Brengt weer enig leven in dit doodloop topic...quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef MaddoxX het volgende:
haha masterlijk topic is dit weer geworden
http://rapidshare.de/files/10523618/kachel_muziek.rar.html
alle remixes![]()
* Rainboww vraagt: geef nou eens antwoord sturmvogelquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Onno_Quist het volgende:
Zet Sturmvogel, wanneer is die verjaardag van Kees en is iedereen welkom?
whehe, da's een vette carnavalskraker!quote:
Of je volgt het topicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef zijle het volgende:
Cadeautje voor Kees zn verjaardag: alle remixes op cd![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef MaddoxX het volgende:
haha masterlijk topic is dit weer geworden
http://rapidshare.de/files/10523618/kachel_muziek.rar.html
alle remixes![]()
Wat heeft Kees daar voor'n boodschap aan...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:57 schreef mhermsen het volgende:
Mensen,ff serieus;het is ECHT 'HOERIGE',en geen 'HOEREN'.Ik ben terug van weggeweest!!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef Rainboww het volgende:
[..]
* Rainboww vraagt: geef nou eens antwoord sturmvogel!
wanneer is die verjaardag van Kees en is iedereen welkom?
Art of Fightersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:27 schreef TommyGun het volgende:
Nou hierbij dan mijn eerste (en meteen laatste) creatie. Pas de eerste keer dat ik met zo'n lastig progje werk dus don't blame me
TommyGun - The Kachel Can't Change
Mirror
Heb hier geen geduld voor maar vind em zelf best redelijk gelukt
Wat een kankermuziek.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:27 schreef TommyGun het volgende:
Nou hierbij dan mijn eerste (en meteen laatste) creatie. Pas de eerste keer dat ik met zo'n lastig progje werk dus don't blame me
TommyGun - The Kachel Can't Change
Mirror
Heb hier geen geduld voor maar vind em zelf best redelijk gelukt
Ook niet mijn stijl maar had ik nog ergens liggenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wat een kankermuziek.![]()
Napalm erover!
Wat denk je nou zelf?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef Rainboww het volgende:
[..]
* Rainboww vraagt: geef nou eens antwoord sturmvogel!
Ik denk het wel. Als er maar voldoende bier wordt meegenomen.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Als er maar voldoende bier wordt meegenomen.
Met z'n allen naar Café d'n Overkant hequote:Op zondag 8 januari 2006 15:19 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, staan we daar met 25 fokkers op de verjaardag van Kees!
Jezus, jank niet zo mên.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef TheSorrow het volgende:
Mja idd, dit topic loopt op t einde zo als er geen (beloofde nog wel) video's gepost worden.. tis verdomme 2 weken geleden ofzo,en dan nog heb je de persoon in kwestie niet gesproken? Beetje treurig en vaag allemaal
Hij heeft allang gemeld dat hij de opnames maandag krijgt...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef TheSorrow het volgende:
Mja idd, dit topic loopt op t einde zo als er geen (beloofde nog wel) video's gepost worden.. tis verdomme 2 weken geleden ofzo,en dan nog heb je de persoon in kwestie niet gesproken? Beetje treurig en vaag allemaal
Da's nie alleen Hans Teeuwen hè. Ook Roland Smeenk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef DaveMasteR het volgende:
Hans Teeuwen -- Woensel West
http://www.hansteeuwen.net/index.ht/teksten/heist/12
Dan nog, normaal was het 1 of 2 dagen en moest er een nieuw topic aangemaakt worden...we zitten nu al een week op 2 pagina'squote:Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jezus, jank niet zo mên.
Inderdaad... het duurt wat lang, maar wees blij dat er iets ís. Voor het zelfde geld was dit topic al lang dood geweest man...
RIP!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Da's nie alleen Hans Teeuwen hè. Ook Roland Smeenk.En die's dood!
![]()
Leuk als bumpersticker.quote:
Tuuwk, dit is een van de betere én humoristische topiekens.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Rainboww het volgende:
[..]!
Gelijk in de OP template gegooid...
Nu maar hopen dat er nog een deel 14 komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |