Agreed!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:15 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind dat sturmvogel zich best iets meer in de discussie mag mengen. Het is nu telkens even een opmerking en dan is ie snel weer gevlogen.
Sturmvogel vertel ons: wie heeft de Kankerkachel tape in bezit en hoeveel dagen/weken denkt diegene nog nodig te hebben![]()
Met sproitjes en sloavinkquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:17 schreef TommyGun het volgende:
Gelukkig hebben we de appelmoes nog
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef Rosbief het volgende:
Dadelijk is heel die Kees-hype voorbij
Hey BrauN, je vergeet wat:quote:
quote:Bij het overnemen van deze tekst gelieve een vermelding te plaatsen naar Hans Teeuwen.NET en/of een andere copyright vermelding.
n00bquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:32 schreef diep-in-de-war het volgende:
ivp aan
Hahah volgens mij is ie het!! Hoe kom je hieraan??quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef lament het volgende:
Hier is Kees bij z'n favoriete voetbalclub op z'n vaste stekkie (Vak NN, Rij 38 voor de liefhebbers!).
[afbeelding]
WTF? Is het hem echt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef lament het volgende:
Hier is Kees bij z'n favoriete voetbalclub op z'n vaste stekkie (Vak NN, Rij 38 voor de liefhebbers!).
[afbeelding]
vroeg ik ook al eerder ja, maar geen antwoord op gekregenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Onno_Quist het volgende:
Zet Sturmvogel, wanneer is die verjaardag van Kees en is iedereen welkom?
Hitmix link doet het niet. (Upload m anders via www.megaupload.com)quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef Rainboww het volgende:
De nieuwste carnavalskraker is gearriveerd!![]()
![]()
Kaiser Kees und Heimat Hüüpke - Sproitjes Polka
En ook nieuw:
download het "Woensel-West Sample-Pack" en maak je eigen probleemwijk hitmix!![]()
![]()
![]()
Vettig! Ik ga 'm downloaden en direct draaien!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef Rainboww het volgende:
De nieuwste carnavalskraker is gearriveerd!![]()
![]()
Kaiser Kees und Heimat Hüüpke - Sproitjes Polka
En ook nieuw:
download het "Woensel-West Sample-Pack" en maak je eigen probleemwijk hitmix!![]()
![]()
![]()
Ja maar ik verveelde me en Kees is een volksheld, dus tjaquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:37 schreef TommyGun het volgende:
Carnavalskraker met die blonde was leuker
Ik heb al 3 uploadsites geprobeerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:27 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Hitmix link doet het niet. (Upload m anders via www.megaupload.com)
Dat wordt niksquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ja maar ik verveelde me en Kees is een volksheld, dus tja
Maar als ik die hitmix link heb gefixt, mag jij ook aan de slag
Ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ja maar ik verveelde me en Kees is een volksheld, dus tja
Maar als ik die hitmix link heb gefixt, mag jij ook aan de slag
Ik ga ook eens een poging wagenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef LOLBOY het volgende:
LOLBOY kruipt in de studio met het sample pack !!
lees vorige postquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga ook eens een poging wagen![]()
Heujquote:
Er is nu een nieuwe link he?quote:
als de rar gefixt isquote:
4? er zijn er toch maar 3 van die laatste meet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef MaddoxX het volgende:
lol opgevoerde muziek @ die polka shit
pwangekheb nu alle songs :>
nu moet ik nog die 4 filmpjes
Let op dat gestotter en gehakkel van Kees aan het begin en einde!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef MaddoxX het volgende:
lol opgevoerde muziek @ die polka shit
pwangekheb nu alle songs :>
nu moet ik nog die 4 filmpjes
Dalijk heeft ie ze perongeluk gewistquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
Zojuist ff mailtje gestuurd naar degene met de opnames.
Het begint nou wel echt erg lang te duren![]()
Mooi smoesje.... dan is hij er gelijk vanaf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:21 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dalijk heeft ie ze perongeluk gewist![]()
Waarom duurt dat zo lang met dat kind? Volgende keer haar thuis laten want ze is niet echt enthousiast over Kees en cornuiten. Neem voortaan zelf maar een camera mee!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Sturmvogel het volgende:
Maandag krijg ik van haar de opnames. En ik moet dus ook tot maandag wachten totdat ik ze te zien krijg en dat moet dan maar een schrale troost zijn voor jullie![]()
Duidelijkheid!! Huldequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Sturmvogel het volgende:
Maandag krijg ik van haar de opnames. En ik moet dus ook tot maandag wachten totdat ik ze te zien krijg en dat moet dan maar een schrale troost zijn voor jullie![]()
*fap fap fap*quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:59 schreef El_Rolando het volgende:
Z'n achternaam is v/d Velde.
Mieke,die ook in die wijk woont?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang met dat kind? Volgende keer haar thuis laten want ze is niet echt enthousiast over Kees en cornuiten. Neem voortaan zelf maar een camera mee!!
En weet je het adres van die Blonde Adonis al?![]()
Het is Cees!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Let op dat gestotter en gehakkel van Kees aan het begin en einde!![]()
![]()
doet ie eigenlijk de hele tijd
Zijn er meer opnames dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
Zojuist ff mailtje gestuurd naar degene met de opnames.
Het begint nou wel echt erg lang te duren![]()
het is Keesquote:
Hopeloosquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:51 schreef anisubs het volgende:
oh, oke dan.
Straks komt er nog een ' Kees v/d Velden Fanclub' over slechte kachels.
Nee, Adonis is mannelijk he, dus wie zou onze blonde adonis, de man met de stijve ponis op de bank zijn???quote:
Denk gewoon een werkloze dronkaard van eind 40 die al heel zijn leven in de wijk woont.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nee, Adonis is mannelijk he, dus wie zou onze blonde adonis, de man met de stijve ponis op de bank zijn???
Da's wel te hope!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is er trouwens al een Blonde Adonis fan topic?![]()
Over zn ex viel het verhaal wel mee, ging meer over Miekequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
die huubke is ook best stoer, met zijjn verhaal over zijn ex
Puike mix. Ik draai 'm net op de radio.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef zijle het volgende:
Ik dacht laat ik ook eens een poging wagen![]()
Adobe audition dus!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:00 schreef Nashje het volgende:
CoolEdit Pro kun je gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |