Om hier even op terug te komen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die discussie hadden Bluezz en ik ook net.
Bluezz is van het verzorgende type en (ex)-beroepsmatig gewend dit te doen, maar ik zei: "Stop mij maar lekker ergens in een verpleegtehuis en kom eens per week op bezoek".
Dat zou zij dus niet kunnen. Zij zou mij wel willen blijven verzorgen als zoiets mij overkomt.
Andersom zou ik het echt niet weten.
laatste werkdagquote:
Zo vakantieganger, hoe waren de thaise sletjes?quote:
dat idee had ik ook....maar ik zag net toch echt een kerel in een t-shirtje op de fiets zittenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen!
De waterpokjes zijn bijna weg!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen...
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je je ouders het liefst een enkeltje Robbeneiland wil geven?
Nee helemaal nooit, achter het behang plakken is genoegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen...
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je je ouders het liefst een enkeltje Robbeneiland wil geven?
denk niet dat hij de kerst haaltquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef SCH het volgende:
Wanneer gaat die Sharon nou eens doot
heb je in ieder geval iets zinnigs te meldenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zult zien dat hij weer tijdens onze uitzending de pijp uitgaat.
Zijn vriendin was aan het woord over de tsoenamiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef Bjoro het volgende:
zag je collega Sjors nog zondag bij Paul de Leeuw
word je daar ook suikeroom van ???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn vriendin was aan het woord over de tsoenami
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |