Jij hebt zeker een blauwe maandagquote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef diep-in-de-war het volgende:
tis maandag waar blijft die film twas toch deze maandag ik zou zweren dat het deze maandag was waar zijn de films is het maandag welke maandag komen die films
hoe wil ie die bekijken als hij geen computer heeftquote:Op maandag 9 januari 2006 16:59 schreef master_X het volgende:
heel fok komt branden we een cd met alle topics die al over hem zijn geweestvindt die vast leuk
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef Rainboww het volgende:
[..]
hoe wil ie die bekijken als hij geen computer heeft![]()
Erg netjesquote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Een TVP inc. plaatje.
[afbeelding]
Uit het Wat is kees zijn favo film? topic.
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat mensen een ban krijgen als ze het woord kankerkachel in een ander topic dan deze gebruikenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef BrauN het volgende:
En er is er weer eentje hoor: Meurende kachel.
Hoezo? valt wel mee toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat mensen een ban krijgen als ze het woord kankerkachel in een ander topic dan deze gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |