Spetterpoepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:04 schreef VoreG het volgende:
een ander woord voor diaree?
Het is rustig op de helpdesk, heerlijk.
BliksemSchigt is terug uit Thailand....hopelijk heeft hij geen vogelgriepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:04 schreef VoreG het volgende:
een ander woord voor diaree?
is u Thais ?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef tuindwerg het volgende:
Hoi Hools! Gelukkig nieuwjaar nog, het is de eerste keer dat ik langs waai in 2006... Eigenlijk alleen maar om te zeggen dat ik het momenteel verschrikkelijk druk heb, en dat jullie me dinsdag of woensdag wel weer zien.![]()
wilde nog mijn ringtone af laten gaan toen ik naast hem stond, met het finish muziekje van Radio Tour de France, maar heb me in weten te houden !quote:
Oh je was erbijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wilde nog mijn ringtone af laten gaan toen ik naast hem stond, met het finish muziekje van Radio Tour de France, maar heb me in weten te houden !![]()
was toch vroeger een radioprogramma....Sjors en Nicolequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Oh je was erbij
Volgens mij heeft hij nooit iets met een Nicole gehad maar mij vertellen ze nooit wat.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was toch vroeger een radioprogramma....Sjors en Nicole
Volgens mij ziet iedereen jou aan voor zo'n roddelhomo, bij wie geen enkel geheim veilig is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Volgens mij heeft hij nooit iets met een Nicole gehad maar mij vertellen ze nooit wat.
Hoe raad je hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij ziet iedereen jou aan voor zo'n roddelhomo, bij wie geen enkel geheim veilig is.
luisteraar van het 1e uur hèquote:
Peterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef SCH het volgende:
Alleen met Peter volgens mij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |