quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Het derde filmpje tussen 2 minuut 30 en 2 minuut 40.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:08 schreef Sturmvogel het volgende:
Heb ik dat gevraagd? Dat moet ik dan zelf ff nachecken. Weet je ook in welk filmpje je dat hoorde want ik kan me dat echt niet herinneren om eerlijk te zijn
Jammer dat hij de naam niet zegt, die die dus wss ook niet weet.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef Sturmvogel het volgende:
"Die woont hier ook ergens in die zijstraat, maar die zie je dadelijk nog meer hè." Dat is alles wat Kees over hem te vertellen heeft.
Ja idd, ik heb alleen duindorp nog.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
hoe zit het eigenlijk met andere probleemwijk afleveringen die wil ik ook wel eens zien
Op Video google staan ook Assen en Den Bosch.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:22 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb alleen duindorp nog.
Anyone ?
rustig maar... tis al donequote:Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef Sturmvogel het volgende:
Zet ff ook wat van die foto's van die meet in de OP, Rainboww
Een surpriseparty met Ruud en Huubke in het complotquote:Op maandag 2 januari 2006 18:29 schreef Mastertje het volgende:
als we nou met z'n 50en er heengaan op z'n verjaardag
Zit er dik in!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:23 schreef BrauN het volgende:
Waar zou Kees op trakteren bij z'n werk in de palletsorteerhal? Ik denk op Sloavink!
Frappant, maar volgens mij rookt Kees niet!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:25 schreef B_BOY het volgende:
zen buil zwaore sjek gaoi rond.
"Het buurtje is klein, iedereen die weet echt alles van elkaar"quote:Op maandag 2 januari 2006 17:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jammer dat hij de naam niet zegt, die die dus wss ook niet weet.
Groepskorting op Kees' verjaardagquote:Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef MisterICE het volgende:
Die spaanse ben ik nou wel benieuwd naar geworden
2 onbekende usersquote:Op maandag 2 januari 2006 21:36 schreef TheSorrow het volgende:
Sturmvogel en Othala (als ik zn naam goed spel)
Reedsch gedaanquote:Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef L.Mo het volgende:
deze ga ik even tvp-en
Heel spoor van containerbrandjes daarzoquote:1405370 22:02:24 02-01-06 G BRAN A Prio 2 BUITENBRAND CONTAINER ZDT547 SERENADE ZWIJNDRECHT (ZDT) BRW Zwijndrecht
1405381 22:02:24 02-01-06 G BRAN A Prio 2 BUITENBRAND CONTAINER ZDT547 SERENADE ZWIJNDRECHT (ZDT) BRW Zuid-Holland Zuid
1405383 22:02:24 02-01-06 G BRAN A Prio 2 BUITENBRAND CONTAINER ZDT547 SERENADE ZWIJNDRECHT (ZDT) BRW Zwijndrecht
mên http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/13.html is veul tofferquote:Op maandag 2 januari 2006 17:50 schreef Beach het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/24.html
Vergeet niet te stemmen!
Wat jij zegtquote:Op maandag 2 januari 2006 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2 onbekende usersmaar echt vet van ze
![]()
Ontwaakt sinds de oertijd?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef HarmSmit het volgende:
Zijn de movies al online??? misschien torrentje van maken?
Wacht dacht je van het huisbezoek.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:30 schreef cultheld het volgende:
Geweldig die gasten die hem hebben aangesproken op straat
huisbezoek? niet gezien?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef Falco het volgende:
En nu gaan we op zoek naar de blonde adonis
Beter bekend als de "weedikveul kriebelziekte"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:53 schreef BrauN het volgende:
Komt dat uit de Wikipedia of iets dergelijks? Duidelijk niet up-to-date dus.![]()
Tegenwoordig kan men namelijk ook de kriebelziekte krijgen als men niet tijdig van auto wisselt. Gemiddeld genomen zal kriebelziekte de kop opsteken bij de mensen die er vatbaar voor zijn na het langer dan 3 maanden in een auto rijden.
Maar er zijn gevallen bekend die tóch nog een joar of 80 á 90 zèn geworre.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beter bekend als de "weedikveul kriebelziekte"Tragisch dat daar mensen aan lijden.
In goede gezondheid en daarna zo naar de hemel hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar er zijn gevallen bekend die tóch nog een joar of 80 á 90 zèn geworre.
Die volgen een dieet bestaande uit onder andere sloavink en sproitjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar er zijn gevallen bekend die tóch nog een joar of 80 á 90 zèn geworre.
Ja ben er ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:08 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb nog steeds maar 7 minuten van het uur filmmateriaal gezien. Waar blijft de rest?![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef DaveMasteR het volgende:
Hans Teeuwen -- Woensel West
http://www.hansteeuwen.net/index.ht/teksten/heist/12
quote:de hoek cafetaria 'De Edison.' "Euhhhhh Jos, gooit 'r voor mij ook een fricandel in!' "Euhuuuhh euhhhhhhjejje uhjehjhjehjhe uhhejeuejuejeu uejjhustatuueyue euuegieuue wikkeluhhhhhhhh!!!
quote:Môi isse mêh dat issuh als ge wat gezopen hebt zo ennuh, en da ge dannuh over stroat loop met een paar man en da ge dannuh ja uh iemand van z'n fiets af trekt en helemoal totoal in mekoar stampt, da vinnik môi. Joah.
Joah, pilske d'rbij ennuh, joa, d'r moe je eigenlijk nie teveel over lulle Moar joa.
Ik heb hemquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:53 schreef DaveMasteR het volgende:
Nummer 12. Wie heeft hem in zijn bezit?
http://www.hansteeuwen.net/downloads/covers/heistback.jpg
Mensen die niet weten hoe rapidshare werktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef Djep het volgende:
Joehoeeeeee, kan iemand nou s s bruikbare links neerzetten of tenminste vertellen aan de dombo's hoe rapidshare werkt...en de rest van de opnames....waar zijn ze???? Joehoeeeeeee
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:58 schreef TommyGun het volgende:
Ja dat kan toch...denk breed.!..Zou Keessie weten hoe die een tvptje moest plaatsen op dit fok!forum? En f5én.. ga denken!![]()
[..]
Mensen die niet weten hoe rapidshare werkt![]()
Als je als zo'n retard reageert ben je het niet eens waard om Kees te mogen aanschouwen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef Djep het volgende:
Joehoeeeeee, kan iemand nou s s bruikbare links neerzetten of tenminste vertellen aan de dombo's hoe rapidshare werkt...en de rest van de opnames....waar zijn ze???? Joehoeeeeeee
Wrom nie? Heeft Kees fokquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Als je als zo'n retard reageert ben je het niet eens waard om Kees te mogen aanschouwen.
joa, d'r moe je eigenlijk nie teveel over lullequote:
Ja inderdaad, ik vind dat sturmvogel zich best iets meer in de discussie mag mengen. Het is nu telkens even een opmerking en dan is ie snel weer gevlogen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:40 schreef Djep het volgende:
he sturmvogeljochie, zeg dan s even duidelijk hoe of wat, dat heen en weer geleuter van je.![]()
Agreed!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:15 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind dat sturmvogel zich best iets meer in de discussie mag mengen. Het is nu telkens even een opmerking en dan is ie snel weer gevlogen.
Sturmvogel vertel ons: wie heeft de Kankerkachel tape in bezit en hoeveel dagen/weken denkt diegene nog nodig te hebben![]()
Met sproitjes en sloavinkquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:17 schreef TommyGun het volgende:
Gelukkig hebben we de appelmoes nog
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef Rosbief het volgende:
Dadelijk is heel die Kees-hype voorbij
Hey BrauN, je vergeet wat:quote:
quote:Bij het overnemen van deze tekst gelieve een vermelding te plaatsen naar Hans Teeuwen.NET en/of een andere copyright vermelding.
n00bquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:32 schreef diep-in-de-war het volgende:
ivp aan
Hahah volgens mij is ie het!! Hoe kom je hieraan??quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef lament het volgende:
Hier is Kees bij z'n favoriete voetbalclub op z'n vaste stekkie (Vak NN, Rij 38 voor de liefhebbers!).
[afbeelding]
WTF? Is het hem echt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef lament het volgende:
Hier is Kees bij z'n favoriete voetbalclub op z'n vaste stekkie (Vak NN, Rij 38 voor de liefhebbers!).
[afbeelding]
vroeg ik ook al eerder ja, maar geen antwoord op gekregenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Onno_Quist het volgende:
Zet Sturmvogel, wanneer is die verjaardag van Kees en is iedereen welkom?
Hitmix link doet het niet. (Upload m anders via www.megaupload.com)quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef Rainboww het volgende:
De nieuwste carnavalskraker is gearriveerd!![]()
![]()
Kaiser Kees und Heimat Hüüpke - Sproitjes Polka
En ook nieuw:
download het "Woensel-West Sample-Pack" en maak je eigen probleemwijk hitmix!![]()
![]()
![]()
Vettig! Ik ga 'm downloaden en direct draaien!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef Rainboww het volgende:
De nieuwste carnavalskraker is gearriveerd!![]()
![]()
Kaiser Kees und Heimat Hüüpke - Sproitjes Polka
En ook nieuw:
download het "Woensel-West Sample-Pack" en maak je eigen probleemwijk hitmix!![]()
![]()
![]()
Ja maar ik verveelde me en Kees is een volksheld, dus tjaquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:37 schreef TommyGun het volgende:
Carnavalskraker met die blonde was leuker
Ik heb al 3 uploadsites geprobeerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:27 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Hitmix link doet het niet. (Upload m anders via www.megaupload.com)
Dat wordt niksquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ja maar ik verveelde me en Kees is een volksheld, dus tja
Maar als ik die hitmix link heb gefixt, mag jij ook aan de slag
Ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ja maar ik verveelde me en Kees is een volksheld, dus tja
Maar als ik die hitmix link heb gefixt, mag jij ook aan de slag
Ik ga ook eens een poging wagenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef LOLBOY het volgende:
LOLBOY kruipt in de studio met het sample pack !!
lees vorige postquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga ook eens een poging wagen![]()
Heujquote:
Er is nu een nieuwe link he?quote:
als de rar gefixt isquote:
4? er zijn er toch maar 3 van die laatste meet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef MaddoxX het volgende:
lol opgevoerde muziek @ die polka shit
pwangekheb nu alle songs :>
nu moet ik nog die 4 filmpjes
Let op dat gestotter en gehakkel van Kees aan het begin en einde!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef MaddoxX het volgende:
lol opgevoerde muziek @ die polka shit
pwangekheb nu alle songs :>
nu moet ik nog die 4 filmpjes
Dalijk heeft ie ze perongeluk gewistquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
Zojuist ff mailtje gestuurd naar degene met de opnames.
Het begint nou wel echt erg lang te duren![]()
Mooi smoesje.... dan is hij er gelijk vanaf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:21 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dalijk heeft ie ze perongeluk gewist![]()
Waarom duurt dat zo lang met dat kind? Volgende keer haar thuis laten want ze is niet echt enthousiast over Kees en cornuiten. Neem voortaan zelf maar een camera mee!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Sturmvogel het volgende:
Maandag krijg ik van haar de opnames. En ik moet dus ook tot maandag wachten totdat ik ze te zien krijg en dat moet dan maar een schrale troost zijn voor jullie![]()
Duidelijkheid!! Huldequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Sturmvogel het volgende:
Maandag krijg ik van haar de opnames. En ik moet dus ook tot maandag wachten totdat ik ze te zien krijg en dat moet dan maar een schrale troost zijn voor jullie![]()
*fap fap fap*quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:59 schreef El_Rolando het volgende:
Z'n achternaam is v/d Velde.
Mieke,die ook in die wijk woont?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang met dat kind? Volgende keer haar thuis laten want ze is niet echt enthousiast over Kees en cornuiten. Neem voortaan zelf maar een camera mee!!
En weet je het adres van die Blonde Adonis al?![]()
Het is Cees!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Let op dat gestotter en gehakkel van Kees aan het begin en einde!![]()
![]()
doet ie eigenlijk de hele tijd
Zijn er meer opnames dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
Zojuist ff mailtje gestuurd naar degene met de opnames.
Het begint nou wel echt erg lang te duren![]()
het is Keesquote:
Hopeloosquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:51 schreef anisubs het volgende:
oh, oke dan.
Straks komt er nog een ' Kees v/d Velden Fanclub' over slechte kachels.
Nee, Adonis is mannelijk he, dus wie zou onze blonde adonis, de man met de stijve ponis op de bank zijn???quote:
Denk gewoon een werkloze dronkaard van eind 40 die al heel zijn leven in de wijk woont.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nee, Adonis is mannelijk he, dus wie zou onze blonde adonis, de man met de stijve ponis op de bank zijn???
Da's wel te hope!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is er trouwens al een Blonde Adonis fan topic?![]()
Over zn ex viel het verhaal wel mee, ging meer over Miekequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
die huubke is ook best stoer, met zijjn verhaal over zijn ex
Puike mix. Ik draai 'm net op de radio.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef zijle het volgende:
Ik dacht laat ik ook eens een poging wagen![]()
Adobe audition dus!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:00 schreef Nashje het volgende:
CoolEdit Pro kun je gebruiken.
Brengt weer enig leven in dit doodloop topic...quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef MaddoxX het volgende:
haha masterlijk topic is dit weer geworden
http://rapidshare.de/files/10523618/kachel_muziek.rar.html
alle remixes![]()
* Rainboww vraagt: geef nou eens antwoord sturmvogelquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Onno_Quist het volgende:
Zet Sturmvogel, wanneer is die verjaardag van Kees en is iedereen welkom?
whehe, da's een vette carnavalskraker!quote:
Of je volgt het topicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef zijle het volgende:
Cadeautje voor Kees zn verjaardag: alle remixes op cd![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef MaddoxX het volgende:
haha masterlijk topic is dit weer geworden
http://rapidshare.de/files/10523618/kachel_muziek.rar.html
alle remixes![]()
Wat heeft Kees daar voor'n boodschap aan...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:57 schreef mhermsen het volgende:
Mensen,ff serieus;het is ECHT 'HOERIGE',en geen 'HOEREN'.Ik ben terug van weggeweest!!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef Rainboww het volgende:
[..]
* Rainboww vraagt: geef nou eens antwoord sturmvogel!
wanneer is die verjaardag van Kees en is iedereen welkom?
Art of Fightersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:27 schreef TommyGun het volgende:
Nou hierbij dan mijn eerste (en meteen laatste) creatie. Pas de eerste keer dat ik met zo'n lastig progje werk dus don't blame me
TommyGun - The Kachel Can't Change
Mirror
Heb hier geen geduld voor maar vind em zelf best redelijk gelukt
Wat een kankermuziek.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:27 schreef TommyGun het volgende:
Nou hierbij dan mijn eerste (en meteen laatste) creatie. Pas de eerste keer dat ik met zo'n lastig progje werk dus don't blame me
TommyGun - The Kachel Can't Change
Mirror
Heb hier geen geduld voor maar vind em zelf best redelijk gelukt
Ook niet mijn stijl maar had ik nog ergens liggenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wat een kankermuziek.![]()
Napalm erover!
Wat denk je nou zelf?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef Rainboww het volgende:
[..]
* Rainboww vraagt: geef nou eens antwoord sturmvogel!
Ik denk het wel. Als er maar voldoende bier wordt meegenomen.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Als er maar voldoende bier wordt meegenomen.
Met z'n allen naar Café d'n Overkant hequote:Op zondag 8 januari 2006 15:19 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, staan we daar met 25 fokkers op de verjaardag van Kees!
Jezus, jank niet zo mên.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef TheSorrow het volgende:
Mja idd, dit topic loopt op t einde zo als er geen (beloofde nog wel) video's gepost worden.. tis verdomme 2 weken geleden ofzo,en dan nog heb je de persoon in kwestie niet gesproken? Beetje treurig en vaag allemaal
Hij heeft allang gemeld dat hij de opnames maandag krijgt...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef TheSorrow het volgende:
Mja idd, dit topic loopt op t einde zo als er geen (beloofde nog wel) video's gepost worden.. tis verdomme 2 weken geleden ofzo,en dan nog heb je de persoon in kwestie niet gesproken? Beetje treurig en vaag allemaal
Da's nie alleen Hans Teeuwen hè. Ook Roland Smeenk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef DaveMasteR het volgende:
Hans Teeuwen -- Woensel West
http://www.hansteeuwen.net/index.ht/teksten/heist/12
Dan nog, normaal was het 1 of 2 dagen en moest er een nieuw topic aangemaakt worden...we zitten nu al een week op 2 pagina'squote:Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jezus, jank niet zo mên.
Inderdaad... het duurt wat lang, maar wees blij dat er iets ís. Voor het zelfde geld was dit topic al lang dood geweest man...
RIP!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Da's nie alleen Hans Teeuwen hè. Ook Roland Smeenk.En die's dood!
![]()
Leuk als bumpersticker.quote:
Tuuwk, dit is een van de betere én humoristische topiekens.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Rainboww het volgende:
[..]!
Gelijk in de OP template gegooid...
Nu maar hopen dat er nog een deel 14 komt
Zo lang Kees leeft...quote:
Dûhquote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er nog een deel 14 komt
Jij hebt zeker een blauwe maandagquote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef diep-in-de-war het volgende:
tis maandag waar blijft die film twas toch deze maandag ik zou zweren dat het deze maandag was waar zijn de films is het maandag welke maandag komen die films
hoe wil ie die bekijken als hij geen computer heeftquote:Op maandag 9 januari 2006 16:59 schreef master_X het volgende:
heel fok komt branden we een cd met alle topics die al over hem zijn geweestvindt die vast leuk
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef Rainboww het volgende:
[..]
hoe wil ie die bekijken als hij geen computer heeft![]()
Erg netjesquote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Een TVP inc. plaatje.
[afbeelding]
Uit het Wat is kees zijn favo film? topic.
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat mensen een ban krijgen als ze het woord kankerkachel in een ander topic dan deze gebruikenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef BrauN het volgende:
En er is er weer eentje hoor: Meurende kachel.
Hoezo? valt wel mee toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat mensen een ban krijgen als ze het woord kankerkachel in een ander topic dan deze gebruiken![]()
Ga huilen ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
gvd sturmvogel, tis al lang maandag geweest hier. ik weet niet waar jij zit maar hier is al maandag geweest. volgens mij was het zelfs gisteren maandag. nu is het dinsdag. moet ik nu weer wachten tot volgende maandag? en zeg je me dan dat ik dan weer moet wachten tot weer een andere maandag?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:09 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ga huilen ofzo![]()
Groetjes Sebastiaan
Sprink van een hoog dak af. Dan heb je ook wat te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:12 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja ik word een beetje flauw van al die berichtjes van ja we zijn bij hem langs geweest stoer dit stoer dat. maar filmmateriaal ho maar. kom maar is op met die rommel.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sprink van een hoog dak af. Dan heb je ook wat te doen.
Het is niet te hopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef johnplayer het volgende:
Het zal wel met een sisser aflopen
Zit je godverdomme de heledag op FoK! En hij post niks.. Gelijk een slotje!quote:
relatie: Een rukrelatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sprink van een hoog dak af. Dan heb je ook wat te doen.
Ik mag toch hopen dat ze niet met een ouderwetse Hi8 camera zijn langsgeweestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef tijntjethf het volgende:
hij zou die film zelf maandag krijgen.. als hij die gewoon op band krijgt aangeleverd, zal die het eerst om moeten gaan zetten enz.. dus dat kan nog wel een dag of wat duren..
Die krijgen van de week nog van jou te heurequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze niet met een ouderwetse Hi8 camera zijn langsgeweest
Beetje moderne camera neemt meteen op CD-R/ DVD op, of heeft een Firewire aansluiting...
Ik denk dat de vertraging gewoon door een klare lamlul komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |