. De tegels hebben nu lijmrestanten die ik er probeer af te krijgenmoeilijk karwei hoor!
heeee schoonheidquote:
En ik als AH-er weet daar niks van?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef rubbereend het volgende:
rondje van AH, die winkels gaan erop vooruitbinnenkort geen Grolsch daar meer
konden het niet eens worden over de inkoopprijs !quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En ik als AH-er weet daar niks van?
Snel even het centrale topic bekijken
hoest met u ?quote:
Hoesten is beter geworden!quote:
hieperdepiep hoezee dan maar !quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoesten is beter geworden!
Nog wel een beetje algeheel griepgevoel maar ik kan in elk geval weer praten
nu is de Gall & Gall dus helemaal mn favoriete winkelquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
konden het niet eens worden over de inkoopprijs !
ook Gall&Gall dus niet meer aan de GrolSCH !
voor de liefhebbers ook op dvd te verkrijgen...50 nos journaal !quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie televisie al een hele dag zeg, net Harmen Siezen die nog even het journaal ging presenteren
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie televisie al een hele dag zeg, net Harmen Siezen die nog even het journaal ging presenteren
*verkapte, Bjoro-kom-je-me-weer-opwarmen-postquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef clauwheee het volgende:
Ja het is echt f*cking koud!!
ja, alsof hij nooit is weg geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*verkapte, Bjoro-kom-je-me-weer-opwarmen-post![]()
Volgens mij is zij voor Harmen aan de beurt geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef golfer het volgende:
Is Loes Haasdijk al geweest?
ja vanochtendquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef golfer het volgende:
Is Loes Haasdijk al geweest?
Leuke site.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:48 schreef rubbereend het volgende:
op www.nosjournaal.nl kun je je favoriete journaal samenstellen. Beste nieuwslezen, sportmoment, correspondent enzo. Maar de Bloopers zijn echt prachtig
*pakt 1 fris voor Golferquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke site.
Ook leuk om die interviews met die oud-presentatoren te lezen.![]()
* golfer drinkt nooit Fristi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
2 fristi voor Golfer?
Maar niet uit de quote van Terro, dus stiekem nog haar even bewonderd.quote:
Precies!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef DeTolk het volgende:
Omdat er geen alcohol in zit, he golfer![]()
als je het nooit drinkt, weet je ook niet of hetquote:
grinzquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef rubbereend het volgende:
en speciaal voor JM,van dit modje
pm'squote:
Ze bedoelt PMSquote:
oh die....zijn dat dan weerquote:
oh ja, was gisteren nog ergens op tv trouwens ....ging geen lampje rinkelen bij mequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef golfer het volgende:
PMS= .... vraag je vrouw/vriendin maar.
=voltooid verleden tijd m.a.w. is geweest, maar nu niet meer !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:21 schreef just me het volgende:
Ik was heel onschuldig!!
die zijn een beetje aan hetquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Overigens maar goed dat we niet hebben meegegeten met Atlético Madrid afgelopen week.
voortaan kunnen alle geheime boodschappen zoquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voortaan kunnen alle geheime boodschappen zo
Lampje branden of belletje rinkelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh ja, was gisteren nog ergens op tv trouwens ....ging geen lampje rinkelen bij me
Ik kan in het menu niks vinden. Er was iets met Daily : On/Off .quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Oei.. Maar er moet toch een knop zijn die dat regelt?
Alle functies uitschakelen dan maar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik kan in het menu niks vinden. Er was iets met Daily : On/Off .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |