Let op dat gestotter en gehakkel van Kees aan het begin en einde!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef MaddoxX het volgende:
lol opgevoerde muziek @ die polka shit
pwangekheb nu alle songs :>
nu moet ik nog die 4 filmpjes
Dalijk heeft ie ze perongeluk gewistquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
Zojuist ff mailtje gestuurd naar degene met de opnames.
Het begint nou wel echt erg lang te duren![]()
Mooi smoesje.... dan is hij er gelijk vanaf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:21 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dalijk heeft ie ze perongeluk gewist![]()
Waarom duurt dat zo lang met dat kind? Volgende keer haar thuis laten want ze is niet echt enthousiast over Kees en cornuiten. Neem voortaan zelf maar een camera mee!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Sturmvogel het volgende:
Maandag krijg ik van haar de opnames. En ik moet dus ook tot maandag wachten totdat ik ze te zien krijg en dat moet dan maar een schrale troost zijn voor jullie![]()
Duidelijkheid!! Huldequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Sturmvogel het volgende:
Maandag krijg ik van haar de opnames. En ik moet dus ook tot maandag wachten totdat ik ze te zien krijg en dat moet dan maar een schrale troost zijn voor jullie![]()
*fap fap fap*quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:59 schreef El_Rolando het volgende:
Z'n achternaam is v/d Velde.
Mieke,die ook in die wijk woont?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang met dat kind? Volgende keer haar thuis laten want ze is niet echt enthousiast over Kees en cornuiten. Neem voortaan zelf maar een camera mee!!
En weet je het adres van die Blonde Adonis al?![]()
Het is Cees!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Let op dat gestotter en gehakkel van Kees aan het begin en einde!![]()
![]()
doet ie eigenlijk de hele tijd
Zijn er meer opnames dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
Zojuist ff mailtje gestuurd naar degene met de opnames.
Het begint nou wel echt erg lang te duren![]()
het is Keesquote:
Hopeloosquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:51 schreef anisubs het volgende:
oh, oke dan.
Straks komt er nog een ' Kees v/d Velden Fanclub' over slechte kachels.
Nee, Adonis is mannelijk he, dus wie zou onze blonde adonis, de man met de stijve ponis op de bank zijn???quote:
Denk gewoon een werkloze dronkaard van eind 40 die al heel zijn leven in de wijk woont.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nee, Adonis is mannelijk he, dus wie zou onze blonde adonis, de man met de stijve ponis op de bank zijn???
Da's wel te hope!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is er trouwens al een Blonde Adonis fan topic?![]()
Over zn ex viel het verhaal wel mee, ging meer over Miekequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
die huubke is ook best stoer, met zijjn verhaal over zijn ex
Puike mix. Ik draai 'm net op de radio.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef zijle het volgende:
Ik dacht laat ik ook eens een poging wagen![]()
Adobe audition dus!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:00 schreef Nashje het volgende:
CoolEdit Pro kun je gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |