Zo lang Kees leeft...quote:
Dûhquote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er nog een deel 14 komt
Jij hebt zeker een blauwe maandagquote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef diep-in-de-war het volgende:
tis maandag waar blijft die film twas toch deze maandag ik zou zweren dat het deze maandag was waar zijn de films is het maandag welke maandag komen die films
hoe wil ie die bekijken als hij geen computer heeftquote:Op maandag 9 januari 2006 16:59 schreef master_X het volgende:
heel fok komt branden we een cd met alle topics die al over hem zijn geweestvindt die vast leuk
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef Rainboww het volgende:
[..]
hoe wil ie die bekijken als hij geen computer heeft![]()
Erg netjesquote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Een TVP inc. plaatje.
[afbeelding]
Uit het Wat is kees zijn favo film? topic.
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat mensen een ban krijgen als ze het woord kankerkachel in een ander topic dan deze gebruikenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef BrauN het volgende:
En er is er weer eentje hoor: Meurende kachel.
Hoezo? valt wel mee toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat mensen een ban krijgen als ze het woord kankerkachel in een ander topic dan deze gebruiken![]()
Ga huilen ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
gvd sturmvogel, tis al lang maandag geweest hier. ik weet niet waar jij zit maar hier is al maandag geweest. volgens mij was het zelfs gisteren maandag. nu is het dinsdag. moet ik nu weer wachten tot volgende maandag? en zeg je me dan dat ik dan weer moet wachten tot weer een andere maandag?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:09 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ga huilen ofzo![]()
Groetjes Sebastiaan
Sprink van een hoog dak af. Dan heb je ook wat te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:12 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja ik word een beetje flauw van al die berichtjes van ja we zijn bij hem langs geweest stoer dit stoer dat. maar filmmateriaal ho maar. kom maar is op met die rommel.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sprink van een hoog dak af. Dan heb je ook wat te doen.
Het is niet te hopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef johnplayer het volgende:
Het zal wel met een sisser aflopen
Zit je godverdomme de heledag op FoK! En hij post niks.. Gelijk een slotje!quote:
relatie: Een rukrelatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sprink van een hoog dak af. Dan heb je ook wat te doen.
Ik mag toch hopen dat ze niet met een ouderwetse Hi8 camera zijn langsgeweestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef tijntjethf het volgende:
hij zou die film zelf maandag krijgen.. als hij die gewoon op band krijgt aangeleverd, zal die het eerst om moeten gaan zetten enz.. dus dat kan nog wel een dag of wat duren..
Die krijgen van de week nog van jou te heurequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze niet met een ouderwetse Hi8 camera zijn langsgeweest
Beetje moderne camera neemt meteen op CD-R/ DVD op, of heeft een Firewire aansluiting...
Ik denk dat de vertraging gewoon door een klare lamlul komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |