Ik zag haar helemaal niet op NL3quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze heeft ze laten liggen onder het echo-apparaat denk ik.
Veel plezier!quote:
Een Belg die er achter komt dat het nieuwe jaar is begonnen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:20 schreef VoreG het volgende:
Een van mn buren is bezig met echt ongelooflijk mooi vuurwerk de lucht in te schieten
Euhm?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Lays chips met komkommersmaak ruleert!![]()
Echtquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Chips een dag in het water laten weken en dan eten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
komkommerquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
kwam er al nooit, nu dus helemaal niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef rubbereend het volgende:
rondje van AH, die winkels gaan erop vooruitbinnenkort geen Grolsch daar meer
Was idd lekker, ff uurtje zwemmenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Avond, zwemmen was goed!
Die oude beelden zijn ook van voort mijn tijd. Dat maakt het zo leuk. Het contrast is zo groot met de media-wereld van tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat ik het nu misschien 10 jaar volg.
Ik heb er de hele middag ingelegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was idd lekker, ff uurtje zwemmen
zow. en nu ben je helemaal rimpelig zeker?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb er de hele middag ingelegen.
Nee integendeel, eindelijk eens geen last van mijn huid...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zow. en nu ben je helemaal rimpelig zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |